abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153098741
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:03 schreef Geralt het volgende:

[..]

Die knuppels bij de FIA hebben gewoon alleen gekeken naar het rempunt; gegarandeerd. Of alleen het punt van gas compleet los.

Duidelijk te zien dat hij eerder vertraagd. En dat kan prima met ineens ipv volgas gewoon ineens een heel klein beetje gas geven. Hoef je je rem niet voor aan te raken.

Ik wil de telemetrie wel eens zien op basis waarvan ze gezegd hebben dat Max schuld is.
Dit.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 13:00:32 #102
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_153098748
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal ik dan nog maar met wat slecht nieuws komen?

RTL.DE lijkt ook haar uitzendrechten kwijt te gaan raken.
Pfff, straks blijft er gewoon niet meer over van de normale kabel-zenders waar F1 op te zien is :N
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

nouja was toch wel beter beeld dan op mijn brakke stream
Er is uiteraard een alternatief voor de brakke streams, enige nadeel is is dat je een klein minuutje achterloopt tov de livetiming O-)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Redactie Sport zaterdag 30 mei 2015 @ 13:01:04 #103
274204 crew  Mexicanobakker
pi_153098758
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:00 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Pfff, straks blijft er gewoon niet meer over van de normale kabel-zenders waar F1 op te zien is :N

[..]

Er is uiteraard een alternatief voor de brakke streams, enige nadeel is is dat je een klein minuutje achterloopt tov de livetiming O-)
wat is dat alternatief?

dat blijft bagger, klein scherm, enz
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_153098787
Heb één keer Acestream gebruikt, werkte perfect. Voor de rest nog niet nodig gehad.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 13:03:00 #105
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_153098804
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

wat is dat alternatief?

dat blijft bagger, klein scherm, enz
http://acestream.org/

ace-id fixen voor het weekend, en zga HD beeld. Hang een laptop of pc aan een hdmi ingang en je hebt Sky F1 op je tv....

ow en 24/7 :)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 mei 2015 @ 13:08:04 #106
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153098906
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:03 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

http://acestream.org/

ace-id fixen voor het weekend, en zga HD beeld. Hang een laptop of pc aan een hdmi ingang en je hebt Sky F1 op je tv....

ow en 24/7 :)
Ik loop nooit meer dan 15s achter, echter meot ik zo nu en dan even vooruit spoelen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_153100327
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 11:48 schreef Ferry_76 het volgende:

En of Grosjean eerder van zijn gas gaat....
Die beelden geven helemaal geen uitsluitsel.

Zonder de telemetrie data kun je er gewoon weinig van zeggen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 14:30:59 #108
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_153100912
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 14:11 schreef DS4 het volgende:

[..]

Die beelden geven helemaal geen uitsluitsel.

Zonder de telemetrie data kun je er gewoon weinig van zeggen.
Ben je nog steeds aan het zeiken hier? :') Het is duidelijk dat Grosjean eerder vaart minderde, echter remde hij niet eerder blijkbaar. Van je gas af in F1 is vergelijkbaar met vol remmen in een straatauto door alle aerodynamica.

Inschattingsfoutje van Max,jammer maar helaas en veel te zwaar bestraft raceincident.
Please sir. When moon? When Mustang?
  Redactie Sport zaterdag 30 mei 2015 @ 14:41:49 #109
274204 crew  Mexicanobakker
pi_153101236
Ja, leuk, kunnen we er niet gewoon over ophouden? Het wordt een beetje vermoeiend.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_153101268
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 14:30 schreef Rossdale het volgende:

Ben je nog steeds aan het zeiken hier? :')
Niet Max onvoorwaardelijk aanbidden = zeiken volgens jou? Dan: ja. Dat zal ik dat tot mijn dood vol blijven houden, want ik aanbid geen enkele rijder.

quote:
Het is duidelijk dat Grosjean eerder vaart minderde,
Nee, dat is niet duidelijk op de beelden omdat het beeld nu eenmaal wat vertekent doordat Max in de ronde daarvoor veel meer afstand heeft (en dus b.v. meer snelheid maakt omdat hij in de slipstream zit, maar ook de beelden gewoon niet 1:1 overlap hebben).

quote:
echter remde hij niet eerder blijkbaar. Van je gas af in F1 is vergelijkbaar met vol remmen in een straatauto door alle aerodynamica.
Ik heb dat hier vaak gelezen, maar de waarheid ligt behoorlijk genuanceerder. Maar goed, dat is niet van belang, want ook dat komt naar voren uit de data die voorhanden is.

quote:
Inschattingsfoutje van Max,jammer maar helaas en veel te zwaar bestraft raceincident.
De inschattingsfout hier is dat jij serieus meent dat jij op basis van de beelden een betere inschatting kan maken dan de mensen die alle data ter beschikking hebben.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 14:47:44 #111
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_153101399
Is het raar dat ik mezelf schaam als ik sommige reacties lees op social media afkomstig van die Nederlandse paupers die Max helemaal verafgoden en Lotus/Grosjean als enige schuldige aanwijzen?

Damn man. Dat verneukt het allemaal wel een beetje.

Nederlandse "fans" :{w
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_153102089
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 14:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ben je nog steeds aan het zeiken hier? :') Het is duidelijk dat Grosjean eerder vaart minderde, echter remde hij niet eerder blijkbaar. Van je gas af in F1 is vergelijkbaar met vol remmen in een straatauto door alle aerodynamica.

Inschattingsfoutje van Max,jammer maar helaas en veel te zwaar bestraft raceincident.
Hoe graag ik het ook wil geloven, dat blijkt niet uit de video. Op het moment dat Max tegen hem aan botst zit Grosjean ongeveer op hetzelfde punt als de ronde ervoor. Max zit er in de rechter video de hele tijd dichter op en lijkt vlak voor de botsing zelfs harder te rijden als de ronde ervoor (volgens de toerenlampjes).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 30 mei 2015 @ 18:52:53 #114
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_153107665
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:51 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

O, dat is klote.
Waar heb je dat gehoord/gelezen?

Ik kijk altijd RTL, omdat ik in Duitsland woon. Een alternatief is alleen Sky en dat kost volgens mij minimaal 20 Euro per maand..
Zie zijn uitgebreidere post incl. bronvermelding in SPT / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 178 Braketest
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zondag 31 mei 2015 @ 11:56:49 #115
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_153122250
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 14:42 schreef DS4 het volgende:

De inschattingsfout hier is dat jij serieus meent dat jij op basis van de beelden een betere inschatting kan maken dan de mensen die alle data ter beschikking hebben.
Echt exact dit. Al die knuppels hier in het topic die Max blijven verdedigen _O- Begint bijna sneu te worden.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2015 @ 11:59:28 #116
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153122309
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 11:56 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Echt exact dit. Al die knuppels hier in het topic die Max blijven verdedigen _O- Begint bijna sneu te worden.
Net zoals knuppels als jij die dat soort opmerkingen maken.

Er is gewoon geen echte schuldige aan te wijzen, beiden zaten fout, klaar.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 31 mei 2015 @ 11:59:56 #117
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_153122323
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 11:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Net zoals knuppels als jij die dat soort opmerkingen maken.

Er is gewoon geen echte schuldige aan te wijzen, beiden zaten fout, klaar.
Natuurlijk. :') De FIA deelt voor de lol straffen uit.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 31 mei 2015 @ 12:06:04 #118
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_153122494
_O- Zullen we anders weer op motorgeluid en 3D Max modellen bepalen of Max of Grosjean fout zat?

Na een volle week hebben Nederlanders blijkbaar nog steeds moeite te accepteren dat ook 'onze' ster een fout kan maken. Big deal man, volgende keer beter, hij staat geen half seizoen langs de kant ofzo.

[ Bericht 34% gewijzigd door WEST op 31-05-2015 14:02:55 ]
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_153122593
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 11:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Net zoals knuppels als jij die dat soort opmerkingen maken.

Er is gewoon geen echte schuldige aan te wijzen, beiden zaten fout, klaar.
Bekijk de beelden eens frame voor frame en kijk naar de positie op de baan van Grosjean. Die verschilt nauwelijks van de ronde ervoor.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 31 mei 2015 @ 12:12:06 #120
131800 Tarado
capô de fusca
pi_153122632
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:06 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

_O- Zullen we anders weer op motorgeluid en 3D Max modellen bepalen of Max of Grosjean fout zat?

Na een volle week hebben Nederlanders blijkbaar nog steeds moeite te accepteren dat ook 'onze' ster een fout kan maken. Big deal man, volgende keer beter, hij staat geen half seizoen langs de kant ofzo.
Uiteindelijk is Max altijd fout omdat hij degene is die achterop reed maar het gaat wel om de omstandigheden en nu betreft het Max maar er is weinig consequentheid te ontdekken in de strafmaat per incident, voorlopig riekt dit wel naar "we zullen dit groentje even de oren wassen"
  zondag 31 mei 2015 @ 12:14:10 #121
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_153122669
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

Uiteindelijk is Max altijd fout omdat hij degene is die achterop reed maar het gaat wel om de omstandigheden en nu betreft het Max maar is weinig consequentheid te ontdekken in de strafmaat per incident, voorlopig riekt dit wel naar "we zullen dit groentje even de oren wassen"
Laten we eerlijk wezen, mocht het andersom geweest zijn of als Maldonado er bij betrokken was had iedereen zijn oordeel ook al klaar gehad. Het lijkt mij vrij evident dat de telemetrie niets verdachts heeft laten zien qua Grosjean. Plus wanneer de straf zwaar onterecht had geweest, op basis van telemetrie en geen vage 3D max modellen en motorgeluid analyses van Fok, had Toro Rosso ongetwijfeld protest aangetekend.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 31 mei 2015 @ 12:17:32 #122
131800 Tarado
capô de fusca
pi_153122750
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:14 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Laten we eerlijk wezen, mocht het andersom geweest zijn of als Maldonado er bij betrokken was had iedereen zijn oordeel ook al klaar gehad. Het lijkt mij vrij evident dat de telemetrie niets verdachts heeft laten zien qua Grosjean. Plus wanneer de straf zwaar onterecht had geweest, op basis van telemetrie en geen vage 3D max modellen en motorgeluid analyses van Fok, had Toro Rosso ongetwijfeld protest aangetekend.
daarom zeg ik dat het zijn fout was maar ik vind die strafmaat wat hoog, uiteindelijk scheelt het een cm of 5-10 en hij had hem niet geraakt, of hij dan de bocht wel gehaald had is weer een ander verhaal
  zondag 31 mei 2015 @ 12:18:24 #123
131800 Tarado
capô de fusca
pi_153122772
OneWorld_Race twitterde op zondag 31-05-2015 om 12:07:15 Here is the accident from further back showing Max was going for a gap...#verstappen #monaco #f1 http://t.co/ewWJn0VOPA reageer retweet
scheelt toch heel weinig
  zondag 31 mei 2015 @ 12:19:02 #124
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_153122796
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

daarom zeg ik dat het zijn fout was maar ik vind die strafmaat wat hoog, uiteindelijk scheelt het een cm of 5-10 en hij had hem niet geraakt, of hij dan de bocht wel gehaald had is weer een ander verhaal
Dit is ongeveer de laagste straf die je kan krijgen? Dus dan zou je opteren voor geen straf? Zou ik ook prima hebben gevonden overigens.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 31 mei 2015 @ 12:19:58 #125
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_153122824
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:17 schreef Tarado het volgende:
uiteindelijk scheelt het een cm of 5-10 en hij had hem niet geraakt, of hij dan de bocht wel gehaald had is weer een ander verhaal
Tuurlijk had hij de bocht gehaald, nieuwe banden dit dat alles. Hij was minstens op het podium geeindigd :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zondag 31 mei 2015 @ 12:20:27 #126
131800 Tarado
capô de fusca
pi_153122838
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:19 schreef flipsen het volgende:

[..]

Tuurlijk had hij de bocht gehaald, nieuwe banden dit dat alles. Hij was minstens op het podium geeindigd :P
:D
  zondag 31 mei 2015 @ 12:21:04 #127
131800 Tarado
capô de fusca
pi_153122854
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:19 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Dit is ongeveer de laagste straf die je kan krijgen? Dus dan zou je opteren voor geen straf? Zou ik ook prima hebben gevonden overigens.
2 punten in mindering op zijn licentie vind ik nogal zwaar
  zondag 31 mei 2015 @ 12:23:08 #128
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_153122899
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

2 punten in mindering op zijn licentie vind ik nogal zwaar
Die straf is voor de show joh. Je hebt 12 punten per jaar, dan moet die nog 5x een ongeluk als dit veroorzaken. Gaat natuurlijk niet gebeuren, en zelfs in het extreme geval dat hij 12 punten in mindering krijgt, mist hij 1 race. :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 31 mei 2015 @ 12:27:04 #129
131800 Tarado
capô de fusca
pi_153122997
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:23 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Die straf is voor de show joh. Je hebt 12 punten per jaar, dan moet die nog 5x een ongeluk als dit veroorzaken. Gaat natuurlijk niet gebeuren, en zelfs in het extreme geval dat hij 12 punten in mindering krijgt, mist hij 1 race. :P
dat is dus het punt, de show, daar heb ik wat moeite mee, het is echt zo van we zullen hem even een lesje leren, terwijl het een vrij onschuldig incident was wat met een klapper afloopt.
  zondag 31 mei 2015 @ 12:31:16 #130
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_153123102
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is dus het punt, de show, daar heb ik wat moeite mee, het is echt zo van we zullen hem even een lesje leren, terwijl het een vrij onschuldig incident was wat met een klapper afloopt.
Okay, op die manier. Ben het met je eens dat het vreemd is en onnodig. Maar het beinvloed Verstappen niet op een negatieve manier in ieder geval.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 31 mei 2015 @ 12:34:41 #131
131800 Tarado
capô de fusca
pi_153123170
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:31 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Okay, op die manier. Ben het met je eens dat het vreemd is en onnodig. Maar het beinvloed Verstappen niet op een negatieve manier in ieder geval.
Ik meen dat Weltschmerz al eerder zei dat deze straf het close racen ontmoedigt en dat is juist wat we als kijker leuk vinden
pi_153123416
Hoe staat het met het ongeluk op Monaco?

Al beelden binnen van de Amerikaanse satellieten?
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_153123484
Stel dat Grosjean wel schuldig was bevonden, hadden ze hem dan kunnen aanklagen wegens kindermishandeling? :P
  zondag 31 mei 2015 @ 12:47:56 #134
131800 Tarado
capô de fusca
pi_153123495
carlosainz twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 13:45:16 THE save in Monaco. I was so happy not to hit @Ericsson_Marcus 🙈🙈🙈🙈😅😅😅😅 https://t.co/vbA5aCu5oO reageer retweet
deze is ook wel leuk
  zondag 31 mei 2015 @ 15:12:44 #135
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_153127424
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:47 schreef Tarado het volgende:
carlosainz twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 13:45:16 THE save in Monaco. I was so happy not to hit @Ericsson_Marcus 🙈🙈🙈🙈😅😅😅😅 https://t.co/vbA5aCu5oO reageer retweet
deze is ook wel leuk
Sow heej, close one... Leek meer op geluk dan wijsheid :P
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  zondag 31 mei 2015 @ 16:18:46 #136
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_153129460
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:47 schreef Ferry_76 het volgende:
Stel dat Grosjean wel schuldig was bevonden, hadden ze hem dan kunnen aanklagen wegens kindermishandeling? :P
:D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_153131485
Op welke zender in Nederland kan je dit live kijken?
  zondag 31 mei 2015 @ 17:17:39 #138
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_153131737
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 17:11 schreef JDx het volgende:
Op welke zender in Nederland kan je dit live kijken?
Sport1 en (de Duitse) RTL en een aantal races op Veronica en BBC.
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2015 @ 17:19:48 #139
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153131800
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:47 schreef Tarado het volgende:
carlosainz twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 13:45:16 THE save in Monaco. I was so happy not to hit @Ericsson_Marcus 🙈🙈🙈🙈😅😅😅😅 https://t.co/vbA5aCu5oO reageer retweet
deze is ook wel leuk
Holy shit :D

Net dat kleine beetje wat Max tekort kwam.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_153132653
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2015 17:17 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Sport1 en (de Duitse) RTL en een aantal races op Veronica en BBC.
Ok, dus ik moet op de Duitse RTL kijken, want ik heb geen Sport1.

Oh BBC ook, dat is makkelijker te volgen dan duits, die zit standaard wel bij Ziggo toch?
  zondag 31 mei 2015 @ 19:34:37 #141
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_153135932
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

2 punten in mindering op zijn licentie vind ik nogal zwaar
Hoezo? 12 punten is een gigantisch grote buffer. Even in perspectief, dan moet je elke 3 races een 'groot' verwijtbaar ongeluk veroorzaken (met groot bedoel ik een aardige crash, niet een bargeboard beschadigd of zo).

En even over consequent gedrag van de FIA gesproken, Button reed in China achterop Maldonado en kreeg ook 2 strafpunten op zijn licentie. Of wilde de FIA Button ook wel even 'een lesje leren'.

quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik meen dat Weltschmerz al eerder zei dat deze straf het close racen ontmoedigt en dat is juist wat we als kijker leuk vinden
Dat lijkt mij een drogreden. De FIA wil best close racing, daar verdienen zij meer geld mee. Wat de FIA niet wil zijn crashes die voorkomen hadden kunnen worden.

quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is dus het punt, de show, daar heb ik wat moeite mee, het is echt zo van we zullen hem even een lesje leren, terwijl het een vrij onschuldig incident was wat met een klapper afloopt.
"Onschuldig incident". Ik denk dat Grosjean zijn mening daarover heel anders is. Hij reed in de punten (of beter gezegd: punt). Er zitten in dat segment van het drivers championship drie coureurs binnen 1 punt van elkaar. Zo'n 'onschuldig incident' kan je dus gewoon 2 plaatsen in het kampioenschap kosten, of opleveren. Zo onschuldig vind ik dat helemaal niet.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_153136841
quote:
Revealed: Lewis Hamilton played a crucial role in Mercedes' Monaco GP debacle

22:30, 28 May 2015
By Byron Young

The blame has been laid firmly at the feet of the Mercedes strategy team but Hamilton had initially been ordered to STAY OUT


Lewis Hamilton played a crucial role in the disastrous decision to pit in Monte Carlo, according to radio messages heard by Mirror Sport.

Until now the blame has been squarely taken by the Mercedes strategy team and their management.

But Mirror Sport has learned the team initially ordered Hamilton to STAY OUT when the safety car was deployed.

But they changed their minds when he radioed: “Are you sure it’s the best thing to stay out ? These tyres have lost all their temperature and everyone else is going to be on [faster] options now.”

The reply was: “Ok, copy, copy. Box. Box.”

Last night a team spokesman said: “Lewis had his input but we make the decision and we got the calculations wrong. We win as a team and lose as a team.”
Deze nuance zal waarschijnlijk wel weer helemaal verloren gaan in de geschiedschrijving,
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 31 mei 2015 @ 21:49:54 #143
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_153141544
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 17:49 schreef JDx het volgende:

[..]

Ok, dus ik moet op de Duitse RTL kijken, want ik heb geen Sport1.

Oh BBC ook, dat is makkelijker te volgen dan duits, die zit standaard wel bij Ziggo toch?
Het is op BBC1 of 2, die zitten inderdaad in het basispakket. Bij Ziggo ook wel denk ik. Maar die hebben dus maar een aantal races:

http://www.bbc.com/sport/0/formula1/30704154
pi_153141722
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 19:58 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Deze nuance zal waarschijnlijk wel weer helemaal verloren gaan in de geschiedschrijving,
Ik lees niks nieuws eerlijk gezegd.
pi_153142651
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 19:58 schreef Weltschmerz het volgende:

Deze nuance zal waarschijnlijk wel weer helemaal verloren gaan in de geschiedschrijving,
Ik had meteen al vraagtekens bij de beoordeling van Hamilton. Het is Monaco: als jouw auto niet volledig prut is komt niemand voorbij als je zelf goed oplet en verdedigt.

Zelfs als men je binnen roept hoor je dan gewoon te roepen dat ze een verdomd goede reden moeten geven of hun mond moeten houden.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2015 @ 22:21:02 #146
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153142921
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:15 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik had meteen al vraagtekens bij de beoordeling van Hamilton. Het is Monaco: als jouw auto niet volledig prut is komt niemand voorbij als je zelf goed oplet en verdedigt.

Zelfs als men je binnen roept hoor je dan gewoon te roepen dat ze een verdomd goede reden moeten geven of hun mond moeten houden.
Le-zen

Hamilton had er twijfels bij en had de voorkeur om naar binnen te gaan, aan de hand van de berekeningen van zijn team. Hij was nooit binnengekomen als hij wist dat hij er misschien achter zou komen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_153143023
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:21 schreef Nattekat het volgende:

Le-zen

Hamilton had er twijfels bij en had de voorkeur om naar binnen te gaan, aan de hand van de berekeningen van zijn team. Hij was nooit binnengekomen als hij wist dat hij er misschien achter zou komen.
Ik weet niet waar jij het vandaan haalt dat jij mij iets nieuws vertelt.

Een pitstop is altijd een risico. Kennelijk vertrouwde hij zijn eigen kwaliteiten niet icm iets mindere banden (en nog altijd veruit de beste auto samen met zijn teamgenoot).

Nee, dit vind ik wat zeggen over Hamilton.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_153143186
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:15 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik had meteen al vraagtekens bij de beoordeling van Hamilton. Het is Monaco: als jouw auto niet volledig prut is komt niemand voorbij als je zelf goed oplet en verdedigt.

Zelfs als men je binnen roept hoor je dan gewoon te roepen dat ze een verdomd goede reden moeten geven of hun mond moeten houden.
Hamilton dacht dat Rosberg gepit had en was bang dat hij geen temperatuur in zijn banden kon krijgen. Vandaar dat hij banden wilde wisselen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_153143204
Hamilton was in de veronderstelling dat Rosberg en Vettel gepit hadden en nieuwe banden hadden.
Daarbij had hij toen hij het vroeg 25 sec voorsprong, dus genoeg om te pitten. Vervolgens houdt het team er geen rekening mee dat hij tijd verliest achter de SC. Uiteindelijk maakt het team altijd de call om te pitten, niet de rijder.
Neemt niet weg dat Hamilton het in gang zette met zijn vraag, maar het team besluit foutief om het risico te nemen, denkende dat het geen risico was.
pi_153143379
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:27 schreef sasquatsch het volgende:

Hamilton dacht dat Rosberg gepit had en was bang dat hij geen temperatuur in zijn banden kon krijgen. Vandaar dat hij banden wilde wisselen.
Ja, dus?

Wat zegt dat over zijn zelfvertrouwen? Het is Monaco.

Misschien dat zo het kwartje valt: ik geloof dat iemand als Max als die in een SC situatie eerste komt te liggen met banden die helemaal gaar zijn denkt 'dat lukt mij wel om 10 ronden alles achter mij te houden op dit circuit'.

Het is Monaco.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_153143403
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:28 schreef Wombcat het volgende:
Hamilton was in de veronderstelling dat Rosberg en Vettel gepit hadden en nieuwe banden hadden.
Daarbij had hij toen hij het vroeg 25 sec voorsprong, dus genoeg om te pitten. Vervolgens houdt het team er geen rekening mee dat hij tijd verliest achter de SC. Uiteindelijk maakt het team altijd de call om te pitten, niet de rijder.
Neemt niet weg dat Hamilton het in gang zette met zijn vraag, maar het team besluit foutief om het risico te nemen, denkende dat het geen risico was.
Pitstop is ALTIJD een risico.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 31 mei 2015 @ 22:34:54 #152
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_153143473
Het was Grosjeans fout.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2015 @ 22:35:09 #153
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153143478
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:32 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja, dus?

Wat zegt dat over zijn zelfvertrouwen? Het is Monaco.

Misschien dat zo het kwartje valt: ik geloof dat iemand als Max als die in een SC situatie eerste komt te liggen met banden die helemaal gaar zijn denkt 'dat lukt mij wel om 10 ronden alles achter mij te houden op dit circuit'.

Het is Monaco.
Het zegt helemaal niks, inhalen is niet onmogelijk en een foutje is zo gemaakt op koude banden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_153144704
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:35 schreef Nattekat het volgende:

Het zegt helemaal niks, inhalen is niet onmogelijk en een foutje is zo gemaakt op koude banden.
En Hamilton denk dus dat hij zo'n fout maakt.

Het is een teken van zelftwijfel. Tsja, ik vind dat niet sterk.

Op ieder ander circuit kan ik het begrijpen omdat je met DRS al snel het bokje bent, maar hier vind ik het een onbegrijpelijke call.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2015 @ 23:35:58 #155
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153145382
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 23:13 schreef DS4 het volgende:

[..]

En Hamilton denk dus dat hij zo'n fout maakt.

Het is een teken van zelftwijfel. Tsja, ik vind dat niet sterk.

Op ieder ander circuit kan ik het begrijpen omdat je met DRS al snel het bokje bent, maar hier vind ik het een onbegrijpelijke call.
Zelfs de beste coureurs blijven mensen, en kunnen dus fouten maken. Op koudere banden ben je het bokje, zelfs op Monaco.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2015 @ 00:36:59 #156
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_153146678
Als je voldoende tijd denkt te hebben bij een pitstop, waarom zou je het niet doen? Op slechte en koude banden rijden terwijl 2 snelle rijders achter je warme en verse banden hebben is altijd een risico ([edit ter verduidelijking] ja, ik weet dat ze niet gepit waren, maar dat wist Hamilton niet). Een pitstop is alleen een risico als deze fout gaat, wat het overigens niet (!) ging (zelfs niet als je meerekent dat hij even in moest houden voordat hij kon wegrijden). Maar dan moet je natuurlijk wel het gat naar je tegenstanders goed hebben. En daar is het team voor, Hamilton kan dat niet eens weten. Had het team de achterstand goed ingeschat dan was het lof geweest omdat Hamilton al het risico afgedekt had.

Heeft mijn inziens geen bal te maken met zelftwijfel, maar met het verkeerd inschatten van de situatie.

Als het trouwens puur op op de baan strijden was aangekomen dan had ik mijn geld sowieso op Hamilton gezet. Die is een bak sterker dan Rosberg. Vettel had misschien een groot risico kunnen vormen, maar die had dan eerst Rosberg nog in moeten halen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_153149663
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:32 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja, dus?

Wat zegt dat over zijn zelfvertrouwen? Het is Monaco.

Misschien dat zo het kwartje valt: ik geloof dat iemand als Max als die in een SC situatie eerste komt te liggen met banden die helemaal gaar zijn denkt 'dat lukt mij wel om 10 ronden alles achter mij te houden op dit circuit'.

Het is Monaco.
Ook op Monaco kun je inhalen, want je kunt niet meer zoals vroeger (Senna vs Mansell) over de baan zigzaggen. Zeker met nieuwe banden en DRS.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_153149923
Hamilton is in zijn element met de perfecte auto en banden die hij beide dan helemaal af kan trappen terwijl hij vrij baan heeft of op topsnelheid en DRS overal makkelijk langs kan. Als hij tegenslag heeft, moet improviseren en moet managen dan hangt hij aan de radio omdat het team iets voor hem moet doen.

Dat is ook een extra risico, een pitstop is immers altijd een risico op een onwillige wielmoer of iets dergelijks en bij een SC kun je zelfs in de file komen. Het is een fout van het team en het is pech, maar niet alleen maar. Het is ook zijn zwakke punt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_153150061
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 23:35 schreef Nattekat het volgende:

Zelfs de beste coureurs blijven mensen, en kunnen dus fouten maken. Op koudere banden ben je het bokje, zelfs op Monaco.
De andere banden waren allemaal niet afgekoeld? Dat was een specifiek probleem van Lewis waar hij rondenlang last van zou hebben en de rest niet? Hij kon niet door net iets minder op de grens te rijden de kans op fouten minimaliseren?

Echt?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_153150143
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 10:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

De andere banden waren allemaal niet afgekoeld? Dat was een specifiek probleem van Lewis waar hij rondenlang last van zou hebben en de rest niet? Hij kon niet door net iets minder op de grens te rijden de kans op fouten minimaliseren?

Echt?
Niet als ze (zoals hij dacht) gepit hadden voor nieuwe banden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_153150209
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 00:36 schreef twiFight het volgende:
Als je voldoende tijd denkt te hebben bij een pitstop, waarom zou je het niet doen? Op slechte en koude banden rijden terwijl 2 snelle rijders achter je warme en verse banden hebben is altijd een risico ([edit ter verduidelijking] ja, ik weet dat ze niet gepit waren, maar dat wist Hamilton niet). Een pitstop is alleen een risico als deze fout gaat, wat het overigens niet (!) ging (zelfs niet als je meerekent dat hij even in moest houden voordat hij kon wegrijden). Maar dan moet je natuurlijk wel het gat naar je tegenstanders goed hebben. En daar is het team voor, Hamilton kan dat niet eens weten. Had het team de achterstand goed ingeschat dan was het lof geweest omdat Hamilton al het risico afgedekt had.

Heeft mijn inziens geen bal te maken met zelftwijfel, maar met het verkeerd inschatten van de situatie.

Als het trouwens puur op op de baan strijden was aangekomen dan had ik mijn geld sowieso op Hamilton gezet. Die is een bak sterker dan Rosberg. Vettel had misschien een groot risico kunnen vormen, maar die had dan eerst Rosberg nog in moeten halen.
Kennelijk oordelen wij totaal anders, dat mag.

Een auto die niet perfect is (en dat gebeurt nogal een in de racerij) verlangt dat de coureur zich aanpast. De ene coureur vertrouwt meer op zijn aanpassingsvermogen, de ander gaat eerder de pit in om zaken aan te laten passen indien mogelijk.

Als je rondetijd aangeeft dat je niet anders kan: logisch dat je naar binnen gaat. Maar als het de auto alleen maar listig maakt blijf ik buiten. Listig is alleen maar harder werken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_153150229
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 10:28 schreef sasquatsch het volgende:

Ook op Monaco kun je inhalen, want je kunt niet meer zoals vroeger (Senna vs Mansell) over de baan zigzaggen. Zeker met nieuwe banden en DRS.
Hij heeft de snelste auto, weet je nog?

Natuurlijk is een teamgenoot met betere banden nog sneller, maar dat verschil is te verdedigen daar.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_153150244
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 10:55 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Niet als ze (zoals hij dacht) gepit hadden voor nieuwe banden.
Ook zoiets: dat check je dan toch bij je team?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_153150256
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 00:36 schreef twiFight het volgende:
Als je voldoende tijd denkt te hebben bij een pitstop, waarom zou je het niet doen? Op slechte en koude banden rijden terwijl 2 snelle rijders achter je warme en verse banden hebben is altijd een risico ([edit ter verduidelijking] ja, ik weet dat ze niet gepit waren, maar dat wist Hamilton niet). Een pitstop is alleen een risico als deze fout gaat, wat het overigens niet (!) ging (zelfs niet als je meerekent dat hij even in moest houden voordat hij kon wegrijden). Maar dan moet je natuurlijk wel het gat naar je tegenstanders goed hebben. En daar is het team voor, Hamilton kan dat niet eens weten. Had het team de achterstand goed ingeschat dan was het lof geweest omdat Hamilton al het risico afgedekt had.

Heeft mijn inziens geen bal te maken met zelftwijfel, maar met het verkeerd inschatten van de situatie.

Als het trouwens puur op op de baan strijden was aangekomen dan had ik mijn geld sowieso op Hamilton gezet. Die is een bak sterker dan Rosberg. Vettel had misschien een groot risico kunnen vormen, maar die had dan eerst Rosberg nog in moeten halen.
Ja, want Hammilton haalde iedereen links en rechts in op zn nieuwe banden vs anderen op oude banden.
  maandag 1 juni 2015 @ 11:29:03 #165
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_153150810
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 10:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

De andere banden waren allemaal niet afgekoeld? Dat was een specifiek probleem van Lewis waar hij rondenlang last van zou hebben en de rest niet? Hij kon niet door net iets minder op de grens te rijden de kans op fouten minimaliseren?

Echt?
Zoals gezegd wist Hamilton dat niet, dat kon hij ook niet weten. Daar is het team voor. Blijkbaar is die informatie verloren gegaan of niet meegenomen in het besluit om te pitten. Lauda zei in het interview vlak na de race dat het radioverkeer (binnen het team) erg chaotisch was op dat moment.

quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 10:58 schreef DS4 het volgende:

[..]

Kennelijk oordelen wij totaal anders, dat mag.

Een auto die niet perfect is (en dat gebeurt nogal een in de racerij) verlangt dat de coureur zich aanpast. De ene coureur vertrouwt meer op zijn aanpassingsvermogen, de ander gaat eerder de pit in om zaken aan te laten passen indien mogelijk.

Als je rondetijd aangeeft dat je niet anders kan: logisch dat je naar binnen gaat. Maar als het de auto alleen maar listig maakt blijf ik buiten. Listig is alleen maar harder werken.
Dat is natuurlijk supermakkelijk oordelen langs de kant, nadertijd, met alle informatie. Maar je veroordeelt Hamilton zijn acties. Bekijk het dan ook vanuit zijn perspectief.
1. Hij dacht dat Rosberg en Vettel gepit waren en warmere en verse banden hadden.
2. Hamilton had al aangegeven dat zijn banden op dat moment sowieso niet goed meer waren.
3. Hamilton had voor zover hij wist ruim de tijd voor een veilige pitstop.
4. Hamilton dacht dat het beter was om binnen te komen en vroeg zijn team (die wel wisten dat Rosberg en Vettel niet gepit hadden en de gap beter hadden moeten kunnen inschatten) of hij moest gaan pitten. Die zeiden ja.
Wat is er dan zo raar of 'slecht' aan om dan binnen te willen komen? Ja, hij heeft de race er door verloren, dat weten we nu, dat kon Hamilton na de race je zelf ook wel vertellen. Het gaat er om wat hij op dat moment wist en op dat moment dacht dat het beste was. En daar is mijns inziens niets onzeker, slecht of zwak aan.

quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 10:59 schreef DS4 het volgende:

[..]

Hij heeft de snelste auto, weet je nog?

Natuurlijk is een teamgenoot met betere banden nog sneller, maar dat verschil is te verdedigen daar.
Het probleem is niet zozeer de snelheid op de baan, maar het risico op verremmen. Met slechte en koude banden sta je zelfs op Monaco onder druk en als je je dan verremd ben je de plek kwijt. Dat hebben we bij Rosberg meerdere malen zien gebeuren in de afgelopen 1,5 jaar.

quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:00 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ook zoiets: dat check je dan toch bij je team?
Dat heeft hij dus ook gedaan. Hamilton heeft niet a la YOLO zijn wagen de pits ingestuurd, maar heeft zijn team gevraagd of hij moest pitten. Die zeiden ja. Als zijn team had gezegd "don't pit, Rosberg and Vettel did not pit" dan was Hamilton ook echt de pit niet ingegaan.

quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:00 schreef Benoves het volgende:

[..]

Ja, want Hammilton haalde iedereen links en rechts in op zn nieuwe banden vs anderen op oude banden.
Compleet irrelevant. Het is een risico. En in eerste instantie was het gat er om met 6 seconden (!) marge een pitstop te maken. Dan is zo'n keuze vrij makkelijk. Het team had alleen in moeten zien dat dat gat er in realiteit niet was en een pit niet nodig was omdat Rosberg en Vettel niet gestopt waren.

Het is wel eindeloos makkelijk om nadertijd vanaf de bank met alle informatie uit verschillende bronnen een oordeel te hebben. Captain Hindsight to the resque! Hamilton had een andere keuze kunnen maken (er is tenslotte maar één persoon die die wagen de pits in kan sturen), maar het is het team dat met de informatie die ze hebben een beter besluit hadden moeten nemen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_153151328
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 10:28 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ook op Monaco kun je inhalen, want je kunt niet meer zoals vroeger (Senna vs Mansell) over de baan zigzaggen. Zeker met nieuwe banden en DRS.
Volgens mij is het pas een paar jaar geleden dat Vettel op compleet afgetrapte banden in een andere dan de snelste auto het hele veld achter zich hield. Als ik het me goed herinner had hij toen grote pech met één SC maar wist die de andere SC in zijn voordeel te gebruiken en zo de overwinning over de streep te trekken. Maar dat vraagt een andere mentaliteit dan Hamilton heeft.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2015 @ 12:00:56 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153151684
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Volgens mij is het pas een paar jaar geleden dat Vettel op compleet afgetrapte banden in een andere dan de snelste auto het hele veld achter zich hield. Als ik het me goed herinner had hij toen grote pech met één SC maar wist die de andere SC in zijn voordeel te gebruiken en zo de overwinning over de streep te trekken. Maar dat vraagt een andere mentaliteit dan Hamilton heeft.
Dat groepje vond aansluiting vlak voor de rode vlag, van een echt gevecht was nog maar net sprake.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_153151919
Waarom is het compleet irrelevant? Men meldt dat het verstandig was om te pitten ivm de verse banden van andere coureurs. Nu had hij verse banden en lag hij op derde positie. Hij kon dus niet inhalen met verse banden en de snelste auto. M.a.w. al had hij niet gepit dan was hij waarschijnlijk nog eerste geworden, ook met anderen op verse banden. Dus ik ben het met anderen eens dat pitten m.i. een slecht idee was, als het gat slecht in te schatten is.
pi_153152373
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Volgens mij is het pas een paar jaar geleden dat Vettel op compleet afgetrapte banden in een andere dan de snelste auto het hele veld achter zich hield. Als ik het me goed herinner had hij toen grote pech met één SC maar wist die de andere SC in zijn voordeel te gebruiken en zo de overwinning over de streep te trekken. Maar dat vraagt een andere mentaliteit dan Hamilton heeft.
Volgens mij kwam er toen een rode vlag (Door de Maldonado crash?) en kon Vettel toen zijn banden laten wisselen, anders had hij zeker niet gewonnen.
pi_153152500
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 12:22 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Volgens mij kwam er toen een rode vlag (Door de Maldonado crash?) en kon Vettel toen zijn banden laten wisselen, anders had hij zeker niet gewonnen.
Hij had pech met een safetycar, hij had ook een miscommunicatie met zijn team waardoor hij op de verkeerde banden stond, en toen moest hij zich rondenlang breed maken. Hoewel het moeilijk was zag het ernaar uit dat hij het vol ging houden. Dat hij dan op het laatst een meevallertje krijgt doet er niet aan af dat het een voorbeeld is van hoe een coureur ook kan omgaan met situaties in zijn nadeel en het niet hebben van de beste auto op de beste banden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_153153417
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:29 schreef twiFight het volgende:

Zoals gezegd wist Hamilton dat niet, dat kon hij ook niet weten. Daar is het team voor. Blijkbaar is die informatie verloren gegaan of niet meegenomen in het besluit om te pitten. Lauda zei in het interview vlak na de race dat het radioverkeer (binnen het team) erg chaotisch was op dat moment.

Maar dan onderstreept dit mijn punt: uit onzekerheid neemt hij een beslissing. Of beter: uit 'angst'.

quote:
Dat is natuurlijk supermakkelijk oordelen langs de kant, nadertijd, met alle informatie.
Dat we de koe in de kont kijken is een feit en als hij ervoor was gekomen was de teneur vast geweest dat het verstandig was geweest, maar goed, we zijn nu eenmaal op dit punt gekomen...

quote:
Maar je veroordeelt Hamilton zijn acties. Bekijk het dan ook vanuit zijn perspectief.
1. Hij dacht dat Rosberg en Vettel gepit waren en warmere en verse banden hadden.
Hij had kennelijk die vrees... op basis van niets anders dan "misschien is dat wel zo". Vind ik geen plusje.

quote:
2. Hamilton had al aangegeven dat zijn banden op dat moment sowieso niet goed meer waren.
Wat met een aanpassing van de rijstijl voldoende is om de rest van het veld achter je te houden als je een Mercedes onder je reet hebt. Tenzij de banden echt totaal klote waren, maar daar kom ik zo dan nog op.

quote:
3. Hamilton had voor zover hij wist ruim de tijd voor een veilige pitstop.
Maar nam het risico dat de tijd die hij had onvoldoende zou blijken. Minpuntje naar mijn nimmer bescheiden mening, gelet op wat er op dat moment gespeeld moet hebben.

quote:
4. Hamilton dacht dat het beter was om binnen te komen en vroeg zijn team (die wel wisten dat Rosberg en Vettel niet gepit hadden en de gap beter hadden moeten kunnen inschatten) of hij moest gaan pitten. Die zeiden ja.
Maar als jouw rijder er om vraagt dan heb je als team al snel de gedachte dat er iets echt niet goed is. De rijder voelt wat de auto doet, het team heeft die info alleen voor zover het wordt geregistreerd door de telemetrie en de rijder voor zover hij het communiceert. Als een rijder aandringt op een stop zul je als team het niet snel weigeren "want hij zal er wel een reden voor hebben". Je moet dan wel een goede reden verzinnen om hem buiten te houden. Onder druk moeten ze die reden verzinnen en die druk bleek in dit geval teveel.

Minpunt voor het team, maar ik vind het dus ook een minpunt dat Hamilton naar het zich laat aanzien erg snel kiest voor veranderingen aan de auto. Tenzij de auto echt heel erg slecht reed, maar dan moet hij niet zo zeiken over zijn derde plaats, aangezien in zo'n geval inderdaad nummer 2 en 3 in de race hem dan voorbij gestoken zouden hebben en wellicht nog nummer 6 (die later op 4 zou rijden totdat hij die plek terug gaf).

Maar gelet op de discussie achteraf was het dus niet zodanig dat dat heel erg in de rede lag en daarom was hij ook zo pissig.

quote:
Wat is er dan zo raar of 'slecht' aan om dan binnen te willen komen? Ja, hij heeft de race er door verloren, dat weten we nu, dat kon Hamilton na de race je zelf ook wel vertellen. Het gaat er om wat hij op dat moment wist en op dat moment dacht dat het beste was. En daar is mijns inziens niets onzeker, slecht of zwak aan.
Ik denk dus wel dat het iets zegt over je gesteldheid. Iedere beslissing die je neemt heeft een deel ratio en een deel gevoel in zich. En hij voelde kennelijk dat hij nieuwe banden nodig had en niet op zijn eigen kwaliteiten kon vertrouwen.

quote:
Het probleem is niet zozeer de snelheid op de baan, maar het risico op verremmen. Met slechte en koude banden sta je zelfs op Monaco onder druk en als je je dan verremd ben je de plek kwijt. Dat hebben we bij Rosberg meerdere malen zien gebeuren in de afgelopen 1,5 jaar.
Rosberg heeft Monaco nu drie keer op rij gewonnen, dus dat hebben we in Monaco niet gezien bij Rosberg.

Door de smalle straten icm veel downforce is Monaco juist veel eenvoudiger te verdedigen en is het risico veel minder, nog afgezien van het feit dat zijn banden als de SC weg gaat ook snel weer op temperatuur zullen zijn. Sowieso is het al vreemd om te denken dat hij op dat punt tov Vettel een probleem zou hebben, omdat Ferrari nu juist een van de teams was waarbij de banden ook minder snel op temperatuur zouden komen. Tel daarbij op dat op raceday de baan warm was...

quote:
Dat heeft hij dus ook gedaan. Hamilton heeft niet a la YOLO zijn wagen de pits ingestuurd, maar heeft zijn team gevraagd of hij moest pitten. Die zeiden ja. Als zijn team had gezegd "don't pit, Rosberg and Vettel did not pit" dan was Hamilton ook echt de pit niet ingegaan.
Hij stelde dus de verkeerde vraag. Zie ook mijn opmerking over dat het team niet precies weet wat de rijder in de auto voelt.

Wat dat betreft is het ook wel raar als jouw team eerst aangeeft dat je buiten moet blijven om te denken dat nummers 2 en 3 in de race op nieuwe banden staan en veel sneller zullen zijn. Dan zou jouw team (als het goed is) daar toch iets over melden lijkt mij zo, maar goed, kennelijk was de communicatie suboptimaal op dat moment om wat voor reden dan ook.

quote:
Compleet irrelevant. Het is een risico. En in eerste instantie was het gat er om met 6 seconden (!) marge een pitstop te maken. Dan is zo'n keuze vrij makkelijk. Het team had alleen in moeten zien dat dat gat er in realiteit niet was en een pit niet nodig was omdat Rosberg en Vettel niet gestopt waren.
Het team heeft de grootste fout gemaakt, maar ik ben dus van mening dat de mindset van Hamilton eea heeft ingeleid. En dat is dan toch een mindere kant.

quote:
Het is wel eindeloos makkelijk om nadertijd vanaf de bank met alle informatie uit verschillende bronnen een oordeel te hebben. Captain Hindsight to the resque! Hamilton had een andere keuze kunnen maken (er is tenslotte maar één persoon die die wagen de pits in kan sturen), maar het is het team dat met de informatie die ze hebben een beter besluit hadden moeten nemen.
Nou lijk je er vanuit te gaan dat de fout of helemaal bij het team moet liggen of helemaal bij Hamilton.

Mijn punt is dat de rijder ook een verantwoordelijkheid heeft als het gaat om pitten en ik zie in de keuze van Hamilton een zwakte.

Jij niet en dat mag ook. Het is geen exacte wetenschap.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_153156699
De call was onbegrijpelijk. Inhalen is op Monaco een zeldzaamheid, vraag maar eens aan Coulthard hoe makkelijk die Bernoldi voorbij kwam. Daarbij waren de banden van Hamilton nog neit overdreven oud.

Volgens mij reed Vettel een paar jaar gel3eden op veeeeeeeel oudere banden toen de race afgevlagd werd. Op elk ander cirquit had Hamilton nog naar de 1ste plaats kunnen rijden op verse slofjes maar hier?

Maar goed voor het kampioenschap is het wel leuk al verwacht ik in Canada een getergde Hamilton.
Trust No One -- Deep Throat-- The X Files
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2015 @ 16:30:46 #173
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153159441
Weet niet wat ik irritanter vind, trolls of mensen die de F1 nooit gevolgd hebben (iig niet de laatste jaren) en nu de wijsneus uithangen...

Alsjeblieft, hartstikke leuk dat je er gezellig bij komt, maar hou op met die zinloze discussies over zaken die je pas echt begrijpt als je de F1 al een tijdje volgt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2015 @ 16:34:21 #174
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_153159550
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:30 schreef Nattekat het volgende:
Weet niet wat ik irritanter vind, trolls of mensen die de F1 nooit gevolgd hebben (iig niet de laatste jaren) en nu de wijsneus uithangen...

Alsjeblieft, hartstikke leuk dat je er gezellig bij komt, maar hou op met die zinloze discussies over zaken die je pas echt begrijpt als je de F1 al een tijdje volgt.
Dit dus ja, ineens allemaal nieuwbakken experts hierzo _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_153160011
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:30 schreef Nattekat het volgende:
Weet niet wat ik irritanter vind, trolls of mensen die de F1 nooit gevolgd hebben (iig niet de laatste jaren) en nu de wijsneus uithangen...

Alsjeblieft, hartstikke leuk dat je er gezellig bij komt, maar hou op met die zinloze discussies over zaken die je pas echt begrijpt als je de F1 al een tijdje volgt.
Nog zo iemand die meent dat je verstand krijgt van racen door er naar te kijken...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2015 @ 17:05:42 #176
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153160552
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nog zo iemand die meent dat je verstand krijgt van racen door er naar te kijken...
En jij spant dus de kroon met je betweterpraat. Je haalt serieus het bloed onder de nagels vandaan bij vele fans die de F1 al jaren intensief volgen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_153160608
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nog zo iemand die meent dat je verstand krijgt van racen door er naar te kijken...
Je moet eerst naar de race-universiteit en dan minstens twintig seizoenen van minimaal vijf klassen hebben gevolgd eer je postgemachtigd bent.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2015 @ 17:20:28 #178
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153160942
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Je moet eerst naar de race-universiteit en dan minstens twintig seizoenen van minimaal vijf klassen hebben gevolgd eer je postgemachtigd bent.
Nee, het staat iedereen hartstikke vrij om te posten wat ie wilt, maar sommigen moeten even doorkrijgen dat ze met hun eindeloze discussies over onderwerpen, waar anderen die wel weten waar het over gaat er allemaal hetzelfde over denken, met de ene drogreden na de andere komen.

Discussies zijn niet erg, sta vrij om je standpunt te verdedigen, maar dram het er niet doorheen bij de rest.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_153160954
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:05 schreef Nattekat het volgende:

En jij spant dus de kroon met je betweterpraat. Je haalt serieus het bloed onder de nagels vandaan bij vele fans die de F1 al jaren intensief volgen.
Sorry, maar dit is een open forum en je hoeft niet minimaal 5 jaar lang minimaal 15 races van begin tot het eind gezien te hebben om hier te mogen reageren.

Als je zoiets wenst, dan kun je beter een eigen forum oprichten met beperkte toegang.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_153160988
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:20 schreef Nattekat het volgende:

Discussies zijn niet erg, sta vrij om je standpunt te verdedigen, maar dram het er niet doorheen bij de rest.
Ja, ik ram mijn mening echt werkelijk door eenieders strot heen.

quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 12:55 schreef DS4 het volgende:

Mijn punt is dat de rijder ook een verantwoordelijkheid heeft als het gaat om pitten en ik zie in de keuze van Hamilton een zwakte.

Jij niet en dat mag ook. Het is geen exacte wetenschap.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 1 juni 2015 @ 17:25:59 #181
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_153161063
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nog zo iemand die meent dat je verstand krijgt van racen door er naar te kijken...
het tegenovergestelde is hier anders ook te vinden: denken dat ze hun mening de strot kunnen aframmen omdat ze 'n praktijk beoefenen.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_153161097
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:25 schreef Sinister-D- het volgende:

het tegenovergestelde is hier anders ook te vinden: denken dat ze hun mening de strot kunnen aframmen omdat de een praktijk beoefenen.
Wat?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_153161136
Tja, bad call, shit happens. Zwakte van Hamilton lijkt me niet, gewoon een foutje in the heat of the moment.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2015 @ 17:29:38 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153161159
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:22 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja, ik ram mijn mening echt werkelijk door eenieders strot heen.

[..]

Iets letterlijk zeggen en zo overkomen zijn twee verschillende dingen.

Je haalt de hele tijd Hamilton onderuit, zegt dat hij uit angst handelde of gewoon niet kan racen. Anderen blijven jou uitleggen dat er meer achter zit en dat Hamilton niet in zijn eentje die beslissing heeft gemaakt. Al jouw argumenten zijn talloze keren onderuit gehaald en toch blijf je proberen iedereen van jouw gelijk te overtuigen. Dat vat ik op als je mening bij anderen opdringen.

Vergeet niet dat jij als iemand die waarschijnlijk pas sinds dit jaar (intensief) kijkt, veel minder kennis van zaken hebt dan sommige anderen hier, die al jaren in dit forum te vinden zijn en daarvoor ook al jaren de F1 hebben gevolgd. Wat jij hier doet is als vakkenvuller proberen de manager de les te lezen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2015 @ 17:30:15 #185
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_153161170
quote:
11s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:27 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat?
fixed :@

Smartphone autocorrect :@
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_153161481
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:29 schreef Nattekat het volgende:

Je haalt de hele tijd Hamilton onderuit, zegt dat hij uit angst handelde of gewoon niet kan racen.
Het is volgens mij WS die Hamilton steeds onderuit haalt, want die vindt het als ik mij niet vergis geen groot kampioen.

Ik heb alleen maar aangegeven dat ik in dezen vind dat Hamilton ook een rol heeft en dat het mij iets zegt over zijn vermoedelijke mindset. Nergens heb ik gezegd dat hij niet kan racen.

quote:
Anderen blijven jou uitleggen dat er meer achter zit en dat Hamilton niet in zijn eentje die beslissing heeft gemaakt. Al jouw argumenten zijn talloze keren onderuit gehaald en toch blijf je proberen iedereen van jouw gelijk te overtuigen. Dat vat ik op als je mening bij anderen opdringen.
Alleen al de gedachte dat die anderen mijn mening onderuit gehaald hebben is vrij bespottelijk. Het is een andere mening en wat er exact in het hoofd van Hamilton om is gegaan weet alleen hij (en zelfs dat hoeft niet eens!). Verder is er mij niets nieuws verteld, want ik kan ook de berichtgeving lezen.

quote:
Vergeet niet dat jij als iemand die waarschijnlijk pas sinds dit jaar (intensief) kijkt, veel minder kennis van zaken hebt dan sommige anderen hier, die al jaren in dit forum te vinden zijn en daarvoor ook al jaren de F1 hebben gevolgd. Wat jij hier doet is als vakkenvuller proberen de manager de les te lezen.
Je vergist je enorm. Ik kom mijn hele leven al op de diverse circuits en ken diverse takken van autosport omdat ik nu eenmaal uit een familie kom waar autosport bedreven wordt en zoiets pleegt nu eenmaal ook doorgegeven te worden. Ik volg derhalve ook de F1 (waarbij ik niet de tijd heb die anderen wellicht hebben om daadwerkelijk iedere race van begin tot eind te volgen) en dat al zo lang ik mij kan heugen. Decennia lang derhalve en al ruim voordat Jos Verstappen meedeed in ieder geval. Ik heb Lauda nog wereldkampioen zien worden. En dat was niet voor de buis zittend. Daarnaast heb ik zelf uiteraard ook autosport bedreven en draai ik nog steeds af en toe recreatief wat rondjes.

Als je dan jouw vergelijking moet doortrekken ben jij nu de manager die iemand van het hoofdkantoor aanziet voor een vakkenvuller.

En dat omdat ik hier normaliter niet meelul? Beetje vreemd. Voor hetzelfde geld verlies ik mijn interesse in het gelul hier straks weer en laat ik het weer schieten. En dat staat verder helemaal los van hoe vaak ik kijk.

Verder raad ik je aan om zeker als mod gewoon ook respect te hebben voor mensen die niet zo heel veel verstand van zaken hebben en toch lekker mee willen lullen, want dat is ruim de meerderheid van je publiek. :*
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_153161520
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:30 schreef Sinister-D- het volgende:

fixed :@

Smartphone autocorrect :@
Zelfs dan moet ik gokken wat je nu precies bedoelt.

Wat daar ook van moge zijn: discussies lopen soms op, zeker op het internet. Beste is om daarmee te leren leven. Alternatief is geen internet en dat is tegenwoordig ook geen doen meer.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2015 @ 18:01:55 #188
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153161830
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:45 schreef DS4 het volgende:
Ik heb alleen maar aangegeven dat ik in dezen vind dat Hamilton ook een rol heeft en dat het mij iets zegt over zijn vermoedelijke mindset. Nergens heb ik gezegd dat hij niet kan racen.
Jouw constatering is iets waar iedereen het over eens is, Hamilton heeft er een rol in gespeeld, de conclusie dat hij een mietje is, complete onzin.

Discussies zijn niet erg, van mij mag iedereen een eigen mening vormen, maar het probleem nu is dat er mensen zijn die zich enorm ergeren aan jou, en ik kan me prima daarin vinden. Je gaat coureurs geen mietjes noemen omdat hun team hen ervan heeft verzekerd heeft dat ze veilig kunnen pitten en ze dus besluiten om de pit in te gaan.

Het probleem dat mensen met jou vervolgens hebben, is dat jou meerdere keren is uitgelegd dat dit een logische keus van Hamilton is geweest, omdat het net dat beetje extra zekerheid geeft en dat hij door een rekenfout van zijn team per ongeluk achter Rosberg en Vettel terecht gekomen, en jij deze mensen ongelijk geeft en vervolgens je standpunt met telkens weer diezelfde (onderuitgehaalde) drogredens gaat verdedigen.

Iedereen er moe van telkens diezelfde drogredens te moeten aanhoren, wetende dat ze niet waar zijn. Je komt over als een betweter/troll zo, iets wat maar niet door wilt dringen bij je. Er haken zelfs al mensen af omdat ze moe worden van types als jij, en ik kan ze niet ongelijk geven.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2015 @ 18:15:01 #189
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_153162221
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 18:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Iedereen er moe van telkens diezelfde drogredens te moeten aanhoren, wetende dat ze niet waar zijn. Je komt over als een betweter/troll zo, iets wat maar niet door wilt dringen bij je. Er haken zelfs al mensen af omdat ze moe worden van types als jij, en ik kan ze niet ongelijk geven.
Dat dus DS4 dus nu graag kappen. Het moet wel gezellig blijven. Anders volgen er maatregelen.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_153162313
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2015 18:15 schreef WEST het volgende:

Dat dus DS4 dus nu graag kappen. Het moet wel gezellig blijven. Anders volgen er maatregelen.
Er volgen maatregelen omdat je een andere mening hebt?

Nou succes daarmee hoor, want dan laat je je wel enorm kennen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_153162333
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 18:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jouw constatering is iets waar iedereen het over eens is, Hamilton heeft er een rol in gespeeld, de conclusie dat hij een mietje is, complete onzin.

Discussies zijn niet erg, van mij mag iedereen een eigen mening vormen, maar het probleem nu is dat er mensen zijn die zich enorm ergeren aan jou, en ik kan me prima daarin vinden. Je gaat coureurs geen mietjes noemen omdat hun team hen ervan heeft verzekerd heeft dat ze veilig kunnen pitten en ze dus besluiten om de pit in te gaan.

Het probleem dat mensen met jou vervolgens hebben, is dat jou meerdere keren is uitgelegd dat dit een logische keus van Hamilton is geweest, omdat het net dat beetje extra zekerheid geeft en dat hij door een rekenfout van zijn team per ongeluk achter Rosberg en Vettel terecht gekomen, en jij deze mensen ongelijk geeft en vervolgens je standpunt met telkens weer diezelfde (onderuitgehaalde) drogredens gaat verdedigen.

Iedereen er moe van telkens diezelfde drogredens te moeten aanhoren, wetende dat ze niet waar zijn. Je komt over als een betweter/troll zo, iets wat maar niet door wilt dringen bij je. Er haken zelfs al mensen af omdat ze moe worden van types als jij, en ik kan ze niet ongelijk geven.
Drammen dat Verstappen een brake test heeft gekregen is wel volstrekt normaal natuurlijk...

Maar daar zal de kern wel liggen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 1 juni 2015 @ 18:22:13 #192
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_153162397
quote:
13s.gif Op maandag 1 juni 2015 18:18 schreef DS4 het volgende:

[..]

Er volgen maatregelen omdat je een andere mening hebt?

Nou succes daarmee hoor, want dan laat je je wel enorm kennen.
Jongen het gaat niet over mijn mening. Leer eerst maar eens lezen. Jij jaagt mensen weg die deze discussie nu helemaal zat zijn geworden door jou.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_153162777
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, het staat iedereen hartstikke vrij om te posten wat ie wilt, maar sommigen moeten even doorkrijgen dat ze met hun eindeloze discussies over onderwerpen, waar anderen die wel weten waar het over gaat er allemaal hetzelfde over denken, met de ene drogreden na de andere komen.

Discussies zijn niet erg, sta vrij om je standpunt te verdedigen, maar dram het er niet doorheen bij de rest.
Ik moet zeggen dat de onzindichtheid hier wat lager ligt dan in zijn andere bijdragen op fok. Misschien dat die rondjes in de Toyota Yaris Cup toch nog wat hebben geholpen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_153174223
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2015 18:22 schreef WEST het volgende:

Jongen het gaat niet over mijn mening. Leer eerst maar eens lezen. Jij jaagt mensen weg die deze discussie nu helemaal zat zijn geworden door jou.
Ik waag het ernstig te betwijfelen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_153174267
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 18:34 schreef Weltschmerz het volgende:

Ik moet zeggen dat de onzindichtheid hier wat lager ligt dan in zijn andere bijdragen op fok. Misschien dat die rondjes in de Toyota Yaris Cup toch nog wat hebben geholpen.
Komkom... Ook jij weet best dat ik niet vrijwillig in een toyota ga rijden... ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 08:14:24 #196
131800 Tarado
capô de fusca
pi_153178106
Goeiemorgen, nog even en we hebben weer een nieuwe GP om over te discussiëren
  dinsdag 2 juni 2015 @ 08:55:46 #197
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_153178606
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 08:14 schreef Tarado het volgende:
Goeiemorgen, nog even en we hebben weer een nieuwe GP om over te discussiëren
Denk dat we weinig van de Renault powered teams kunnen verwachten met de lange rechte stukken...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 2 juni 2015 @ 08:57:05 #198
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_153178620
Ben benieuwd of Williams wat waar kan maken van hun verwachtingen. Upgrades, ja, leuk. Maar de andere teams zitten ook niet stil.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 2 juni 2015 @ 08:58:36 #199
131800 Tarado
capô de fusca
pi_153178642
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 08:57 schreef twiFight het volgende:
Ben benieuwd of Williams wat waar kan maken van hun verwachtingen. Upgrades, ja, leuk. Maar de andere teams zitten ook niet stil.
Die vallen me wel tegen tot nu toe, nog steeds een auto die alleen maar hard rechtuit kan
  dinsdag 2 juni 2015 @ 08:58:52 #200
369251 Geralt
of Rivia
pi_153178650
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:28 schreef Boarderzip het volgende:
Tja, bad call, shit happens. Zwakte van Hamilton lijkt me niet, gewoon een foutje in the heat of the moment.
Ik las wel dat op dat moment het radioverkeer binnen het team nogal hectisch was. Nu weet ik niet wat er allemaal gezegd werd, maar ik kan me zo voorstellen dat Lewis nogal wat riep over de boordradio. Dat is nogal een paniekvogel in situaties als deze imo.

Maargoed, hij heeft verloren en Nico gewonnen. Hopelijk is dit een keerpunt. Zal wel niet, want Nico zn ballen zijn niet groot genoeg.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')