Laten we eens met z’n allen een tijd teruggaan in de tijd. Begin deze eeuw, toen homoseksuelen nog niet mochten trouwen. Of nee wacht, laten we met z’n allen eens terug gaan naar halverwege de vorige eeuw. De tijd waarin homoseksualiteit nog niet geaccepteerd werd door de maatschappij. Eigenlijk was dit een mooie tijd, want wij zijn voorbestemd om kinderen te krijgen en voor voortplanting te zorgen. Gods wil was toen nog wet. Homo’s gaan tegen de natuur in en het is eigenlijk belachelijk dat dit in 2015 allemaal mogelijk is. Dat we allemaal mee moeten participeren tussen de homo’s. Dit was volgens onze Heer allemaal niet het beeld dat hij wil zien van de mensheid. Laten we eens voorstellen dat deze ziekte alleen maar blijft groeien. Waar zouden we dan over 50 jaar zijn op deze wereld? Nemen de homoseksuelen dan alles over? Is er dan geen plek meer voor een gezond huwelijk? Worden kinderen dan geboren doormiddel van IVF, omdat een homostel kinderen wil? En niet meer via de normale gang van zaken? Homo’s kunnen geen kinderen krijgen, dat is de opoffering. Je kunt geen homo zijn en kinderen krijgen. Een kind heeft recht op een gezond gezin! Dat wil dus zeggen, een vader en een moeder. Want hoe legt een kind dat uit aan zijn klasgenootjes? Ik heb twee pappa’s of ik heb twee mamma’s? Dat is toch zielig!!? Ik zie dit als een vorm van psychische kindermishandeling. En dat mag in Nederland toch ook niet?
De sociale cohesie wordt door deze groep mensen verstoord. Er zijn meer mensen die moeite hebben met deze vorm van seksualiteit dan wordt toegegeven. Zij hebben het lef niet om ervoor uit te komen. Ik spreek ook namens deze mensen.
Homoseksuelen hebben jaren gestreden voor de legalisatie van het homohuwelijk. Iets dat wat mij betreft tegen de natuur ingaat. Zij stoppen nu echt niet! Geef ze een vinger en ze nemen je hele hand. Want dat is wat ze doen. Altijd meer, steeds meer. Alles hoe God het bedoeld heeft is kapot gemaakt door onder andere de homo’s. Bah! Laatst was er al een discussie over dat deze mensen in het openbaar hun seksuele voorkeur laten zien. Hand in hand lopen, zoenen, kleffen. Onze kinderen kijken daar tegenaan, en wat moet onze lieve Heer hier wel niet van denken. Zo heeft hij de wereld nooit bedoelt.
Het laatste dieptepunt is Ierland. Weer een land die bezweken is onder de argumenten zoals; “wij zijn ook mensen”, “wij kunnen er niets aan doen” en “wij hebben ook recht op geluk”. Larie! Onze tolerantie is de pan uit gerezen, dit moet nu stoppen. De gay-community heeft zijn huwelijk. Verder mogen wij als maatschappij niet gaan. Laten wij als kinderen van God de handen ineenslaan en zijn woord verkondigen: Ik ben klaar met de tolerantie tegenover homoseksuelen!!