Dan is het kontjetrap en dubbel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
En als je in een uitwedstrijd uit een kopbal scoort, wat dan?
een kutmug in een vagina is nooit grappigquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:12 schreef hottentot het volgende:
Jaaaahhhhh hij is dood.
Kutmug die de hele tijd om mijn hoofd zweefde.
Hallo Lang. Ik vond je film Kingsman redelijk.quote:
Separatisten he.quote:
Klopt, daarom tilde ik alleen het dekbed van haar onderbeen af toen die mug in de slaapkamer lastig bleef.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een kutmug in een vagina is nooit grappig
Leuk tussendoortje toch? Met name die pug vond ik grappig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hallo Lang. Ik vond je film Kingsman redelijk.
Slecht verdedigd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vond jij van de steekpas van Reyes op Bacca?
Ja goed wel. Werd wel aangeraakt. Dat gaf wat effect.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vond jij van de steekpas van Reyes op Bacca?
Al een tijdje geleden ja. Goede film die de realiteit goed weer heeft gegeven.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leuk tussendoortje toch? Met name die pug vond ik grappig.
Gisteren '71 gezien. Die had jij ook meegepikt he?
In Nederland zijn we sneller geneigd om naar de defensieve fouten te kijken. Je moet ook van het schone in het voetbal kunnen genieten.quote:
Die was slecht tijdens Nederland - Spanje zeg.quote:
Feyenoord had gewonnen van Sevilla dus had gewoon een ajax-feyenoord kunnen zijn.quote:
Dat had wel een finale voor de echte liefhebber geweestquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Feyenoord had gewonnen van Sevilla dus had gewoon een ajax-feyenoord kunnen zijn.
Ajax had minder kans dan jij overgewicht. Dat zegt wel wat.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:18 schreef Kopsterk het volgende:
Als Ajax Messi en Ronaldo had, was het waarschijnlijk kampioen geworden. Zo dichtbij, lucky PSV
Inderdaad. Affiche voor het voetbal.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had wel een finale voor de echte liefhebber geweest
Die hadden allebei in de jeugd van Ajax kunnen voetballen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:18 schreef Kopsterk het volgende:
Als Ajax Messi en Ronaldo had, was het waarschijnlijk kampioen geworden. Zo dichtbij, lucky PSV
Met briljante voetballers als Immers en Sigthorsson loopt het water me al in de mondquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad. Affiche voor het voetbal.
Ik heb een BMI van 23.1quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ajax had minder kans dan jij overgewicht. Dat zegt wel wat.
Dat wordt toch wel Benitez denk ik zo. Anders wordt het wel Klopp.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij naar Real gaat, ga je 'm helemaal vaak zien...
Dat gaat niet gebeuren. Magic Dick is in Madrid gesignaleerd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij naar Real gaat, ga je 'm helemaal vaak zien...
Oh ja, wie wilde hem ook alweer, AC Milan dan?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt toch wel Benitez denk ik zo. Anders wordt het wel Klopp.
Dat kan wel Klopppen ja.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt toch wel Benitez denk ik zo. Anders wordt het wel Klopp.
Jij hebt je penis naar Bruno Martins Indi vernoemd?quote:
Andersom.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij hebt je penis naar Bruno Martins Indi vernoemd?
Volgens mij is AC Milan gefocust op het aantrekken van Mrancelotti.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja, wie wilde hem ook alweer, AC Milan dan?
Liverpool heeft ook interesse in Ancelottiquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij is AC Milan gefocust op het aantrekken van Mrancelotti.
anca neemt een jaartje vrij.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij is AC Milan gefocust op het aantrekken van Mrancelotti.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat lees ik ook. Ook gewoon sterke geruchten over Carlo.quote:
En dat gastje van PSV toch ook?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dnipro liet zelfs Mike van der Hoorn tegen zich scoren.
Omdat we een keertje 4e zijn geėindigd?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook niet meer dan een middenmoter in de fucking Eredivisie
7 ofzo man.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Omdat we een keertje 4e zijn geėindigd?
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:23 schreef Vasion het volgende:
Sevilla in de CL
lekker 5 Spaanse clubs in de CL is toch niks mis mee mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misplaatste grap..quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom moeten we Maleisiė bezoeken van Sevilla? Willen ze ons dood hebben ofzo?
Beter dan die oude Oostblokmeukquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vind je? Ben geen fan, copy-paste stadion, fans veel te ver van het veld bovendien.
En vervolgens in de play-offs werden uitgeschakeld door Heerenveenquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Staat toch niet bij dat je dat met Malaysian Airlines moet doen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
een keertjequote:Op woensdag 27 mei 2015 22:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
lekker opnames maken voor Boer zoekt Vrouw. (geen grapje)quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van dat eten daar krijg je dodelijke diarreequote:Op woensdag 27 mei 2015 22:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Staat toch niet bij dat je dat met Malaysian Airlines moet doen?
De kans dat PSV een Spaanse ploeg loot wordt zo wel heel erg groot.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lekker 5 Spaanse clubs in de CL is toch niks mis mee mensen
En PSV vorig seizoen dan? Met veel betere kwaliteiten destijds.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En vervolgens in de play-offs werden uitgeschakeld door Heerenveen
Komt wel erg dichtbij nu.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De kans dat PSV een Spaanse ploeg loot wordt zo wel heel erg groot.
CL moet wat mij betreft alleen bestaan uit de kampioenen van de landen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lekker 5 Spaanse clubs in de CL is toch niks mis mee mensen
Ajax ookquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De kans dat PSV een Spaanse ploeg loot wordt zo wel heel erg groot.
En alleen KO graagquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
CL moet wat mij betreft alleen bestaan uit de kampioenen van de landen.
gewoon een goal toekennen voor een bal die de doellijn niet is gepasseerd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Dnijepr nog een kunststukje in de hoge hoed?
Liefst een leuk buitenspeldoelpuntje of hand van God.
Ja maar hunnie....quote:
Hekel aan Spaans voetbal.quote:
welke landen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
CL moet wat mij betreft alleen bestaan uit de kampioenen van de landen.
Is die Europa League toch nog een beetje van Feyenoordquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:27 schreef Rickertman96 het volgende:
Sevilla heeft dus in de EL alleen verloren van Feyenoord?
Hoeft niet, we hebben al een stukje fontein.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is die Europa League toch nog een beetje van Feyenoord
Napoli wordt derde.quote:
Ze kunnen bijna zeggen dat ze van de EL winnaar hebben gewonnen. #FredjeBedanktquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is die Europa League toch nog een beetje van Feyenoord
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:27 schreef Rickertman96 het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:27 schreef Rickertman96 het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoeft niet, we hebben al een stukje fontein.
Die werden niet uitgeschakeld door Heerenveen en hadden in de 16 jaar daarvoor wél landstitels gewonnen.quote:
En Ajax van de verliezend finalist.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:28 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ze kunnen bijna zeggen dat ze van de EL winnaar hebben gewonnen. #FredjeBedankt
Na 7 jaar weer eens kampioen geworden als koopclub zijnde. Knap!quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die werden niet uitgeschakeld door Heerenveen en hadden in de 16 jaar daarvoor wél landstitels gewonnen.
Muah ze zijn wel subtopper.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:29 schreef Coco98 het volgende:
Als je 16 jaar geen landstitel wint ben je per definitie middenmoter of lager.
Elke club kooptquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
Na 7 jaar weer eens kampioen geworden als koopclub zijnde. Knap!
De Memph voetbalt daar aankomend seizoen he.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We winnen gewoon van Manchester United joh
Ja ok.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ze zijn wel subtopper.
Maar ook niet meer dan dat
Haha je bent boosquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die wordt rustig gebrachtquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De Memph voetbalt daar aankomend seizoen he.
Nee.quote:
National Stadium, Warsawquote:
Er geen kut van kunnen en dan maar met termen als 'koopclub' gaan strooien.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
Doe eens normaal ,debiel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:32 schreef tong80 het volgende:
Hij heet Matheus. Dat zegt genoeg, die vallen altijd om niks.
Ja hč ? Je zit te schateren hč ?quote:
Ik wou net zeggen, dat hebben die gasten al eerder meegemaaktquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
Niet nog een keer bij (een wedstrijd van) Sevilla
Gaan we scheldenquote:
Top Spaanse competitie is wel het beste.quote:
Oke, zullen we het weer over de finale hebben en weer als vrienden door het leven gaan hierna?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er geen kut van kunnen en dan maar met termen als 'koopclub' gaan strooien.
In de periode die Feyenoord geen kampioen is geworden heeft PSV de meeste punten gehaald van heel de Eredivisie.
Misschien ook wel de reden dat de supporters van Sevilla applaudisseerden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
Niet nog een keer bij (een wedstrijd van) Sevilla
Inderdaad. Als een speler een hartaanval krijgt ziet dat er totaal anders uit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn toch enge beelden maar zal wel niet gevaarlijk zijn gezien hoe hij wordt weggebracht
Daarom durfde ik het "grapje" te maken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn toch enge beelden maar zal wel niet gevaarlijk zijn gezien hoe hij wordt weggebracht
Gaan we weer ongepaste grapjes maken?quote:
Ok, is goed mattie.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oke, zullen we het weer over de finale hebben en weer als vrienden door het leven gaan hierna?
Dat was laatst ook zo bij m'n ouwehoer.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn dijen zijn rood van het kletsen.
Eerste ronde applaus was toch gewoon voor de wissel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien ook wel de reden dat de supporters van Sevilla applaudisseerden.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:34 schreef Evertjan het volgende:
zou de spelers van Sevilla sieren om niet al te uitbundig hun overwinning te vieren
Mwah, hangt er ook vanaf wat er was en hoe het met hem gaat natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:34 schreef Evertjan het volgende:
zou de spelers van Sevilla sieren om niet al te uitbundig hun overwinning te vieren
Wissels zijn opquote:
Nee.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Dnipro nog gelijkmaakt neemt Stijn een jaar lang een UI van de Plaaggeest
Scheids stak geloof ik duim omhoog.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Eerste ronde applaus was toch gewoon voor de wissel.
Bij wegdragen was er wel applaus van iedereen trouwens
Er was niks ernstigs aan de hand. Ik zie ergere dingen voorbij komen op FOK!quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gaan we weer ongepaste grapjes maken?
Hey Den Bosch fan!quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er was niks ernstigs aan de hand. Ik zie ergere dingen voorbij komen op FOK!
Niet zo overdrijven als heilig boontje.
Dit. Plus het is een lekkere wedstrijd, zin in verlengingen.quote:
zolang het onzeker is wat er aan de hand kan je beter in passende stijl deze titel vieren. Krijg nog altijd dubbel gevoel als ikde beelden zie van Platini die uitbundig zijn doelpunt vierde tijdens het Heizeldramaquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, hangt er ook vanaf wat er was en hoe het met hem gaat natuurlijk.
Hé maat. Hup DNJEPRquote:
Boeie.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zolang het onzeker is wat er aan de hand kan je beter in passende stijl deze titel vieren. Krijg nog altijd dubbel gevoel als ik beelden zie van Platini die uitbundig zijn doelpunten vierde tijdens het Heizeldrama
Ze zullen echt wel checken zo hoe het met hem gaat hoorquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zolang het onzeker is wat er aan de hand kan je beter in passende stijl deze titel vieren. Krijg nog altijd dubbel gevoel als ik beelden zie van Platini die uitbundig zijn doelpunten vierde tijdens het Heizeldrama
Of dat vuistje van Virenque in 1995quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Fransen zijn enge mensenquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of dat vuistje van Virenque in 1995
Die wedstrijd had nooit verder moeten worden. Zat mij voor de TV echt ongelofelijk te verbazen dat er alsnog werd gespeeld. Ongelofelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Platini heeft er verder weinig mee te maken hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zullen echt wel checken zo hoe het met hem gaat hoor
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |