Plaatje in vorige topic. De man leek wel beetje op jouquote:
Sssttt, ik heb je in vertrouwen verteld dat mijn fok-imago als sexless innkeeper onjuist isquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:29 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja het schijnt. Fax en Yats hebben gewoon iedere dag sex hoor
quote:
quote:
quote:
Dat heb jij meteen even gevraagd bij binnenkomst, hosselsloerie vammequote:Op donderdag 28 mei 2015 13:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje hitsig van, Frau. Niet doen, want je valt niet op vrouwen :$
Oh jammer. Wat een slecht gezelschap had je dan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Saai. Weinig stimulerend. Ben halverwege maar naar huis gegaan.
Jaloersquote:
Verstandig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zal verder maar wijselijk mijn mond houden, voor ik het erger maak.
He?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat heb jij meteen even gevraagd bij binnenkomst, hosselsloerie vamme
Jezus Yats.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:27 schreef yats het volgende:
[..]
Sssttt, ik heb je in vertrouwen verteld dat mijn fok-imago als sexless innkeeper onjuist is
[..]
[..]
[..]![]()
Hell no!
vieslakquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:25 schreef UitStraling het volgende:
Fuck, verplichtingen, laterz lieve vriendjes en geile vriendinnetjes, allemaal een kusje voor jullie op een plekje naar keuze
Misschien moet ik ik m;n eigen raad opvolgen en terug komen als lesbiennequote:Op donderdag 28 mei 2015 13:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje hitsig van, Frau. Niet doen, want je valt niet op vrouwen :$
Vandaar dat m'n laptop nou zoveel herrie maakt :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jaloers
Oh ja, lunch. *Rasiert. *Suit. *Sunglasses.
Ja logisch. Zelfde handen, zelfde kont.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Plaatje in vorige topic. De man leek wel beetje op jou
Typisch dit.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:27 schreef yats het volgende:
[..]
Sssttt, ik heb je in vertrouwen verteld dat mijn fok-imago als sexless innkeeper onjuist is
[..]
[..]
[..]![]()
Hell no!
Bel me :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Misschien moet ik ik m;n eigen raad opvolgen en terug komen als lesbienne
ik zal niet meer doen.
Waar haal jij de tijd en energie vandaan om al die ouwe meuk door te ploegen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:29 schreef yats het volgende:
Ik ben even weg hier en meteen gaat het rap en gaan er allerlei onjuiste verhalen rond. Dat kan echt niet...![]()
En nu weer op pad naar het volgende gesprek
Ik moest even wat rechtzetten voordat mijn fobo/DM vol zit met mannen die me proberen te hosselen. They have no chancequote:
*Good mood.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jaloers
Oh ja, lunch. *Rasiert. *Suit. *Sunglasses.
Hij leest altijd mee in de hoop dat er nieuw vrouwelijk schoon komt postenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:29 schreef FrauMilena het volgende:
ik zeg yats en hij is er zowaar. the hell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |