Ja en in die hectiek besluit je dan te pitten, kan het me wel voorstellen. Nico is imo zo'n eeuwige tweede, en dan dat grijnsje op zijn smoel na de overwinningquote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik las wel dat op dat moment het radioverkeer binnen het team nogal hectisch was. Nu weet ik niet wat er allemaal gezegd werd, maar ik kan me zo voorstellen dat Lewis nogal wat riep over de boordradio. Dat is nogal een paniekvogel in situaties als deze imo.
Maargoed, hij heeft verloren en Nico gewonnen. Hopelijk is dit een keerpunt. Zal wel niet, want Nico zn ballen zijn niet groot genoeg.
Klopt. Erg zonde voor zo'n historisch team (en go #teamclairequote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die vallen me wel tegen tot nu toe, nog steeds een auto die alleen maar hard rechtuit kan
"Please don't talk to me when I'm in the corners man"quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nu weet ik niet wat er allemaal gezegd werd, maar ik kan me zo voorstellen dat Lewis nogal wat riep over de boordradio. Dat is nogal een paniekvogel in situaties als deze imo.
Ik vind ook dat ze bij Williams zelf vaak ook niet he maximale eruit halen, zijn het niet de drivers, dan wel de tactiek of pitstops bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die vallen me wel tegen tot nu toe, nog steeds een auto die alleen maar hard rechtuit kan
Ik had een schurfhekel aan Vettel maar nu hij in een rood pak rondloopt lijkt de arrogantie er een beetje vanaf en gun 'm wel een klein succesje.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:09 schreef Boarderzip het volgende:
[..]
Ja en in die hectiek besluit je dan te pitten, kan het me wel voorstellen. Nico is imo zo'n eeuwige tweede, en dan dat grijnsje op zijn smoel na de overwinningAl moet ik zeggen dat Hamilton me de laatste tijd ook steeds meer tegen begint te staan. Heb ook nooit iets met Vettel gehad maar begin voor hem een stuk meer sympathie te krijgen.
Ik wilde het niet meteen zo verwoorden maar hier idem ditoquote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:53 schreef pvdplanet het volgende:
[..]
Ik had een schurfhekel aan Vettel maar nu hij in een rood pak rondloopt lijkt de arrogantie er een beetje vanaf en gun 'm wel een klein succesje.
Seb is juist altijd een vrij toegankelijke gozer gebleven met humor om te lachen ook nog (wat volgens velen niet eens kan, want Duitser). Dus arrogant? Odd...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:53 schreef pvdplanet het volgende:
Ik had een schurfhekel aan Vettel maar nu hij in een rood pak rondloopt lijkt de arrogantie er een beetje vanaf en gun 'm wel een klein succesje.
Wil jij wel even opbokken met je 'kaartjes'?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme, nu wil ik naar Silverstone, maar de goedkoopste kaarten zijn 155 pond![]()
Als ik de gemiddelde voetbalwedstrijd zie kunnen ze beter de kaartjes zo duur latenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:23 schreef twiFight het volgende:
[..]
Wil jij wel even opbokken met je 'kaartjes'?F1 is voor rijke mensen, arme mensen hebben er niets te zoeken
Bernie heeft gesproken
Als ik kaarten kan verkopen voor 155 pond, dan ga ik ze niet aanbieden voor 55 pond natuurlijk... De prijzen worden gewoon bepaald door de bekende wet van vraag en aanbod.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:23 schreef twiFight het volgende:
Wil jij wel even opbokken met je 'kaartjes'?F1 is voor rijke mensen, arme mensen hebben er niets te zoeken
Bernie heeft gesproken
Je kan ook gewoon voor 121¤ naar de FOK!Meet op Spaquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme, nu wil ik naar Silverstone, maar de goedkoopste kaarten zijn 155 pond![]()
+ reiskostenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon voor 121¤ naar de FOK!Meet op Spa
Dit is exclusief camping, die betaalt de rest welquote:
Gewoon een grote tent waar je met 10 man in kan, opgelostquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:14 schreef Mano_ het volgende:
Kaarten voor Spa vond ik nog wel enigszins acceptabel als je niet voor Silver of Gold gaat, maar 185 euro voor de camping slaat weer helemaal nergens op![]()
Eikelsquote:Iedere locatie (40 m ²) is bestemd voor een caravan, camper of tent, inclusief een parkeerplaats voor een auto. Het aantal personen toegestaan per campingplaats is vastgesteld op maximaal vijf. Op de camping zijn (voornamelijk mobiele) douches en toilette alsmede bar en eten. Er is geen water en elektriciteit voor iedere campingplaats beschikbaar.
Ik heb geen goede ervaring met Spa camping en parkeren... als in: Ik heb al meerdere auto's in de problemen zien komen daarquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:34 schreef Mano_ het volgende:
Inclusief parkeerplaats is wel mooi, dat scheelt weer 50 euro![]()
Sterker: als je met een paar auto's gaat kan je beter een campingplaats nemen en daar alle auto's parkeren
Dit, dus ze zullen dit weekend wel weer om de plaatsen vijf en zes gaan strijdenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Een substantieel deel van de circuits komt met dure kaarten alsnog in de financiele problemen. Dat komt door de prijs die ze aan Bernie moeten betalen om 'F1 daar te mogen laten racen'. Verschillende circuits zijn al gesneuveld en ik vermoed dat er nog wel enkele volgen (waaronder, en het zou eeuwig zonde zijn, Spa). Kaarten zijn dus duur, maar niet omdat ze maar 55 pond kosten en de organisator er lekker 100 pond op kan cachen. Veel organisatoren zouden om een bescheiden winst te maken de kaarten nog duurder moeten maken, maar dan koopt helemaal niemand ze meer.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als ik kaarten kan verkopen voor 155 pond, dan ga ik ze niet aanbieden voor 55 pond natuurlijk... De prijzen worden gewoon bepaald door de bekende wet van vraag en aanbod.
Deze zaken zijn mij goed bekend en ik ken wel wat cijfers met name gelet op het mislukte avontuur om de Nürburgring om te vormen tot een familieuitje, maar ook daar geldt de wet van vraag en aanbod. Er staan andere circuits te trappelen om een GP te mogen organiseren.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:16 schreef twiFight het volgende:
Niet helemaal waar. Een substantieel deel van de circuits komt met dure kaarten alsnog in de financiele problemen. Dat komt door de prijs die ze aan Bernie moeten betalen om 'F1 daar te mogen laten racen'. Verschillende circuits zijn al gesneuveld en ik vermoed dat er nog wel enkele volgen (waaronder, en het zou eeuwig zonde zijn, Spa). Kaarten zijn dus duur, maar niet omdat ze maar 55 pond kosten en de organisator er lekker 100 pond op kan cachen. Veel organisatoren zouden om een bescheiden winst te maken de kaarten nog duurder moeten maken, maar dan koopt helemaal niemand ze meer.
Ik heb eerder in een kort rekenvoorbeeldje laten zien hoe ridicuul die fee van Bernie is. Verscheidene circuits moeten 10 miljoen betalen om de F1 te ontvangen (en er zijn circuits die nog veel meer betalen). Met een hedendaags ruim bezoekersaantal van 100.000 man betekent dat de organisator per bezoeker al 100 pond ergens vandaan moet halen, alleen nog maar om die fee te kunnen betalen. Ik vind nog steeds dat de F1 de circuits zou moeten betalen om er te mogen racen en dan zijn ze ook in één klap uit de financiele problemen. Kun je tenminste een seizoen samenstellen met mooie en uitdagende circuits.
De circuits wel, maar de teams niet. Die komen dan alleen maar meer in de problemen omdat de FOM minder geld binnen krijgt en dus minder aan de teams uitkeert.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:16 schreef twiFight het volgende:
Ik vind nog steeds dat de F1 de circuits zou moeten betalen om er te mogen racen en dan zijn ze ook in één klap uit de financiele problemen. Kun je tenminste een seizoen samenstellen met mooie en uitdagende circuits.
Als ze bekend zijn bij je waarom typ je dan eerst dit?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Deze zaken zijn mij goed bekend en ik ken wel wat cijfers met name gelet op het mislukte avontuur om de Nürburgring om te vormen tot een familieuitje, maar ook daar geldt de wet van vraag en aanbod. Er staan andere circuits te trappelen om een GP te mogen organiseren.
Het blijft toch ook gewoon een sport waar geld leidend is. Daar is de F1 geen uitzondering in en hoezeer ik ook jouw standpunt begrijp en ondersteun dat de mooie circuits behouden moeten blijven... weet ik ook dat het nu eenmaal zo niet werkt.
Zoals TwiFight als schrijft is een deel van de hoge kaartjes vanwege dat de circuits gewoon jaarlijks dikke flappen moeten betalen (met als uitschieter Marina Bay = 65 miljoen dollar). Da's geen kattenpis.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als ik kaarten kan verkopen voor 155 pond, dan ga ik ze niet aanbieden voor 55 pond natuurlijk... De prijzen worden gewoon bepaald door de bekende wet van vraag en aanbod.
(je kan dan ook beter voor duurdere kaarten gaan, zodat je op een mooie plek zit, dan heb je een mooiere ervaring voor relatief niet teveel extra als je reis en verblijf meerekent)
Omdat de prijs die je voor de kaarten vraagt veel minder te maken heeft met de kosten. Het is immers gewoon een kwestie van "hoe kan ik mijn inkomsten maximeren". En dat is dus een kwestie van prijselasticiteit.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:44 schreef nils7 het volgende:
Als ze bekend zijn bij je waarom typ je dan eerst dit?
Gewoon je matties te voet aan laten komen, geen haan die kraait naar de 15 man extra.quote:
Gary Hartstein heeft er in het verleden al een prima stuk over geschreven:quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:44 schreef nils7 het volgende:
Zoals TwiFight als schrijft is een deel van de hoge kaartjes vanwege dat de circuits gewoon jaarlijks dikke flappen moeten betalen (met als uitschieter Marina Bay = 65 miljoen dollar). Da's geen kattenpis.
De reclameborden zijn voor de FOM dus die inkomsten hebben ze al niet dus kunnen ze het (mits de (lokale) overheid niet mee sponsort) alleen terug verdienen met de kaartverkoop en die verdwaalde bokworst en cola die verkocht worden.
dit is goedkoper voor jequote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien een beetje off topic, maar heb je wel ervaring met Sunparcs wat vlak bij Spa ligt?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen goede ervaring met Spa camping en parkeren... als in: Ik heb al meerdere auto's in de problemen zien komen daar
Het was meer het wakker houden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:57 schreef twiFight het volgende:
Nou ja, als ze je dan wakker hebben gemaakt kunnen ze je wel gelijk een bakje koffie aanbieden.
Inderdaad een prima stuk. Gary weet veel van de sport en kan de vinger op de zere plek leggen. Als ik mij niet vergis heeft hij ook al eens geschreven over de schrijnende situatie waarbij de marshalls en hulpdiensten grotendeels als vrijwilligers zich uit staat te sloven, terwijl er nagenoeg geen geld beschikbaar is voor (onderzoek naar) veiligheidsmaatregelen. En dat terwijl er... wat was het ook alweer, 800 miljoen pond per jaar in omgaat (in één raceklasse!)!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:00 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Gary Hartstein heeft er in het verleden al een prima stuk over geschreven:
https://formerf1doc.wordp(...)g-with-this-picture/
Staan wel een aantal zaken in die niet zo sterk zijn. Ik vind zijn voorbeeld met de fabriek niet zo gelukkig (er zijn zat podia bijvoorbeeld die een act inkopen en met de ticketverkoop (en drank + eten) dat weer terug moeten verdienen en dat is gewoon de situatie hier) en een kartel vormen is gewoon niet toegestaan, in ieder geval niet binnen Europa waar hij het over heeft.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:00 schreef Ferry_76 het volgende:
Gary Hartstein heeft er in het verleden al een prima stuk over geschreven:
https://formerf1doc.wordp(...)g-with-this-picture/
Helaas, vorig jaar wel in een vakantiehuis overnacht maar dat was centerparcs.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:32 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Misschien een beetje off topic, maar heb je wel ervaring met Sunparcs wat vlak bij Spa ligt?
De F1 kan niet zonder circuits in Europa. Minimaal de helft van de races moeten in Europa en Noord-Amerika gehouden volgens de contracten met de teams.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Staan wel een aantal zaken in die niet zo sterk zijn. Ik vind zijn voorbeeld met de fabriek niet zo gelukkig (er zijn zat podia bijvoorbeeld die een act inkopen en met de ticketverkoop (en drank + eten) dat weer terug moeten verdienen en dat is gewoon de situatie hier) en een kartel vormen is gewoon niet toegestaan, in ieder geval niet binnen Europa waar hij het over heeft.
Natuurlijk kunnen circuits ieder voor zich besluiten dat ze alleen nog maar voor b.v. een bedrag van 5 mio de F1 in gaan kopen en anders houdt het maar op en als ze dat allemaal gaan doen, dan heb je natuurlijk op zeker moment het punt bereikt dat 0 Europese circuits aangedaan worden en daar worden bepaalde deelnemers dan weer heel ongelukkig van, wat weer kan zorgen voor een andere houding, maar ja... het eerste schaap over de dam breekt wel zijn been. En dan kijken de schapen meestal naar elkaar wie als eerste gaat en blijven ze doorgaans aan het eind van het liedje daar waar ze zijn.
Beste modbreak sinds jaren.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:30 schreef Nattekat het volgende:
Weet niet wat ik irritanter vind, trolls of mensen die de F1 nooit gevolgd hebben (iig niet de laatste jaren) en nu de wijsneus uithangen...
Alsjeblieft, hartstikke leuk dat je er gezellig bij komt, maar hou op met die zinloze discussies over zaken die je pas echt begrijpt als je de F1 al een tijdje volgt.
En de BBC. (Hadden ze dat niet even wat beter met elkaar kunnen verdelenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:38 schreef Rickertman96 het volgende:
Dit weekend GP van Canada op Veronica toch?
quote:Op maandag 1 juni 2015 18:22 schreef WEST het volgende:
[..]
Jongen het gaat niet over mijn mening. Leer eerst maar eens lezen. Jij jaagt mensen weg die deze discussie nu helemaal zat zijn geworden door jou.
Ooit jaquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:00 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Niet vergeten dat WEST ook ooit een kutusert was.
Onder welke steen kruip jij vandaan? Het heet al tig jaren ERquote:
Veronica heeft toch reclameonderbrekingen? Dat heeft de BBC gelukkig nietquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:52 schreef twiFight het volgende:
[..]
En de BBC. (Hadden ze dat niet even wat beter met elkaar kunnen verdelen)
Nog zo eenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Onder welke steen kruip jij vandaan? Het heet al tig jaren ER
BBC zend het hele weekend uit.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Veronica heeft toch reclameonderbrekingen? Dat heeft de BBC gelukkig niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:35 schreef WEST het volgende:
[..]
BBC zend het hele weekend uit.
En de kwalificatie is een uur eerder dan normaal dus van 19:00 tot 20:00Die vraag gaat toch nog wel 24 keer gesteld worden dit weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet de BBC gewoon altijd een uur eerder aan. Weet ik tenminste zeker dat ik op tijd ben.He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
Ja maar ik zeg het vast.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:02 schreef twiFight het volgende:
[..]
Die vraag gaat toch nog wel 24 keer gesteld worden dit weekend
Ik zet de BBC gewoon altijd een uur eerder aan. Weet ik tenminste zeker dat ik op tijd ben.
klopt, maar de kwalificatie in Canada is volgens mij altijd al om 19:00 geweest.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:09 schreef opreis het volgende:
zou dom geweest zijn als ze tijdens de CL finale zouden rijden
Kunnen er nog steeds enkele afvallen en wie wil dan het eerste schaap zijn?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:19 schreef sasquatsch het volgende:
De F1 kan niet zonder circuits in Europa. Minimaal de helft van de races moeten in Europa en Noord-Amerika gehouden volgens de contracten met de teams.
ook op de Duitse RTL, er is genoeg keus om te zappen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:38 schreef Rickertman96 het volgende:
Dit weekend GP van Canada op Veronica toch?
dat kijkt niemand vrijwillig op de pruisquote:Op woensdag 3 juni 2015 08:04 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ook op de Duitse RTL, er is genoeg keus om te zappen.
er zijn nog genoeg Nederlanders in grensgebied die beter Duits kunnen dan Engels.quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat kijkt niemand vrijwillig op de pruis
Die zijn net zo goed als de BBCquote:Op woensdag 3 juni 2015 08:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat kijkt niemand vrijwillig op de pruis
quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:38 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Die zijn net zo goed als de BBC
Rtl is volgens mij de enige die ook echt bijna een uur lang livebbelden in hun voorbeschouwing hebben, ipv 3 kwartier te vullen met terugblikken op de vrije trainingen en de kwaliquote:Op woensdag 3 juni 2015 09:48 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik kijk het liefst bbc, maar anders rtl. En die moeten zeker niet onder doen voor bbc. Bbc, sky en rtl hebben elk een ex F1 rijder in hun team. Rtl met Lauda kan ik zeker wel van genieten. Alleen erg veel reclame op rtl, voor mij het enige nadeel.
Dit.quote:
Vooruit, mischien was mijn woordkeuze niet goedquote:Op woensdag 3 juni 2015 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit.
En de BBC is ook al niet meer zo sterk, zeker als ik Sky ernaast leg.
Acestream downloaden en hopen dat een Nattekat of een Sinister-D een linkje voor je heeftquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:01 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik kan van sky enkel een slechte stream vinden. Is dat mogelijk de race live te volgen op skye via een hd stream?
Ik ben sowieso al een tijd aan het overwegen om mijn tv abbo weg te doen en alles te gaan streamen/downloaden. Alleen nog even goed uitzoeken waar ik goede kwaliteit streams vind.
Dat schiet niet op.quote:
Dan gaat er bijna geen hond rijden omdat het de rest van het weekend droog weer is.quote:
Dat geldt voor wel meer circuits. In het verleden ook Spa.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:36 schreef franklop het volgende:
Ik heb ooit eens op Pole position gestaan in Montreal. Circuit is vrij toegankelijk als er niet geracet wordt dus kon er zo op staan
Zou wel een mooie ronde geweest zijn...quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:48 schreef twiFight het volgende:
Toen ik bij Spa kwam was het dichtMaar goed toen was het ook winter en was er ook geen personeel.
Wel een supermooi uitzicht iets hoger op de heuvel en dan heel spa onder een halve meter sneeuw
ik heb ooit op pole gestaan op Circuit van Zandvoort. Tijdens de masters of F3 nog welquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:36 schreef franklop het volgende:
Ik heb ooit eens op Pole position gestaan in Montreal. Circuit is vrij toegankelijk als er niet geracet wordt dus kon er zo op staan
Ik werd bijna omver gereden door een paar zeer onbeleefde wielrennersquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:36 schreef franklop het volgende:
Ja die zit er nog en die muur is the wall of championsquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:53 schreef tralalala het volgende:
Ik heb al jaren niet meer gekeken, zit die bocht er nog in net voor de finish waar vroegah altijd wel iemand tegen de zijkant aanknalde?
Felipe Massa natuurlijkquote:Op donderdag 4 juni 2015 08:40 schreef MrStock het volgende:
Wellicht gokje wagen wie er allemaal tegen die muur aan gaan?Volgens mij als je al lichtelijk verkeerd over die curbes gaat, vlieg je er al tegen aan.
Tuurlijk, ik zie het zomaar gebeuren. Verraderlijke plek...quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mag ik een opmerking maken over Max, inhalen en die muur?
Ik hoop het uiteraard niet.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:07 schreef MrStock het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zie het zomaar gebeuren. Verraderlijke plek...
Nee, ik hoop het absoluut ook niet. Maar als je ziet dat Schumacher en co daar ook crashen, kan het letterlijk iedereen overkomen (nouja, degene die aan de race deelnemen dan, mij zal het nooit overkomen omdat ik nooit in die situatie terecht komquote:
Ondanks alle regels blijft het randje tussen hard rond gaan of hard de muur in dun.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:09 schreef MrStock het volgende:
[..]
Nee, ik hoop het absoluut ook niet. Maar als je ziet dat Schumacher en co daar ook crashen, kan het letterlijk iedereen overkomen (nouja, degene die aan de race deelnemen dan, mij zal het nooit overkomen omdat ik nooit in die situatie terecht kom)
Ik zou de eerste bocht al niet halen, schijt zeven kleuren stront met die snelhedenquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ondanks alle regels blijft het randje tussen hard rond gaan of hard de muur in dun.
Dan zou Max zich in een mooi lijstje plaatsenquote:Alexander Wurz, two-time winner of the Le Mans 24 Hours, in 1997.
Damon Hill, 1996 F1 World Champion, in 1999.
Michael Schumacher, 7 time F1 World Champion, in 1999.
Jacques Villeneuve, 1997 F1 World Champion, in 1997 and 1999.
Ricardo Zonta, 1998 FIA GT sports car Champion, in 1999.
Nico Rosberg, 2005 GP2 Champion.
Nick Heidfeld, 1999 International Formula 3000 Champion, in 2001.
Rubens Barrichello, 1991 British Formula Three Champion in 2002.
Jenson Button, 2009 F1 World Champion, in 2005.
Tiago Monteiro, in 2006.
Juan Pablo Montoya, 1999 CART Champion, in 2006.
Vitantonio Liuzzi, 2004 International Formula 3000 Champion, in 2007.
Kamui Kobayashi, 2008-09 GP2 Asia Series Champion, in 2010.
Sebastian Vettel, 4 time F1 World Champion, in 2011.
Bruno Senna, nephew of 3 time World Champion Ayrton Senna, in 2012.
Pastor Maldonado, 2010 GP2 Series Champion, in 2012.
Verreweg de meeste fokkers, incl. ik, zullen al een hele kluif hebben om normaal met dat ding weg te rijden. Gaat even wat anders dan in een Ford Focus, zeg maar.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:14 schreef MrStock het volgende:
[..]
Ik zou de eerste bocht al niet halen, schijt zeven kleuren stront met die snelheden
Maldonado doet het dit weekend ook wel maar ik denk dat Kvyat de eerste is in VT1.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:56 schreef twiFight het volgende:
Maldonado zou de voorspelbare keus zijn, maar juist daarom zeg ik dat nietMisschien een Saubertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |