Ben er samen met m'n ex aan begonnen, ik was wat sceptisch wel. Nu wil ik weten wie A isquote:
Haha. Ik vind het nu wel weer spannend.quote:Op woensdag 10 juni 2015 07:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben er samen met m'n ex aan begonnen, ik was wat sceptisch wel. Nu wil ik weten wie A is
Ik zie het nu op het nieuwsbericht op Netflix inderdaad. Iets met een foutje in de vertaling. Bummerquote:
als je daar toch op moet wachten terwijl seizoen 3 al een tijdje uitgezonden is... nee met zulke series vind ik netflix vooral handig om te kijken of ik het wat vind en zo ja, dan haal ik volgende seizoenen wel op een andere manier binnen. Recent nog op die manier Bates Motel S3 gezien. Beste seizoen tot nu toequote:Op woensdag 10 juni 2015 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
The Americans Seizoen 2 in Denemarken beschikbaar, hopelijk dan ook snel in NL.
Ik ben sinds Netflix een geduldig mens geworden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
als je daar toch op moet wachten terwijl seizoen 3 al een tijdje uitgezonden is... nee met zulke series vind ik netflix vooral handig om te kijken of ik het wat vind en zo ja, dan haal ik volgende seizoenen wel op een andere manier binnen. Recent nog op die manier Bates Motel S3 gezien. Beste seizoen tot nu toe
Ja 4 seizoenenquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:39 schreef GwaiLow het volgende:
Staat Prison Break nou ook nog op Netflix? Dacht eerst wel
Even spammen omdat het kanquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:55 schreef yvonne het volgende:
Ik ben aan sense 8 begonnen, wat een heerlijke serie met aparte wendingen
Goed, ik moest direct eigenlijk al aan "Silence of the lambs" denken. Ik zit nu bij afl. 7 volgens mij en hij wordt steeds beter.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:27 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
En? Wat vind je er van?
Ik heb beide seizoenen gezien en vond het super
Vorig jaar was het om 9:00 's ochtends.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Zal OITNB er gelijk om 00:00 uur opstaan? Of is het even afwachten?
Oh. Ok. Huuu. Nouja.. afwachten dan maarquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:11 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Vorig jaar was het om 9:00 's ochtends.
een aanrader, This is the end! Hard gelachen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:37 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Pretty Little Liars - Season 6 – 2010-2015 12
• ♫ Engels
• CC Engels / Nederlands
• Regisseur: I. Marlene King – Genre: Drama / Thriller
Vier vroegere middelbare schoolvriendinnen werken samen als een mysterieuze afperser hun geheimen dreigt bekend te maken. Elke week een nieuwe aflevering.
This Is the End – 2013 16 1:46 uur
• ♫ Engels
• CC Nederlands
• Regisseur: Evan Goldberg / Seth Rogen – Genre: Actie / Comedy
Seth Rogen en een hele schare Hollywoodacteurs spelen zichzelf in deze geestige zwarte comedy. Ze komen vast te zitten op een feestje als de apocalyps aanbreekt.
twitter:NetflixNL twitterde op vrijdag 12-06-2015 om 03:06:04Nachtbrakers worden beloond. Het 3e seizoen van Orange is the New Black staat #NuOpNetflix. #watchingOITNB reageer retweet
Broadchurch komt ook niet meer op Netflix, is exlusief naar Videoland.nl gegaan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:30 schreef Ryan3 het volgende:
Net Broadchurch 2 afgezien. Broadchurch 1 staat er wel op, 2 niet, maar als je 1 hebt gezien moet je zeker ook 2 zien.
En vanaf juli gaan ze 3 filmen trouwens.
Must see TV wmb.
Line of duty begonnen, is ook een aanrader.
Gekke is wel dat ze niet serie 1 hebben. Maar serie 2 is ook eh... heel goed nu 2 eps gezien...
Lang leven de versplintering! Aan het einde heeft niemand echt ietsquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:15 schreef wolfrolf het volgende:
Broadchurch komt ook niet meer op Netflix, is exlusief naar Videoland.nl gegaan.
Maar zonder concurrentie zou de prijs hoger zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lang leven de versplintering! Aan het einde heeft niemand echt iets
Veel te mooi weer om de hele dag TV te kijken. Ik bewaar het nog even voor mindere tijden.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:26 schreef Pizzapuntje het volgende:
YES OITNB! zo blij dat ik vrij ben vandaag.
Dat wordt lekker doorhalen![]()
![]()
Je hebt gelijk, eerst maar even buiten rondneuzen, denk dat als ik aan 1 aflevering begin ik niet meer stop namelijkquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Veel te mooi weer om de hele dag TV te kijken. Ik bewaar het nog even voor mindere tijden.
vooral als je stoned bent is die film echt geniaal ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 05:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
een aanrader, This is the end! Hard gelachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |