abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153136703
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 19:37 schreef twiFight het volgende:
Dat wist Meike ongetwijfeld ook wel :) Maar ze heeft een punt, de RBR wagen zal uberhaupt moeite hebben om uit te kunnen blinken op zo'n baan. Dat heeft de wagen gewoon niet in zich, ongeacht wie je er in stopt.
Indd.. Toen de Red Bull Ring werd aangekondigd, had ik even het idee dat ze er een compleet andere baan van hadden gemaakt (gelukkig niet), meer MickeyMouse, langzamer en dus slim gebruik gemaakt van de gelegenheid en eigen baan, ontworpen op de filosofie hoe RB ook zijn auto's maakt(te), niet uitermate snel, maar vooral heel uitgebalanceerd en enorm gericht op mechanische grip, technische bochtjes enzo.
Mooi dat ze dat niet hebben gedaan voor de historie van de baan, maar bedrijfs- en marketing technisch, snapte ik daar echt niets van. Dat baantje heeft maar 7 bochten, daar ga je met auto's die gericht zijn op veel, heel veel downforce, nooit je eigen thuis race winnen... Waarom dan wel de titel Red Bull Ring geven en niet de naam A1 ring behouden?
pi_153136783
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 19:55 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Indd.. Toen de Red Bull Ring werd aangekondigd, had ik even het idee dat ze er een compleet andere baan van hadden gemaakt (gelukkig niet), meer MickeyMouse, langzamer en dus slim gebruik gemaakt van de gelegenheid en eigen baan, ontworpen op de filosofie hoe RB ook zijn auto's maakt(te), niet uitermate snel, maar vooral heel uitgebalanceerd en enorm gericht op mechanische grip, technische bochtjes enzo.
Mooi dat ze dat niet hebben gedaan voor de historie van de baan, maar bedrijfs- en marketing technisch, snapte ik daar echt niets van. Dat baantje heeft maar 7 bochten, daar ga je met auto's die gericht zijn op veel, heel veel downforce, nooit je eigen thuis race winnen... Waarom dan wel de titel Red Bull Ring geven en niet de naam A1 ring behouden?
Österreichring.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 31 mei 2015 @ 20:37:22 #38
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_153138254
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 08:32 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

dju, deze post gisteren gemist. 13.00 merchandise stand?
Sorry was al onderweg om half 9 :@



quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 19:55 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Indd.. Toen de Red Bull Ring werd aangekondigd, had ik even het idee dat ze er een compleet andere baan van hadden gemaakt (gelukkig niet), meer MickeyMouse, langzamer en dus slim gebruik gemaakt van de gelegenheid en eigen baan, ontworpen op de filosofie hoe RB ook zijn auto's maakt(te), niet uitermate snel, maar vooral heel uitgebalanceerd en enorm gericht op mechanische grip, technische bochtjes enzo.
Mooi dat ze dat niet hebben gedaan voor de historie van de baan, maar bedrijfs- en marketing technisch, snapte ik daar echt niets van. Dat baantje heeft maar 7 bochten, daar ga je met auto's die gericht zijn op veel, heel veel downforce, nooit je eigen thuis race winnen... Waarom dan wel de titel Red Bull Ring geven en niet de naam A1 ring behouden?
Ze wilden 'm overigens wel verbouwen naar dit:



Geen idee waarom dat niet is doorgegaan...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zondag 31 mei 2015 @ 21:23:42 #39
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_153140324
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 19:55 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Indd.. Toen de Red Bull Ring werd aangekondigd, had ik even het idee dat ze er een compleet andere baan van hadden gemaakt (gelukkig niet), meer MickeyMouse, langzamer en dus slim gebruik gemaakt van de gelegenheid en eigen baan, ontworpen op de filosofie hoe RB ook zijn auto's maakt(te), niet uitermate snel, maar vooral heel uitgebalanceerd en enorm gericht op mechanische grip, technische bochtjes enzo.
Mooi dat ze dat niet hebben gedaan voor de historie van de baan, maar bedrijfs- en marketing technisch, snapte ik daar echt niets van. Dat baantje heeft maar 7 bochten, daar ga je met auto's die gericht zijn op veel, heel veel downforce, nooit je eigen thuis race winnen... Waarom dan wel de titel Red Bull Ring geven en niet de naam A1 ring behouden?
A1 was de vorige sponsor, dus die had er geen zin meer in. Ik vind het wel stoer dat ze niet kiezen voor een circuit wat bij hun auto past. Ze doen nog zoveel meer dan F1. Ze gebruiken het ook heel veel voor customers, PR en Marketing om ze een rondje te laten rijden in oude Red Bull's en ander spul wat ze hebben geloof ik. Best handig dus zo'n circuit
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zondag 31 mei 2015 @ 21:46:36 #40
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_153141389
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:37 schreef nils7 het volgende:

[..]

Sorry was al onderweg om half 9 :@

[ afbeelding ]

[..]

Ze wilden 'm overigens wel verbouwen naar dit:

[ afbeelding ]

Geen idee waarom dat niet is doorgegaan...
Veel te makkelijk af te snijden zo te zien.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_153141806
Waarom is er bij F1 geen full course yellow? Maar standaard een safety car. Enige wat ik kon bedenken is voor de temperatuur van de banden
Hell To The Liars
  zondag 31 mei 2015 @ 21:59:37 #42
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_153142026
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:55 schreef Droopie het volgende:
Waarom is er bij F1 geen full course yellow? Maar standaard een safety car. Enige wat ik kon bedenken is voor de temperatuur van de banden
Ze hebben nu ook virtual safety car, overigens zie ik nu een plaatselijke geel bij de Indycar, iets wat ik nog nooit had gezien :D
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zondag 31 mei 2015 @ 22:05:36 #43
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_153142272
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:55 schreef Droopie het volgende:
Waarom is er bij F1 geen full course yellow? Maar standaard een safety car.
Die dingen zijn synoniem.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_153142996
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:05 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Die dingen zijn synoniem.
??
Als je 2 ronden een fulltime course yellow hebt heeft de koploper toch nog gewoon zijn voorsprong en bij een safetycar toch niet?
Zag het ergens vandaag en de max snelheid was 150 km/u. Dan loop je in principe niet in of uit
Hell To The Liars
  maandag 1 juni 2015 @ 01:00:06 #45
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_153146918
Gele vlaggen zeggen in de F1 vooralsnog bijna niets. Je moet alleen 'zichtbaar inhouden' en in staat zijn op elk moment stil te staan, maar in de praktijk betekende dat meestal een paar tienden verschil met normaal. Waarschijnlijk niet in de geest van de regel, maar de FIA heeft het ook lang laten gebeuren.

Ik moet overigens elke keer weer huilen van binnen als ze weer eens 3 rondjes verkloten door de achterblijvers er voorlangs te sturen. De safety car zou een veiligheidsmaatregel moeten zijn, niet een maatregel waarmee kunstmatig weer wat spanning in de race geforceerd wordt. Laat die achterblijvers gewoon zitten. Daar hadden ze in een normale racesituatie ook voorbij gemoeten. Ze krijgen door de safety car al het cadeautje er een halve seconde achter te zitten, waarom nog meer op een presenteerblaadje?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 1 juni 2015 @ 01:23:22 #46
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_153147037
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:23 schreef Droopie het volgende:

[..]

??
Als je 2 ronden een fulltime course yellow hebt heeft de koploper toch nog gewoon zijn voorsprong en bij een safetycar toch niet?
Zag het ergens vandaag en de max snelheid was 150 km/u. Dan loop je in principe niet in of uit
Ik denk dat je het over een virtual safety car hebt.

Dat systeem had trouwens jaren geleden al ingevoerd moeten worden, maar goed. In de WEC is het inmiddels gemeengoed, de F1 weet nog steeds niet wat het er mee aan moet.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_153189276
Kennen jullie deze film al?

  dinsdag 2 juni 2015 @ 16:48:03 #48
131800 Tarado
capô de fusca
pi_153190591
AussieGrit twitterde op dinsdag 02-06-2015 om 08:35:10 My book.Plenty of work gone into it, published in Australia on July 1st. UK September. 👍 http://t.co/s5KZZFkLmU reageer retweet
  dinsdag 2 juni 2015 @ 17:00:43 #49
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_153190930
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 16:48 schreef Tarado het volgende:
AussieGrit twitterde op dinsdag 02-06-2015 om 08:35:10 My book.Plenty of work gone into it, published in Australia on July 1st. UK September. 👍 http://t.co/s5KZZFkLmU reageer retweet
[ afbeelding ]
Kopen kopen kopen _O_

Helaas pas na de zomervakantie :(
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2015 @ 23:56:15 #50
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153206443
SPT / [Formule 1] FOK!ers op Spa nieuwtje uit eigen doos :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:02:30 #52
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_153268012
Manor heeft een nieuwe sponsor:

N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zaterdag 6 juni 2015 @ 12:07:18 #53
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_153297751
http://www.autosport.com/news/report.php/id/119331
quote:
Formula 1 set to keep 13-inch wheels rather than going to 18-inch
By Ian Parkes Friday, June 5th 2015, 22:31 GMT

18-inch Pirelli wheel

Formula 1 appears poised to retain 13-inch wheels despite recent suggestions it could switch to 18.

Current tyre supplier Pirelli recently showcased the larger spec on a GP2 car in Monaco, with former driver and current television commentator Martin Brundle at the wheel.

Rival Michelin already uses 18-inch in Formula E, and has made clear it will only submit a tender for F1's latest tyre-supply contract from 2017 if it switches to that format.

But the suggestion now from within F1 is it is unlikely to change due to the issues running the 18-inch wheel would raise.

"The subject of bigger wheels has been raised many times over the last five or eight years," said Mercedes executive technical director Paddy Lowe.

"The broad consensus is that going to bigger wheels is not a good direction. From a grip point of view it's not positive.

"Like for like, such tyres will have a lower grip and the weight will go up considerably, so it's not an attractive direction performance-wise.

"I think generally we would intend to stick with the 13-inch wheels."

Ferrari technical director James Allison supported Lowe, but highlighted the fact there is still discussion with regard to a fatter rear tyre, with suggestions it could switch from the current 375mm to 420mm from 2017.

Ricciardo: Wider tyres would highlight top drivers

"As Paddy said, the rim diameter is going to stay where it is," said Allison, "but the width of the tyre is probably still up for grabs.

"We're discussing what that ought to be, along with all the other aspects of the rules for around about that time."

With Michelin certain to drop out of the running if F1 retains 13-inch rims, it increases Pirelli's chances of being handed another contract.

Despite that, Pirelli motorsport director Paul Hembery said: "You never know.

"We've always said we're willing to do what the sport requests.

"At the moment, from what we understand from the Strategy Group, the 13-inch is the direction the sport wants to take, and we will do that.

"If the sport wants to go [as big as] 19-inch, then we will do that, but the comments [from Lowe and Allison] really reflected on the Strategy Group meeting."
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 6 juni 2015 @ 12:08:48 #54
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_153297779
Ondertussen in Le Mans:


Speciale banden voor de Nissan, de kleine bandjes zijn de achterbanden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_153322317
Goed nieuws voor mijn favoriete privateer:

quote:
B-AUTO FORCE INDIA PASSEERT CRASHTESTS

Force India heeft een stap vooruit gezet richting haar nieuwe auto die tijdens de Britse GP moet worden geīntroduceerd. De B-auto van het team heeft de verplichte crashtests van de FIA doorstaan, nadat het in mei dezelfde tests niet haalde.

Deputy team principal Bob Fernley: "Toen wij de eerste test niet haalden, was het marginaal. Het was een klein probleem dat ons hoogstens twee weken heeft gekocht. Het was voor ons duidelijk dat wij de tweede keer wel zouden slagen."

"Alle noodzakelijke tests zijn nu gehaald, dus kunnen wij vooruit kijken. We zullen de wagen testen in Oostenrijk en introduceren voor de race op Silverstone. Als je kijkt naar hoeveel wij veranderen met de auto, is het bewonderenswaardig dat wij slechts twee crashtests nodig hadden. Ik heb altijd veel geloof gehad in onze engineers, dus ik wil hen hierbij feliciteren."
  zondag 7 juni 2015 @ 12:53:10 #56
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_153323962
Mooizo! Ik gun het team echt weer een goede tweede seizoenshelft
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_153324111
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:02 schreef nils7 het volgende:
Manor heeft een nieuwe sponsor:

[ afbeelding ]
Krijg je gewoon een F1 coureur als gast in je simpele AirBnB kamertje :D
  zondag 7 juni 2015 @ 13:18:30 #58
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_153324526
Ik hoop dat FI terug komt met een sterke auto met DiResta er in, maar ik zal wel de enige zijn :+
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zondag 7 juni 2015 @ 13:36:17 #59
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_153324931
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 13:18 schreef twiFight het volgende:
Ik hoop dat FI terug komt met een sterke auto met DiResta er in, maar ik zal wel de enige zijn :+
Liever een nieuw talent dan Di Resta weer terug. Misschien Wehrlein als dealtje met Mercedes?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_153325466
8 uur is de start?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 7 juni 2015 @ 17:41:10 #61
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_153330250
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 14:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
8 uur is de start?
Jep.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_153365370
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 juni 2015 @ 21:49:11 #63
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153365396
Heb ik al te vaak in alle talen voorbij zien komen :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 8 juni 2015 @ 21:54:25 #64
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_153365659
quote:
das al de 3de keer op 6 maanden tijd _O-
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 9 juni 2015 @ 20:53:50 #65
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153392722
Renault gaat nu werken aan het vermogen van de motor van Max Verstappen. Dat zou mooi zijn *)
http://www.racexpress.nl/(...)x-verstappen/n/66983
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 20:57:13 #66
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_153392868
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 20:53 schreef Izzy73 het volgende:
Renault gaat nu werken aan het vermogen van de motor van Max Verstappen. Dat zou mooi zijn *)
http://www.racexpress.nl/(...)x-verstappen/n/66983
Ze verwachten niet eerder dan de GP van Belgie een betere motor mee te nemen. Tot die tijd moet RB en TR roeien met de riemen die ze hebben.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  dinsdag 9 juni 2015 @ 21:03:03 #67
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153393153
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 20:57 schreef WEST het volgende:

[..]

Ze verwachten niet eerder dan de GP van Belgie een betere motor mee te nemen. Tot die tijd moet RB en TR roeien met de riemen die ze hebben.
Dan zijn er nog voldoende races te rijden, hopelijk lukt het om de motor sneller en betrouwbaar te maken en boekt de concurrentie niet dezelfde vooruitgang. We zullen zien. Lees ook al dat Renault misschien stopt met F1 in 2016.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 21:10:20 #68
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_153393480
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:03 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Dan zijn er nog voldoende races te rijden, hopelijk lukt het om de motor sneller en betrouwbaar te maken en boekt de concurrentie niet dezelfde vooruitgang. We zullen zien. Lees ook al dat Renault misschien stopt met F1 in 2016.
Na 2016 dan? Volgens mij hebben ze nog een contract voor volgend jaar toch?
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 9 juni 2015 @ 21:17:38 #69
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_153393744
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:03 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Dan zijn er nog voldoende races te rijden, hopelijk lukt het om de motor sneller en betrouwbaar te maken en boekt de concurrentie niet dezelfde vooruitgang. We zullen zien. Lees ook al dat Renault misschien stopt met F1 in 2016.
Qua tokens heeft Renault de meeste nog. Ze kunnen meer aanpassen dan de concurrentie. Dat is opzich een een voordeel.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  dinsdag 9 juni 2015 @ 21:17:54 #70
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153393756
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:10 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Na 2016 dan? Volgens mij hebben ze nog een contract voor volgend jaar toch?
Ik weet niet precies hoe het zit, maar blijkbaar mag je in 2016 de motor niet ontwikkelen en kan Renault het gat met Mercedes dit jaar niet dichten. Dan zou Mercedes volgend jaar weer makkelijk kampioen worden en is er een kans dat Renault zich terug trekt. (als de motor regels voor 2016 niet veranderen)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')