abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153011452

WO Rechtsgeleerdheid
natuurlijk ook voor fiscaal recht & notarieel recht

De mooiste studie verdient het mooiste topic van dit forum. Logisch! Hier verder keuvelen over je scriptie, je tentamens, de JB, de UB en niet te vergeten: SOGgen!

Enne.. afgestudeerd zijn for the win!
De afgestudeerde helden arbeiders van dit topic
• Maharbal (2x: Fiscaal, Notarieel. Tevens advocaat-stagiair, stoer toch?)
• Eriksd (Mr. droogkloot & kwaliteitsuser samen met Boterbartje)
• Ryon (Verschillende projecten, breed uiteenlopende interesse van hogerhand. Is volgend jaar miljonair als alles meezit al is daar nogal wat weerstand tegen vanuit de lokale politiek.)
• Sideshowbobbie (Novietenhoeder I) (Mr. A. R. Beidsrecht)
• Ansu
• Phaelanx_NL
• Actaeon (Emeritus Novietenhoeder)

Ook leuk: de studenten, op oplopende tofheid van de universiteit:
Rijksuniversiteit Groningen
• Giku
• Valid
• Etsu (voormalig prof. mr. emo.gif)
• Paxcon (voormalig mr. dr. LaPo, prof. mr. emo.gif)
• Ties02 (Novietenhoeder II; prof. dr. mr. Strafrecht)
• Joosie200
• ManScat
• Athlete
• Argelos
• Fratles
• Krabs
• Thereyougo
• Accursius
• underground1009
• IPA35

Open Universiteit
• SpotlessMind00 (ook wel bekend als Spotmeister, of gewoon Floormanager)
• nadiyaa

Universiteit van Amsterdam
• Yreal (P is in zicht, laatste horde Rechtsgeschiedenis!)
• Tchock
• Snax

Erasmus Universiteit Rotterdam
• NotGuilty
• IkeDubaku99
• Keyos
• VonBallusseck
• N0rah
• Rummikub
• mapima

Universiteit Leiden
• KOG
• De_Fietser
• Studeur
• Ago-ergo-sum
• Monnet

Universiteit Utrecht
• solo020
• hugecooll
• Blistering

Universiteit van Tilburg
• Complexiteit
• Holograph

Radboud Universiteit
• Boterbartje

Ambtenaar hahaha
• GeneraalAdmiraal

Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!

Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe. Zorg dat de TT de titel van een arrest is. Controleer of het arrest dat je in gedachten hebt nog niet is geweest! De TS typt een korte samenvatting van het gebruikte arrest.

pi_153011535
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 16:35 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is niet echt een boeiende aflevering. Wel weer kwaliteit als altijd natuurlijk maar je hebt geen extreem bijzondere dingen gemist.
Vind dit seizoen sowieso niet heel boeiend. Pakt me niet echt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_153011544
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 16:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Vind dit seizoen sowieso niet heel boeiend. Pakt me niet echt.
Het moet nog allemaal een beetje loskomen hè? Gisteren E07 gezien, die vond ik wel heel tof.
pi_153011548
Foto van de Poort in de OP _O_

Ik mis het ;(
pi_153011574
De poort _O_

De poort besneeuwd O+
pi_153011581
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 16:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:

Ik mis het ;(
Misschien moet je gaan voor een terugkeer als docent Arbeidsrecht :7
pi_153011588
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 16:39 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het moet nog allemaal een beetje loskomen hè? Gisteren E07 gezien, die vond ik wel heel tof.
7 was wel weer beter inderdaad. Er is inderdaad een flinke opbouw gaande. Hopelijk volgt er nog iets dit seizoen, anders een jaar wachten ;(
pi_153011605
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 16:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:

Ik mis het ;(
Hier:

pi_153011624
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 16:41 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Misschien moet je gaan voor een terugkeer als docent Arbeidsrecht :7
Ik kijk wel eens naar dergelijke vacatures :@
pi_153011625
Ik heb zo veel mogelijk afbeeldingen uit jouw tijd gebruikt, Sideshow O+
pi_153011645
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2015 16:42 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hier:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+
pi_153011660
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 16:42 schreef Tchock het volgende:
Ik heb zo veel mogelijk afbeeldingen uit jouw tijd gebruikt, Sideshow O+
Dat doet mij deugd.
pi_153011691
Als het even kan ga ik later ook een dag in de week doceren. Lijkt me leuk en er blijken toch behoorlijk wat advocaten te zijn die dat prima kunnen combineren.
  woensdag 27 mei 2015 @ 16:46:28 #14
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153011723
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 16:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Je gaat Etsu of Yreal doceren. _O-
pi_153012213
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 16:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

bij mij op stage zit nog iemand die echt een bloedhekel aan verhulp heeft, :D
pi_153012290
Holy shit. Net persconferentie van de FBI over wat ze gevonden hebben in het onderzoek naar de FIFA en het is zo erg :') Justice will be served!
pi_153012355
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2015 17:04 schreef Yreal het volgende:

[..]

bij mij op stage zit nog iemand die echt een bloedhekel aan verhulp heeft, :D
Beltzer kan ik nog begrijpen, maar Verhulp?
  woensdag 27 mei 2015 @ 17:15:40 #18
263417 Keyos
Like a Boss
pi_153012503
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 17:07 schreef Tchock het volgende:
Holy shit. Net persconferentie van de FBI over wat ze gevonden hebben in het onderzoek naar de FIFA en het is zo erg :') Justice will be served!
Ik heb de persco niet gezien maar ik lach me de ballen uit m'n broek. Eindelijk geen "Wij van WC-eend onderzoeken WC-eend" onderzoek, maar een onderzoek ban een nationale instantie. Waarom het dan de FBI betreft (ook omtrent jurisdictie) is mij een raadsel, maar prima dat er feiten naar boven gaan komen.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_153012560
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 17:15 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik heb de persco niet gezien maar ik lach me de ballen uit m'n broek. Eindelijk geen "Wij van WC-eend onderzoeken WC-eend" onderzoek, maar een onderzoek ban een nationale instantie. Waarom het dan de FBI betreft (ook omtrent jurisdictie) is mij een raadsel, maar prima dat er feiten naar boven gaan komen.
Ik noem even wat hoogtepunten:

- 2010 WK in Zuid-Afrika is tot stand gekomen door smeergeld
- Sinds 1991 is er systematisch corruptie gepleegd
- Eén FIFA-bestuurder ontving 110 miljoen dollar aan smeergeld
- Bij het Noord- en Zuid-Amerikaans voetbalkampioenschap van 2015 (de Gold Cup) bestond 2/3e van de organisatiekosten uit betaald smeergeld
- Bij de herverkiezing van Blatter in 2011 zijn aantoonbaar stemmen gekocht
- Tegen alle veertien FIFA-leden die nu gearresteerd zijn zijn meerdere aanklachten; in totaal 47 stuks.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tchock op 27-05-2015 17:31:21 ]
pi_153012668
quote:
11s.gif Op woensdag 27 mei 2015 17:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Beltzer kan ik nog begrijpen, maar Verhulp?
hij had om steun voor de scriptieprijs gevraagd en kreeg een mailtje terug met " je hebt 5 formuleringsfouten gemaakt, daar kan ik mijn steun niet aan verlenen" _O_
pi_153012931
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 17:07 schreef Tchock het volgende:
1 persoon die 110 miljoen casht aan smeergeld in 19 jaar :o.
Geen referral hier.
pi_153014548
Ik heb slaande ruzie met mijn moeder omdat ik ook maar durfde te suggereren dat 72 punten in 1.5 maand onhaalbaar zijn. Kreun.
  woensdag 27 mei 2015 @ 21:19:09 #23
165633 eriksd
The grand facade...
pi_153020897
Ach Yreal, het einde is in zicht.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_153022686
Hoi dag.
pi_153022699
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 17:18 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik noem even wat hoogtepunten:

- 2010 WK in Zuid-Afrika is tot stand gekomen door smeergeld
- Sinds 1991 is er systematisch corruptie gepleegd
- Eén FIFA-bestuurder ontving 110 miljoen dollar aan smeergeld
- Bij het Noord- en Zuid-Amerikaans voetbalkampioenschap van 2015 (de Gold Cup) bestond 2/3e van de organisatiekosten uit betaald smeergeld
- Bij de herverkiezing van Blatter in 2011 zijn aantoonbaar stemmen gekocht
- Tegen alle veertien FIFA-leden die nu gearresteerd zijn zijn meerdere aanklachten; in totaal 47 stuks.
Dat is geen kattenpis zeg.
pi_153023105
Opdoeken die hap
pi_153023171
Ben benieuwd of Qatar en Rusland het nog mogen organiseren.
pi_153024105
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 22:05 schreef Etsu het volgende:
Voorlopig is er nog geen aanwijzing dat dat niet zo gaat zijn. Wordt spannend wat er vrijdag gebeurt bij de presidentsverkiezingen.
  woensdag 27 mei 2015 @ 22:36:07 #29
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_153024712
Je zou toch zeggen dat je bij zulke grote schandalen de eer aan jezelf houdt, en opstapt. Maar meneer Blatter is een bijzonder grote machtswellusteling.

Bah.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_153024798
quote:
8s.gif Op woensdag 27 mei 2015 22:36 schreef Blistering het volgende:
Je zou toch zeggen dat je bij zulke grote schandalen de eer aan jezelf houdt, en opstapt. Maar meneer Blatter is een bijzonder grote machtswellusteling.

Bah.
Zijn leeftijd speelt hier vast een rol in. Hij hoeft niets meer en zal geen enkele repercussie ondervinden van zijn manier van zaken doen.
Geen referral hier.
pi_153024889
quote:
8s.gif Op woensdag 27 mei 2015 22:36 schreef Blistering het volgende:

Bah.
Alsof Blatter nog eer over heeft. Serieus, die man koopt al decennia lang iedereen die omgekocht kan worden en iedereen die hem daarbij probeert te stoppen sneuvelt zelf. Waarom zou hij dan nu ineens aftreden? Omdat er het zoveelste enge rapport is? :D

Ik denk dat hij nog niet aftreedt als hij gearresteerd wordt (iets wat een zeer reële optie is de komende maanden).
  woensdag 27 mei 2015 @ 22:41:58 #32
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_153025030
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 22:39 schreef Tchock het volgende:

[..]

Alsof Blatter nog eer over heeft. Serieus, die man koopt al decennia lang iedereen die omgekocht kan worden en iedereen die hem daarbij probeert te stoppen sneuvelt zelf. Waarom zou hij dan nu ineens aftreden? Omdat er het zoveelste enge rapport is? :D

Ik denk dat hij nog niet aftreedt als hij gearresteerd wordt (iets wat een zeer reële optie is de komende maanden).
Tsja, dat is wel een goed punt inderdaad.

Vind het wel positief om te zien dat de beerput nu eens serieus opengetrokken wordt. Maar ik wacht verder nog maar af of er nog meer koppen gaan rollen, of dat dit allemaal eindigt met een sisser.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_153025168
quote:
11s.gif Op woensdag 27 mei 2015 22:41 schreef Blistering het volgende:

[..]

Tsja, dat is wel een goed punt inderdaad.

Vind het wel positief om te zien dat de beerput nu eens serieus opengetrokken wordt. Maar ik wacht verder nog maar af of er nog meer koppen gaan rollen, of dat dit allemaal eindigt met een sisser.
Blatter grijpt dit onderzoek alleen maar aan om zichzelf beter af te schilderen. Heb je zijn reactie gezien op de gebeurtenissen van vandaag?

quote:
This is a difficult time for football, the fans and for FIFA as an organisation. We understand the disappointment that many have expressed and I know that the events of today will impact the way in which many people view us.

As unfortunate as these events are, it should be clear that we welcome the actions and the investigations by the US and Swiss authorities and believe that it will help to reinforce measures that FIFA has already taken to root out any wrongdoing in football.

While there will be many who are frustrated with the pace of change, I would like to stress the actions that we have taken and will continue to take. In fact, today’s action by the Swiss Office of the Attorney General was set in motion when we submitted a dossier to the Swiss authorities late last year.

Let me be clear: such misconduct has no place in football and we will ensure that those who engage in it are put out of the game. Following the events of today, the independent Ethics Committee – which is in the midst of its own proceedings regarding the awarding of the 2018 and 2022 FIFA World Cups - took swift action to provisionally ban those individuals named by the authorities from any football-related activities at the national and international level. These actions are on top of similar steps that FIFA has taken over the past year to exclude any members who violate our own Code of Ethics.

We will continue to work with the relevant authorities and we will work vigorously within FIFA in order to root out any misconduct, to regain your trust and ensure that football worldwide is free from wrongdoing.
:r :r :r

edit: Merk ook op dat hij dweept met de onafhankelijke Ethics Committee - dat is dus dezelfde wiens rapport niet uitgebracht mocht worden waarop het hoofd van die commissie, Micheal Garcia, opstapte omdat hij niet verantwoordelijk wilde zijn voor de feitelijk totaal onjuiste samenvatting die wél gepubliceerd werd.
  woensdag 27 mei 2015 @ 22:51:12 #34
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_153025407
Volgens mij beweerden ze ook dat ze vrijwillig documenten hebben afgestaan aan de autoriteiten, terwijl die juist de documenten hebben verkregen na een inval bij de Fifa HQ.
pi_153025544
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2015 22:51 schreef Blistering het volgende:
Volgens mij beweerden ze ook dat ze vrijwillig documenten hebben afgestaan aan de autoriteiten, terwijl die juist de documenten hebben verkregen na een inval bij de Fifa HQ.
Ik weet niet precies hoe dat zit, want FIFA heeft vandaag weer officieel bevestigd dat er geen inval is geweest en de FIFA zelf ook slachtoffer is. :')

Echt, doek alsjeblieft die hele FIFA op. De UEFA moet lekker met wat grote voetballanden uit Azië, Afrika en Amerika bij elkaar gaan zitten om een nieuwe wereldvoetbalbond op te richten.
pi_153027443
Ik ben echt zo ontzettend lui geworden door deze studie. Moet nu nog een beroepschrift schrijven voor morgen voor Bestuursrecht 3 bonus wat dus nooit gaat lukken

Hoop echt dat jaar 3 en master wat drukker worden, hou nu al geen heel hoor/werkcollege meer vol laat staan als ik straks een hele dag moet werken. Soms wil ik echt een krat bier en een tuinstoel kopen en dan voor mijn huis gaan zitten en over de rabobank klagen
pi_153027947
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2015 23:46 schreef Henrys het volgende:
Ik ben echt zo ontzettend lui geworden door deze studie. Moet nu nog een beroepschrift schrijven voor morgen voor Bestuursrecht 3 bonus wat dus nooit gaat lukken

Hoop echt dat jaar 3 en master wat drukker worden, hou nu al geen heel hoor/werkcollege meer vol laat staan als ik straks een hele dag moet werken. Soms wil ik echt een krat bier en een tuinstoel kopen en dan voor mijn huis gaan zitten en over de rabobank klagen
Jaar 3 vind ik het rustigste jaar. Of ik doe gewoon te weinig.

Dat laatste sluit ik niet uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2015 00:13:11 ]
pi_153027989
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2015 23:46 schreef Henrys het volgende:

Erg hè. Heb ik nu ook met het schrijven van de scriptie. Na een half uur zit ik al op de klok te kijken en ben ik verbaasd over hoe kort ik nog maar bezig ben.
Geen referral hier.
pi_153027994
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 00:12 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Dat laatste sluit ik niet uit.
Rechten is wel echt zo druk als je het zelf maakt :')
pi_153027996
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 00:12 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Dat sluit ik niet uit.
En mensen maar zeggen dat de stap van HBO naar WO te groot is.

Op HBO was ik elke dag wel bezig met iets en thuis met projecten. Hier doe ik de hele periode niks en begin ik een week voor het tentamen met leren. Als er geen tentamens waren kon ik gewoon fulltime gaan werken
pi_153028045
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 00:15 schreef Henrys het volgende:

[..]

Op HBO was ik elke dag wel bezig met iets en thuis met projecten. Hier doe ik de hele periode niks en begin ik een week voor het tentamen met leren. Als er geen tentamens waren kon ik gewoon fulltime gaan werken
Volgens mij is daarom de stap van hbo naar WO ook zo groot. Als je gewend bent dat iemand je handje vasthoudt ga je op de universiteit genadeloos op je bek.
pi_153028118
Verschil tussen 1e jaar werkgroepen en 2e jaar werkgroepen valt me ook op. 1e jaar praten mensen nog met elkaar en 2e jaar is het in de pauze gewoon doodstil en zit iedereen op zijn telefoon
pi_153028141
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 00:15 schreef Henrys het volgende:

[..]

In het derde jaar zijn er erg weinig werkgroepen enzo, dus naast die uren heb je ook gewoon weinig om voor te bereiden

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2015 00:23:34 ]
pi_153028268
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 00:23 schreef Paxcon het volgende:

[..]

In het derde jaar zijn er erg weinig werkgroepen enzo, dus naast die uren heb je ook gewoon weinig om voor te bereiden
Dat deed ik toch al niet, pakte vaak studeersnel er maar bij. Eerste jaar wel nog maar toen had ik nog niet de arbeidsethos van een uitkeringstrekker ;(

Toch scoor ik altijd ruim boven het gemiddelde op tentamens maar misschien komt dat dat ik als een van de weinige studenten nooit drink

Hoe is handelsrecht eigenlijk? dat is echt het eerste vak waarvan ik niet eens naar het 1e hoorcollege ben gegaan :@
  donderdag 28 mei 2015 @ 00:29:02 #45
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153028272
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 00:17 schreef Tchock het volgende:

[..]

Volgens mij is daarom de stap van hbo naar WO ook zo groot. Als je gewend bent dat iemand je handje vasthoudt ga je op de universiteit genadeloos op je bek.
Dit naast de hoeveelheid stof die je moet behappen. Op hbo hoefde ik niet tot het uiterste te gaan om voldoendes te halen. Voor openboektentamens leerde ik bijna nooit.
pi_153028297
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 00:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Dit naast de hoeveelheid stof die je moet behappen. Op hbo hoefde ik niet tot het uiterste te gaan om voldoendes te halen. Voor openboektentamens leerde ik bijna nooit.
En natuurlijk de complexiteit. De hbo-stof die ik wel eens heb gelezen lag niet heel veel hoger dan vwo-niveau. Wat ik niet denigrerend bedoel en natuurlijk is het veel gedetailleerder en uitgebreider dan wat je op de middelbare leert... maar het is wel even iets anders dan het Handboek Erfrecht van Van Mourik.
pi_153028310
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 00:28 schreef Henrys het volgende:

[..]

Dat deed ik toch al niet, pakte vaak studeersnel er maar bij. Eerste jaar wel nog maar toen had ik nog niet de arbeidsethos van een uitkeringstrekker ;(

Toch scoor ik altijd ruim boven het gemiddelde op tentamens maar misschien komt dat dat ik als een van de weinige studenten nooit drink

Hoe is handelsrecht eigenlijk? dat is echt het eerste vak waarvan ik niet eens naar het 1e hoorcollege ben gegaan :@
Ohja, Studeersnel heb ik ook wel veel gebruikt. Maar of je alcohol drinkt of niet maakt niet zoveel uit lijkt me, tenzij je bedoelt dat anderen elke dag laveloos zijn en daarom niet op college komen opdagen ofzo :P

Ik vond het vak Handelsrecht wel leuk maar het tentamencijfer viel tegen. Sowieso waren de cijfers heel lag. Bij dat auteursrechtgedoe had ik zelfs 0 van de 20 punten ofzo :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2015 00:31:43 ]
pi_153028339
quote:
Ik drink wel, maar als ik dat niet deed had ik eerder lagere cijfers denk ik.
pi_153028344
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 00:31 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ohja, Studeersnel heb ik ook wel veel gebruikt. Maar of je alcohol drinkt of niet maakt niet zoveel uit lijkt me, tenzij je bedoelt dat anderen elke dag laveloos zijn en daarom niet op college komen opdagen ofzo :P

Ik vond het vak Handelsrecht wel leuk maar het tentamencijfer viel tegen. Sowieso waren de cijfers heel lag. Bij dat auteursrechtgedoe had ik zelfs 0 van de 20 punten ofzo :')
Ken genoeg mensen die 3-4x per week uitgaan en vervolgens ergens om 3 uur brak wakker worden, kan nooit goed zijn voor je concentratievermogen lijkt me
pi_153028390
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 00:33 schreef Henrys het volgende:

[..]

Ken genoeg mensen die 3-4x per week uitgaan en vervolgens ergens om 3 uur brak wakker worden, kan nooit goed zijn voor je concentratievermogen lijkt me
Nee oke, dat is ook wel extreem misschien

Maar je kan best alcohol drinken zonder dat dat negatieve invloeden heeft op andere dingen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2015 00:35:16 ]
  donderdag 28 mei 2015 @ 00:36:36 #51
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153028413
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 00:30 schreef Tchock het volgende:

[..]

En natuurlijk de complexiteit. De hbo-stof die ik wel eens heb gelezen lag niet heel veel hoger dan vwo-niveau. Wat ik niet denigrerend bedoel en natuurlijk is het veel gedetailleerder en uitgebreider dan wat je op de middelbare leert... maar het is wel even iets anders dan het Handboek Erfrecht van Van Mourik.
Hier heb je gelijk in. Op hbo ben ik niet echt getest. De meeste tentamens kopte ik redelijk makkelijk in. Alleen was ik te lui voor woorden. Met mijn inzet die ik toon op de universiteit had ik echt een betere cijferlijst voor hbo kunnen hebben. Alleen voor mijn stage kreeg ik echt een hoog cijfer.
pi_153028438
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 00:35 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Nee oke, dat is ook wel extreem misschien

Maar je kan best alcohol drinken zonder dat dat negatieve invloeden heeft op andere dingen
Ja met mate, zeker als je sport is het slecht voor je. Je lichaam moet dan twee herstelprocessen uitvoeren ontgiften en spierherstel en zal dan natuurlijk altijd prioriteit aan het eerste geven
  donderdag 28 mei 2015 @ 00:38:58 #53
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153028460
Ik drink niet, maar ik heb soms de concentratievermogen van een garnaal. :')
pi_153028477
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 00:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Hier heb je gelijk in. Op hbo ben ik niet echt getest. De meeste tentamens kopte ik redelijk makkelijk in. Alleen was ik te lui voor woorden. Met mijn inzet die ik toon op de universiteit had ik echt een betere cijferlijst voor hbo kunnen hebben. Alleen voor mijn stage kreeg ik echt een hoog cijfer.
Door hbo-projecten heb ik nu een permanent trauma aan groepsopdrachten opgelopen en documenteer ik elk gesprek met groepsleden zowel informeel als formeel zodat ik altijd alles kan bewijzen
  donderdag 28 mei 2015 @ 00:41:29 #55
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153028511
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 00:39 schreef Henrys het volgende:

[..]

Door hbo-projecten heb ik nu een permanent trauma aan groepsopdrachten opgelopen en documenteer ik elk gesprek met groepsleden zowel informeel als formeel zodat ik altijd alles kan bewijzen
Herkenbaar. Ik heb door projecten op hbo geleerd om concrete afspraken te maken en vast te leggen.
pi_153028534
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 00:37 schreef Henrys het volgende:

[..]

Ja met mate, zeker als je sport is het slecht voor je. Je lichaam moet dan twee herstelprocessen uitvoeren ontgiften en spierherstel en zal dan natuurlijk altijd prioriteit aan het eerste geven
Is dat echt waar? Alcohol wordt afgebroken in je lever. Is die ook betrokken bij spierherstel?
pi_153028672
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 00:42 schreef Tchock het volgende:

[..]

Is dat echt waar? Alcohol wordt afgebroken in je lever. Is die ook betrokken bij spierherstel?
Ja, voordeel is dat je met een universiteitsaccount toegang hebt tot wetenschappelijke studies.

Zoek maar eens op alcohol muscle recovery of als je een kort uitreksel wil

http://oade.nd.edu/educate-yourself-alcohol/alcohol-and-athletes/
pi_153030543
Goeiemorguh. Lekker rustig nu in Grunn
mag het weten
  donderdag 28 mei 2015 @ 09:16:25 #59
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_153031399
quote:

[..]

Hear hear _O_ Hier ook nooit een druppel alcohol.

Kan mij verder wel goed vinden in je verhaal. Ik had het op het hbo ook altijd een stuk drukker dan nu op wo. Maar dat kwam simpelweg omdat het allemaal meer werk was, niet moeilijker.
pi_153031496
Zo de nieuwe auto ophalen *O*
pi_153032154
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 09:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
pics?
pi_153035311
Pittig tentamen IBDGA. Ging wel aardig, wist alleen niet meer hoe je een onzakelijke lening behandelt :')
pi_153035602
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:05 schreef Tchock het volgende:
Pittig tentamen IBDGA. Ging wel aardig, wist alleen niet meer hoe je een onzakelijke lening behandelt :')
Kijken naar of een andere partij die lening ook zou hebben verstrekt.
pi_153035829
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:18 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ja, dat wist ik. Zo'n standaardriedel van de Hoge Raad over rente. Maar dan? Als je eenmaal hebt vastgesteld dat de lening onzakelijk is?
pi_153035887
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:26 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, dat wist ik. Zo'n standaardriedel van de Hoge Raad over rente. Maar dan? Als je eenmaal hebt vastgesteld dat de lening onzakelijk is?
Als het mogelijk is corrigeren, als dat niet kan het behandelen als kapitaalhandeling.
pi_153035975
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:28 schreef Yreal het volgende:

[..]

Als het mogelijk is corrigeren, als dat niet kan het behandelen als kapitaalhandeling.
Correctie was in dit geval niet mogelijk omdat er geen enkel rentepercentage was waarmee een derde de lening wel had afgesloten. Heb het maar op een vermomde kapitaalverschaffing gegooid. :')
pi_153036392
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Correctie was in dit geval niet mogelijk omdat er geen enkel rentepercentage was waarmee een derde de lening wel had afgesloten. Heb het maar op een vermomde kapitaalverschaffing gegooid. :')
Dat is het dan dus ook
pi_153036402
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:44 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dat is het dan dus ook
Ja, maar hoe je dat dan behandelt voor de IB wist ik niet meer.
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:05 schreef Tchock het volgende:
wist alleen niet meer hoe je een onzakelijke lening behandelt :')
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:46:24 #69
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153036451
Gebruik ik een tactiek die sommige vrouwen hanteren bij het afwijzen van mannen, tref ik net die vrouw die het niet snapt. :') _O-
pi_153036517
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, maar hoe je dat dan behandelt voor de IB wist ik niet meer.

[..]

De IB van de aandeelhouder? Volgens mij dat het dan geen verlies meer creëert bij afwaardering, maar dat weet ik niet meer zeker.
pi_153036525
quote:
15s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Gebruik ik een tactiek die sommige vrouwen hanteren bij het afwijzen van mannen, tref ik net die vrouw die het niet snapt. :') _O-
Waarom wijs jij vrouwen af dan?
pi_153036608
quote:
6s.gif Op donderdag 28 mei 2015 09:16 schreef Blistering het volgende:

[..]

Hear hear _O_ Hier ook nooit een druppel alcohol.

Kan mij verder wel goed vinden in je verhaal. Ik had het op het hbo ook altijd een stuk drukker dan nu op wo. Maar dat kwam simpelweg omdat het allemaal meer werk was, niet moeilijker.
Heb op WO ook helemaal geen stress omdat ik alles zelf in handen heb. Op hbo was dat wel anders met die projecten :r
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:52:20 #73
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153036618
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:49 schreef Yreal het volgende:

[..]

Waarom wijs jij vrouwen af dan?
In de eerste plaats omdat ze qua uiterlijk mijn type niet is en in de tweede plaats omdat het niet klikt.

Nu komt het grappige gedeelte. Maanden later hoor ik van mijn studiegenote dat die dame 'vriendschappelijk' wil appen om mij beter te leren kennen, terwijl die dame mij juist van Facebook verwijderde nadat ik het contact liet verwateren. _O-
pi_153036647
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

In de eerste plaats omdat ze qua uiterlijk mijn type niet is en in de tweede plaats omdat het niet klikt.

Nu komt het grappige gedeelte. Maanden later hoor ik van mijn studiegenote dat die dame 'vriendschappelijk' wil appen om mij beter te leren kennen, terwijl die dame mij juist van Facebook verwijderde nadat ik het contact liet verwateren. _O-
Stalker in spe
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:54:12 #75
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153036687
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:53 schreef Yreal het volgende:

[..]

Stalker in spe
Ik snap er in ieder geval geen fluit van.
pi_153036706
quote:
15s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik snap er in ieder geval geen fluit van.
Niemand snapt vrouwen
pi_153036728
Misschien is ze dement. Godverdomme wat lijkt me dat grappig, een stalker die iedere keer vergeet dat ze je al gestalkt heeft.
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:56:18 #78
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153036755
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:55 schreef Tchock het volgende:
Misschien is ze dement. Godverdomme wat lijkt me dat grappig, een stalker die iedere keer vergeet dat ze je al gestalkt heeft.
_O-

Binnenkort bij Gestalkt. De demente stalker van Ike. _O-
pi_153036811
Vivaldi luisteren tijdens het bestuderen van RGS _O_
pi_153036987
quote:
De Russische president Vladimir Poetin is donderdag hard uitgevaren tegen de VS. Volgens hem gebruiken de Amerikanen het onderzoek naar omkopingspraktijken bij de voetbalorganisatie Fifa om het WK te torpederen dat voor 2018 aan Rusland is toegewezen.
uiteraard.
pi_153037677

pi_153037857
:D
  donderdag 28 mei 2015 @ 13:30:57 #83
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153038006
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 00:30 schreef Tchock het volgende:

[..]

Niet alleen van Mourik he? Ook Nuytinck. Wat een baas is dat.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_153038483
Een tosti zonder saus is echt 3x niks
pi_153038845
_O_ _O_
Als RUG-student moet je deze wel kennen.
pi_153038862
quote:
15s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:45 schreef Mshauri het volgende:
Een tosti zonder saus is echt 3x niks
Juist wel, gewoon een standaard tosti: wit brood ham / kaas :D
pi_153038901
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:56 schreef Accursius het volgende:

[..]

Juist wel, gewoon een standaard tosti: wit brood ham / kaas :D
Dan leg ik hem niet in het tosti-ijzer.
pi_153040449
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:55 schreef Accursius het volgende:
_O_ _O_
Als RUG-student moet je deze wel kennen.
Grappig. Kende de melodie alleen van een housenummertje waarin die is verwerkt

pi_153042975
Zo les één gehad, leuk man dat motorrijden.
Geen referral hier.
pi_153043216
quote:
14s.gif Op donderdag 28 mei 2015 16:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zo les één gehad, leuk man dat motorrijden.
wat voor lesmotor heb je?
pi_153043224
Geloven jullie in karma?
pi_153043455
quote:
6s.gif Op donderdag 28 mei 2015 16:09 schreef Yreal het volgende:

[..]

wat voor lesmotor heb je?
Heb nu op een Honda CBF500 gereden, over een paar lessen ga ik naar een grotere, merk en type heb ik daarvan niet gezien helaas.

Vind die CBF500 al aardig snel :D, zeker in vergelijking met een auto.

Schakelen is wel even wennen, je bent wel bekend met het idee, maar je moet het even linken aan andere lichaamsdelen. Het gas is ook zo gevoelig.
Geen referral hier.
  donderdag 28 mei 2015 @ 16:39:18 #93
165633 eriksd
The grand facade...
pi_153044022
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:18 schreef Yreal het volgende:

[..]

Joh.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_153044665
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 16:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Heb nu op een Honda CBF500 gereden, over een paar lessen ga ik naar een grotere, merk en type heb ik daarvan niet gezien helaas.

Vind die CBF500 al aardig snel :D, zeker in vergelijking met een auto.

Schakelen is wel even wennen, je bent wel bekend met het idee, maar je moet het even linken aan andere lichaamsdelen. Het gas is ook zo gevoelig.
cbf500 is best fijn ja :)
pi_153045322
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:45 schreef Mshauri het volgende:

[..]

Grappig. Kende de melodie alleen van een housenummertje waarin die is verwerkt

Ja de docent die hier hoorcolleges geeft voor ARW speelde dat altijd af in de vijftien minuten pauze. Driemaal op rij :D
pi_153045334
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 16:09 schreef Yreal het volgende:
Geloven jullie in karma?
Nee. Karma is onzin.
pi_153045854
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 22:05 schreef Etsu het volgende:
ETSUUUUUU KOM EENS HIIEEEEEEER
pi_153046507
quote:
17s.gif Op donderdag 28 mei 2015 18:02 schreef Tchock het volgende:

[..]

ETSUUUUUU KOM EENS HIIEEEEEEER
Ja?
pi_153046517
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2015 17:06 schreef Yreal het volgende:

[..]

CB 650F is die andere.
Geen referral hier.
pi_153046536
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2015 18:33 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ja?
Hoi :D Weet jij wat het verschil is tussen 4:13 lid 2 en 4:14? Of beter gezegd, waarom is 4:14 nog nodig? In lid 2 van 13 staat toch al dat de echtgenoot de schulden van de nalatenschap moet voldoen.
pi_153046823
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 18:34 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hoi :D Weet jij wat het verschil is tussen 4:13 lid 2 en 4:14? Of beter gezegd, waarom is 4:14 nog nodig? In lid 2 van 13 staat toch al dat de echtgenoot de schulden van de nalatenschap moet voldoen.
Nee, ik heb m'n wettenbundel niet meegenomen naar Turkije, sorry.

Misschien dat je even de artikelen kan kopiëren.
  donderdag 28 mei 2015 @ 18:49:39 #102
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153046933
? I.v.m. hoor en wederhoor?

[ Bericht 68% gewijzigd door Boterbartje op 28-05-2015 21:01:06 ]
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_153047014
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2015 18:45 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nee, ik heb m'n wettenbundel niet meegenomen naar Turkije, sorry.

Misschien dat je even de artikelen kan kopiëren.
Als je kunt FOK!ken kun je ook wel even een artikeltje bekijken. Maar vooruit, luiwammes:

quote:
Artikel 13
1 De nalatenschap van de erflater die een echtgenoot en een of meer kinderen als erfgenamen achterlaat, wordt, tenzij de erflater bij uiterste wilsbeschikking heeft bepaald dat deze afdeling geheel buiten toepassing blijft, overeenkomstig de volgende leden verdeeld.

2 De echtgenoot verkrijgt van rechtswege de goederen van de nalatenschap. De voldoening van de schulden van de nalatenschap komt voor zijn rekening. Onder schulden van de nalatenschap zijn hier tevens begrepen de ten laste van de gezamenlijke erfgenamen komende uitgaven ter voldoening aan testamentaire lasten.

3 Ieder van de kinderen verkrijgt als erfgenaam van rechtswege een geldvordering ten laste van de echtgenoot, overeenkomend met de waarde van zijn erfdeel. Deze vordering is opeisbaar:
aindien de echtgenoot in staat van faillissement is verklaard of ten aanzien van hem de schuldsaneringsregeling natuurlijke personen van toepassing is verklaard;
bwanneer de echtgenoot is overleden. De vordering is ook opeisbaar in door de erflater bij uiterste wilsbeschikking genoemde gevallen.

4 De in lid 3 bedoelde geldsom wordt, tenzij de erflater, dan wel de echtgenoot en het kind tezamen, anders hebben bepaald, vermeerderd met een percentage dat overeenkomt met dat van de wettelijke rente, voor zover dit percentage hoger is dan zes, berekend per jaar vanaf de dag waarop de nalatenschap is opengevallen, bij welke berekening telkens uitsluitend de hoofdsom in aanmerking wordt genomen.

5 Is de vordering, bedoeld in lid 3, opeisbaar geworden doordat ten aanzien van de echtgenoot de schuldsaneringsregeling natuurlijke personen van toepassing is verklaard, dan is de vordering, voor zover zij onvoldaan is gebleven, door beëindiging van de toepassing van de schuldsaneringsregeling natuurlijke personen op grond van artikel 356 lid 2 van de Faillissementswet wederom niet opeisbaar. Artikel 358 lid 1 van de Faillissementswet vindt ten aanzien van de vordering geen toepassing.

6 In deze titel wordt onder echtgenoot niet begrepen een van tafel en bed gescheiden echtgenoot.

Artikel 14
1 Indien de nalatenschap overeenkomstig artikel 13 is verdeeld, is de echtgenoot van de erflater tegenover de schuldeisers en tegenover de kinderen verplicht tot voldoening van de schulden der nalatenschap. In de onderlinge verhouding van de echtgenoot en de kinderen komen de schulden der nalatenschap voor rekening van de echtgenoot.
pi_153047033
Hoe is je vakantie? :D
pi_153047931
Iemand op zijn vakantie lastigvallen met juridisch geneuzel en hem dan ook nog uitmaken voor luiwammes.

Ik zou het lekker laten varen Etsu
pi_153047972
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2015 19:20 schreef Mshauri het volgende:
Iemand op zijn vakantie lastigvallen met juridisch geneuzel en hem dan ook nog uitmaken voor luiwammes.

Ik zou het lekker laten varen Etsu
Als ik wist dat hij op vakantie was had ik hem er niet mee verveeld, maar nu had ik het toch al gevraagd. :+
  donderdag 28 mei 2015 @ 19:42:42 #107
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_153048599
Lens binnen _O_ Wat een joekel.

En Etsu :') Stop eens met aan studeren denken op vakantie.
pi_153048837
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2015 18:52 schreef Tchock het volgende:

[..]

Als je kunt FOK!ken kun je ook wel even een artikeltje bekijken. Maar vooruit, luiwammes:

[..]

Ik heb zelf art. 4:14 nooit gebruikt, maar ik denk dat t een uitwerking is op art. 4:13 lid 2 BW. Een 'juncto'-artikeltje dus.
pi_153048858
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 19:52 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik heb zelf art. 4:14 nooit gebruikt, maar ik denk dat t een uitwerking is op art. 4:13 lid 2 BW. Een 'juncto'-artikeltje dus.
Dank voor je kostbare vakantietijd O+
pi_153048877
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 18:53 schreef Tchock het volgende:
Hoe is je vakantie? :D
Leuk. :Y Gister hele dag slecht weer gehad. Zondag en dinsdag op m'n luie reet gezeten. Maandag naar Marmaris geweest, vandaag naar Rhodos geweest met de boot. Morgen een jeep/boottocht en dan word ik zaterdag om 05:30 opgehaald ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2015 19:54:30 ]
pi_153048900
quote:
6s.gif Op donderdag 28 mei 2015 19:42 schreef Blistering het volgende:
Lens binnen _O_ Wat een joekel.

En Etsu :') Stop eens met aan studeren denken op vakantie.
Dit topic is wel meer dan alleen studietopic hoor.
  donderdag 28 mei 2015 @ 19:55:08 #112
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_153048902
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 19:53 schreef Etsu het volgende:

[..]

Leuk. :Y Gister hele dag slecht weer gehad. Zondag en dinsdag op m'n luie reet gezeten. Maandag naar Marmaris geweest, vandaag naar Rhodos geweest met de boot. Morgen een jeep/boottocht en dan word ik zaterdag om 05:30 opgehaald ;(
Goedzo, lekker vakantie vieren.
pi_153056152
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2015 17:06 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dit topic is echt iets voor jou. TRV / Hoe ver kom je met ¤100 ?

Beste tot nu toe:

Voor ¤100 in Dubai met geld over voor een pilsje bij aankomst. :7
  donderdag 28 mei 2015 @ 23:21:19 #114
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153056256
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:18 schreef Tchock het volgende:

[..]

Beste tot nu toe:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En terug? :P
pi_153056283
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:21 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

En terug? :P
Dat boeit niet. De vraag is: hoe ver kom je met ¤100, zonder te liften.
  donderdag 28 mei 2015 @ 23:25:43 #116
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153056425
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:21 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat boeit niet. De vraag is: hoe ver kom je met ¤100, zonder te liften.
Tja ok ok, als je voor weinig vanuit daar naar beijing kan komen, dan kun je mooi met transiberie express terug _O_
pi_153057189
quote:

[..]

Beste tot nu toe:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Mooi topic is dat. Om eerlijk te zijn kende ik de optie van wizz air om voor dat geld naar dubai te kunnen en wil ik ook heel graag :@ .
  donderdag 28 mei 2015 @ 23:47:33 #118
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153057254
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:45 schreef Yreal het volgende:

[..]

Mooi topic is dat. Om eerlijk te zijn kende ik de optie van wizz air om voor dat geld naar dubai te kunnen en wil ik ook heel graag :@ .
Desnoods ga je mee in de laadruimte.
pi_153057256
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:25 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Tja ok ok, als je voor weinig vanuit daar naar beijing kan komen, dan kun je mooi met transiberie express terug _O_
Retourtjes Londen -> Beijng zijn 300 euro ofzo.
pi_153057264
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Desnoods ga je mee in de laadruimte.
Alsof ik die 100 euro niet heb
pi_153057318
Al lijkt wizz air me wel een pauperbende. Ik bedoel, het is de oost europese ryanair
pi_153057351
quote:

[..]

Beste tot nu toe:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Er is trouwens ook een wedstrijdje gaande hoe ver je kan komen op 1 dag met de trein (0.00 tot 23.59).
  vrijdag 29 mei 2015 @ 00:00:14 #123
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153057638
quote:
6s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:47 schreef Yreal het volgende:

[..]

Retourtjes Londen -> Beijng zijn 300 euro ofzo.
Wut
pi_153057924
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 09:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Niceeee!
  vrijdag 29 mei 2015 @ 00:11:26 #125
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153057980
Morgen weer 4 uur achter elkaar college, niet te doen man
pi_153058058
quote:

[..]

Beste tot nu toe:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

vrijdag 29 mei 2015 @ 00:21:12 #127
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153058262
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 00:14 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ik zou wel willen gaan :)
Helaas tentamens in juni
Best veel
En scriptie
pi_153058431
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 19:52 schreef Etsu het volgende:

[..]

4:13 lid 2 regelt de draagplicht (schulden komen voor rekening van langstlevende..) en 4:14 regelt de aansprakelijkheid en het verhaal (de langstlevende dient aangesproken te worden, kinderen kunnen schuldeisers doorverwijzen naar de langstlevende).
pi_153058547
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 00:21 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ik zou wel willen gaan :)
Helaas tentamens in juni
Best veel
En scriptie
Zware tijden ;(
  vrijdag 29 mei 2015 @ 00:36:11 #130
258802 Yreal
henk..!
pi_153058625
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 00:00 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Wut
met stop in Kiev
  vrijdag 29 mei 2015 @ 00:40:41 #131
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153058709
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 00:36 schreef Yreal het volgende:

[..]

met stop in Kiev
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 00:36 schreef Yreal het volgende:

[..]

met stop in Kiev
Kiev vliegveld of in de nabijheid van Kiev als final destination in een weiland?
pi_153064857
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:44 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dat is het dan dus ook
Een onzakelijke lening als bedoeld in de jurisprudentie van de Hoge Raad blijft fiscaal altijd een lening. Je moet alleen de rente aanpassen aan de hand van de zogeheten borgstellingsanalogie. En vervolgens is een eventueel afwaarderingsverlies bij de crediteur niet aftrekbaar.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 13:34:18 #133
258802 Yreal
henk..!
pi_153069896
Rgs antwoorden Online, laden ze mobiel niet :(
pi_153069926
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 13:34 schreef Yreal het volgende:
Rgs antwoorden Online, laden ze mobiel niet :(
Ging het goed?
  vrijdag 29 mei 2015 @ 13:37:00 #135
258802 Yreal
henk..!
pi_153069991
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 13:35 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ging het goed?
misschien
pi_153070196
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 13:37 schreef Yreal het volgende:

[..]

misschien
:P
  vrijdag 29 mei 2015 @ 13:55:09 #137
258802 Yreal
henk..!
pi_153070599
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 13:43 schreef Paxcon het volgende:

[..]

:P
Mmm, heel goed begonnen maar toch geeindigd op 17/34 ;(
  vrijdag 29 mei 2015 @ 13:59:20 #138
165633 eriksd
The grand facade...
pi_153070755
Rechtsgeschiedenis?
Bis bis bis
  vrijdag 29 mei 2015 @ 14:00:13 #139
258802 Yreal
henk..!
pi_153070785
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 13:59 schreef eriksd het volgende:
Rechtsgeschiedenis?
uhu
  vrijdag 29 mei 2015 @ 14:04:35 #140
165633 eriksd
The grand facade...
pi_153070934
Ach, volgende keer beter.
Bis bis bis
pi_153071017
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 14:04 schreef eriksd het volgende:
Ach, volgende keer beter.
:')
pi_153071621
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 13:55 schreef Yreal het volgende:

[..]

Mmm, heel goed begonnen maar toch geeindigd op 17/34 ;(
Dat is een 5?
pi_153072165

Kap maar gewoon met de uni, Y. Je kan er niks van.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 14:44:58 #144
165633 eriksd
The grand facade...
pi_153072322
Nonsens, gewoon nog een poging. En de open vragen moeten ook nog komen!
Bis bis bis
pi_153072765
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 14:44 schreef eriksd het volgende:
Nonsens, gewoon nog een poging. En de open vragen moeten ook nog komen!
Als ik mij niet vergis moet je op beide onderdelen op z'n minst voldoende hebben gescoord.
pi_153072805
Oh er komt nog een gedeelte achteraan?
pi_153072853
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 14:58 schreef Paxcon het volgende:
Oh er komt nog een gedeelte achteraan?
Je doet alles in één zitting. Maar het MC-gedeelte kan je uiteraard meteen nakjken
pi_153072873
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 14:59 schreef Mshauri het volgende:

[..]

Je doet alles in één zitting. Maar het MC-gedeelte kan je uiteraard meteen nakjken
Worden de antwoorden op de open vragen niet online gezet?
pi_153072911
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 15:00 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Worden de antwoorden op de open vragen niet online gezet?
In mijn tijd moest je een mini-essay van zo'n 600 woorden schrijven. Dus dat werkt niet met een antwoordenblad.
pi_153072922
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 15:01 schreef Mshauri het volgende:

[..]

In mijn tijd moest je een mini-essay van zo'n 600 woorden schrijven. Dus dat werkt niet met een antwoordenblad.
Aah nee oke
pi_153073054
'Oh, ik wil best wel even je scriptie doorlezen en opmerkingen maken hoor'

Never again.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 15:35:32 #152
165633 eriksd
The grand facade...
pi_153074052
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 20:03 schreef Tchock het volgende:

[..]

- De navorderingstermijn is 5 jaar vanaf het ontstaan van de belastingschuld (voor de inkomstenbelasting is dat de peildatum, oftewel 1 januari van het jaar na het jaar waar deze aangifte over ging).
- Ze hebben inderdaad een nieuw feit nodig om te navorderen, tenzij...
- Ze kunnen aantonen dat jij kwader trouw had (en dat heb je).

Als je trouwens 30% of meer te weinig belasting betaald hebt is er helemaal geen nieuw feit of kwader trouw nodig, dan mogen ze het gewoon direct komen halen.
Hmmm Tchock. Hmmmmmmmmmmmm.
Bis bis bis
  vrijdag 29 mei 2015 @ 15:36:29 #153
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153074083
Tsjokko boi B
pi_153074187
Zo. Vandaag een jeeptocht in de bergen gedaan. Was wel leuk. :Y
Toen een boottocht, dat was verschrikkelijk :') Stonden we midden in de zee, begint het te regenen en te onweren en ik had t zo koud :r

Morgen naar huis. Weer aan de studie ;(
pi_153075079
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 15:35 schreef eriksd het volgende:

[..]

Hmmm Tchock. Hmmmmmmmmmmmm.
Daar zou de fiscus wel blij mee zijn
  vrijdag 29 mei 2015 @ 16:20:39 #156
258802 Yreal
henk..!
pi_153075673
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 14:41 schreef Etsu het volgende:

Kap maar gewoon met de uni, Y. Je kan er niks van.
he meneertje hipo.
pi_153075753
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 16:20 schreef Yreal het volgende:

[..]

he meneertje hipo.
Even serieus. Waarom is het weer niet gelukt terwijl je wel tijd hebt om op vakantie te gaan, stage te lopen, werken, ..?

Het is een fucking P-vak :')
  vrijdag 29 mei 2015 @ 16:27:43 #158
258802 Yreal
henk..!
pi_153075894
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 16:23 schreef Etsu het volgende:

[..]

Even serieus. Waarom is het weer niet gelukt terwijl je wel tijd hebt om op vakantie te gaan, stage te lopen, werken, ..?

Het is een fucking P-vak :')
andere prioriteiten dus, je zegt het zelf al.

En bovendien, dadelijk vinden ze mijn essay geniaal (haha) en ben ik er alsnog.
pi_153076078
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 16:27 schreef Yreal het volgende:

[..]

andere prioriteiten dus, je zegt het zelf al.

En bovendien, dadelijk vinden ze mijn essay geniaal (haha) en ben ik er alsnog.
Ik zou niet durven op vakantie te gaan als ik weet dat ik maar eens m'n P moet halen.
Maar oke.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 16:40:50 #160
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153076324
Maar het blijft wel grappig dat het befaamde P verhaal nog een jaar doorloopt :) nouja, minimaal nog een jaar.. Wellicht nog wel 3! Misschien haal je wel tegelijkertijd je P met mij als ik m'n master haal Realy!
pi_153076665
Blatter is nu met zn speech op ned. 1
pi_153076851
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 16:49 schreef Mshauri het volgende:
Blatter is nu met zn speech op ned. 1
Wat heeft die te vertellen? Korte samenvatting? :P
pi_153077126
Zweverig gelul. Desondanks krijgt ie tijdens zn speech applaus dus die vent wordt gewoon herkozen
pi_153077170
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 17:01 schreef Mshauri het volgende:
Zweverig gelul. Desondanks krijgt ie tijdens zn speech applaus dus die vent wordt gewoon herkozen
:(
  vrijdag 29 mei 2015 @ 17:37:57 #165
258802 Yreal
henk..!
pi_153078226
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 17:01 schreef Mshauri het volgende:
die zambia kerel. "no there is no corruption. Blatter is verry good to us".
  vrijdag 29 mei 2015 @ 17:39:07 #166
258802 Yreal
henk..!
pi_153078252
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 16:33 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik zou niet durven op vakantie te gaan als ik weet dat ik maar eens m'n P moet halen.
Maar oke.
die was niet helemaal handig nee.
pi_153078671
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 17:39 schreef Yreal het volgende:

[..]

die was niet helemaal handig nee.
Oke.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 18:22:16 #168
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_153079377
Man man man Y, ik had meer van je verwacht.
pi_153079805
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 18:22 schreef Blistering het volgende:
Man man man Y, ik had meer van je verwacht.
Echt?
  vrijdag 29 mei 2015 @ 18:40:30 #170
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_153079866
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 18:38 schreef Tchock het volgende:

[..]

Echt?
Nouja, 3x is scheepsrecht toch? Of is het al meer dan 3x inmiddels?
  vrijdag 29 mei 2015 @ 18:55:35 #171
258802 Yreal
henk..!
pi_153080358
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 18:40 schreef Blistering het volgende:

[..]

Nouja, 3x is scheepsrecht toch? Of is het al meer dan 3x inmiddels?
haha, je bent nieuw hier he...?
  vrijdag 29 mei 2015 @ 18:57:09 #172
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_153080403
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 18:55 schreef Yreal het volgende:

[..]

haha, je bent nieuw hier he...?
:{
  vrijdag 29 mei 2015 @ 19:20:01 #173
258802 Yreal
henk..!
pi_153081168
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 18:57 schreef Blistering het volgende:

[..]

:{
strafrecht heb ik 11x gedaan...
  vrijdag 29 mei 2015 @ 19:21:53 #174
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153081249
pi_153081871
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 19:21 schreef Boterbartje het volgende:
pi_153081888
En Bartje is mijn tegenpool, kan je nagaan.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 19:45:29 #177
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153082077
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 19:40 schreef Etsu het volgende:
En Bartje is mijn tegenpool, kan je nagaan.
Hee ets, we zijn ook wel matties toch?
pi_153082111
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 19:45 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Hee ets, we zijn ook wel matties toch?
Nouja matties. We verschillen heel veel qua dingen, af en toe kan je leuk met jou praten maar vaak ben je gewoon schijtirritant ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2015 19:47:59 ]
  vrijdag 29 mei 2015 @ 19:49:12 #179
258802 Yreal
henk..!
pi_153082219
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 19:39 schreef Etsu het volgende:

[..]

hoe zie je mijn rijlessen dan? Immers 3 jaar over a gedaan...
pi_153082272
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 19:49 schreef Yreal het volgende:

[..]

hoe zie je mijn rijlessen dan? Immers 3 jaar over a gedaan...
Ik heb zelf 70 lessen nodig gehad voor mijn B dus dat maakt niet uit.
Het gaat er niet om hoe(lang) je erover doet. Het gaat erom dat jij blijkbaar wel op vakantie kan gaan en nog steeds komt huilen dat je een tentamen niet hebt gehaald.

Tja... Vermoeiend wordt het wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2015 19:51:11 ]
  vrijdag 29 mei 2015 @ 20:00:11 #181
258802 Yreal
henk..!
pi_153082598
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 19:50 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik heb zelf 70 lessen nodig gehad voor mijn B dus dat maakt niet uit.
Het gaat er niet om hoe(lang) je erover doet. Het gaat erom dat jij blijkbaar wel op vakantie kan gaan en nog steeds komt huilen dat je een tentamen niet hebt gehaald.

Tja... Vermoeiend wordt het wel.
ik kom niet huilen, deel het even mee omdat mijn p een hot item is hier.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 20:02:48 #182
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153082683
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 19:46 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nouja matties. We verschillen heel veel qua dingen, af en toe kan je leuk met jou praten maar vaak ben je gewoon schijtirritant ^O^
Wat een liefde O+
  vrijdag 29 mei 2015 @ 20:04:26 #183
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_153082744
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 20:00 schreef Yreal het volgende:

[..]

ik kom niet huilen, deel het even mee omdat mijn p een hot item is hier.
Nouja, het getuigt wel van doorzettingsvermogen dat je na zoveel tegenslagen nog altijd niet bent gestopt.

Ik bedoel, na 11x strafrecht pas halen moet toch wel een signaal afgeven dat je wellicht beter een andere richting op kan gaan, of wellicht een niveautje lager.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 20:06:08 #184
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153082790
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 20:04 schreef Blistering het volgende:

[..]

Nouja, het getuigt wel van doorzettingsvermogen dat je na zoveel tegenslagen nog altijd niet bent gestopt.
Of gewoon bewijs voor het feit dat het best wel een lul met vingers is :P
Desalniettemin toffe vent, maar niet het helderste licht. Al typ je soms dingen die ik niet van je verwacht realy, maar je typt soms ook dingen die ik zelfs niet van jou verwacht.

Twee uitersten in één man, bijzonder.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 20:11:49 #185
258802 Yreal
henk..!
pi_153082990
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 20:04 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik bedoel, na 11x strafrecht pas halen moet toch wel een signaal afgeven dat je wellicht beter een andere richting op kan gaan, of wellicht een niveautje lager.
die logica ontgaat me altijd een beetje.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 20:12:48 #186
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_153083017
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 20:11 schreef Yreal het volgende:

[..]

die logica ontgaat me altijd een beetje.
Dat vind ik niet verrassend.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 20:15:03 #187
258802 Yreal
henk..!
pi_153083096
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 20:12 schreef Blistering het volgende:

[..]

Dat vind ik niet verrassend.
ja ik snap het heus wel. Maar ik zou ook niet willen zeggen dat als je het tentamen haalt je "slim" bent.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 21:14:25 #188
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153085532
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 20:15 schreef Yreal het volgende:

[..]

ja ik snap het heus wel. Maar ik zou ook niet willen zeggen dat als je het tentamen haalt je "slim" bent.
Ik denk dat er wel wat voor te zeggen valt dat een tentamen 10x niet halen wél wat over je zegt? :P
pi_153085857
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 20:02 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Wat een liefde O+
PI dit dat. Ik haat je niet hoor, laat dat duidelijk zijn. :*
pi_153085911
Ik haat niemand in dit topic. Lobi en kusjes voor iedereen.
pi_153085949
Oke ik moet stoppen met alcohol. :+ Ik heb expres heel veel gedronken zodat ik vannacht wakker word zodat ik m'n bus en vliegtuig niet mis. ;(

Doei :W
  vrijdag 29 mei 2015 @ 21:34:21 #192
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_153086401
Goeie reis Ets.
pi_153102131
Brr, koud. ;(
  zaterdag 30 mei 2015 @ 16:59:12 #194
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153104818
Etsieee
  zaterdag 30 mei 2015 @ 16:59:28 #195
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153104822
Kei lekker weer mang
  zaterdag 30 mei 2015 @ 17:09:31 #196
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153105081
Bieb mooi op tijd gesloten, tijd voor ontspanning
pi_153105271
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 17:09 schreef Boterbartje het volgende:
Bieb mooi op tijd gesloten, tijd voor ontspanning
En hoe gaat boterbartje dat doen
  zaterdag 30 mei 2015 @ 17:32:28 #198
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153105751
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 17:15 schreef Mshauri het volgende:

[..]

En hoe gaat boterbartje dat doen
Pannenkoeken bakken, GTA spelen, serie kijken :)
  zaterdag 30 mei 2015 @ 17:34:17 #199
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_153105789
Klinkt als goed vertier.

Veel plezier!
  zaterdag 30 mei 2015 @ 17:42:55 #200
258802 Yreal
henk..!
pi_153105966
Het weer is fijn _O_
pi_153106827
Zo, eindelijk op bank. _O_ Net bij de appie een pizza funghi gehaald en zometeen Friends opzetten. :9
  zaterdag 30 mei 2015 @ 18:39:22 #202
258802 Yreal
henk..!
pi_153107259
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 18:21 schreef Etsu het volgende:
Zo, eindelijk op bank. _O_ Net bij de appie een pizza funghi gehaald en zometeen Friends opzetten. :9
ets, jij wilde nog naar Dublin toch?
pi_153107282
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 18:39 schreef Yreal het volgende:

[..]

ets, jij wilde nog naar Dublin toch?
ik wil overal heen
pi_153107295
ik ga een reisverslagje incl. foto's maken en dat in TRV posten :D
pi_153107487
Maar eerst even anderhalve maand hier even studeren en dan midden juli voor 4 weken weg. En dan in oktober naar Ethiopië voor vrijwilligerswerk.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 19:04:56 #206
258802 Yreal
henk..!
pi_153107996
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 18:40 schreef Etsu het volgende:

[..]

ik wil overal heen
12¤ vanaf zavertern nu.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 19:06:01 #207
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153108029
Zaventem is alleen een kut end.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 19:07:30 #208
258802 Yreal
henk..!
pi_153108069
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 19:06 schreef Boterbartje het volgende:
Zaventem is alleen een kut end.
directe ic vanaf Amsterdam. Inmiddels zit ik sneller daar dan op eindhoven.
pi_153108073
waar ligt dat
  zaterdag 30 mei 2015 @ 19:08:46 #210
258802 Yreal
henk..!
pi_153108104
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 19:07 schreef Etsu het volgende:
waar ligt dat
das Brussel airport.
pi_153108109
Indonesisch besteld :9~
  zaterdag 30 mei 2015 @ 19:09:47 #212
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153108122
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 19:07 schreef Yreal het volgende:

[..]

directe ic vanaf Amsterdam. Inmiddels zit ik sneller daar dan op eindhoven.
Vanuit randstad wel, vanuit groningen en de rest van Nederland niet. Kut brussel.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 19:11:53 #213
258802 Yreal
henk..!
pi_153108189
quote:
7s.gif [b]Op zaterdag 30 mei 2015 19:09 schreef Boterbartje het volgende:[/b nu]

[..]

Vanuit randstad wel, vanuit groningen en de rest van Nederland niet. Kut brussel.
dan gaan groningers lekker naar bremen ofzo. Daar vliegen ryanair en consorten ook.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 19:13:00 #214
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153108220
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 19:11 schreef Yreal het volgende:

[..]

dan gaan groningers lekker naar bremen ofzo. Daar vliegen ryanair en consorten ook.
Is ook zo, maar dat neemt niet weg dat brussel een kut stad is, een kut eind weg is (zelfs stukken zonder bereik :') ) in een kuttrein en een kutvliegveld.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 20:11:26 #215
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153109783
Ik ben zoveel hotter dan harvey specter, ik zou eigenlijk in suits moeten spelen
pi_153109933
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 20:11 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ben zoveel hotter dan harvey specter, ik zou eigenlijk in suits moeten spelen
Loopt die soap nog steeds?
  zaterdag 30 mei 2015 @ 20:51:00 #217
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153110987
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 20:17 schreef Mshauri het volgende:

[..]

Loopt die soap nog steeds?
ja, 24 juni nieuw seizoen
  zaterdag 30 mei 2015 @ 21:21:51 #218
258802 Yreal
henk..!
pi_153111745
quote:
  zaterdag 30 mei 2015 @ 21:27:03 #219
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153111856
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 21:21 schreef Yreal het volgende:

[..]

Realy, ik ben wel hot.
Zeker in m'n mooie nieuwe navy blauwe pak
  zaterdag 30 mei 2015 @ 21:59:07 #220
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153112699
quote:
_O-
  zaterdag 30 mei 2015 @ 22:03:35 #221
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153112845
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 21:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

_O-
M'n haar lijkt wel op dat van hem vanaf seizoen 2/3.
Ik heb alleen groene ogen i.t.t bruine bij harv. Maar groen is natuurlijk ook mooier.
Plus ik heb het niet zo op peak labels, meer op notch. Maar goed, dat doen ze alleen maar om het personage meer autoriteit te geven. Hij heeft ook veel te dikke knopen in z'n das.. halve windsor is dik genoeg.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 22:12:51 #222
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153113128
pi_153115386
Bartje, heb je gezopen of zo?

Donderdag bezoek bij Nauta was mooi trouwens. Leuk kantoor, goeie recruiter, goeie borrel. Geen Van Doorne-praktijken naar eigen zeggen :P

Om meer even in de sferen te blijven: minder Suits-achtig dan ik dacht :+
  zaterdag 30 mei 2015 @ 23:48:55 #224
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153115469
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 23:45 schreef underground1009 het volgende:

Donderdag bezoek bij Nauta was mooi trouwens. Leuk kantoor, goeie recruiter, goeie borrel. Geen Van Doorne-praktijken naar eigen zeggen :P

Ik heb inderdaad één pot thee op. Ceylon superieur om precies te zijn.

En kaartje van recruiter gescoord?
pi_153116495
quote:

Wat zijn de Van Doorne praktijken dan?
Geen referral hier.
pi_153117453
UB zit alweer propvol zelfs in het weekend

Hoop dat die studieplekken in het harmoniegebouw ook deze periode zo rustig zijn, was vorig blok echt ideaal
pi_153117508
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 01:20 schreef Henrys het volgende:

Hoop dat die studieplekken in het harmoniegebouw ook deze periode zo rustig zijn, was vorig blok echt ideaal
Weer mensen die om 08:00 hun boeken droppen en dan nog even een paar uurtjes slaap pakken zeker
  zondag 31 mei 2015 @ 01:25:21 #228
165633 eriksd
The grand facade...
pi_153117536
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 01:20 schreef Henrys het volgende:

Op dit tijdstip?
Bis bis bis
  zondag 31 mei 2015 @ 01:26:23 #229
165633 eriksd
The grand facade...
pi_153117553
quote:

Ach, dat zegt elk kantoor. Ga de eerste vijf jaar uit van negen tot acht en je zit over het algemeen goed.
Bis bis bis
pi_153117656
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 01:23 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Weer mensen die om 08:00 hun boeken droppen en dan nog even een paar uurtjes slaap pakken zeker
Waarom moet iedereen eigenlijk altijd in de UB studeren terwijl al die andere studieplekken maar voor de helft bezet zijn? geeft het aanzien?

quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 01:25 schreef eriksd het volgende:

[..]

Op dit tijdstip?
Nee overdag
pi_153117674
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 01:32 schreef Henrys het volgende:

[..]

Waarom moet iedereen eigenlijk altijd in de UB studeren terwijl al die andere studieplekken maar voor de helft bezet zijn? geeft het aanzien?

[..]

Nee overdag
Ik kom daar alleen omdat zo'n computer wel handig is

Maar als je geen pc nodig hebt maakt het niet zoveel uit waar je zit lijkt me

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2015 01:34:19 ]
pi_153117689
Studeren in de un :D
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_153117702
Ik heb ooit een keer een nummer gehosseld van meisje dat naast me zat te studeren
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_153117731
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 01:35 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb ooit een keer een nummer gehosseld van meisje dat naast me zat te studeren
Wajoow!
Geen referral hier.
  zondag 31 mei 2015 @ 01:40:52 #235
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153117781
quote:
Nou en?
pi_153117797
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 01:34 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ik kom daar alleen omdat zo'n computer wel handig is

Maar als je geen pc nodig hebt maakt het niet zoveel uit waar je zit lijkt me
Dat jij op die computers kan werken, vind ze zo traag. Printen en kopieren van oude tentamens en arresten is wel handig. Jammer dat niet alle printers van de RUG met dat myprint systeem werken

quote:
Zitten vaak best mooie meisjes maar de meerderheid heeft echt zwaar beschadigde stembanden van het studentenleven en dat is echt een gigantische afknapper
pi_153117934
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 00:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Wat zijn de Van Doorne praktijken dan?
Dat sloeg op hun advertentie van laatst. "X is al anderhalf jaar niet bij opa geweest :{ Maar ze werkt wel bij Van Doorne, en dat is een gebrek aan sociaal leven sowieso waard :D"
Zit nu mobiel dus kan niet zo goed linken ;)

Multiquote gaat dus ook niet, dus ik doe het maar even hier allemaal onder elkaar :D

@ Boterbartje: Kaartje niet maar wel even gesproken, ben alleen nog maar 19 en tweedejaars die z'n P nog moet halen :+ En van dit jaar ook niet alle vakken gehaald en geen bijster goede cijfers, dus voorlopig ben ik nog niet zo interessant voor kantoren :) Vond het sowieso al super gaaf om nu hierheen te zijn geweest, echt hele toffe groep vanuit de vereniging en gratis zuipen betaald door een kantoor is altijd mooi :D
Oh, en thee :) altijd fijn :D

@ eriksd: verschilt het nog wel per sectie of dat ook niet? Jij bent dan fiscaal als ik me niet vergis. De 2 jonge stagiaires waren net begonnen, de ene zat bij M&A, de ander weet ik zo gauw niet meer. Volgens hen zat je in sommige weken wel langer natuurlijk, maar over het algemeen gingen ze wel rond half 6, 6 uur naar huis gemiddeld genomen.

Foei, lange post zo. Versla sommigen hier alleen niet meteen waarschijnlijk :+
pi_153120177
Die tijdstippen geloof ik geen zak van. Tenzij ze thuis nog een aantal uur doorwerken, maar dat is als jonkie volgens mij ook niet de bedoeling
  zondag 31 mei 2015 @ 10:31:03 #239
165633 eriksd
The grand facade...
pi_153120431
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 01:54 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Dat sloeg op hun advertentie van laatst. "X is al anderhalf jaar niet bij opa geweest :{ Maar ze werkt wel bij Van Doorne, en dat is een gebrek aan sociaal leven sowieso waard :D"
Zit nu mobiel dus kan niet zo goed linken ;)

Multiquote gaat dus ook niet, dus ik doe het maar even hier allemaal onder elkaar :D

@ Boterbartje: Kaartje niet maar wel even gesproken, ben alleen nog maar 19 en tweedejaars die z'n P nog moet halen :+ En van dit jaar ook niet alle vakken gehaald en geen bijster goede cijfers, dus voorlopig ben ik nog niet zo interessant voor kantoren :) Vond het sowieso al super gaaf om nu hierheen te zijn geweest, echt hele toffe groep vanuit de vereniging en gratis zuipen betaald door een kantoor is altijd mooi :D
Oh, en thee :) altijd fijn :D

@ eriksd: verschilt het nog wel per sectie of dat ook niet? Jij bent dan fiscaal als ik me niet vergis. De 2 jonge stagiaires waren net begonnen, de ene zat bij M&A, de ander weet ik zo gauw niet meer. Volgens hen zat je in sommige weken wel langer natuurlijk, maar over het algemeen gingen ze wel rond half 6, 6 uur naar huis gemiddeld genomen.

Foei, lange post zo. Versla sommigen hier alleen niet meteen waarschijnlijk :+
M&A en gemiddeld om half zes naar huis. Geloof er geen reet van.
Bis bis bis
  zondag 31 mei 2015 @ 10:32:24 #240
258802 Yreal
henk..!
pi_153120455
Ja maar dat zijn stagiaires. Die worden in de regel toch naar huis gestuurd rond 6e?
  zondag 31 mei 2015 @ 10:35:14 #241
165633 eriksd
The grand facade...
pi_153120519
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 10:32 schreef Yreal het volgende:
Ja maar dat zijn stagiaires. Die worden in de regel toch naar huis gestuurd rond 6e?
Ik heb zo'n vermoeden dat het over advocaat stagiaires gaat, anders is die beschrijving natuurlijk niets waard.
Bis bis bis
  zondag 31 mei 2015 @ 10:39:41 #242
258802 Yreal
henk..!
pi_153120637
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 10:35 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik heb zo'n vermoeden dat het over advocaat stagiaires gaat, anders is die beschrijving natuurlijk niets waard.
het leek mij de enige verklaring.
pi_153120711
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 10:35 schreef eriksd het volgende:

[..]

Klopt. Waren nu allebei net begonnen ook aan de interne opleidingen en de lawfirm school en de opleiding van de Orde geloof ik. Bij Nauta hebben ze iets bedacht op de opleidingspunten, ze laten iedereen aan het begin van hun advocaat-stage werk doen voor rechtsbijstandsverzekeringen.
Herkennen jullie dat van meer kantoren?

Ratio is dat je als medewerker op een afdeling je punten voor stukken schrijven misschien nog net wel haalt, maar je procedeerpunten wordt alweer lastiger. Door al die punten in een paar maanden te halen kunnen ze de rest van hun 3 jaar gewoon hun uren maken op hun eigen sectie.
  zondag 31 mei 2015 @ 10:46:02 #244
165633 eriksd
The grand facade...
pi_153120762
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 10:43 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Klopt. Waren nu allebei net begonnen ook aan de interne opleidingen en de lawfirm school en de opleiding van de Orde geloof ik. Bij Nauta hebben ze iets bedacht op de opleidingspunten, ze laten iedereen aan het begin van hun advocaat-stage werk doen voor rechtsbijstandsverzekeringen.
Herkennen jullie dat van meer kantoren?

Ratio is dat je als medewerker op een afdeling je punten voor stukken schrijven misschien nog net wel haalt, maar je procedeerpunten wordt alweer lastiger. Door al die punten in een paar maanden te halen kunnen ze de rest van hun 3 jaar gewoon hun uren maken op hun eigen sectie.
Gebeurt bij een aantal kantoren omdat je bijna nooit procedeert.
Bis bis bis
  zondag 31 mei 2015 @ 11:02:09 #245
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153121028
Van 9 tot 8 valt toch heel erg mee? Dat zijn maar 11 uurtjes per dag minus lunch is ong 50 a 55 uur per week. Als dat alles is, dan valt het heel erg mee.

@Undernogiets, tof! Hoezo heb je je P niet gehaald? Ik heb ook geen hoge cijfers, maar cijfers zijn niet alles.
pi_153121171
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2015 11:02 schreef Boterbartje het volgende:
Van 9 tot 8 valt toch heel erg mee? Dat zijn maar 11 uurtjes per dag minus lunch is ong 50 a 55 uur per week. Als dat alles is, dan valt het heel erg mee.

@Undernogiets, tof! Hoezo heb je je P niet gehaald? Ik heb ook geen hoge cijfers, maar cijfers zijn niet alles.
Vorig jaar m'n BSA op het nippertje gehaald, met de herkansing van burgerlijk recht 1. Strafrecht 1 heb ik toen helaas niet meer gehaald, en bestuursrecht 1 niet meer geleerd: ik had nog tien punten nodig, en strafrecht 1 en burgerlijk recht 1 waren allebei tien punten. Vorige periode bestuursrecht 1 gehaald met een 8 en nu 16 juni strafrecht 1 even knallen :)
  zondag 31 mei 2015 @ 11:12:38 #247
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153121215
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 11:10 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Vorig jaar m'n BSA op het nippertje gehaald, met de herkansing van burgerlijk recht 1. Strafrecht 1 heb ik toen helaas niet meer gehaald, en bestuursrecht 1 niet meer geleerd: ik had nog tien punten nodig, en strafrecht 1 en burgerlijk recht 1 waren allebei tien punten. Vorige periode bestuursrecht 1 gehaald met een 8 en nu 16 juni strafrecht 1 even knallen :)
Tja. kom allemaal goed dus..er is altijd iemand die langer over z'n P heeft gedaan. :P
  zondag 31 mei 2015 @ 11:13:42 #248
165633 eriksd
The grand facade...
pi_153121249
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2015 11:02 schreef Boterbartje het volgende:

Opleidingen in het weekend erbij en je zit op 65.
Daarnaast is het m.i. te lang; je kan niet 11 uur per dag geconcentreerd werken.
Bis bis bis
  zondag 31 mei 2015 @ 11:16:53 #249
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153121317
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 11:13 schreef eriksd het volgende:

[..]

Opleidingen in het weekend erbij en je zit op 65.
Daarnaast is het m.i. te lang; je kan niet 11 uur per dag geconcentreerd werken.
Eens over dat concentreren.. maar 65 uur per week is nog te doen hoor. Heb wel eens meer gedaan.
Maar goed, heel veel mensen denken gelijk dat je met veel uren maken veel bereikt terwijl je beter kort kan werken en veel doen. Soms doe je meer in een halve dag efficient volle bak werken dan een hele dag normaal werken.
  zondag 31 mei 2015 @ 16:53:14 #250
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153130703
Erik, wat heb je eigenlijk voor platenspeler?
pi_153131794
Is dat game of thrones nog wat aan eigenlijk? Ben bij de tweede aflevering van dit seizoen blijven hangen en ik zoek naar de energie om verder te gaan
  zondag 31 mei 2015 @ 17:28:59 #252
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153132107
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 17:19 schreef Mshauri het volgende:
Is dat game of thrones nog wat aan eigenlijk? Ben bij de tweede aflevering van dit seizoen blijven hangen en ik zoek naar de energie om verder te gaan
Fucking onzin. Wie kan een serie serieus nemen vol met draken en waar de cast elk seizoen doodgaat. :')
Het is nog erger dan GTST
pi_153136269
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 17:19 schreef Mshauri het volgende:
Het tempo van het verhaal is er een beetje uit maar de gebeurtenissen zijn nog net zo ziek, tof en goed geacteerd.
  zondag 31 mei 2015 @ 21:16:31 #254
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153140002
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 19:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het tempo van het verhaal is er een beetje uit maar de gebeurtenissen zijn nog net zo ziek, tof en goed geacteerd.
Kom op zeg, het is gewoon een waardeloze serie. Je kan zoveel beter kijken.

- Breaking bad
- in verlengde better call saul
- Boardwalk Empire (zo jammer dat het afgelopen is :'( )
- House of Cards
- Suits
- The blacklist _O_
- New girl :P
pi_153140099
Hoeveel afleveringen GoT heb je überhaupt gezien.
  zondag 31 mei 2015 @ 21:21:22 #256
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_153140211
De serie waardeloos noemen gaat mij (veels) te ver. Het heeft heel erg veel potentie, en daarnaast een erg goeie cast, maar het probleem zit hem een beetje in de verdeling qua actie. Vaak is het seizoen 8 afleveringen lang opbouwen naar een keiharde climax in de laatste 2 afleveringen.

Maar ik vermaak mij nog iedere week met de serie.

Alle series die jij noemt zijn dan ook niet te vergelijken met GoT, BB. Beetje appels en peren enzo.

GoT is uniek in z'n genre.

Overigens kijk ik nu Ray Donovan, ook een erg vermakelijke serie. Een soort Scandal meets Entourage meets Californication.
  zondag 31 mei 2015 @ 21:23:43 #257
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153140327
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:18 schreef Mshauri het volgende:
Hoeveel afleveringen GoT heb je überhaupt gezien.
Geen. Opgestart en vond het direct dikke rotzooi. Will not watch tenzij ik mij verveel als 90 jarige achter de geraniums.
  zondag 31 mei 2015 @ 21:24:37 #258
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_153140379
Een mening hebben over iets terwijl je het niet eens gezien hebt :') Wat een onzin ook weer.
  zondag 31 mei 2015 @ 21:28:37 #259
165633 eriksd
The grand facade...
pi_153140563
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:24 schreef Blistering het volgende:
Een mening hebben over iets terwijl je het niet eens gezien hebt :') Wat een onzin ook weer.
Nouja, daar heb ik geen moeite mee.
Bis bis bis
  zondag 31 mei 2015 @ 21:29:58 #260
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153140635
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:28 schreef eriksd het volgende:

[..]

Nouja, daar heb ik geen moeite mee.
Goedzo vent.
Ik heb ook nog nooit een homo een klein jongetje in de kont zien neuken, toch heb ik daar een mening over.
  zondag 31 mei 2015 @ 21:36:07 #261
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153140910
Kosten voor studeren aan NYU:
The Law School Transparency estimated debt-financed cost of attendance for three years is $309,177.

Man man man, we mogen in onze handjes knijpen met het leenstelsel.
pi_153141296
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:36 schreef Boterbartje het volgende:
Kosten voor studeren aan NYU:
The Law School Transparency estimated debt-financed cost of attendance for three years is $309,177.

Man man man, we mogen in onze handjes knijpen met het leenstelsel.
Startende advocaten van NYU Law schijnen zon 160k USD naar binnen te harken dus dat compenseert zich netjes.
  zondag 31 mei 2015 @ 21:48:33 #263
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153141475
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:44 schreef Mshauri het volgende:

[..]

Startende advocaten van NYU Law schijnen zon 160k USD naar binnen te harken dus dat compenseert zich netjes.
Dat is wel netjes inderdaad.
Eigenlijk is de US veel chiller omdat een papiertje daar ook daadwerkelijk hoger loon geeft.. hier kan iedereen wel naar de uni dus is het verschil veel kleiner (ook omdat domme mensen ook de uni door kunnen komen).
pi_153141599
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:48 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Dat is wel netjes inderdaad.
Eigenlijk is de US veel chiller omdat een papiertje daar ook daadwerkelijk hoger loon geeft.. hier kan iedereen wel naar de uni dus is het verschil veel kleiner (ook omdat domme mensen ook de uni door kunnen komen).
Meh

http://www.nytimes.com/20(...)OP_KRM_20130913&_r=0
Geen referral hier.
  zondag 31 mei 2015 @ 21:58:43 #265
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153141969
quote:
bla bla bla
Bill Gates' ouders waren gewoon working class heroes (naja, papa was advocaat) en toen ging ie naar Harvard (law! baas) en na 1 jaar dropout en toen werd hij multimiljardair. Dus je kan prima ook dingen bereiken zonder rijke ouders of connecties.

Maarja, in Nederland is toch precies zelfde? Als papa bij zuid-as kantoor werkt is de kans dat je daar binnenkomt voor stage ofzo ook gelijk groter. Je hebt bij sollicitaties soms zelfs dat je referrals moet opgeven, my point exactly.
  zondag 31 mei 2015 @ 22:01:08 #266
165633 eriksd
The grand facade...
pi_153142090
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:44 schreef Mshauri het volgende:

[..]

Cost of living aldaar is ook fors toch?
Bis bis bis
  zondag 31 mei 2015 @ 22:02:36 #267
258802 Yreal
henk..!
pi_153142162
quote:
15s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:01 schreef eriksd het volgende:

[..]

Maakt ook niet zoveel uit als je 100 uur per week werkt.
  zondag 31 mei 2015 @ 22:04:45 #268
258802 Yreal
henk..!
pi_153142244
Verdomme een annotatie schrijven bij die alcoholslot zak.. ;(
  zondag 31 mei 2015 @ 22:05:02 #269
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153142256
quote:
15s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:01 schreef eriksd het volgende:

[..]

In NY soberso.
Ken iemand met appartement net boven manhattan in bronx, kost daar zelfs meer dan miljoen.

Heb in manhattan op een slaapzaal met 3 anderen geslapen voor 70 dollar per nacht, moet je nagaan.
  zondag 31 mei 2015 @ 22:05:08 #270
165633 eriksd
The grand facade...
pi_153142260
Tussen Kunst en Kitsch _O_
Bis bis bis
  zondag 31 mei 2015 @ 22:06:57 #271
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153142317
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:02 schreef Yreal het volgende:

[..]

Maakt ook niet zoveel uit als je 100 uur per week werkt.
Vraag maar aan Heleen Mees. _O-
  zondag 31 mei 2015 @ 22:11:54 #272
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153142508
Het is ook wel tof om ná je nederlandse LL.M. dan nog een LL.M. te halen aan Harvard met mooie vakken op het gebied van common law procesrecht, contractrecht en ondernemingsrecht.

Maar de geschatte kosten per jaar zijn minimaal 85.000 :')
  zondag 31 mei 2015 @ 22:13:09 #273
258802 Yreal
henk..!
pi_153142561
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:11 schreef Boterbartje het volgende:
Het is ook wel tof om ná je nederlandse LL.M. dan nog een LL.M. te halen aan Harvard met mooie vakken op het gebied van common law procesrecht, contractrecht en ondernemingsrecht.

Maar de geschatte kosten per jaar zijn minimaal 85.000 :')
Dat lapt zo'n jonge god als jij toch wel effe?
  zondag 31 mei 2015 @ 22:14:55 #274
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153142643
quote:
15s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:13 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dat lapt zo'n jonge god als jij toch wel effe?
Doe normaal
  zondag 31 mei 2015 @ 22:15:42 #275
258802 Yreal
henk..!
pi_153142682
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:14 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Doe normaal
85k, man dat heb je toch wel over voor je toekomst? Ik wel...
  zondag 31 mei 2015 @ 22:16:50 #276
165633 eriksd
The grand facade...
pi_153142737
quote:
15s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:15 schreef Yreal het volgende:

[..]

Nouja, de belastingbetaler inmiddels.
Bis bis bis
  zondag 31 mei 2015 @ 22:18:10 #277
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153142808
quote:
15s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:15 schreef Yreal het volgende:

[..]

Wat een onzinverhaal. Gewoon een goede werkgever vinden die het waardeert dat je leergierig bent en je opleidingen betaald.
pi_153143004
Betaaltd
  zondag 31 mei 2015 @ 22:25:39 #279
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153143108
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:23 schreef Mshauri het volgende:
Betaaltd
Ja ik zie het. Ik schrijf overigens de hele dag ook al boedel verkeerd.
boedol bijv.

Het is niet mijn dag. Ik zit al de hele dag in m'n boxer aan de keukentafel, ben niet buiten geweest, heb teveel gelezen. LEAVE ME ALONE
pi_153143953
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:05 schreef eriksd het volgende:
Tussen Kunst en Kitsch _O_
Eens!
  zondag 31 mei 2015 @ 22:52:26 #281
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153144069
Omg nieuwe druk Lonely planet China is uit, tijd om reisje te plannen.
  zondag 31 mei 2015 @ 23:17:26 #282
258802 Yreal
henk..!
pi_153144836
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:16 schreef eriksd het volgende:

[..]

Nouja, de belastingbetaler inmiddels.
har har
pi_153147512
Hoi. Deze brave student zit nu aan handelsrecht. Yolo

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2015 05:55:09 ]
pi_153147516
Ik vind handelsrecht maar stom. Het meeste heb ik al gehad bij RPPV en het B-gedeelte vind ik niet boeiend.

Meh. Al 2 kansen laten schieten, over 2 weken maar eens even inknallen. :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2015 05:56:27 ]
  maandag 1 juni 2015 @ 09:25:14 #285
258802 Yreal
henk..!
pi_153148689
quote:
8s.gif Op maandag 1 juni 2015 05:56 schreef Etsu het volgende:
Ik vind handelsrecht maar stom. Het meeste heb ik al gehad bij RPPV en het B-gedeelte vind ik niet boeiend.

Meh. Al 2 kansen laten schieten, over 2 weken maar eens even inknallen. :'(
ga slapen.
  maandag 1 juni 2015 @ 10:42:55 #286
165633 eriksd
The grand facade...
pi_153149888
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2015 05:54 schreef Etsu het volgende:
Hoi. Deze brave student zit nu aan handelsrecht. Yolo
Braaf? Wat een ridicule tijd.
Bis bis bis
pi_153150087
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2015 09:25 schreef Yreal het volgende:

[..]

ga slapen.
Gister al bijna de hele dag geslapen.
  maandag 1 juni 2015 @ 10:53:16 #288
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153150100
Jullie ook zo'n prachtig windowslogo in jullie taakbalk?
pi_153150398
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2015 10:53 schreef Boterbartje het volgende:
Jullie ook zo'n prachtig windowslogo in jullie taakbalk?
Nee, iemand anders in t college wel. Spuuglelijk.
pi_153150422
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:08 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nee, iemand anders in t college wel. Spuuglelijk.
Je snapt hem niet.

http://blogs.windows.com/(...)vailable-on-july-29/
Geen referral hier.
  maandag 1 juni 2015 @ 11:15:11 #291
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153150522
quote:
Inderdaad, plots een mooi klein logotje in de taakbalk, naast de iconen voor wifi/batterij.
Nog 58 dagen en dan is het zo ver! :D
pi_153150572
quote:
Jawel hoor? Alsnog spuuglelijk.
pi_153150581
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:17 schreef Etsu het volgende:

[..]

Mea culpa dan :P.
Geen referral hier.
pi_153150602
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Mea culpa dan :P.
Mea maxima culpa.
  maandag 1 juni 2015 @ 11:19:15 #295
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153150613
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:17 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ach man, windows 10 is de shit.
  maandag 1 juni 2015 @ 11:19:58 #296
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153150620
Hoop dat windows 10 mobile beetje snel volgt :)
pi_153150636
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:19 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ach man, windows 10 is de shit.
Nee, dat is OS X al.
  maandag 1 juni 2015 @ 11:22:33 #298
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153150674
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:20 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nee, dat is OS X al.
Als je van beperktheid houdt wel
pi_153150690
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:22 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Als je van beperktheid houdt wel
Mijn leven is een en al grote beperking, dus perfect voor mij.
  maandag 1 juni 2015 @ 11:23:43 #300
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153150698
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:23 schreef Etsu het volgende:

[..]

Mijn leven is een en al grote beperking, dus perfect voor mij.
Doe jezelf niet te kort vrind
  maandag 1 juni 2015 @ 11:23:54 #301
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_153150706
dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')