quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Fixed voordat iemand de stad Brede gaat opzoeken
Owh het is dus in Breda en niet in Bredequote:Op woensdag 27 mei 2015 18:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Fixed voordat iemand de stad Brede gaat opzoeken
jaja uitkijken!quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:24 schreef miieejj het volgende:
"• De baard van Domien Verschuuren dient geadoreerd te worden. Wordt aan deze simpele voorwaarde niet voldaan, dan komt henk je halen. En henk is niet voor de poes!"
![]()
O_Oquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Wolfje? Heb je last van je ADHD? Of zit je aan de drugs?
mwoah, geen grote favo hoor. bij een 3rdRockplaat denk ik aan So Fine! van Waltari, Gay Bar of iets van Gossip omdat ik dan Beth Ditto kan postenquote:
Ah zo klinkt het wel; dankje!!quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:06 schreef JayHovah het volgende:
Ik weet dat Bear's Den een album heeft gemaakt genaamd Islands (goed album ook)...
quote:Coen Swijnenberg en Sander Lantinga vinden dat de zomerstop van De Wereld Draait Door wel erg vroeg is begonnen. Dat hebben de radio-dj’s laten weten op 3FM. Matthijs van Nieuwkerk, de best betaalde ster van de NPO, is sinds vrijdag zo’n drie maanden met vakantie. “Het is eind mei en De Wereld Draait Door is op vakantie! Dat is rijkelijk op tijd. Ik hoorde Matthijs van Nieuwkerk de zomer aankondigen. Ik dacht: nou zeg. Dat zijn goede voorwaarden. Pfoeh, afzien!“, aldus Swijnenberg.
Ook Lantinga verbaast zich over de lange zomervakantie van zijn collega bij BNN-VARA. “Zelfs wij hebben korter vakantie“, merkt hij op.
Lantinga kan met Van Nieuwkerks lange vakantie leven, als de talkshowhost er straks extra appetijtelijk uitziet. “Als hij maar bruin terugkomt, hè.”
De Coen en Sander Show is vrijdag voor het laatst te horen op 3FM. De radio-dj’s hebben gekozen voor het grote geld: vanaf september zijn ze te horen op Radio 538.
Ze hebben wel gelijk, Matthijs heeft moeilijk veel vrijaf.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:18 schreef Pino112 het volgende:
Zelfs wij hebben korter vakantie“, merkt hij op.!!!
Godver.
Nee, om 7:04 was ik uiteraard al wel binnen.quote:
en terecht, dwdd is geen moer aan xdquote:Op donderdag 28 mei 2015 07:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben wel gelijk, Matthijs heeft moeilijk veel vrijaf.
Eens.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:37 schreef alors het volgende:
Waarom wéér Breda, echt belachelijk.
Zo. Alors heeft gesproken.
SR is een sympathieke radio actie.quote:
Matthijs is deze week anders gewoon aan het werk en bezig met Summer school aan het opnemen, daarnaast zal de VARA wel aan zijn maximum zendtijd zitten en daarom zal DWDD wel zo vroeg met zomerstop gaan. Kijk maar naar WNL die moeten al heel vroeg stoppen met Wakker Nederland omdat ze al aan hun jaarlijks maximum zendtijd zitten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 07:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben wel gelijk, Matthijs heeft moeilijk veel vrijaf.
Ook op 4/5 mei, in de winter, 2e paasdag enz heeft ie vrijquote:Op donderdag 28 mei 2015 07:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Matthijs is deze week anders gewoon aan het werk en bezig met Summer school aan het opnemen, daarnaast zal de VARA wel aan zijn maximum zendtijd zitten en daarom zal DWDD wel zo vroeg met zomerstop gaan. Kijk maar naar WNL die moeten al heel vroeg stoppen met Wakker Nederland omdat ze al aan hun jaarlijks maximum zendtijd zitten.
Het is natuurlijk veel makkelijker om ongenuanceerd te schreeuwen. Welkom in Nederland.quote:Op donderdag 28 mei 2015 07:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Matthijs is deze week anders gewoon aan het werk en bezig met Summer school aan het opnemen, daarnaast zal de VARA wel aan zijn maximum zendtijd zitten en daarom zal DWDD wel zo vroeg met zomerstop gaan. Kijk maar naar WNL die moeten al heel vroeg stoppen met Wakker Nederland omdat ze al aan hun jaarlijks maximum zendtijd zitten.
sorryquote:Op donderdag 28 mei 2015 07:49 schreef themauster het volgende:
[..]
VAN ONZE CENTEN BELACHELIJK KAMERVRAGEN.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook op 4/5 mei, in de winter, 2e paasdag enz heeft ie vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |