U had geroepen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:29 schreef FrauMilena het volgende:
ik zeg yats en hij is er zowaar. the hell.
Niet...Sherlock Mycroftquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:30 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Waar haal jij de tijd en energie vandaan om al die ouwe meuk door te ploegen?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja logisch. Zelfde handen, zelfde kont.
Einde van TVD was wel even niet wat ik verwacht had... ben benieuwd hoe ze dat het aankomende seizoen gaan doen.quote:
Was lokpost natuulk :$quote:
How about noquote:
Sorry mevrouw Lola :$quote:
Zonde. Seks regelen met mannen is makkelijker heb ik van horen zeggen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moest even wat rechtzetten voordat mijn fobo/DM vol zit met mannen die me proberen te hosselen. They have no chance
Nog wel. Maar ja; wel pijnlijk, ditquote:
Geen tijd helaas.. Ik ben nu nog in Zoetermeer, dadelijk naar Arnhem, dan weer naar Heerenveen, morgen naar Utrecht...quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat lees je vanavond nog wel terug.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zonde. Seks regelen met mannen is makkelijker heb ik van horen zeggen.
quote:
Jouw woorden, ik ga het niet testenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zonde. Seks regelen met mannen is makkelijker heb ik van horen zeggen.
Amenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:33 schreef Dqod het volgende:
Heb ik toch godverdomme helemaal geen spreekwoordelijke reet aan
Ze zegt ook seks regelen met mannen, niet met jongens.quote:
Omdat er blijkbaar bullshit over me gepost word en daar hou ik niet van.quote:
Ze gaan sowieso fast forward toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Einde van TVD was wel even niet wat ik verwacht had... ben benieuwd hoe ze dat het aankomende seizoen gaan doen.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was lokpost natuulk :$
[..]
How about no
[..]
Sorry mevrouw Lola :$
Gelukkig was het een sarcastische opmerking.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:32 schreef yats het volgende:
[..]
Geen tijd helaas.. Ik ben nu nog in Zoetermeer, dadelijk naar Arnhem, dan weer naar Heerenveen, morgen naar Utrecht...
Beetje openstaan voor nieuwe ervaringen yats. Ik ben al een week onze nieuwe messias aan het verleiden maar die wil nog nietquote:
Het valt wel maar niet mee dit :$quote:
Never hurts to try enzo ehquote:
Yats, het was een grapje. Iedereen weet dit.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:34 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat er blijkbaar bullshit over me gepost word en daar hou ik niet van.
En nu echt weg, bye schatjes
Poppers ga je altijd zeer goed van openstaanquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Beetje openstaan voor nieuwe ervaringen yats. Ik ben al een week onze nieuwe messias aan het verleiden maar die wil nog niet
Iedereen behalve hijquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Yats, het was een grapje. Iedereen weet dit.
Als het niet in het openbaar wordt gedaan dan wel achter je rug om.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:34 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat er blijkbaar bullshit over me gepost word en daar hou ik niet van.
En nu echt weg, bye schatjes
Prepare ur anusquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Poppers ga je altijd zeer goed van openstaan
Bietje balen wel dat ik niet mee ben gegaanquote:
Kijk dat zijn de goede tipsquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:
Je kent me, ik help graag waar ik kanquote:
Wat? Yats en Fax hebben geen seks?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wel eens poppers doen, eigenlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kreeg serieus DM...En nee, niet grappig. Als ik een lul wil zien kijk ik wel naar die van mezelfquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
incoming random dickpics in DM in 3...2...1....quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kreeg serieus DM...En nee, niet grappig. Als ik een lul wil zien kijk ik wel naar die van mezelf
Het was een leuke avondquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:35 schreef Dqod het volgende:
Bietje balen wel dat ik niet mee ben gegaan
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kreeg serieus DM...En nee, niet grappig. Als ik een lul wil zien kijk ik wel naar die van mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |