Ja vond ik ook. Ik had wel het gevoel dat het op t eind snel afgerond is. Maar het kijkt lekker weg.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik kijk nu Life Unexpected, erg leuk, lekker feelgood.
Oh ja, dat was vandaag! Ik twijfel nog of ik de afleveringen moet opsparen of wekelijks moet gaan kijkenquote:
Wist niet dat mannen dit leuk vindenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ja, dat was vandaag! Ik twijfel nog of ik de afleveringen moet opsparen of wekelijks moet gaan kijken
Waarschijnlijk kijken ze vanwege de actrices en niet vanwege de verhaallijnquote:
Ben er samen met m'n ex aan begonnen, ik was wat sceptisch wel. Nu wil ik weten wie A isquote:
Haha. Ik vind het nu wel weer spannend.quote:Op woensdag 10 juni 2015 07:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben er samen met m'n ex aan begonnen, ik was wat sceptisch wel. Nu wil ik weten wie A is
Ik zie het nu op het nieuwsbericht op Netflix inderdaad. Iets met een foutje in de vertaling. Bummerquote:
als je daar toch op moet wachten terwijl seizoen 3 al een tijdje uitgezonden is... nee met zulke series vind ik netflix vooral handig om te kijken of ik het wat vind en zo ja, dan haal ik volgende seizoenen wel op een andere manier binnen. Recent nog op die manier Bates Motel S3 gezien. Beste seizoen tot nu toequote:Op woensdag 10 juni 2015 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
The Americans Seizoen 2 in Denemarken beschikbaar, hopelijk dan ook snel in NL.
Ik ben sinds Netflix een geduldig mens geworden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
als je daar toch op moet wachten terwijl seizoen 3 al een tijdje uitgezonden is... nee met zulke series vind ik netflix vooral handig om te kijken of ik het wat vind en zo ja, dan haal ik volgende seizoenen wel op een andere manier binnen. Recent nog op die manier Bates Motel S3 gezien. Beste seizoen tot nu toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |