Op wat voor manier?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:07 schreef All-out het volgende:
[..]
tsja, ik snap van mijn ouders ook nooit wat ze bij elkaar moestenik ben er qua genen nog best aardig vanaf gekomen, maar mijn broers hebben het minder getroffen
neigt je vader soms naar autisme?
Het is ook gewenning, als ik nu op een machine werk zonder SSD denk ik dat ie vastlooptquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, maar als ik al zie hoe snel op deze bak mijn games geladen werden voordat ie gek ging doen was dat ook niet verkeerd. Dus wellicht in de toekomst een SSD als de games dan te lang durenAl ga ik tegen die tijd ook echt wel SLI doen etc
Dat kan toch over zijn?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker is het verkeerde woord. Meer Ava Gardner style classy. Maar de laatste keer dat ik checkte had ze een vriend. Something doesn't add up here.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is ook gewenning, als ik nu op een machine werk zonder SSD denk ik dat ie vastloopt.
Dat weet ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben meestal best vrolijk anders.
SSD rulesquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zal het zien. Hier op het werk gebruiken we SSD en dat is wel retesnel met booten
dit is het eerste zinnige wat ik je heb horen zeggen. propsquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom, ik heb een redelijk goede band met mijn verre familie, ik ken ze in ieder geval heel erg goed en ik heb een hele goede warme band met mijn zussen en mijn ouders, door te kijken wie ze zijn en hoe ze in het leven staan begrijp ik mijn eigen doen en laten en wazige karakter beter.
Klinkt weer als een preek uit de bijbel zowat maar ik meen 't wel.
wie is Ava Gardner classy?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker is het verkeerde woord. Meer Ava Gardner style classy. Maar de laatste keer dat ik checkte had ze een vriend. Something doesn't add up here.
op dezelfde manier als bij jou, denk ik. mn broers zijn alleen nog wat meer incapabel als ik benquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op wat voor manier?
Hehe. Nogal ja. Hij heeft ook wat sporen daarvan in mij achtergelaten helaas.
Lekker gaan slapen of de kinderen gaan treiterenquote:
Ja, ik heb ook een SSD op mijn werk gelukkigquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zal het zien. Hier op het werk gebruiken we SSD en dat is wel retesnel met booten
De kinderen? Welke kinderen? Meeste zitten ook op school volgens mij.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lekker gaan slapen of de kinderen gaan treiteren
Jammerlijk, van die autistische genen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:15 schreef All-out het volgende:
[..]
op dezelfde manier als bij jou, denk ik. mn broers zijn alleen nog wat meer incapabel als ik ben
Zegt het chagrijnige kindquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben meestal best vrolijk anders.
Ik ga niet stoken in een relatie, dat is simpelweg niet mijn ding.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan toch over zijn?Of ze wil een toyboy ernaast. Maak je niet zo druk man
Broodjes tijd hier...quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De kinderen? Welke kinderen? Meeste zitten ook op school volgens mij.
AK meeting meer, Anti Kinderenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voelt een beetje als een AA-meeting nu
Wil je erover praten?
op de typische socially-awkard manier denk ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammerlijk, van die autistische genen.
Op welke manier heeft het jou getroffen?
Lola!quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Broodjes tijd hier...
Maar eentje. De andere is bij een vriendje eten
Gewoon controle nemen jongen.like a bossquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga niet stoken in een relatie, dat is simpelweg niet mijn ding.En ook al val ik op assertieve vrouwen, I really fucking hate it that I'm not in control now
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga niet stoken in een relatie, dat is simpelweg niet mijn ding.En ook al val ik op assertieve vrouwen, I really fucking hate it that I'm not in control now
[ afbeelding ]
Her name is Idaquote:
Ah.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:18 schreef All-out het volgende:
[..]
op de typische socially-awkard manier denk ik
Dit jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon controle nemen jongen.like a boss
Wil jij misschien kwijt waarom je vervelend bent? Ik heb weinig te delen eigenlijkquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voelt een beetje als een AA-meeting nu
Wil je erover praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |