U had geroepen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:29 schreef FrauMilena het volgende:
ik zeg yats en hij is er zowaar. the hell.
Niet...Sherlock Mycroftquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:30 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Waar haal jij de tijd en energie vandaan om al die ouwe meuk door te ploegen?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja logisch. Zelfde handen, zelfde kont.
Einde van TVD was wel even niet wat ik verwacht had... ben benieuwd hoe ze dat het aankomende seizoen gaan doen.quote:
Was lokpost natuulk :$quote:
How about noquote:
Sorry mevrouw Lola :$quote:
Zonde. Seks regelen met mannen is makkelijker heb ik van horen zeggen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moest even wat rechtzetten voordat mijn fobo/DM vol zit met mannen die me proberen te hosselen. They have no chance
Nog wel. Maar ja; wel pijnlijk, ditquote:
Geen tijd helaas.. Ik ben nu nog in Zoetermeer, dadelijk naar Arnhem, dan weer naar Heerenveen, morgen naar Utrecht...quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat lees je vanavond nog wel terug.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zonde. Seks regelen met mannen is makkelijker heb ik van horen zeggen.
quote:
Jouw woorden, ik ga het niet testenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zonde. Seks regelen met mannen is makkelijker heb ik van horen zeggen.
Amenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:33 schreef Dqod het volgende:
Heb ik toch godverdomme helemaal geen spreekwoordelijke reet aan
Ze zegt ook seks regelen met mannen, niet met jongens.quote:
Omdat er blijkbaar bullshit over me gepost word en daar hou ik niet van.quote:
Ze gaan sowieso fast forward toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Einde van TVD was wel even niet wat ik verwacht had... ben benieuwd hoe ze dat het aankomende seizoen gaan doen.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was lokpost natuulk :$
[..]
How about no
[..]
Sorry mevrouw Lola :$
Gelukkig was het een sarcastische opmerking.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:32 schreef yats het volgende:
[..]
Geen tijd helaas.. Ik ben nu nog in Zoetermeer, dadelijk naar Arnhem, dan weer naar Heerenveen, morgen naar Utrecht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |