Ja al 5 minuten achter elkaar ofzoquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:26 schreef radyo het volgende:
Haaaa die parade met de vlaggen en dat lullige muziekje
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:20 schreef Ludachrist het volgende:
http://www.groene.nl/artikel/vuil-spel
Ook wel een goed artikel over de geschiedenis van corruptie binnen de FIFA, als het niet al gepost is.
Hangt er van af. Aan de ene kant heeft Blatter dan tijd om zijn straatje schoon te vegen en nieuwe enveloppen te bezorgen bij eventuele twijfelaars. Aan de andere kant geeft het de FBI de kans om door te pakken en als die dit onderzoek een goed vervolg kunnen geven, bijvoorbeeld als twee mensen die nu opgepakt zijn Blatter verlullen, dan is zijn kans sowieso verkeken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:12 schreef KingRoland het volgende:
Naar mijn mening mag Blatter nu al vertrekken.
Is het gunstig als de verkiezingen vertraging lopen?
Vraag me af hoeveel mensen nu nog enveloppen aannemen de komende tijd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hangt er van af. Aan de ene kant heeft Blatter dan tijd om zijn straatje schoon te vegen en nieuwe enveloppen te bezorgen bij eventuele twijfelaars. Aan de andere kant geeft het de FBI de kans om door te pakken en als die dit onderzoek een goed vervolg kunnen geven, bijvoorbeeld als twee mensen die nu opgepakt zijn Blatter verlullen, dan is zijn kans sowieso verkeken.
Als ik Blatter was zou ik in ieder geval nu verkiezingen willen. Je wint waarschijnlijk toch en dan kan je je daarna mooi richten op het dwarsbomen van de FBI en het vernietigen van bewijsmateriaal.
Als er maar genoeg geld in zit loopt dat wel los ben ik bang.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:25 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel mensen nu nog enveloppen aannemen de komende tijd.
quote:Het grote probleem is ontstaan op het moment dat de FIFA veranderde van een nonprofit-organisatie in een commercieel bedrijf dat gericht was op het verdienen van geld
quote:'Het is een kwestie van principe', aldus Raiola, 'waarbij het vooral gaat om de vraag: wil je wel of niet horen bij een organisatie die er maffiapraktijken op na houdt? Daar wil je toch niets mee te maken hebben?'
Ik ben benieuwd of hij nog zo tegen deze zaken is als hem daagt dat met een terugloop in inkomsten uit kaartjes, voetbal en corruptie zijn eigen spelers ook minder gaan verdienen.quote:'Door de corruptie, het onderhands verkopen van tv-rechten en het aannemen van smeergeld voor het toewijzen van een WK heeft de consument de afgelopen jaren te veel betaald voor zijn kaartje en voor het kijken naar voetbal op televisie.
Dat deze man zijn mond nog open durft te doen over dit soort zakenquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:50 schreef Ludachrist het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/r(...)-ten-val-brengen.htm
Raiola bemoeit zich er ook mee! Want de FIFA staat voor alles waar hij een hekel aan heeft:
[..]
[..]
[..]
Ik ben benieuwd of hij nog zo tegen deze zaken is als hem daagt dat met een terugloop in inkomsten uit kaartjes, voetbal en corruptie zijn eigen spelers ook minder gaan verdienen.
Momenteel kruipen alle andere ratten uit de duisternis om ook even goedkoop punten te scoren... Platini incluis. Ik bedoel, natuurlijk is het mooi dat de UEFA Blatter publiekelijk de vinger geeft, maar Platini is uit precies hetzelfde hout gesneden als z'n Zwitserse collega.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat deze man zijn mond nog open durft te doen over dit soort zaken
Ben benieuwd hoe spannend het morgen daadwerkelijk wordt, ik geloof er nog steeds niet veel van dat veel landen Blatter echt laten vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |