ja, jij hebt geen tijgerstrepen natuurlijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Qua badkleding is het gewicht voornamelijk op je kont en bovenbenen meeslepen wel makkelijk: dat zie je toch wel.Ergo: gewoon in bikini hier.
Alleen op m'n tetten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, jij hebt geen tijgerstrepen natuurlijkmaar jij hebt wel echt een goed lijf inmiddels, volgens mij!
Same herequote:Op woensdag 27 mei 2015 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Qua badkleding is het gewicht voornamelijk op je kont en bovenbenen meeslepen wel makkelijk: dat zie je toch wel.Ergo: gewoon in bikini hier.
Weten wanneer het goed is, is ook belangrijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:52 schreef Ballet9 het volgende:
Ik ga trouwens niet meer afvallen heb ik besloten. Ik vind dat ik een mooi lichaam heb en dat het goed is (niet dat ik het arrogant bedoel), maar ik vind dat ik tevreden moet zijn met mezelf. En als ik objectief kijk naar mijn lichaam, dan ės het in orde. Want ik merk dat als ik een doel heb behaald, ik steeds dunner wil. Terwijl ik al slank ben met het juiste lijf. Ik blijf wel meelezen en soms wat schrijven, gezond eten vind ik erg leuk om te doen en om mee bezig te zijn.
Ja true story. 30 dagen naar een bikini lichaamquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo wordt het in de bladen enz. ook voorgeschoteld toch.
Hoe krijg je strepen op je tetten? Had je zulke dikke tetten opeens?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen op m'n tetten.![]()
En ik ben best tevreden al, er mag voor het mooie nog wel wat meer blubber af, maar het zit me niet zodanig dwars dat ik heel streng op m'n eten ga letten of religieus ga sporten. Eten en sporten moet vooral lekker ende leuk blijven, dan gaat het goed.
helemaal waar, heel goed!quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ik ben best tevreden al, er mag voor het mooie nog wel wat meer blubber af, maar het zit me niet zodanig dwars dat ik heel streng op m'n eten ga letten of religieus ga sporten. Eten en sporten moet vooral lekker ende leuk blijven, dan gaat het goed.
Ik vind badpakken zķ intens thunder afschuwelijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
heerlijk, gewoon lekker een mooie leefstijl van makenquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
snelle groei in puberteit. Hier ook.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:01 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Hoe krijg je strepen op je tetten? Had je zulke dikke tetten opeens?*durf te vragen
Ja idd. En ik weeg 53 kilo bij 1.57 en het is allemaal gewoon oke. Maar toch ben ik altijd aan het zoeken naar de minder mooie dingen, terwijl ik best een tof lichaam heb eigenlijke.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weten wanneer het goed is, is ook belangrijk.
Die komen door van geen tetten naar ineens wel tetten te hebben. Puberen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:01 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Hoe krijg je strepen op je tetten? Had je zulke dikke tetten opeens?*durf te vragen
Ik vind het ook zo heerlijk ontspannend. Hoe vaak ik met stress wel niet weggelopen ben.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
heerlijk, gewoon lekker een mooie leefstijl van maken
Ik heb ook van die lichte strepen op mijn lovehandles sinds mijn puber zijn. Maar ik vind het niet eens lelijk staan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
snelle groei in puberteit. Hier ook.
eigenlijk is dat heel zonde. Vind ik zelf ook hoor. Ik zou willen dat ik de mooie dingen ook wat vaker kon zien.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:03 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ja idd. En ik weeg 53 kilo bij 1.57 en het is allemaal gewoon oke. Maar toch ben ik altijd aan het zoeken naar de minder mooie dingen, terwijl ik best een tof lichaam heb eigenlijke.
Klopt. Toch jammer dat we naar onszelf vaak zo kritisch zijn, terwijl het helemaal niet nodig is. Ik zie het ook vaak bij vriendinnen van mij.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eigenlijk is dat heel zonde. Vind ik zelf ook hoor. Ik zou willen dat ik de mooie dingen ook wat vaker kon zien.
Myprotein pakje komt waarschijnlijk pas vrijdagquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo heerlijk ontspannend. Hoe vaak ik met stress wel niet weggelopen ben.
"Wtf ga je doen?"
-ijzer smijten.
En dan zen terug komen
Wat?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Myprotein pakje komt waarschijnlijk pas vrijdag
komt uit UK dus vandaar dat het langer duurt!quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat?hoe dan?
Gaan ze hem lopend naar je brengen ofzo
Oooooh. UK, logisch dan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
komt uit UK dus vandaar dat het langer duurt!
Boh die chocolate chip cookies zijn zo lekker dat ik ze nu iedere week koop. Heb niet eens die graanrepen gekocht omdat ik deze zo lekker vind!
snickers misschien morgen weer, dan ben ik vrij!quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oooooh. UK, logisch dan.ik heb een nieuwe doos graanrepen gekocht maar eet snickers : ')
Best maf inderdaad, als we net zo kritisch waren naar onszelf als naar anderen, waren heel wat mensen een stuk blijer met zichzelf gok ik zo.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:07 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Klopt. Toch jammer dat we naar onszelf vaak zo kritisch zijn, terwijl het helemaal niet nodig is. Ik zie het ook vaak bij vriendinnen van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |