abonnement Unibet Coolblue
pi_153178435
quote:
3s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:29 schreef Moppert het volgende:
Vandaag zo heerlijk buiten geweest, wie heeft er ook verse draagfoto's? O+ O+

Ik heb voor het eerst eindelijk met dear diary gedragen, hij lijkt wel op maat gemaakt voor de mini :o

[ afbeelding ]
Hij is zoooooo tof! O+
Home is where the O+ is...
pi_153179590
Die dear diary is echt om te kotsen zo tof O+

Na een maandenlange impasse hebben we zondag weer eens gedragen hier. Mijn man eigenlijk, met de Boba. Jammer dat we op een soort festival waren en peuter net een tantrum had toen hij er net in zat, de meelijwekkende blikken van de wereld spraken boekdelen :') maar uiteindelijk heeft hij nog bijna 2 uur geslapen er in O+
pi_153179758
Oh, wat kunnen mensen dan kijken he :@ :{w Ik heb Lucas ook 's geknoopt in een restaurant, hij over de zeik, ik knalrood hoofd.. Maar zodra hij zat sliep-ie O+

En ik heb een doek te koop!
Hopp Curacao, stevige goed ingedragen doek, ¤50 incl verzenden.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_153181329
Herkenbaar :') Dreumes zet tegenwoordig elke keer een keel op zodra ik haar op m'n rug zet. Dat is dus minimaal een keer of vier per dag. Het is gelijk over als ze zit, maar toch even iedere keer laten weten dat ze liever zelluf bepaalt om dwars de andere kant op te lopen dan waar we heen moeten... }:| :')
pi_153181924
Ook hier herkenbaar. Duurt een halve minuut, maar is genoeg tijd om voor vreemden toch even te kijken naar ons met een 'ach-gos-het-arme-kind' blik :').

T. slaapt trouwens zelden in de doek/drager. Afgelopen weekend per dag zo'n 6-8 uur gedragen en hij wilde maar niet slapen. Compleet oververmoeid en over de flos maar slapen? No thanks! -O-
pi_153187912
Vandaag de doek voor het eerst gebruikt om onze Mini te troosten; ze was compleet in paniek en niets was goed. In eerste instantie leek de doek ook niets te worden, maar toen ik 2 minuten rondliep was het allemaal goed O+

Alleen zo zielig dat ze dan moet wachten tot ik klaar ben met knopen ;( hoop dat ik daar snel wat handiger in word!
Hij zit ook niet helemaal lekker, dus vermoed dat ik toch wat te gehaast heb geknoopt...

Zouden ze heel vreemd opkijken als ik van de week bloed ga laten prikken met Mini in de draagdoek? :@ Het prikcentrum is 5 minuten lopen en lijkt me een ideaal echt eerste 'uitje' met de doek :) (en niet heel handig met de complete kinderwagen, want dan neem ik meteen de halve wachtruimte in beslag :') ). En ze hoeven alleen bij mijn elleboog te zijn, dus dat is geen probleem.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  dinsdag 2 juni 2015 @ 15:19:09 #157
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_153188148
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 15:12 schreef twist02 het volgende:
Vandaag de doek voor het eerst gebruikt om onze Mini te troosten; ze was compleet in paniek en niets was goed. In eerste instantie leek de doek ook niets te worden, maar toen ik 2 minuten rondliep was het allemaal goed O+

Alleen zo zielig dat ze dan moet wachten tot ik klaar ben met knopen ;( hoop dat ik daar snel wat handiger in word!
Hij zit ook niet helemaal lekker, dus vermoed dat ik toch wat te gehaast heb geknoopt...

Zouden ze heel vreemd opkijken als ik van de week bloed ga laten prikken met Mini in de draagdoek? :@ Het prikcentrum is 5 minuten lopen en lijkt me een ideaal echt eerste 'uitje' met de doek :) (en niet heel handig met de complete kinderwagen, want dan neem ik meteen de halve wachtruimte in beslag :') ). En ze hoeven alleen bij mijn elleboog te zijn, dus dat is geen probleem.
Veel handiger dan toch? Gewoon lekker doen hoor! En ach, laat ze maar kijken...
pi_153189254
Lijkt me alleen maar heel gezellig twist :D

Maar misschien van tevoren even testen of je baby het wel okay vindt als je gaat zitten, dat is blijkbaar bij veel mini's een groot probleem :+
  dinsdag 2 juni 2015 @ 16:01:41 #159
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153189369
Bij ons mocht dat niet van de prikpoli.. dus die hadden dan altijd een gillende baby
En dat vonden ze dan ook vervelend :')
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_153190002
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 15:57 schreef Dyre het volgende:
Lijkt me alleen maar heel gezellig twist :D

Maar misschien van tevoren even testen of je baby het wel okay vindt als je gaat zitten, dat is blijkbaar bij veel mini's een groot probleem :+
Ja, toevallig net al even geprobeerd, maar dat lijkt vooralsnog geen probleem te zijn ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 16:01 schreef Moppert het volgende:
Bij ons mocht dat niet van de prikpoli.. dus die hadden dan altijd een gillende baby
En dat vonden ze dan ook vervelend :')
Echt niet? Ik probeerde me dus te bedenken of ze er misschien bezwaar tegen hadden, maar kon eigenlijk geen reden bedenken (omdat ze dus wel gewoon bij mijn elleboog kunnen). Want ik heb eigenlijk niet zo'n zin om 'r daar weer opnieuw in te moeten knopen... :{
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  dinsdag 2 juni 2015 @ 16:45:03 #161
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153190515
Voor als ik niet goed zou worden of duizelig etc etc van het prikken
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_153191650
Ah, op die manier, hmm... :{
Mja, zelf durf ik dat risico wel aan, aangezien ze waarschijnlijk 1-2 buisjes van 5ml nodig hebben. Ik ben bloeddonor, dus ben wat dat betreft wel wat gewend (500ml), en zelfs bij de bloedbank heb ik nog nooit ergens last van gehad. Maar de vraag is natuurlijk of ze daar bij het prikcentrum een boodschap aan hebben... :')

Nou ja, ik gok het er maar gewoon op denk ik. Het lijkt me een ideale oefening om eens wat verder te lopen met Mini in de doek O+ (tot nu toe loop ik voornamelijk doelloos rondjes in huis ;) )
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_153195985
De spotted love tula is besteld *O* Thanks moppert voor de tip!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  dinsdag 2 juni 2015 @ 19:57:27 #164
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153196546
Yeeey *O* en graag gedaan hoor.. (gewoon erg eigenlijk dat ik van alle wel weet wie ze nog in stock heeft :+ )
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 23:34:34 #165
335643 faptist
Maakt fouten
pi_153205677
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 17:26 schreef twist02 het volgende:
Ah, op die manier, hmm... :{
Mja, zelf durf ik dat risico wel aan, aangezien ze waarschijnlijk 1-2 buisjes van 5ml nodig hebben. Ik ben bloeddonor, dus ben wat dat betreft wel wat gewend (500ml), en zelfs bij de bloedbank heb ik nog nooit ergens last van gehad. Maar de vraag is natuurlijk of ze daar bij het prikcentrum een boodschap aan hebben... :')

Nou ja, ik gok het er maar gewoon op denk ik. Het lijkt me een ideale oefening om eens wat verder te lopen met Mini in de doek O+ (tot nu toe loop ik voornamelijk doelloos rondjes in huis ;) )
Ik had twee weken geleden Ro ook in m'n draagdoek terwijl ik geprikt werd.
Zuster vond het alleen maar lief, leuk en geweldig. "Zoooooo'n spijt dat ze het zelf nooit had gedaan en ja, he. Haar dochter.. Nee.. Die wil er ook niets van weten en toen bla bla bla..."
  woensdag 3 juni 2015 @ 01:58:26 #166
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153208001


Nieuwe tula's! op de us site en daarna vast ook wel bij retailers. ik zeg iig nee dankje :o
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 3 juni 2015 @ 04:47:56 #167
335643 faptist
Maakt fouten
pi_153208485
Mijn smaak is het ook niet.
Uit welke caravan is de stof van Vivian geript?
  woensdag 3 juni 2015 @ 11:16:22 #168
335643 faptist
Maakt fouten
pi_153212463
Heeft een van jullie weleens een lange treinreis gemaakt met een kleine baby in de draagdoek?
Ik moet vandaag van Dordrecht naar Amsterdam (incl metro) en blijf twijfelen over hoe ik dit nu het beste aanpak.

Haar de hele reis + tijd in Adam (expositie bezoeken) in de draagdoek houden of de kinderwagen meenemen.
Ik ben alleen bang dat de kinderwagen eerder een groot sta in de weg wordt. Waardoor ik bijv niet in de coupe kan zitten en verplicht op het balkon moet blijven in de trein. Wel heel fijn dat ik dan niks hoef te dragen, op ro na.
Man opperde : draagdoek + mc op kinderwagen. Kan ze tijdens de treinreis in mc. Minder warm voor mij..
Wat zouden jullie doen?
  woensdag 3 juni 2015 @ 11:20:33 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_153212582
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:16 schreef faptist het volgende:
Heeft een van jullie weleens een lange treinreis gemaakt met een kleine baby in de draagdoek?
Ik moet vandaag van Dordrecht naar Amsterdam (incl metro) en blijf twijfelen over hoe ik dit nu het beste aanpak.

Haar de hele reis + tijd in Adam (expositie bezoeken) in de draagdoek houden of de kinderwagen meenemen.
Ik ben alleen bang dat de kinderwagen eerder een groot sta in de weg wordt. Waardoor ik bijv niet in de coupe kan zitten en verplicht op het balkon moet blijven in de trein. Wel heel fijn dat ik dan niks hoef te dragen, op ro na.
Man opperde : draagdoek + mc op kinderwagen. Kan ze tijdens de treinreis in mc. Minder warm voor mij..
Wat zouden jullie doen?
Zonder kinderwagen en als je het te warm hebt, kindje uit de doek halen in de trein.
Leg je kindje op de bank ofzo. Op de de doek. Aan 2 kanten rolletje maken van de doek. Je hebt toch meters stof zat ;)
  woensdag 3 juni 2015 @ 11:24:25 #170
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_153212700
Ik heb een keer een krijsende baby op mijn rug geknoopt in een vol restaurant.
Eenmaal geknoopt, was hij stil maar die blikken tot dan toe inderdaad :D
Dus heel herkenbaar!
Overigens gaat er een doek uit: Girasol Unelma. Zie ook V&A.
  woensdag 3 juni 2015 @ 11:36:36 #171
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153213041
ik zou met doek gaan fap :Y
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 3 juni 2015 @ 12:02:52 #172
335643 faptist
Maakt fouten
pi_153213751
Ja he. Ik heb m'n kinderwagen sinds m'n doek in huis is niet eens meer aangeraakt :O

Maar gister had ik haar dus een uurtje in m'n draagdoek.. Haal ik haar eruit is ze super warm terwijl ze helemaal niet zo warm aangekleed was.
Dus what to wear?
pi_153214018
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 23:34 schreef faptist het volgende:

[..]

Ik had twee weken geleden Ro ook in m'n draagdoek terwijl ik geprikt werd.
Zuster vond het alleen maar lief, leuk en geweldig. "Zoooooo'n spijt dat ze het zelf nooit had gedaan en ja, he. Haar dochter.. Nee.. Die wil er ook niets van weten en toen bla bla bla..."
Ah, het hoeft dus inderdaad geen probleem te zijn, mooi! :)

M.b.t. die treinreis zit ik over een paar weken met een soortgelijke situatie. Ik zit te denken om met Mini langs te gaan op m'n werk, ook met de trein. Zou neerkomen op:
- Van huis naar station: 5-10 minuten lopen
- Treinreis: 3 kwartier (directe verbinding)
- Van station naar werk: 5 minuten lopen

In de doek lijkt me ergens wel ideaal, maar zou Mini dan het liefste in de doek laten in de trein. Maar da's maar net de vraag of ze dat pikt natuurlijk. Zie het nu gewoon nog niet echt voor me om in een bomvolle trein te gaan knopen :@ maar wie weet denk ik daar over een paar weken wel anders over..

En met een wagen hoef je verder inderdaad niets mee te sjouwen; met de doek zal ik toch minimaal ook nog de verzorgingstas moeten dragen. En de wagen is natuurlijk ook wel een ideaal plekje om 'r tussendoor even weg te kunnen leggen... Hmm, nog maar even over nadenken :{
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_153214160
Ik vind met een kinderwagen het ov in echt verschrikkelijk :{ Je neemt zo veel ruimte in, je kan nergens lekker langs, je bent afhankelijk van lift of roltrap.. ik zou dus absoluut voor de doek gaan. Rugtas mee met spulletjes, heb je je handen vrij. En als je haar voedt vlak voor het knopen, is de kans toch best aanwezig dat ze gedurende de reis slaapt?
pi_153214195
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:19 schreef L-E het volgende:
Ik vind met een kinderwagen het ov in echt verschrikkelijk :{ Je neemt zo veel ruimte in, je kan nergens lekker langs, je bent afhankelijk van lift of roltrap.. ik zou dus absoluut voor de doek gaan. Rugtas mee met spulletjes, heb je je handen vrij. En als je haar voedt vlak voor het knopen, is de kans toch best aanwezig dat ze gedurende de reis slaapt?
+1 :Y

Onze kinderwagen staat sinds een paar maanden standaard bij m'n ouders, dus we dragen alleen nog maar :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')