Dan is het kontjetrap en dubbel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
En als je in een uitwedstrijd uit een kopbal scoort, wat dan?
een kutmug in een vagina is nooit grappigquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:12 schreef hottentot het volgende:
Jaaaahhhhh hij is dood.
Kutmug die de hele tijd om mijn hoofd zweefde.
Hallo Lang. Ik vond je film Kingsman redelijk.quote:
Separatisten he.quote:
Klopt, daarom tilde ik alleen het dekbed van haar onderbeen af toen die mug in de slaapkamer lastig bleef.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een kutmug in een vagina is nooit grappig
Leuk tussendoortje toch? Met name die pug vond ik grappig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hallo Lang. Ik vond je film Kingsman redelijk.
Slecht verdedigd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vond jij van de steekpas van Reyes op Bacca?
Ja goed wel. Werd wel aangeraakt. Dat gaf wat effect.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vond jij van de steekpas van Reyes op Bacca?
Al een tijdje geleden ja. Goede film die de realiteit goed weer heeft gegeven.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leuk tussendoortje toch? Met name die pug vond ik grappig.
Gisteren '71 gezien. Die had jij ook meegepikt he?
In Nederland zijn we sneller geneigd om naar de defensieve fouten te kijken. Je moet ook van het schone in het voetbal kunnen genieten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |