Zelfs dan moet ik gokken wat je nu precies bedoelt.quote:
Jouw constatering is iets waar iedereen het over eens is, Hamilton heeft er een rol in gespeeld, de conclusie dat hij een mietje is, complete onzin.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:45 schreef DS4 het volgende:
Ik heb alleen maar aangegeven dat ik in dezen vind dat Hamilton ook een rol heeft en dat het mij iets zegt over zijn vermoedelijke mindset. Nergens heb ik gezegd dat hij niet kan racen.
Dat dus DS4 dus nu graag kappen. Het moet wel gezellig blijven. Anders volgen er maatregelen.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen er moe van telkens diezelfde drogredens te moeten aanhoren, wetende dat ze niet waar zijn. Je komt over als een betweter/troll zo, iets wat maar niet door wilt dringen bij je. Er haken zelfs al mensen af omdat ze moe worden van types als jij, en ik kan ze niet ongelijk geven.
Er volgen maatregelen omdat je een andere mening hebt?quote:Op maandag 1 juni 2015 18:15 schreef WEST het volgende:
Dat dus DS4 dus nu graag kappen. Het moet wel gezellig blijven. Anders volgen er maatregelen.
Drammen dat Verstappen een brake test heeft gekregen is wel volstrekt normaal natuurlijk...quote:Op maandag 1 juni 2015 18:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw constatering is iets waar iedereen het over eens is, Hamilton heeft er een rol in gespeeld, de conclusie dat hij een mietje is, complete onzin.
Discussies zijn niet erg, van mij mag iedereen een eigen mening vormen, maar het probleem nu is dat er mensen zijn die zich enorm ergeren aan jou, en ik kan me prima daarin vinden. Je gaat coureurs geen mietjes noemen omdat hun team hen ervan heeft verzekerd heeft dat ze veilig kunnen pitten en ze dus besluiten om de pit in te gaan.
Het probleem dat mensen met jou vervolgens hebben, is dat jou meerdere keren is uitgelegd dat dit een logische keus van Hamilton is geweest, omdat het net dat beetje extra zekerheid geeft en dat hij door een rekenfout van zijn team per ongeluk achter Rosberg en Vettel terecht gekomen, en jij deze mensen ongelijk geeft en vervolgens je standpunt met telkens weer diezelfde (onderuitgehaalde) drogredens gaat verdedigen.
Iedereen er moe van telkens diezelfde drogredens te moeten aanhoren, wetende dat ze niet waar zijn. Je komt over als een betweter/troll zo, iets wat maar niet door wilt dringen bij je. Er haken zelfs al mensen af omdat ze moe worden van types als jij, en ik kan ze niet ongelijk geven.
Jongen het gaat niet over mijn mening. Leer eerst maar eens lezen. Jij jaagt mensen weg die deze discussie nu helemaal zat zijn geworden door jou.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er volgen maatregelen omdat je een andere mening hebt?
Nou succes daarmee hoor, want dan laat je je wel enorm kennen.
Ik moet zeggen dat de onzindichtheid hier wat lager ligt dan in zijn andere bijdragen op fok. Misschien dat die rondjes in de Toyota Yaris Cup toch nog wat hebben geholpen.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, het staat iedereen hartstikke vrij om te posten wat ie wilt, maar sommigen moeten even doorkrijgen dat ze met hun eindeloze discussies over onderwerpen, waar anderen die wel weten waar het over gaat er allemaal hetzelfde over denken, met de ene drogreden na de andere komen.
Discussies zijn niet erg, sta vrij om je standpunt te verdedigen, maar dram het er niet doorheen bij de rest.
Ik waag het ernstig te betwijfelen.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:22 schreef WEST het volgende:
Jongen het gaat niet over mijn mening. Leer eerst maar eens lezen. Jij jaagt mensen weg die deze discussie nu helemaal zat zijn geworden door jou.
Komkom... Ook jij weet best dat ik niet vrijwillig in een toyota ga rijden...quote:Op maandag 1 juni 2015 18:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik moet zeggen dat de onzindichtheid hier wat lager ligt dan in zijn andere bijdragen op fok. Misschien dat die rondjes in de Toyota Yaris Cup toch nog wat hebben geholpen.
Denk dat we weinig van de Renault powered teams kunnen verwachten met de lange rechte stukken...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:14 schreef Tarado het volgende:
Goeiemorgen, nog even en we hebben weer een nieuwe GP om over te discussiëren
Die vallen me wel tegen tot nu toe, nog steeds een auto die alleen maar hard rechtuit kanquote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:57 schreef twiFight het volgende:
Ben benieuwd of Williams wat waar kan maken van hun verwachtingen. Upgrades, ja, leuk. Maar de andere teams zitten ook niet stil.
Ik las wel dat op dat moment het radioverkeer binnen het team nogal hectisch was. Nu weet ik niet wat er allemaal gezegd werd, maar ik kan me zo voorstellen dat Lewis nogal wat riep over de boordradio. Dat is nogal een paniekvogel in situaties als deze imo.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:28 schreef Boarderzip het volgende:
Tja, bad call, shit happens. Zwakte van Hamilton lijkt me niet, gewoon een foutje in the heat of the moment.
Ja en in die hectiek besluit je dan te pitten, kan het me wel voorstellen. Nico is imo zo'n eeuwige tweede, en dan dat grijnsje op zijn smoel na de overwinningquote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik las wel dat op dat moment het radioverkeer binnen het team nogal hectisch was. Nu weet ik niet wat er allemaal gezegd werd, maar ik kan me zo voorstellen dat Lewis nogal wat riep over de boordradio. Dat is nogal een paniekvogel in situaties als deze imo.
Maargoed, hij heeft verloren en Nico gewonnen. Hopelijk is dit een keerpunt. Zal wel niet, want Nico zn ballen zijn niet groot genoeg.
Klopt. Erg zonde voor zo'n historisch team (en go #teamclairequote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die vallen me wel tegen tot nu toe, nog steeds een auto die alleen maar hard rechtuit kan
"Please don't talk to me when I'm in the corners man"quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nu weet ik niet wat er allemaal gezegd werd, maar ik kan me zo voorstellen dat Lewis nogal wat riep over de boordradio. Dat is nogal een paniekvogel in situaties als deze imo.
Ik vind ook dat ze bij Williams zelf vaak ook niet he maximale eruit halen, zijn het niet de drivers, dan wel de tactiek of pitstops bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die vallen me wel tegen tot nu toe, nog steeds een auto die alleen maar hard rechtuit kan
Ik had een schurfhekel aan Vettel maar nu hij in een rood pak rondloopt lijkt de arrogantie er een beetje vanaf en gun 'm wel een klein succesje.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:09 schreef Boarderzip het volgende:
[..]
Ja en in die hectiek besluit je dan te pitten, kan het me wel voorstellen. Nico is imo zo'n eeuwige tweede, en dan dat grijnsje op zijn smoel na de overwinningAl moet ik zeggen dat Hamilton me de laatste tijd ook steeds meer tegen begint te staan. Heb ook nooit iets met Vettel gehad maar begin voor hem een stuk meer sympathie te krijgen.
Ik wilde het niet meteen zo verwoorden maar hier idem ditoquote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:53 schreef pvdplanet het volgende:
[..]
Ik had een schurfhekel aan Vettel maar nu hij in een rood pak rondloopt lijkt de arrogantie er een beetje vanaf en gun 'm wel een klein succesje.
Seb is juist altijd een vrij toegankelijke gozer gebleven met humor om te lachen ook nog (wat volgens velen niet eens kan, want Duitser). Dus arrogant? Odd...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:53 schreef pvdplanet het volgende:
Ik had een schurfhekel aan Vettel maar nu hij in een rood pak rondloopt lijkt de arrogantie er een beetje vanaf en gun 'm wel een klein succesje.
Wil jij wel even opbokken met je 'kaartjes'?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme, nu wil ik naar Silverstone, maar de goedkoopste kaarten zijn 155 pond![]()
Als ik de gemiddelde voetbalwedstrijd zie kunnen ze beter de kaartjes zo duur latenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:23 schreef twiFight het volgende:
[..]
Wil jij wel even opbokken met je 'kaartjes'?F1 is voor rijke mensen, arme mensen hebben er niets te zoeken
Bernie heeft gesproken
Als ik kaarten kan verkopen voor 155 pond, dan ga ik ze niet aanbieden voor 55 pond natuurlijk... De prijzen worden gewoon bepaald door de bekende wet van vraag en aanbod.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:23 schreef twiFight het volgende:
Wil jij wel even opbokken met je 'kaartjes'?F1 is voor rijke mensen, arme mensen hebben er niets te zoeken
Bernie heeft gesproken
Je kan ook gewoon voor 121¤ naar de FOK!Meet op Spaquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme, nu wil ik naar Silverstone, maar de goedkoopste kaarten zijn 155 pond![]()
+ reiskostenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon voor 121¤ naar de FOK!Meet op Spa
Dit is exclusief camping, die betaalt de rest welquote:
Gewoon een grote tent waar je met 10 man in kan, opgelostquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:14 schreef Mano_ het volgende:
Kaarten voor Spa vond ik nog wel enigszins acceptabel als je niet voor Silver of Gold gaat, maar 185 euro voor de camping slaat weer helemaal nergens op![]()
Eikelsquote:Iedere locatie (40 m ˛) is bestemd voor een caravan, camper of tent, inclusief een parkeerplaats voor een auto. Het aantal personen toegestaan per campingplaats is vastgesteld op maximaal vijf. Op de camping zijn (voornamelijk mobiele) douches en toilette alsmede bar en eten. Er is geen water en elektriciteit voor iedere campingplaats beschikbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |