Vind dit seizoen sowieso niet heel boeiend. Pakt me niet echt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet echt een boeiende aflevering. Wel weer kwaliteit als altijd natuurlijk maar je hebt geen extreem bijzondere dingen gemist.
Het moet nog allemaal een beetje loskomen hè? Gisteren E07 gezien, die vond ik wel heel tof.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vind dit seizoen sowieso niet heel boeiend. Pakt me niet echt.
Misschien moet je gaan voor een terugkeer als docent Arbeidsrechtquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Foto van de Poort in de OP![]()
Ik mis het
7 was wel weer beter inderdaad. Er is inderdaad een flinke opbouw gaande. Hopelijk volgt er nog iets dit seizoen, anders een jaar wachtenquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het moet nog allemaal een beetje loskomen hè? Gisteren E07 gezien, die vond ik wel heel tof.
Hier:quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Foto van de Poort in de OP![]()
Ik mis het
Ik kijk wel eens naar dergelijke vacaturesquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien moet je gaan voor een terugkeer als docent Arbeidsrecht
quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat doet mij deugd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:42 schreef Tchock het volgende:
Ik heb zo veel mogelijk afbeeldingen uit jouw tijd gebruikt, Sideshow
Je gaat Etsu of Yreal doceren.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens naar dergelijke vacatures
bij mij op stage zit nog iemand die echt een bloedhekel aan verhulp heeft,quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens naar dergelijke vacatures
Beltzer kan ik nog begrijpen, maar Verhulp?quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
bij mij op stage zit nog iemand die echt een bloedhekel aan verhulp heeft,
Ik heb de persco niet gezien maar ik lach me de ballen uit m'n broek. Eindelijk geen "Wij van WC-eend onderzoeken WC-eend" onderzoek, maar een onderzoek ban een nationale instantie. Waarom het dan de FBI betreft (ook omtrent jurisdictie) is mij een raadsel, maar prima dat er feiten naar boven gaan komen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:07 schreef Tchock het volgende:
Holy shit. Net persconferentie van de FBI over wat ze gevonden hebben in het onderzoek naar de FIFA en het is zo ergJustice will be served!
Ik noem even wat hoogtepunten:quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb de persco niet gezien maar ik lach me de ballen uit m'n broek. Eindelijk geen "Wij van WC-eend onderzoeken WC-eend" onderzoek, maar een onderzoek ban een nationale instantie. Waarom het dan de FBI betreft (ook omtrent jurisdictie) is mij een raadsel, maar prima dat er feiten naar boven gaan komen.
hij had om steun voor de scriptieprijs gevraagd en kreeg een mailtje terug met " je hebt 5 formuleringsfouten gemaakt, daar kan ik mijn steun niet aan verlenen"quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Beltzer kan ik nog begrijpen, maar Verhulp?
1 persoon die 110 miljoen casht aan smeergeld in 19 jaarquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:07 schreef Tchock het volgende:
Holy shit. Net persconferentie van de FBI over wat ze gevonden hebben in het onderzoek naar de FIFA en het is zo ergJustice will be served!
Dat is geen kattenpis zeg.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik noem even wat hoogtepunten:
- 2010 WK in Zuid-Afrika is tot stand gekomen door smeergeld
- Sinds 1991 is er systematisch corruptie gepleegd
- Eén FIFA-bestuurder ontving 110 miljoen dollar aan smeergeld
- Bij het Noord- en Zuid-Amerikaans voetbalkampioenschap van 2015 (de Gold Cup) bestond 2/3e van de organisatiekosten uit betaald smeergeld
- Bij de herverkiezing van Blatter in 2011 zijn aantoonbaar stemmen gekocht
- Tegen alle veertien FIFA-leden die nu gearresteerd zijn zijn meerdere aanklachten; in totaal 47 stuks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |