Eerder in BNW.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:29 schreef JCats het volgende:
[..]
Twee maar.
Eigenlijk hoort het zeker óók in "politiek" thuis.
Zeker, dat zullen de mainstream media, die niets uitzoeken en alleen de autoriteiten napraten, volledig met je eens zijn.quote:
Dat subforum is juist bedoeld voor dingen die in de MSM verzwegen of verdraaid worden toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:32 schreef JCats het volgende:
[..]
Zeker, dat zullen de mainstream media, die niets uitzoeken en alleen de autoriteiten napraten, volledig met je eens zijn.
Denk je ook dat inzake de FIFA-inval het een en ander verzwegen en verdraaid wordt?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:35 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Dat subforum is juist bedoeld voor dingen die in de MSM verzwegen of verdraaid worden toch?
Jammer, zou een sterk statement zijnquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
UEFA gaat niet de show van morgen boycotten.
Nee, daarom kun je het beter in het daarvoor bedoelde subforum posten ipv deze topics te vervuilen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:37 schreef JCats het volgende:
[..]
Denk je ook dat inzake de FIFA-inval het een en ander verzwegen en verdraaid wordt?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:45 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Nee, daarom kun je het beter in het daarvoor bedoelde subforum posten ipv deze topics te vervuilen.
Eerder het ontbossen van de Amazone.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:48 schreef heywoodu het volgende:
Laten we nou aub niet gaan zeggen dat de ECHTE reden van de inval te maken heeft met Israël vs Palestina.
Zeker. En de Waals-Vlaamse discussie.quote:
En uiteindelijk komen we dan bij de friet-patat discussie?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. En de Waals-Vlaamse discussie.
Zo zout heb ik het nog nooit gegeven.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En uiteindelijk komen we dan bij de friet-patat discussie?
Er komt de grootste irrelevante Amerikahaat naar boven als zoiets gebeurt. Het is uitstekend dat de FBI dit doet en het had al tien jaar eerder gemoetenquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:48 schreef heywoodu het volgende:
Laten we nou aub niet gaan zeggen dat de ECHTE reden van de inval te maken heeft met Israël vs Palestina.
Omdat het onderzoek nu klaar is (zou ongeveer een jaar gaan duren ongeveer een jaar geleden). En er zal vast ook wel gekeken zijn naar de verkiezing van morgen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:27 schreef JCats het volgende:
De gelijkgeschakelde media hitsen en hetsen in koor.
Maar wat is er werkelijk aan de hand.
Waarom nu?
Oh, een onderzoek, dus er is nog helemaal niets bewezen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het onderzoek nu klaar is (zou ongeveer een jaar gaan duren ongeveer een jaar geleden). En er zal vast ook wel gekeken zijn naar de verkiezing van morgen.
Dus niemand mag opgepakt worden als ie alleen nog verdacht is? Het moet eerst allemaal 100% bewezen worden voor er actie ondernomen kan worden?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:57 schreef JCats het volgende:
[..]
Oh, een onderzoek, dus er is nog helemaal niets bewezen?
Hoe zat dat ook alweer, onschuldig tot?
Nee, da's meer de plaat voor de kop die ze delenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Zelfs het smeergeld van FIFA is doorgedrongen tot sommige FOK users.
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus niemand mag opgepakt worden als ie alleen nog verdacht is? Het moet eerst allemaal 100% bewezen worden voor er actie ondernomen kan worden?
Het is vrij gebruikelijk, in elk rechtssysteem dat ik ken, dat als er aanklachten tegen iemand zijn, dat bekend wordt gemaakt en de verdachte verhoord wordt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:57 schreef JCats het volgende:
[..]
Oh, een onderzoek, dus er is nog helemaal niets bewezen?
Hoe zat dat ook alweer, onschuldig tot?
Nou ja, in de US gaat het wel eens anders als je buiten bent en het verkeerde kleurtje hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is vrij gebruikelijk, in elk rechtssysteem dat ik ken, dat als er aanklachten tegen iemand zijn, dat bekend wordt gemaakt en de verdachte verhoord wordt.
Dat klopt inderdaad. In Nederland ook wel eens, trouwens. Hoe heeft dat eigenlijk met deze zaak te maken?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:04 schreef JCats het volgende:
[..]
Nou ja, in de US gaat het wel eens anders als je buiten bent en het verkeerde kleurtje hebt.
Alle verdachten zijn jonge donkere mannenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. In Nederland ook wel eens, trouwens. Hoe heeft dat eigenlijk met deze zaak te maken?
Jij begon over rechtssystemen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. In Nederland ook wel eens, trouwens. Hoe heeft dat eigenlijk met deze zaak te maken?
Omdat jij doet alsof het arresteren van verdachten iets absurds is wat tegen de onschuldpresumptie in gaat.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:06 schreef JCats het volgende:
[..]
Jij begon over rechtssystemen.
Overigens speelt de US in deze kwestie natuurlijk een centrale rol.
Nee, de reactie (hetze) van de Nederlandse media gaat in tegen de onschuldpresumptie.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat jij doet alsof het arresteren van verdachten iets absurds is wat tegen de onschuldpresumptie in gaat.
Uh, hoezo? Er wordt steevast vermeld dat het gaat om aanklachten. Ik heb ook nog niemand op zien roepen tot straffen (die volgen inderdaad pas na een veroordeling).quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:09 schreef JCats het volgende:
[..]
Nee, de reactie (hetze) van de Nederlandse media gaat in tegen de onschuldpresumptie.
Typisch fok! gedrag, bij elke juridisch gerelateerde zaak komen ze uit hun holletjes gekropen om te drammen dat er nog niks bewezen is. Wat willen ze überhaupt horen? Gewoon geen aandacht aan besteden, over een paar maanden is er zwart op wit bewijs beschikbaar voor iedereen en is zijn mening niks meer waard.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uh, hoezo? Er wordt steevast vermeld dat het gaat om aanklachten. Ik heb ook nog niemand op zien roepen tot straffen (die volgen inderdaad pas na een veroordeling).
Ik vind het een beetje struisvogelgedrag om alle onthullingen in het rapport te negeren omwille van "is niet bewezen". Nee, dat is het inderdaad niet, maar dat wil niet zeggen dat het geen onthullingen zijn.
De grap is dat ik meestal zelf zo'n type ben.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:17 schreef Donnis het volgende:
[..]
Typisch fok! gedrag, bij elke juridisch gerelateerde zaak komen ze uit hun holletjes gekropen om te drammen dat er nog niks bewezen is.
Ja, net als met die massavernietigingswapens.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:17 schreef Donnis het volgende:
[..]
Typisch fok! gedrag, bij elke juridisch gerelateerde zaak komen ze uit hun holletjes gekropen om te drammen dat er nog niks bewezen is. Wat willen ze überhaupt horen? Gewoon geen aandacht aan besteden, over een paar maanden is er zwart op wit bewijs beschikbaar voor iedereen en is zijn mening niks meer waard.
Ik heb je door, jouw hobby is gewoon om steeds over ongerelateerde onderwerpen te beginnen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:18 schreef JCats het volgende:
[..]
Ja, net als met die massavernietigingswapens.
Only two things are infinite,quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb je door, jouw hobby is gewoon om steeds over ongerelateerde onderwerpen te beginnen.
Het universum en de menselijke domheid. En over die tweede was Albert niet zeker. Goede quote hoor.quote:
De UEFA dreigt uit de FIFA te stappen als Blatter wordt herkozen. Ook deelname van Europese landen aan WK's staat ter discussie.twitter:BBCSport twitterde op donderdag 28-05-2015 om 15:25:28Uefa president Michel Platini is holding a news conference. Watch live: http://t.co/0OjOB1ofDi #Fifa http://t.co/4ZiAam4xmY reageer retweet
Niets van te volgen die persco.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
De UEFA dreigt uit de FIFA te stappen als Blatter wordt herkozen. Ook deelname van Europese landen aan WK's staat ter discussie.twitter:BBCSport twitterde op donderdag 28-05-2015 om 15:25:28Uefa president Michel Platini is holding a news conference. Watch live: http://t.co/0OjOB1ofDi #Fifa http://t.co/4ZiAam4xmY reageer retweet
Nou laat het feest maar beginnen
Over het universum was Albert niet zeker.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het universum en de menselijke domheid. En over die tweede was Albert niet zeker. Goede quote hoor.
Correct.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:28 schreef JCats het volgende:
[..]
Over het universum was Albert niet zeker.
twitter:OostveenBert twitterde op donderdag 28-05-2015 om 14:58:15Uitkomst overleg: congres gaat door en massaal pleidooi om voor Ali te stemmen en te helpen met de broodnodige hervorming van FIFA.... reageer retweet
Het wordt steeds gekkerquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou laat het feest maar beginnen
Ze zouden Quatar sowieso moeten boycotten, als je alleen al ziet hoe ze daar die stadions door een soort van veredelde slaven laten bouwen.quote:
Dit is allemaal toevalquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Platini is ook door en door corrupt.
Lood om oud ijzer.
sep is ook tijdens zijn eerste verkiezing geholpen door platiniquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is allemaal toeval![]()
[ afbeelding ]
Platiniquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is allemaal toeval![]()
[ afbeelding ]
Kan niet wachten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:11 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie hier ook zoveel zin in xD
Ja al 5 minuten achter elkaar ofzoquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:26 schreef radyo het volgende:
Haaaa die parade met de vlaggen en dat lullige muziekje
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:20 schreef Ludachrist het volgende:
http://www.groene.nl/artikel/vuil-spel
Ook wel een goed artikel over de geschiedenis van corruptie binnen de FIFA, als het niet al gepost is.
Hangt er van af. Aan de ene kant heeft Blatter dan tijd om zijn straatje schoon te vegen en nieuwe enveloppen te bezorgen bij eventuele twijfelaars. Aan de andere kant geeft het de FBI de kans om door te pakken en als die dit onderzoek een goed vervolg kunnen geven, bijvoorbeeld als twee mensen die nu opgepakt zijn Blatter verlullen, dan is zijn kans sowieso verkeken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:12 schreef KingRoland het volgende:
Naar mijn mening mag Blatter nu al vertrekken.
Is het gunstig als de verkiezingen vertraging lopen?
Vraag me af hoeveel mensen nu nog enveloppen aannemen de komende tijd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hangt er van af. Aan de ene kant heeft Blatter dan tijd om zijn straatje schoon te vegen en nieuwe enveloppen te bezorgen bij eventuele twijfelaars. Aan de andere kant geeft het de FBI de kans om door te pakken en als die dit onderzoek een goed vervolg kunnen geven, bijvoorbeeld als twee mensen die nu opgepakt zijn Blatter verlullen, dan is zijn kans sowieso verkeken.
Als ik Blatter was zou ik in ieder geval nu verkiezingen willen. Je wint waarschijnlijk toch en dan kan je je daarna mooi richten op het dwarsbomen van de FBI en het vernietigen van bewijsmateriaal.
Als er maar genoeg geld in zit loopt dat wel los ben ik bang.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:25 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel mensen nu nog enveloppen aannemen de komende tijd.
quote:Het grote probleem is ontstaan op het moment dat de FIFA veranderde van een nonprofit-organisatie in een commercieel bedrijf dat gericht was op het verdienen van geld
quote:'Het is een kwestie van principe', aldus Raiola, 'waarbij het vooral gaat om de vraag: wil je wel of niet horen bij een organisatie die er maffiapraktijken op na houdt? Daar wil je toch niets mee te maken hebben?'
Ik ben benieuwd of hij nog zo tegen deze zaken is als hem daagt dat met een terugloop in inkomsten uit kaartjes, voetbal en corruptie zijn eigen spelers ook minder gaan verdienen.quote:'Door de corruptie, het onderhands verkopen van tv-rechten en het aannemen van smeergeld voor het toewijzen van een WK heeft de consument de afgelopen jaren te veel betaald voor zijn kaartje en voor het kijken naar voetbal op televisie.
Dat deze man zijn mond nog open durft te doen over dit soort zakenquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:50 schreef Ludachrist het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/r(...)-ten-val-brengen.htm
Raiola bemoeit zich er ook mee! Want de FIFA staat voor alles waar hij een hekel aan heeft:
[..]
[..]
[..]
Ik ben benieuwd of hij nog zo tegen deze zaken is als hem daagt dat met een terugloop in inkomsten uit kaartjes, voetbal en corruptie zijn eigen spelers ook minder gaan verdienen.
Momenteel kruipen alle andere ratten uit de duisternis om ook even goedkoop punten te scoren... Platini incluis. Ik bedoel, natuurlijk is het mooi dat de UEFA Blatter publiekelijk de vinger geeft, maar Platini is uit precies hetzelfde hout gesneden als z'n Zwitserse collega.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat deze man zijn mond nog open durft te doen over dit soort zaken
Ben benieuwd hoe spannend het morgen daadwerkelijk wordt, ik geloof er nog steeds niet veel van dat veel landen Blatter echt laten vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |