Geen idee.quote:Op zondag 31 mei 2015 11:55 schreef Shopaholic1984 het volgende:
_NIKKI_ even een vraagje. Ik wil zelf ook een draagdoek aanschaffen. Waar moet ik op letten voor een tweeling? Wat voor doek is geschikt voor dubbel dragen? Moet je dan een grotere maat nemen of niet?
Als iemand anders daar antwoord op kan geven ook goed
Oh verrek! Hahaquote:
Dan ga ik het aan Kyara vragenquote:Op zondag 31 mei 2015 12:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Geen idee.Ik draag pas sinds kort (sinds ze 1 jaar zijn) en alleen met draagzakken.
Ik weet dat Kyara dubbeldragen heeft gedaan. Misschien heeft zij een paar goede tips.
Omdat je kleine alweer zo groot is? Of is dit een verkapte ik-ben-zwanger-post?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:22 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Dagje gedragenOok nog effe voor maar dat is gewoon niet zo handig meer. Heel raar.
Wil je ze samen in 1 doek dragen? Dan zijn er een aantal mogelijkheden en die zijn, afhankelijk van de grootte van je kindjes en je eigen postuur wel goed te doen met een maat 7. Wil je met 2 doeken dragen dan zijn er weer tal van mogelijkhedenquote:Op zondag 31 mei 2015 11:55 schreef Shopaholic1984 het volgende:
_NIKKI_ even een vraagje. Ik wil zelf ook een draagdoek aanschaffen. Waar moet ik op letten voor een tweeling? Wat voor doek is geschikt voor dubbel dragen? Moet je dan een grotere maat nemen of niet?
Nee niet zwanger hoorquote:Op zondag 31 mei 2015 14:31 schreef pinquit het volgende:
[..]
Omdat je kleine alweer zo groot is? Of is dit een verkapte ik-ben-zwanger-post?
Verder
Ik zat je al te verdenken bij een kloon na die postquote:Op zondag 31 mei 2015 15:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee niet zwanger hoorGewoon idd een blinde vlek, kan niks meer zien met hem voorop
oooooh ja dan heb ik de link nog niet gelegd hihi, excuus!quote:Op zondag 31 mei 2015 19:12 schreef Moppert het volgende:
je weet het wel cassandra, ik heb jou een invite gedaan om te liken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(sorry opa en oma, komt wel goed denk ik)
Hier, dat had ik nog beloofd. Beetje laat, sorry!quote:Op zondag 31 mei 2015 11:55 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Hij is echt leuk!quote:Op maandag 1 juni 2015 16:29 schreef Moppert het volgende:
Vandaag zo heerlijk buiten geweest, wie heeft er ook verse draagfoto's?![]()
![]()
Ik heb voor het eerst eindelijk met dear diary gedragen, hij lijkt wel op maat gemaakt voor de mini![]()
[ afbeelding ]
Hij is zoooooo tof!quote:Op maandag 1 juni 2015 16:29 schreef Moppert het volgende:
Vandaag zo heerlijk buiten geweest, wie heeft er ook verse draagfoto's?![]()
![]()
Ik heb voor het eerst eindelijk met dear diary gedragen, hij lijkt wel op maat gemaakt voor de mini![]()
[ afbeelding ]
Veel handiger dan toch? Gewoon lekker doen hoor! En ach, laat ze maar kijken...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:12 schreef twist02 het volgende:
Vandaag de doek voor het eerst gebruikt om onze Mini te troosten; ze was compleet in paniek en niets was goed. In eerste instantie leek de doek ook niets te worden, maar toen ik 2 minuten rondliep was het allemaal goed
Alleen zo zielig dat ze dan moet wachten tot ik klaar ben met knopenhoop dat ik daar snel wat handiger in word!
Hij zit ook niet helemaal lekker, dus vermoed dat ik toch wat te gehaast heb geknoopt...
Zouden ze heel vreemd opkijken als ik van de week bloed ga laten prikken met Mini in de draagdoek?Het prikcentrum is 5 minuten lopen en lijkt me een ideaal echt eerste 'uitje' met de doek
(en niet heel handig met de complete kinderwagen, want dan neem ik meteen de halve wachtruimte in beslag
). En ze hoeven alleen bij mijn elleboog te zijn, dus dat is geen probleem.
Ja, toevallig net al even geprobeerd, maar dat lijkt vooralsnog geen probleem te zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:57 schreef Dyre het volgende:
Lijkt me alleen maar heel gezellig twist
Maar misschien van tevoren even testen of je baby het wel okay vindt als je gaat zitten, dat is blijkbaar bij veel mini's een groot probleem
Echt niet? Ik probeerde me dus te bedenken of ze er misschien bezwaar tegen hadden, maar kon eigenlijk geen reden bedenken (omdat ze dus wel gewoon bij mijn elleboog kunnen). Want ik heb eigenlijk niet zo'n zin om 'r daar weer opnieuw in te moeten knopen...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:01 schreef Moppert het volgende:
Bij ons mocht dat niet van de prikpoli.. dus die hadden dan altijd een gillende baby
En dat vonden ze dan ook vervelend
Ik had twee weken geleden Ro ook in m'n draagdoek terwijl ik geprikt werd.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:26 schreef twist02 het volgende:
Ah, op die manier, hmm...
Mja, zelf durf ik dat risico wel aan, aangezien ze waarschijnlijk 1-2 buisjes van 5ml nodig hebben. Ik ben bloeddonor, dus ben wat dat betreft wel wat gewend (500ml), en zelfs bij de bloedbank heb ik nog nooit ergens last van gehad. Maar de vraag is natuurlijk of ze daar bij het prikcentrum een boodschap aan hebben...
Nou ja, ik gok het er maar gewoon op denk ik. Het lijkt me een ideale oefening om eens wat verder te lopen met Mini in de doek(tot nu toe loop ik voornamelijk doelloos rondjes in huis
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |