quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Fixed voordat iemand de stad Brede gaat opzoeken
Owh het is dus in Breda en niet in Bredequote:Op woensdag 27 mei 2015 18:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Fixed voordat iemand de stad Brede gaat opzoeken
jaja uitkijken!quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:24 schreef miieejj het volgende:
"• De baard van Domien Verschuuren dient geadoreerd te worden. Wordt aan deze simpele voorwaarde niet voldaan, dan komt henk je halen. En henk is niet voor de poes!"
![]()
O_Oquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Wolfje? Heb je last van je ADHD? Of zit je aan de drugs?
mwoah, geen grote favo hoor. bij een 3rdRockplaat denk ik aan So Fine! van Waltari, Gay Bar of iets van Gossip omdat ik dan Beth Ditto kan postenquote:
Ah zo klinkt het wel; dankje!!quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:06 schreef JayHovah het volgende:
Ik weet dat Bear's Den een album heeft gemaakt genaamd Islands (goed album ook)...
quote:Coen Swijnenberg en Sander Lantinga vinden dat de zomerstop van De Wereld Draait Door wel erg vroeg is begonnen. Dat hebben de radio-dj’s laten weten op 3FM. Matthijs van Nieuwkerk, de best betaalde ster van de NPO, is sinds vrijdag zo’n drie maanden met vakantie. “Het is eind mei en De Wereld Draait Door is op vakantie! Dat is rijkelijk op tijd. Ik hoorde Matthijs van Nieuwkerk de zomer aankondigen. Ik dacht: nou zeg. Dat zijn goede voorwaarden. Pfoeh, afzien!“, aldus Swijnenberg.
Ook Lantinga verbaast zich over de lange zomervakantie van zijn collega bij BNN-VARA. “Zelfs wij hebben korter vakantie“, merkt hij op.
Lantinga kan met Van Nieuwkerks lange vakantie leven, als de talkshowhost er straks extra appetijtelijk uitziet. “Als hij maar bruin terugkomt, hè.”
De Coen en Sander Show is vrijdag voor het laatst te horen op 3FM. De radio-dj’s hebben gekozen voor het grote geld: vanaf september zijn ze te horen op Radio 538.
Ze hebben wel gelijk, Matthijs heeft moeilijk veel vrijaf.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:18 schreef Pino112 het volgende:
Zelfs wij hebben korter vakantie“, merkt hij op.!!!
Godver.
Nee, om 7:04 was ik uiteraard al wel binnen.quote:
en terecht, dwdd is geen moer aan xdquote:Op donderdag 28 mei 2015 07:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben wel gelijk, Matthijs heeft moeilijk veel vrijaf.
Eens.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:37 schreef alors het volgende:
Waarom wéér Breda, echt belachelijk.
Zo. Alors heeft gesproken.
SR is een sympathieke radio actie.quote:
Matthijs is deze week anders gewoon aan het werk en bezig met Summer school aan het opnemen, daarnaast zal de VARA wel aan zijn maximum zendtijd zitten en daarom zal DWDD wel zo vroeg met zomerstop gaan. Kijk maar naar WNL die moeten al heel vroeg stoppen met Wakker Nederland omdat ze al aan hun jaarlijks maximum zendtijd zitten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 07:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben wel gelijk, Matthijs heeft moeilijk veel vrijaf.
Ook op 4/5 mei, in de winter, 2e paasdag enz heeft ie vrijquote:Op donderdag 28 mei 2015 07:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Matthijs is deze week anders gewoon aan het werk en bezig met Summer school aan het opnemen, daarnaast zal de VARA wel aan zijn maximum zendtijd zitten en daarom zal DWDD wel zo vroeg met zomerstop gaan. Kijk maar naar WNL die moeten al heel vroeg stoppen met Wakker Nederland omdat ze al aan hun jaarlijks maximum zendtijd zitten.
Het is natuurlijk veel makkelijker om ongenuanceerd te schreeuwen. Welkom in Nederland.quote:Op donderdag 28 mei 2015 07:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Matthijs is deze week anders gewoon aan het werk en bezig met Summer school aan het opnemen, daarnaast zal de VARA wel aan zijn maximum zendtijd zitten en daarom zal DWDD wel zo vroeg met zomerstop gaan. Kijk maar naar WNL die moeten al heel vroeg stoppen met Wakker Nederland omdat ze al aan hun jaarlijks maximum zendtijd zitten.
sorryquote:Op donderdag 28 mei 2015 07:49 schreef themauster het volgende:
[..]
VAN ONZE CENTEN BELACHELIJK KAMERVRAGEN.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook op 4/5 mei, in de winter, 2e paasdag enz heeft ie vrij
HOquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn collega heeft Sky op staan.
Rip Mex.
Ik mis de dagen dat Pino112 op stage zat en heerlijk zat te gallen op Sky Radioquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn collega heeft Sky op staan.
Rip Mex.
Nee, die Charlie XCX dinges. Ik luister via interwebs dus zal wel achterlopen ten opzichte van de straalpaal.quote:
Die plaat is ook ruk ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, die Charlie XCX dinges. Ik luister via interwebs dus zal wel achterlopen ten opzichte van de straalpaal.
Vrouwen die concurrentie aan gaan met "vriendinnen". Nu op het Viva forumquote:
Ik las het gisteravond jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vrouwen die concurrentie aan gaan met "vriendinnen". Nu op het Viva forum
Zeg CG. Ik wil ook niet meer dat je op Fok! komt. Ik sta zo in je schaduw als jij er bent....quote:
Prima. Ik moet zo toch naar m'n werkquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeg CG. Ik wil ook niet meer dat je op Fok! komt. Ik sta zo in je schaduw als jij er bent....
Ah ok. Maar die schaduw is er alleen maar omdat je groter bent dan ik.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Prima. Ik moet zo toch naar m'n werk
Posters al opgehangen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah ok. Maar die schaduw is er alleen maar omdat je groter bent dan ik.
Nee nog nietquote:
Zie DMquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nog niet
Maar heb je ook iets van een afbeelding ervan? Da's makkelijker uploaden op FB groepen.
Jeukende binnenvoering? Muis naait het weer goedquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:33 schreef SilentChaos het volgende:
Pijpen te lang? Muis maakt ze korter!
Reken maar van jazz.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Staat er uberhaupt jazz op het North Sea Jazz Festival?
Zonde... vond haar altijd wel wat hebben...quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:44 schreef wolfrolf het volgende:
minthy, kan jij die rare duitse imitatie van dat filmpje nog tevoorschijn halen?(hopelijk lees je dit)
Nee 5 man op een rij met een of andere enorme ouwe tang ookquote:
Maar deze versie isquote:
Ik heb het niet zo op rappers, maar de versie met rap vind ik toch echt beter.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een FB pagina aangemaakt voor mijn naald & draad service.
Ik zag het alquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Omdat er altijd wat te naaien valtquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie?quote:
quote:
quote:
ga jij maar bezig met naaienquote:
Er valt immers altijd wat te naaienquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er valt immers altijd wat te naaien
Hij heeft vast gisteren de hele avond de Pandaplint jingle geluisterd en er al een remix van gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft vast gisteren de hele avond de Pandaplint jingle geluisterd en er al een remix van gemaakt.
Ben je mad?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
mijn internet is echt DEBIEL slecht vandaag.
I'm going slightly madquote:
Je baas heeft ontdekt dat je op Fok! zit?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
Volgende week woensdag ben ik er niet in het topiquesterker nog, alle dagen niet ivm werk, maar ik wil wel weten of m'n jingle in de holy moly zit en natuurlijk wat de vraag van Pandaplint is!
Na de eerste reactie had er best een slotje op gemogen, want daarmee was het wel klaar.quote:
True that.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Na de eerste reactie had er best een slotje op gemogen, want daarmee was het wel klaar.
Ben gewoon een weekje buiten de deur aan het werk, zonder radioquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je baas heeft ontdekt dat je op Fok! zit?
Zou ik niet pikken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben gewoon een weekje buiten de deur aan het werk, zonder radio
Toevallig of niet?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh er is een spannend programma waar ik voor 10 dagen naar Ghana kan. Ik ga mij aanmelden
quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
http://www.cosmopolitan.n(...)eerd-op-penislengte/
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee daar doen we het niet voor.
Sure.quote:
Ik zou geen nee zeggen tegen een knappe Ghanees, maar ben er nou niet heel wanhopig.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou geen nee zeggen tegen een knappe Ghanees, maar ben er nou niet heel wanhopig.
goeie genade wat een kaaklijn heeft die Tesselquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:09 schreef Bronson het volgende:
https://www.facebook.com/coenswijnenberg/posts/849163575130993:0
Aaahhhhh.,....
Dat ook.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
goeie genade wat een kaaklijn heeft die Tessel
Godsamme.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:09 schreef Bronson het volgende:
https://www.facebook.com/coenswijnenberg/posts/849163575130993:0
Aaahhhhh.,....
Bij 538 of bij zijn vrouw.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:23 schreef Bronson het volgende:
Ik kan het mij echt niet voorstellen dat Sander het bij 538 naar z'n zin gaat krijgen.
Die is binnen een jaar pleiten.
Bij 3FM klinkt ie al jaren alsof het 'm niks kan boeien (behalve het geld).quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:23 schreef Bronson het volgende:
Ik kan het mij echt niet voorstellen dat Sander het bij 538 naar z'n zin gaat krijgen.
Die is binnen een jaar pleiten.
Sander is wel degene die de alternatieve plaatjes aandraagt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij 3FM klinkt ie al jaren alsof het 'm niks kan boeien (behalve het geld).
En ik dacht nog wel dat we met het vertrek van C&S van Comic Sans af zouden zijn. Niets is minder waar...quote:
Biertje?quote:
HJ? Staat in de koelkast, pak zelf maar.quote:
HJquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
HJ? Staat in de koelkast, pak zelf maar.
Heb je ook ander bier?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
HJ? Staat in de koelkast, pak zelf maar.
Helaas niet.quote:
Ook nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iets anders met een percentage?
Ik heb nog wel een Grolsch kanon voor je... 12%quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel sober vandaag.
Noem je hem zo?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Grolsch kanon voor je... 12%
Lijkt mij smakelijker dan een bamboestengel.quote:
Nee hij heet "Martin Luther King"quote:
FTFYquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hij heet "Martin Luther King Junior"
Zo af en toe komtie omhoog en zegt'ie "I have a dream..."
M'n vriendin zit te janken in de keuken om deze versiequote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hij heet "Martin Luther King"
Zo af en toe komtie omhoog en zegt'ie "I have a dream..."
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies!
Ik heet zelf "Martin" en mijn penis heet: "Martin Luther King"
Hij komt af en toe omhoog en zegt dan "I have a dream!"
Zelfspot zou het beter doen bij dat soort onderwerpen denk ik
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijne heet nog steeds Martin Luther King trouwensAf en toe staat'ie op en zegt'ie: "I HAVE A DREAM!"
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn jongeheer heet zo
Af en toe komt'ie omhoog: I HAVE A DREAM!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe heet'ie van hem dan?
Die van mij "Martin Luther King"
Af en toe komt'ie omhoog en zegt'ie: "I have a dream!"
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geintje
Hij heet Martin Luther Kingaf en toe komt'ie omhoog: "I have a dream..."
Owja ik moet koken. Ik wil ook iemand die voor mij kookt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
M'n vriendin zit te janken in de keuken om deze versie
Dat betekent wel dat ik zo eten krijg
I'm a consistant motherfuckerquote:
Deze is ook mooiquote:
Ik zeik in mijn broek hierquote:
Godverdomme wat slecht.quote:
Bedanktquote:
Jinglegodquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bedanktken ik meteen m'n plaats
quote:
Het is toch best knap hoe slecht die gitaar rif elke keer wordt ingezetquote:
aos het volgende?quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het doet gewoon pijn aan je oren.
Martin Ekdomquote:
quote:
2½ FM.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 06:54 schreef Pino112 het volgende:
De nieuwe Anouk is Topsong bij Radio 2.
Tijd dat 2 en 3FM fuseren.
Maar, dit filmpje is een grap toch?quote:
Dotancover. Kan niet wachten.quote:
Ik snap ook niet wat het verschil is tussen die 2. Iets meer 80's op R2 en iets minder veilige platen op 3FM maar dat is het wel...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 06:54 schreef Pino112 het volgende:
De nieuwe Anouk is Topsong bij Radio 2.
Tijd dat 2 en 3FM fuseren.
Kan alleen maar beter worden...quote:
Hoi Marije alles goed? Leuke weekendplannen?quote:
hoorde het ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:31 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Flappen ze er nu net op KX Radio er uit dat Rob Stenders bij 3fm vertrekt?
Jazeker ik heb vakantie.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi Marije alles goed? Leuke weekendplannen?
Ga je coen en sander naar 538 volgen?
LOL prins Aliquote:
quote:
Hier.quote:
Geen kaartjes kunnen krijgen? Of geen zin?quote:
Laatste ook. Vorige paar keer ook al heen geweest, ze komen vast nog wel een keer terug.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen kaartjes kunnen krijgen? Of geen zin?
Ik zag hem laatst nog bij koffietijd. Nee ik kijk dat programma niet, maar ik was ergens op visite. Ze hadden toen koffietijd op de achtergrond aanstaan.quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:31 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Flappen ze er nu net op KX Radio er uit dat Rob Stenders bij 3fm vertrekt?
Zonde! Hebben goede chemiequote:
Stenders zou ik ook graag weer 5 dagen horen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:19 schreef themauster het volgende:
Ik snap het wel als producer van Wouter van der Goes wordt je beter betaald aangezien je 5 dagen in de week werkt.
destijds begon het mij met z'n ochtendshow na een jaar wel te vervelen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stenders zou ik ook graag weer 5 dagen horen.
quote:
dat laatste was toch ook altijd de doelstelling van 3FM?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:04 schreef Pandaplint het volgende:
Volgens mij wordt radio 2 langzaamaan 3fm. En wordt 3FM meer een jongerenzender.
Yep. Maar volgens mij was de gemiddelde leeftijd van de 3fm luisteraar in de 30.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat laatste was toch ook altijd de doelstelling van 3FM?
dat zou best eens kunnen. Veel 3FM luisteraars zijn blijven hangen, en dan wordt het wat grijzer.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Yep. Maar volgens mij was de gemiddelde leeftijd van de 3fm luisteraar in de 30.
Hmm het blijft dus toch een beetje babyboomer radioquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat zou best eens kunnen. Veel 3FM luisteraars zijn blijven hangen, en dan wordt het wat grijzer.
Morgenmiddag weer Radio 2, de hitparade van 30-5-1977 in de juiste volgorde.
Ok man.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Al twee dagen Radio Veronica op staan hier op kantoor. Klassieker na klassieker met af en toe wat nieuwere meuk. Goed te doen. En geen Coen & Sander kinderhumor.
Maar Roel jij valt al jaren buiten de doelgroep van Wilbert.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Al twee dagen Radio Veronica op staan hier op kantoor. Klassieker na klassieker met af en toe wat nieuwere meuk. Goed te doen. En geen Coen & Sander kinderhumor.
Totdat het 16u is en Patrick Kicken er isquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dan naar 10Goldquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:30 schreef alors het volgende:
[..]
Totdat het 16u is en Patrick Kicken er is![]()
vrij za en zo Rickieeeeee!!!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:30 schreef alors het volgende:
[..]
Owja, zo es ff op letten...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:30 schreef alors het volgende:
[..]
Je rijdt immers ook al een Volvoquote:
Rick van V. is er..quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:30 schreef alors het volgende:
[..]
Jankend in de vangrail?quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:11 schreef Pino112 het volgende:
De laatste keer dit kutintro
Toen De Stem wegging begon de aftakeling al.
Eens.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:11 schreef Pino112 het volgende:
De laatste keer dit kutintro
Toen De Stem wegging begon de aftakeling al.
Als die website een voorbode is voor zijn show, dan houd ik m'n hart vastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |