Ja doe ik ook nog even de 30day plank challenge erbij!quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:32 schreef Artoo het volgende:
[..]
Redden wat er te redden valt! In 3 weken een bikinilijf!
Van het weekend maar even wat klooien met dat soort dingenquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
gewoon zonder amandelmelk. Kan met gewone of water.
Serieus ik was toen echt verrast hoe lekker het was met die cottage cheese (was niet dit recept want weet niet meer welke)
Haha. Geen reet dan dus.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:34 schreef CrunchySelf het volgende:
Mooi. Mijn zitvlees verdwijnt en dat is rete irritant
squattenquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:34 schreef CrunchySelf het volgende:
Mooi. Mijn zitvlees verdwijnt en dat is rete irritant
Ik moet gewoon een 30 dagen challenge doen. Die zie ik hier en op FB regelmatig, is hip toch?quote:
Zo werkt het ook! Ik was laatst in Engeland, heb ongezond gegeten voor het leven (non stop) maar ben geen gram aangekomen omdat ik kilometers per dag liep. Toppie.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja nouja sowieso iedereen lijkt uit zijn schulp te zijn gekropen.
want ja de zomer komt eraan we moeten weer aan de bak!
Om vervolgens kilo's aan te komen tijdens de vakantie
Oh nee op vakantie komen we niet aan want dan wandelen we zoveel
http://jelmerdeboer.nl/de(...)ein-beetje-een-punt/quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Och daar ook al? Stikte bij mij ook al van de huisvrouwen die dachten nog "even snel" voor de zomer te gaan. Schijt irritant.
Boks voor lunges!
De meesten die nu trainen heb ik het hele jaar nog niet gezien en ik verwacht dat ze na 1 week afhakenquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja nouja sowieso iedereen lijkt uit zijn schulp te zijn gekropen.
want ja de zomer komt eraan we moeten weer aan de bak!
Om vervolgens kilo's aan te komen tijdens de vakantie
Oh nee op vakantie komen we niet aan want dan wandelen we zoveel
na de vakantie komen ze nog even terug voor de vakantiekilo'squote:Op woensdag 27 mei 2015 21:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
De meesten die nu trainen heb ik het hele jaar nog niet gezien en ik verwacht dat ze na 1 week afhaken![]()
Echt, net zo'n drama als met het nieuwe jaar. Als al die droeftoeters nou gewoon thuis blijven heb ik meer ruimte in de gymwel grappig dat het altijd huismoekes zijn. Als de kinderen op school zijn ff heen.
En 30 shred!quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja doe ik ook nog even de 30day plank challenge erbij!
Spuit 11, al 1 topic terug gepostquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
http://jelmerdeboer.nl/de(...)ein-beetje-een-punt/
Kei hip. 30 day abs ofzoquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik moet gewoon een 30 dagen challenge doen. Die zie ik hier en op FB regelmatig, is hip toch?
Maar gratis inschrijven.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:32 schreef Artoo het volgende:
[..]
Redden wat er te redden valt! In 3 weken een bikinilijf!
Maar jij blijft natuurlijk!quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar gratis inschrijven.
Ik overwoog nog om de "waarom sportschool?" te beantwoorden met een "want bikini", maar niet meer aan gedacht.
Aanvaard, mits pindakaas.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ahum toen las ik niet en dacht ik dat je zijn eerdere van vandaag bedoelde, mijn excuses!
Zo wordt het in de bladen enz. ook voorgeschoteld toch.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:46 schreef Qwea het volgende:
Vind het wel hilarisch altijd hoe makkelijk mensen denken over die "bikini body"
Valt mee. Het is ook maar net wat iemand een ideale bikinibody vindt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo wordt het in de bladen enz. ook voorgeschoteld toch.
Jup, rug vond het gewichtwerk wel chill, dus hopelijk snapt 'ie het nu ook weer.quote:
Qua badkleding is het gewicht voornamelijk op je kont en bovenbenen meeslepen wel makkelijk: dat zie je toch wel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
Bikini ja, dat was iets van het vorige decennium
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |