Ik vind binnen een uur. Want ik wil shit regelen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat is het ook. Alleen 24 uur is acceptabele norm. Dus hij heeft nog even
quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind binnen een uur. Want ik wil shit regelen.
ja zag hem op facebook. hou van zijn directe schrijfstijl altijdquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:39 schreef Qwea het volgende:
Gcjoel : http://jelmerdeboer.nl/de(...)ein-beetje-een-punt/
Ik ookquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja zag hem op facebook. hou van zijn directe schrijfstijl altijd
Ja sorry, je hebt gelijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
wat is deze post waard zonder vermelding van intersport aankopen?
En dan dammen. Of schaken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
Darten ook. Daarna hard in mijn auto rijden en tot slot een beetje bridgen.
iets met veel slagroom, suiker en bananensmaak. Hij was fantastischquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
overigens telt voor je lichaam elke vorm van beweging mee. Of het nou de stempel "sport" heeft of niet
Wat voor taart, eendje? En wandelenhier schijnt de zon
Gelukkig maarquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
overigens telt voor je lichaam elke vorm van beweging mee. Of het nou de stempel "sport" heeft of niet
Tof toch!quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:22 schreef Artoo het volgende:
Ik heb iets vet raars. In de paskamer maakte ik een foto van mijn lijf in de sportbeha, en ik vond dat lijf er best wel slank uit zien. Maar in mijn hoofd ben ik nog helemaal niet zo verVoel ik mezelf nog chubby en zo, terwijl dat zowel op de foto als in de spiegel van de paskamer heel anders bleek te zijn.
Ik zit er nog steeds over te wtf'en
Alles beter dan op je kont achter de pcquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
Wat voor taart, eendje? En wandelenhier schijnt de zon
Oh ja, dat is echt fantastischquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:34 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, dat was lekkerin de zeikregen hardlopen vind ik zķ zalig mits het niet ijskoud is
oh, dat lijkt mij ook heerlijk! En ik kan niet eens rennenquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:34 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, dat was lekkerin de zeikregen hardlopen vind ik zķ zalig mits het niet ijskoud is
Tuurlijk kan jij rennen!quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dat lijkt mij ook heerlijk! En ik kan niet eens rennen
Dat was ook mijn gedachtequote:Op woensdag 27 mei 2015 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dat lijkt mij ook heerlijk! En ik kan niet eens rennen
hmm.. Toch zou dat bij mij niet de doorslag geven. Wel een goede reden hoorquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tuurlijk kan jij rennen!
En over het tillen van die kleine van je? Ik vroeg ooit mijn sportschooltrainer wat de beste oefening was voor wat kipfiletarmen? En hij zei: neem een kind. Die sleep je een hele tijd rond en het gewicht wordt steeds meer. Perfecte training
ik hoor alleen maar voordelen voor het afvallen dus wie weet moeten we er allemaal maar aan beginnenquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:28 schreef Ole het volgende:
[..]
hmm.. Toch zou dat bij mij niet de doorslag geven. Wel een goede reden hoor
Lol. Die krijg je er met 800 triceps oefeningen nog niet af. Enige manier is afvallen want het is vet wat er zit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tuurlijk kan jij rennen!
En over het tillen van die kleine van je? Ik vroeg ooit mijn sportschooltrainer wat de beste oefening was voor wat kipfiletarmen? En hij zei: neem een kind. Die sleep je een hele tijd rond en het gewicht wordt steeds meer. Perfecte training
Vergeet niet dat je eerst heel dik moet wordenquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ik hoor alleen maar voordelen voor het afvallen dus wie weet moeten we er allemaal maar aan beginnen
en dan lang borstvoeding geven, val je sneller af!quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ik hoor alleen maar voordelen voor het afvallen dus wie weet moeten we er allemaal maar aan beginnen
o jaquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
Vergeet niet dat je eerst heel dik moet worden
Oja ik zeg doenquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:31 schreef Ole het volgende:
[..]
en dan lang borstvoeding geven, val je sneller af!
Daar heb ik al ervaring meequote:Op woensdag 27 mei 2015 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je eerst heel dik moet worden
Nee daar zijn wij voorlopig ook niet aan toe.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Plus dat je daarna ook een kint hebt natuurlijk. Daar zijn Joop en ik nog niet echt aan toe momenteel.
Mijn avondT werden crackers met kaas. Uiteindelijk 12 calorieën over m'n doel heen, ik ben tevreden.
Nee. Kwark is duivels, ik hou daar gewoon mee opquote:
Nootjes?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee. Kwark is duivels, ik hou daar gewoon mee op![]()
Nu moet ik andere T's bedenken, met iets in de vorm van eiwit, want anders krijg ik daar te weinig te van.
Ei? Brood zit ook wat eiwit in. Brood met ei bvquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nu moet ik andere T's bedenken, met iets in de vorm van eiwit, want anders krijg ik daar te weinig te van.
gerookte kip, garnalen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik vind MyFitnessPal wat vriendelijker geworden, die doen eerst oranje ipv ROOD.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gerookte kip, garnalen?
Ik kreeg rode stoplichten en ik zit nog wel zo netjes![]()
[ afbeelding ]
Griekse yoghurtquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wat flauwquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gerookte kip, garnalen?
Ik kreeg rode stoplichten en ik zit nog wel zo netjes![]()
[ afbeelding ]
Last als ik afstap, tijdens fiets niks dat is zo kut.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:46 schreef Qwea het volgende:
En ehm, fietsen, 10km weer last? Stel ff dat zadel goed af dan. Straks wordt het chronisch. Alhoewel ik me afvraag of het je zadel is. Kun je bij jou niet zo'n meting laten doen? Dat ze je fiets naar je lichaam afstellen?
R.I.P.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:57 schreef sanger het volgende:
Ik ga bijna beginnen aan mijn Griekse yoghurt, nog nooit eerder gegeten dus ben benieuwd
Hmmmm. Anders langs fysio! Evt met je fiets. Ik neem de mijne morgen ook mee omdat ik vet last van mijn rechterschouder heb.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Last als ik afstap, tijdens fiets niks dat is zo kut.
Maar hij is gekocht met een fietsmeting, dus lijkt mij dat het goed is. Ik moet even controleren als er misschien iets is gezakt en anders even experimenteren met zadel. Werkt dat allemaal niet, dan ga ik wel nieuwe fitting doen
Ja kan ook nogquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmmmm. Anders langs fysio! Evt met je fiets. Ik neem de mijne morgen ook mee omdat ik vet last van mijn rechterschouder heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |