Ach, zelfs 30-40 jarige roddelen bij mij op mn werk... Roddelen is voor iedere leeftijdquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:19 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Nee, zit wel in de klas met 19-22 jarigen. Er wordt nou eenmaal geroddeld.
Nah oke. Ik vind haar verder een prachtige meid, maar als je overgewicht hebt en je doet op je Instagram account dat je een dunne fitgirl bent... kan je verwachten dat mensen daarover gaan praten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Overgewicht betekent niet meteen dat je ongezond bent he
En als ze aan het hardlopen is lijkt het me alleen maar goed.
Tja misschien moet je het niet op Instagram zetten maar dat telt voor iedereen vind ik
Nja, dat roddelen is ook niet echt tof. Blijkbaar is ze wel op een proactieve manier bezig om iets te veranderen aan haar lichaam/leefstijl, dan is roddelen niet echt de manier om dat te bekrachtigen, of wel?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar om jezelf nou fitgirl te noemen terwijl je dik overgewicht hebt en van je Instagram te maken alsof je vet Healthy bent.Naja, achterom haar rug wordt er flink over gepraat omdat het gewoon zo niet klopt.
Zoals ik al zei, het is ook nooit goedquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:22 schreef Artoo het volgende:
[..]
Nja, dat roddelen is ook niet echt tof. Blijkbaar is ze wel op een proactieve manier bezig om iets te veranderen aan haar lichaam/leefstijl, dan is roddelen niet echt de manier om dat te bekrachtigen, of wel?
Of je wilt 'n #fitgirl worden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:24 schreef Ryuuzen het volgende:
hahahaha net over er niet geroddeld wordt in het bejaardentehuis....hoe naïf kan je zijn....
en laten we wel eerlijk zijn als je met #fitgirl post dan hoor je fit te zijn lijkt mij
En even voor de duidelijkheid, over hoeveel overgewicht hebben we het?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:22 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Nah oke. Ik vind haar verder een prachtige meid, maar als je overgewicht hebt en je doet op je Instagram account dat je een dunne fitgirl bent... kan je verwachten dat mensen daarover gaan praten.
euh ja dat kan ook maar goed dan ga je vergeleken worden met de slanke afgetrainde vrouwen dus dan ga je commentaar krijgequote:Op donderdag 28 mei 2015 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Of je wilt 'n #fitgirl worden.
als je dik bent kun je nog steeds een goede (hart/long) conditie hebben en dus fit zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar om jezelf nou fitgirl te noemen terwijl je dik overgewicht hebt en van je Instagram te maken alsof je vet Healthy bent.Naja, achterom haar rug wordt er flink over gepraat omdat het gewoon zo niet klopt.
#fitgirlquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:24 schreef Ryuuzen het volgende:
hahahaha net over er niet geroddeld wordt in het bejaardentehuis....hoe naïf kan je zijn....
en laten we wel eerlijk zijn als je met #fitgirl post dan hoor je fit te zijn lijkt mij
En andersom als je slank bent hoef je niet perse fit te zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:25 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
als je dik bent kun je nog steeds een goede (hart/long) conditie hebben en dus fit zijn.
Ja alleen kut voor je dat al die kilo's je zo opbreken. Heb je nog niks aan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:25 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
als je dik bent kun je nog steeds een goede (hart/long) conditie hebben en dus fit zijn.
Dit dus. Al is het hier in de buurt wel erg fijn. Tijdens het hardlopen (nouja, poging daartoe) kom ik natuurlijk andere hardlopers tegen. En dat zijn dan van die 'echte' hardlopers. Krijg bijna altijd duimpje omhoog, een high five en een paar keer zelfs applaus. Puur omdat ik het probeer!quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is ook nooit goed
"FATTIE!!! AFVALLEN ZUL JE, LELIJKERD"
ga je hardlopen
"HAHA, FATTIE HARDLOPEN, GA LEKKER AAN DE CHIPS JOH! NIEMAND WIL DAT VET ZIEN WOBBLEN"
Dat zijn de betere reactiesquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:28 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dit dus. Al is het hier in de buurt wel erg fijn. Tijdens het hardlopen (nouja, poging daartoe) kom ik natuurlijk andere hardlopers tegen. En dat zijn dan van die 'echte' hardlopers. Krijg bijna altijd duimpje omhoog, een high five en een paar keer zelfs applaus. Puur omdat ik het probeer!
En dat werkt vele malen motiverender dan "bah, ik zie je vet wiebelen"
ligt helemaal aan wat je doet. Toen ik nog aan sloeproeien deed, heel lang geleden, had ik echt geen last van de extra kilo's. Ik zat toch de hele tijd, dus hoefde ze niet met me mee te torsen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja alleen kut voor je dat al die kilo's je zo opbreken. Heb je nog niks aan.
Ik denk wel 15 kilo overgewicht, echt niet niks anders zaten mensen er niet over te roddelen denk ik. Maar zoals motorbloempje het zegt is het niet. Het maakt mij niet uit of iemand afvalt of juist niet. Alleen het is wel raar om te doen alsof je een fitgirl bent, terwijl je flink wat overgewicht hebt, want je bent geen fitgirl.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En even voor de duidelijkheid, over hoeveel overgewicht hebben we het?
BMI van 27?
Kansloos imhoquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:31 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ik denk wel 15 kilo overgewicht, echt niet niks anders zaten mensen er niet over te roddelen denk ik. Maar zoals motorbloempje het zegt is het niet. Het maakt mij niet uit of iemand afvalt of juist niet. Alleen het is wel raar om te doen alsof je een fitgirl bent, terwijl je flink wat overgewicht hebt, want je bent geen fitgirl.
Echte hardlopersquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:28 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dit dus. Al is het hier in de buurt wel erg fijn. Tijdens het hardlopen (nouja, poging daartoe) kom ik natuurlijk andere hardlopers tegen. En dat zijn dan van die 'echte' hardlopers. Krijg bijna altijd duimpje omhoog, een high five en een paar keer zelfs applaus. Puur omdat ik het probeer!
dat is niet waar. je moet toch meer kracht gebruiken naarmate het gewicht toeneemt. dat is ook op water zoquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:30 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
ligt helemaal aan wat je doet. Toen ik nog aan sloeproeien deed, heel lang geleden, had ik echt geen last van de extra kilo's. Ik zat toch de hele tijd, dus hoefde ze niet met me mee te torsen.
Da's leuk ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:28 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ze is bezig met afvallen en fit te worden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:31 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ik denk wel 15 kilo overgewicht, echt niet niks anders zaten mensen er niet over te roddelen denk ik. Maar zoals motorbloempje het zegt is het niet. Het maakt mij niet uit of iemand afvalt of juist niet. Alleen het is wel raar om te doen alsof je een fitgirl bent, terwijl je flink wat overgewicht hebt, want je bent geen fitgirl.
15 kilo op een boot van een paar honderd kilo is redelijk te verwaarlozen me dunkt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:31 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
dat is niet waar. je moet toch meer kracht gebruiken naarmate het gewicht toeneemt. dat is ook op water zo
Zumba is meer 'Shakira' terwijl Body Jam hiphòp is.quote:
Dat klopt, maar zo zijn mensen. En ik ben ook wel zo, kom ik eerlijk voor uitquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:22 schreef Artoo het volgende:
[..]
Nja, dat roddelen is ook niet echt tof. Blijkbaar is ze wel op een proactieve manier bezig om iets te veranderen aan haar lichaam/leefstijl, dan is roddelen niet echt de manier om dat te bekrachtigen, of wel?
jij zou een slechte formule 1 manager zijnquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:32 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
15 kilo op een boot van een paar honderd kilo is redelijk te verwaarlozen me dunkt.
Ahh dat is inderdaad nog wel een verschil.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zumba is meer 'Shakira' terwijl Body Jam hiphòp is.
Spreek voor jezelf.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:34 schreef Mixende_match het volgende:
Nu willen we haar eigenlijk wel zien nu ze middelpunt van de discussie is![]()
Het is bullshit.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:34 schreef Artoo het volgende:
Ik vind dat iemand zichzelf best een fitgirl mag noemen als diegene chubby is?
Of wielrennert.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:33 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
jij zou een slechte formule 1 manager zijn
ik vind andere types auto's dan ook veel mooierquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:33 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
jij zou een slechte formule 1 manager zijn
een maat van mij doet dat dus. Toen ik zei dat hij best wat geld kon besparen omdat hij makkelijk 10 kilo kon kwijtraken en het geld besparen toen moest hij alleen lachen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of wielrennert.
Bierbuikwielrennerts met peperdure spullen op de fiets, want x gram lichter.(Ja. Nog steeds veel beter dan bierbuikbankhangerts, maar ik vind de gedachtegang gewoon grappig.
)
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:39 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
een maat van mij doet dat dus. Toen ik zei dat hij best wat geld kon besparen omdat hij makkelijk 10 kilo kon kwijtraken en het geld besparen toen moest hij alleen lachen.
ja dat is wel zo en het is natuurlijk ook niveau gebonden. (bij topsport wordt er veel sneller naar gekeken)quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:37 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
ik vind andere types auto's dan ook veel mooierEn managementskills heb ik al helemaal niet
En toch, een sloep weegt al gauw 1500 kilo. Daar komen dan nog 8+1 personen bij. Neem de tegenwerking van de golven en wind mee, dan maakt 15 kilo meer of minder ook niet zo veel meer uit.
klopt, maar ik ben geen topsporter. Ben ik te vadsig, dik en onfit voorquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:40 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ja dat is wel zo en het is natuurlijk ook niveau gebonden. (bij topsport wordt er veel sneller naar gekeken)
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:50 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
klopt, maar ik ben geen topsporter. Ben ik te vadsig, dik en onfit voor
als jij het zegt...quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:50 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
klopt, maar ik ben geen topsporter. Ben ik te vadsig, dik en onfit voor
Mijn volgersgroep zit keivol!quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:49 schreef gcjoel het volgende:
Mja ik volg alleen mensen die mij motiveren
note thequote:Op donderdag 28 mei 2015 12:51 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
als jij het zegt...
ik noem mezelf meer work in progress
Goed bezig. Ik ben fier op u!quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:07 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik heb les 1 van rennen met Evie volledig volgehouden.
Dus ook hier wel work in progress.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |