abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153178767
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 08:58 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik las wel dat op dat moment het radioverkeer binnen het team nogal hectisch was. Nu weet ik niet wat er allemaal gezegd werd, maar ik kan me zo voorstellen dat Lewis nogal wat riep over de boordradio. Dat is nogal een paniekvogel in situaties als deze imo.

Maargoed, hij heeft verloren en Nico gewonnen. Hopelijk is dit een keerpunt. Zal wel niet, want Nico zn ballen zijn niet groot genoeg.
Ja en in die hectiek besluit je dan te pitten, kan het me wel voorstellen. Nico is imo zo'n eeuwige tweede, en dan dat grijnsje op zijn smoel na de overwinning :r Al moet ik zeggen dat Hamilton me de laatste tijd ook steeds meer tegen begint te staan. Heb ook nooit iets met Vettel gehad maar begin voor hem een stuk meer sympathie te krijgen.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 09:10:25 #202
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_153178785
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 08:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

Die vallen me wel tegen tot nu toe, nog steeds een auto die alleen maar hard rechtuit kan
Klopt. Erg zonde voor zo'n historisch team (en go #teamclaire *O* )
Ik heb gelezen dat Williams dit jaar veel problemen heeft met de banden en daardoor in alle opzichten gelimiteerd wordt. Zou kunnen natuurlijk. Niet alleen heeft Ferrari ze ingehaald, maar ze zijn zelf ook achteruit gegaan.

quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 08:58 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nu weet ik niet wat er allemaal gezegd werd, maar ik kan me zo voorstellen dat Lewis nogal wat riep over de boordradio. Dat is nogal een paniekvogel in situaties als deze imo.
"Please don't talk to me when I'm in the corners man" ;) Ach, Lewis is al 10 keer volwassener dan de eerste paar jaar van zijn carriere. Niet perfect, maar hij is geen onterechte kampioen. Het is alleen jammer voor de strijd dat Rosberg een treetje lager staat en de Ferraris nog niet snel genoeg zijn om het gevecht naar Mercedes te brengen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_153178902
quote:

[..]

Die vallen me wel tegen tot nu toe, nog steeds een auto die alleen maar hard rechtuit kan
Ik vind ook dat ze bij Williams zelf vaak ook niet he maximale eruit halen, zijn het niet de drivers, dan wel de tactiek of pitstops bijvoorbeeld
pi_153179483
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:09 schreef Boarderzip het volgende:

[..]

Ja en in die hectiek besluit je dan te pitten, kan het me wel voorstellen. Nico is imo zo'n eeuwige tweede, en dan dat grijnsje op zijn smoel na de overwinning :r Al moet ik zeggen dat Hamilton me de laatste tijd ook steeds meer tegen begint te staan. Heb ook nooit iets met Vettel gehad maar begin voor hem een stuk meer sympathie te krijgen.
Ik had een schurfhekel aan Vettel maar nu hij in een rood pak rondloopt lijkt de arrogantie er een beetje vanaf en gun 'm wel een klein succesje.
pi_153179626
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:53 schreef pvdplanet het volgende:

[..]

Ik had een schurfhekel aan Vettel maar nu hij in een rood pak rondloopt lijkt de arrogantie er een beetje vanaf en gun 'm wel een klein succesje.
Ik wilde het niet meteen zo verwoorden maar hier idem dito :D

Gun hem dit jaar ook wel een overwinning.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 10:18:24 #206
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_153180065
Al die succeshaters :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_153180125
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:53 schreef pvdplanet het volgende:

Seb is juist altijd een vrij toegankelijke gozer gebleven met humor om te lachen ook nog (wat volgens velen niet eens kan, want Duitser). Dus arrogant? Odd...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_153180150
Godverdomme, nu wil ik naar Silverstone, maar de goedkoopste kaarten zijn 155 pond ;( -O-
Ja doei.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 10:23:19 #209
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_153180219
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme, nu wil ik naar Silverstone, maar de goedkoopste kaarten zijn 155 pond ;( -O-
Wil jij wel even opbokken met je 'kaartjes'? :( F1 is voor rijke mensen, arme mensen hebben er niets te zoeken :( Bernie heeft gesproken })
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 10:25:43 #210
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_153180302
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:23 schreef twiFight het volgende:

[..]

Wil jij wel even opbokken met je 'kaartjes'? :( F1 is voor rijke mensen, arme mensen hebben er niets te zoeken :( Bernie heeft gesproken })
Als ik de gemiddelde voetbalwedstrijd zie kunnen ze beter de kaartjes zo duur laten ;)
Moet er niet aan denken dat dat tokkievolk naast je op de tribune zit en je in elkaar mept als Rosberg eraf vliegt.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_153180470
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:23 schreef twiFight het volgende:

Als ik kaarten kan verkopen voor 155 pond, dan ga ik ze niet aanbieden voor 55 pond natuurlijk... De prijzen worden gewoon bepaald door de bekende wet van vraag en aanbod.

(je kan dan ook beter voor duurdere kaarten gaan, zodat je op een mooie plek zit, dan heb je een mooiere ervaring voor relatief niet teveel extra als je reis en verblijf meerekent)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2015 @ 10:34:13 #212
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153180540
quote:
Je kan ook gewoon voor 121¤ naar de FOK!Meet op Spa :7
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_153180550
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon voor 121¤ naar de FOK!Meet op Spa :7
+ reiskosten ;(
Ja doei.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2015 @ 10:35:23 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153180571
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

+ reiskosten ;(
Dit is exclusief camping, die betaalt de rest wel :@

Ik vind stiekem nog steeds dat we hier plannen voor moeten maken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2015 @ 11:14:42 #215
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_153181493
Kaarten voor Spa vond ik nog wel enigszins acceptabel als je niet voor Silver of Gold gaat, maar 185 euro voor de camping slaat weer helemaal nergens op _O- :(
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2015 @ 11:16:38 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153181543
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 11:14 schreef Mano_ het volgende:
Kaarten voor Spa vond ik nog wel enigszins acceptabel als je niet voor Silver of Gold gaat, maar 185 euro voor de camping slaat weer helemaal nergens op _O- :(
Gewoon een grote tent waar je met 10 man in kan, opgelost :)
Campingkaart
Francorchamps
(Jaune, ca 40m²) (zou je ook 40 krijgen?)

Maar echt, zou er interesse zijn? :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2015 @ 11:31:09 #217
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153181945
quote:
Iedere locatie (40 m ²) is bestemd voor een caravan, camper of tent, inclusief een parkeerplaats voor een auto. Het aantal personen toegestaan per campingplaats is vastgesteld op maximaal vijf. Op de camping zijn (voornamelijk mobiele) douches en toilette alsmede bar en eten. Er is geen water en elektriciteit voor iedere campingplaats beschikbaar.
Eikels }:|
Wat moet je dan met die 40m2
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2015 @ 11:34:47 #218
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_153182047
Inclusief parkeerplaats is wel mooi, dat scheelt weer 50 euro _O-

Sterker: als je met een paar auto's gaat kan je beter een campingplaats nemen en daar alle auto's parkeren :D
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2015 @ 11:36:34 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153182095
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 11:34 schreef Mano_ het volgende:
Inclusief parkeerplaats is wel mooi, dat scheelt weer 50 euro _O-

Sterker: als je met een paar auto's gaat kan je beter een campingplaats nemen en daar alle auto's parkeren :D
Ik heb geen goede ervaring met Spa camping en parkeren... als in: Ik heb al meerdere auto's in de problemen zien komen daar :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 2 juni 2015 @ 12:03:07 #220
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_153182782
quote:

[..]

Dit, dus ze zullen dit weekend wel weer om de plaatsen vijf en zes gaan strijden
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 2 juni 2015 @ 12:50:39 #221
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_153183990
Nou ik heb van het weekend op P4 gestaan, lekker vlakbij maar die heuvel klim als je terug naar de auto gaat :') -O-
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 2 juni 2015 @ 13:16:23 #222
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_153184757
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:31 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als ik kaarten kan verkopen voor 155 pond, dan ga ik ze niet aanbieden voor 55 pond natuurlijk... De prijzen worden gewoon bepaald door de bekende wet van vraag en aanbod.
Niet helemaal waar. Een substantieel deel van de circuits komt met dure kaarten alsnog in de financiele problemen. Dat komt door de prijs die ze aan Bernie moeten betalen om 'F1 daar te mogen laten racen'. Verschillende circuits zijn al gesneuveld en ik vermoed dat er nog wel enkele volgen (waaronder, en het zou eeuwig zonde zijn, Spa). Kaarten zijn dus duur, maar niet omdat ze maar 55 pond kosten en de organisator er lekker 100 pond op kan cachen. Veel organisatoren zouden om een bescheiden winst te maken de kaarten nog duurder moeten maken, maar dan koopt helemaal niemand ze meer.

Ik heb eerder in een kort rekenvoorbeeldje laten zien hoe ridicuul die fee van Bernie is. Verscheidene circuits moeten 10 miljoen betalen om de F1 te ontvangen (en er zijn circuits die nog veel meer betalen). Met een hedendaags ruim bezoekersaantal van 100.000 man betekent dat de organisator per bezoeker al 100 pond ergens vandaan moet halen, alleen nog maar om die fee te kunnen betalen. Ik vind nog steeds dat de F1 de circuits zou moeten betalen om er te mogen racen en dan zijn ze ook in één klap uit de financiele problemen. Kun je tenminste een seizoen samenstellen met mooie en uitdagende circuits.
pi_153185082
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 13:16 schreef twiFight het volgende:

Niet helemaal waar. Een substantieel deel van de circuits komt met dure kaarten alsnog in de financiele problemen. Dat komt door de prijs die ze aan Bernie moeten betalen om 'F1 daar te mogen laten racen'. Verschillende circuits zijn al gesneuveld en ik vermoed dat er nog wel enkele volgen (waaronder, en het zou eeuwig zonde zijn, Spa). Kaarten zijn dus duur, maar niet omdat ze maar 55 pond kosten en de organisator er lekker 100 pond op kan cachen. Veel organisatoren zouden om een bescheiden winst te maken de kaarten nog duurder moeten maken, maar dan koopt helemaal niemand ze meer.

Ik heb eerder in een kort rekenvoorbeeldje laten zien hoe ridicuul die fee van Bernie is. Verscheidene circuits moeten 10 miljoen betalen om de F1 te ontvangen (en er zijn circuits die nog veel meer betalen). Met een hedendaags ruim bezoekersaantal van 100.000 man betekent dat de organisator per bezoeker al 100 pond ergens vandaan moet halen, alleen nog maar om die fee te kunnen betalen. Ik vind nog steeds dat de F1 de circuits zou moeten betalen om er te mogen racen en dan zijn ze ook in één klap uit de financiele problemen. Kun je tenminste een seizoen samenstellen met mooie en uitdagende circuits.
Deze zaken zijn mij goed bekend en ik ken wel wat cijfers met name gelet op het mislukte avontuur om de Nürburgring om te vormen tot een familieuitje, maar ook daar geldt de wet van vraag en aanbod. Er staan andere circuits te trappelen om een GP te mogen organiseren.

Het blijft toch ook gewoon een sport waar geld leidend is. Daar is de F1 geen uitzondering in en hoezeer ik ook jouw standpunt begrijp en ondersteun dat de mooie circuits behouden moeten blijven... weet ik ook dat het nu eenmaal zo niet werkt.
pi_153185155
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 13:16 schreef twiFight het volgende:
Ik vind nog steeds dat de F1 de circuits zou moeten betalen om er te mogen racen en dan zijn ze ook in één klap uit de financiele problemen. Kun je tenminste een seizoen samenstellen met mooie en uitdagende circuits.
De circuits wel, maar de teams niet. Die komen dan alleen maar meer in de problemen omdat de FOM minder geld binnen krijgt en dus minder aan de teams uitkeert.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 2 juni 2015 @ 13:44:49 #225
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_153185629
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 13:27 schreef DS4 het volgende:

[..]

Deze zaken zijn mij goed bekend en ik ken wel wat cijfers met name gelet op het mislukte avontuur om de Nürburgring om te vormen tot een familieuitje, maar ook daar geldt de wet van vraag en aanbod. Er staan andere circuits te trappelen om een GP te mogen organiseren.

Het blijft toch ook gewoon een sport waar geld leidend is. Daar is de F1 geen uitzondering in en hoezeer ik ook jouw standpunt begrijp en ondersteun dat de mooie circuits behouden moeten blijven... weet ik ook dat het nu eenmaal zo niet werkt.
Als ze bekend zijn bij je waarom typ je dan eerst dit?

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:31 schreef DS4 het volgende:

[..]

(je kan dan ook beter voor duurdere kaarten gaan, zodat je op een mooie plek zit, dan heb je een mooiere ervaring voor relatief niet teveel extra als je reis en verblijf meerekent)
Zoals TwiFight als schrijft is een deel van de hoge kaartjes vanwege dat de circuits gewoon jaarlijks dikke flappen moeten betalen (met als uitschieter Marina Bay = 65 miljoen dollar). Da's geen kattenpis.
De reclameborden zijn voor de FOM dus die inkomsten hebben ze al niet dus kunnen ze het (mits de (lokale) overheid niet mee sponsort) alleen terug verdienen met de kaartverkoop en die verdwaalde bokworst en cola die verkocht worden.
N/A
pi_153186005
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 13:44 schreef nils7 het volgende:

Als ze bekend zijn bij je waarom typ je dan eerst dit?

Omdat de prijs die je voor de kaarten vraagt veel minder te maken heeft met de kosten. Het is immers gewoon een kwestie van "hoe kan ik mijn inkomsten maximeren". En dat is dus een kwestie van prijselasticiteit.

Dat daarnaast de kostenpost op zeker moment zo hoog is dat het niet meer te dragen is op basis van de maximaal te genereren inkomsten, is vers 2. Maar dan moet je er maar vanaf zien of het verlies nemen op basis van eender welke redenering dan ook.

Als de kosten veel lager worden, dan wil dat niet zeggen dat je de kaarten dan maar goedkoper gaat maken. Dan ga je (in beginsel) voor winstmaximalisatie.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 14:49:18 #227
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_153187270
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 11:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Eikels }:|
Wat moet je dan met die 40m2
Gewoon je matties te voet aan laten komen, geen haan die kraait naar de 15 man extra.

Ik koester nog steeds een blinde haat jegens de lui die continue koffie gingen zetten om half 4, want generator die ging loeien. :') (Los daarvan waren ze wel gezellig hoor, maar dat gezeik met die koffie. :( )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 2 juni 2015 @ 15:57:40 #228
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_153189257
Nou ja, als ze je dan wakker hebben gemaakt kunnen ze je wel gelijk een bakje koffie aanbieden.
pi_153189336
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 13:44 schreef nils7 het volgende:

Zoals TwiFight als schrijft is een deel van de hoge kaartjes vanwege dat de circuits gewoon jaarlijks dikke flappen moeten betalen (met als uitschieter Marina Bay = 65 miljoen dollar). Da's geen kattenpis.
De reclameborden zijn voor de FOM dus die inkomsten hebben ze al niet dus kunnen ze het (mits de (lokale) overheid niet mee sponsort) alleen terug verdienen met de kaartverkoop en die verdwaalde bokworst en cola die verkocht worden.
Gary Hartstein heeft er in het verleden al een prima stuk over geschreven:

https://formerf1doc.wordp(...)g-with-this-picture/
pi_153189911
quote:
dit is goedkoper voor je
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_153189994
Die link gaat naar 'n error :+
Ja doei.
pi_153190027
gek, hier niet
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_153190207
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 11:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb geen goede ervaring met Spa camping en parkeren... als in: Ik heb al meerdere auto's in de problemen zien komen daar :P
Misschien een beetje off topic, maar heb je wel ervaring met Sunparcs wat vlak bij Spa ligt?
  dinsdag 2 juni 2015 @ 16:47:06 #235
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_153190570
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 15:57 schreef twiFight het volgende:
Nou ja, als ze je dan wakker hebben gemaakt kunnen ze je wel gelijk een bakje koffie aanbieden.
Het was meer het wakker houden. ;(

Maar, zoals ik zei, ze waren wel gezellig en vriendelijk verder. En ze zaten uiteindelijk met z'n veel meer dan 5 in een enorme tent. Inclusief extra tentje op "ons" stukje. Dus zolang je niet met een buslading tegelijk op de donderdag aankomt, is meer dan 5 niet echt een punt blijkbaar. :')

Hier nog in dubio of we naar Spa gaan dit jaar. Ik zie wel wat het wordt. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 2 juni 2015 @ 17:34:25 #236
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_153191899
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 16:00 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Inderdaad een prima stuk. Gary weet veel van de sport en kan de vinger op de zere plek leggen. Als ik mij niet vergis heeft hij ook al eens geschreven over de schrijnende situatie waarbij de marshalls en hulpdiensten grotendeels als vrijwilligers zich uit staat te sloven, terwijl er nagenoeg geen geld beschikbaar is voor (onderzoek naar) veiligheidsmaatregelen. En dat terwijl er... wat was het ook alweer, 800 miljoen pond per jaar in omgaat (in één raceklasse!)!

Ik snap wel dat er niet veel gaat veranderen, omdat de mensen die de macht hebben hele andere doelen hebben dan de sport zelf. Geld staat voorop en een populaire sport is slechts een middel om dat geld te krijgen. En ja, ik weet dat Ecclestone de sport groot heeft gemaakt. Maar het enige dat hij dit millennium heeft groot gemaakt zijn de bankrekeningen van CVC en zichzelf. Mijns inziens kan er met een paar niet zo heel schokkende veranderingen een hele hoop veranderd worden aan de sport, in positieve zin. Maar als ik mijn jaarlijke inkomsten zag slinken met 10 miljoen pond dan dacht ik daar waarschijnlijk ook anders over ;)
pi_153192592
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 16:00 schreef Ferry_76 het volgende:

Staan wel een aantal zaken in die niet zo sterk zijn. Ik vind zijn voorbeeld met de fabriek niet zo gelukkig (er zijn zat podia bijvoorbeeld die een act inkopen en met de ticketverkoop (en drank + eten) dat weer terug moeten verdienen en dat is gewoon de situatie hier) en een kartel vormen is gewoon niet toegestaan, in ieder geval niet binnen Europa waar hij het over heeft.

Natuurlijk kunnen circuits ieder voor zich besluiten dat ze alleen nog maar voor b.v. een bedrag van 5 mio de F1 in gaan kopen en anders houdt het maar op en als ze dat allemaal gaan doen, dan heb je natuurlijk op zeker moment het punt bereikt dat 0 Europese circuits aangedaan worden en daar worden bepaalde deelnemers dan weer heel ongelukkig van, wat weer kan zorgen voor een andere houding, maar ja... het eerste schaap over de dam breekt wel zijn been. En dan kijken de schapen meestal naar elkaar wie als eerste gaat en blijven ze doorgaans aan het eind van het liedje daar waar ze zijn.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2015 @ 22:01:17 #238
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153201570
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 16:32 schreef Jolige_Joffer het volgende:

[..]

Misschien een beetje off topic, maar heb je wel ervaring met Sunparcs wat vlak bij Spa ligt?
Helaas, vorig jaar wel in een vakantiehuis overnacht maar dat was centerparcs.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_153202352
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 18:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Staan wel een aantal zaken in die niet zo sterk zijn. Ik vind zijn voorbeeld met de fabriek niet zo gelukkig (er zijn zat podia bijvoorbeeld die een act inkopen en met de ticketverkoop (en drank + eten) dat weer terug moeten verdienen en dat is gewoon de situatie hier) en een kartel vormen is gewoon niet toegestaan, in ieder geval niet binnen Europa waar hij het over heeft.

Natuurlijk kunnen circuits ieder voor zich besluiten dat ze alleen nog maar voor b.v. een bedrag van 5 mio de F1 in gaan kopen en anders houdt het maar op en als ze dat allemaal gaan doen, dan heb je natuurlijk op zeker moment het punt bereikt dat 0 Europese circuits aangedaan worden en daar worden bepaalde deelnemers dan weer heel ongelukkig van, wat weer kan zorgen voor een andere houding, maar ja... het eerste schaap over de dam breekt wel zijn been. En dan kijken de schapen meestal naar elkaar wie als eerste gaat en blijven ze doorgaans aan het eind van het liedje daar waar ze zijn.
De F1 kan niet zonder circuits in Europa. Minimaal de helft van de races moeten in Europa en Noord-Amerika gehouden volgens de contracten met de teams.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 2 juni 2015 @ 22:19:38 #240
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_153202366
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:30 schreef Nattekat het volgende:
Weet niet wat ik irritanter vind, trolls of mensen die de F1 nooit gevolgd hebben (iig niet de laatste jaren) en nu de wijsneus uithangen...

Alsjeblieft, hartstikke leuk dat je er gezellig bij komt, maar hou op met die zinloze discussies over zaken die je pas echt begrijpt als je de F1 al een tijdje volgt.
Beste modbreak sinds jaren. _O_
pi_153203251
Dit weekend GP van Canada op Veronica toch?
  dinsdag 2 juni 2015 @ 22:52:13 #242
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_153203854
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 22:38 schreef Rickertman96 het volgende:
En de BBC. (Hadden ze dat niet even wat beter met elkaar kunnen verdelen }:| )
pi_153204177
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2015 18:22 schreef WEST het volgende:

[..]

Jongen het gaat niet over mijn mening. Leer eerst maar eens lezen. Jij jaagt mensen weg die deze discussie nu helemaal zat zijn geworden door jou.
O+

Niet vergeten dat WEST ook ooit een kutusert was. :')
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  dinsdag 2 juni 2015 @ 23:04:43 #244
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_153204368
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 23:00 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

O+

Niet vergeten dat WEST ook ooit een kutusert was. :')
Ooit ja O+ maar tijden veranderen
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_153204685
Ja, nu ben je een kut-SA :P
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 2 juni 2015 @ 23:15:19 #246
Maffe Fries
pi_153204852
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 23:11 schreef Spooky4u het volgende:
Ja, nu ben je een kut-SA :P
Onder welke steen kruip jij vandaan? Het heet al tig jaren ER :P
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 2 juni 2015 @ 23:16:00 #247
Maffe Fries
pi_153204886
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 22:52 schreef twiFight het volgende:

[..]

En de BBC. (Hadden ze dat niet even wat beter met elkaar kunnen verdelen }:| )
Veronica heeft toch reclameonderbrekingen? Dat heeft de BBC gelukkig niet
pi_153205488
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 23:15 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Onder welke steen kruip jij vandaan? Het heet al tig jaren ER :P
Nog zo een :D
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 2 juni 2015 @ 23:33:47 #249
Maffe Fries
pi_153205637
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 23:30 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Nog zo een :D
ik kan tenminste nog wat verzuurd doen als ik wil :+
  dinsdag 2 juni 2015 @ 23:35:29 #250
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_153205703
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 23:16 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Veronica heeft toch reclameonderbrekingen? Dat heeft de BBC gelukkig niet
BBC zend het hele weekend uit.

En de kwalificatie is een uur eerder dan normaal dus van 19:00 tot 20:00

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2015 @ 23:55:08 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153206402
SPT / [Formule 1] FOK!ers op Spa

Zo, die knoop is doorgehakt c_/
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 juni 2015 @ 00:02:33 #252
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_153206589
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 23:35 schreef WEST het volgende:

[..]

BBC zend het hele weekend uit.

En de kwalificatie is een uur eerder dan normaal dus van 19:00 tot 20:00

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vraag gaat toch nog wel 24 keer gesteld worden dit weekend :P
Ik zet de BBC gewoon altijd een uur eerder aan. Weet ik tenminste zeker dat ik op tijd ben.
  woensdag 3 juni 2015 @ 00:04:37 #253
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_153206648
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 00:02 schreef twiFight het volgende:

[..]

Die vraag gaat toch nog wel 24 keer gesteld worden dit weekend :P
Ik zet de BBC gewoon altijd een uur eerder aan. Weet ik tenminste zeker dat ik op tijd ben.
Ja maar ik zeg het vast.

Morgen de voorbeschouwing.
pi_153206755
zou dom geweest zijn als ze tijdens de CL finale zouden rijden
  woensdag 3 juni 2015 @ 00:14:09 #255
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_153206877
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 00:09 schreef opreis het volgende:
zou dom geweest zijn als ze tijdens de CL finale zouden rijden
klopt, maar de kwalificatie in Canada is volgens mij altijd al om 19:00 geweest.
pi_153208879
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 22:19 schreef sasquatsch het volgende:

De F1 kan niet zonder circuits in Europa. Minimaal de helft van de races moeten in Europa en Noord-Amerika gehouden volgens de contracten met de teams.
Kunnen er nog steeds enkele afvallen en wie wil dan het eerste schaap zijn?
  woensdag 3 juni 2015 @ 08:04:13 #257
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_153209054
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 22:38 schreef Rickertman96 het volgende:
ook op de Duitse RTL, er is genoeg keus om te zappen.
  woensdag 3 juni 2015 @ 08:09:25 #258
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_153209092
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 08:04 schreef KingRadler het volgende:

[..]

ook op de Duitse RTL, er is genoeg keus om te zappen.
dat kijkt niemand vrijwillig op de pruis
  woensdag 3 juni 2015 @ 08:10:38 #259
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_153209098
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 08:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]

er zijn nog genoeg Nederlanders in grensgebied die beter Duits kunnen dan Engels.
  woensdag 3 juni 2015 @ 08:38:18 #260
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_153209378
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 08:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Die zijn net zo goed als de BBC :)
blablablablablablablablablablablablablabla
  woensdag 3 juni 2015 @ 09:35:48 #261
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_153210330
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 08:38 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Die zijn net zo goed als de BBC :)
  woensdag 3 juni 2015 @ 09:48:46 #262
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_153210574
Ik kijk het liefst bbc, maar anders rtl. En die moeten zeker niet onder doen voor bbc. Bbc, sky en rtl hebben elk een ex F1 rijder in hun team. Rtl met Lauda kan ik zeker wel van genieten. Alleen erg veel reclame op rtl, voor mij het enige nadeel.
  woensdag 3 juni 2015 @ 09:51:37 #263
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_153210621
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 09:48 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik kijk het liefst bbc, maar anders rtl. En die moeten zeker niet onder doen voor bbc. Bbc, sky en rtl hebben elk een ex F1 rijder in hun team. Rtl met Lauda kan ik zeker wel van genieten. Alleen erg veel reclame op rtl, voor mij het enige nadeel.
Rtl is volgens mij de enige die ook echt bijna een uur lang livebbelden in hun voorbeschouwing hebben, ipv 3 kwartier te vullen met terugblikken op de vrije trainingen en de kwali
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2015 @ 09:52:55 #264
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153210648
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 09:35 schreef THEFXR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit.

En de BBC is ook al niet meer zo sterk, zeker als ik Sky ernaast leg.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 juni 2015 @ 10:00:41 #265
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_153210787
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 09:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dit.

En de BBC is ook al niet meer zo sterk, zeker als ik Sky ernaast leg.
Vooruit, mischien was mijn woordkeuze niet goed :P
Qua kwaliteit is hetmischien niet beter. Maar persoonlijk vind ik rtl interessanter qua beelden.

Voor mij hoeft een voorbeschouwing ook niet een mooie show te zijn, ik wil gewoon mooie live-beelden zien en interviews die ook echt over de zondag gaan ipv hh van de zaterdagen want al die info heb ik al gezien/gelezen.
de BBC maakt er een prachtige show van met de meest geweldige beelden, maar die zijn wel ongeveer elk jaar hetzelfde. Beelden van vroeger en daarna komt jordan in beeld met een gek shirt aan om 10 minuten lang onzin te vertellen (8>
  woensdag 3 juni 2015 @ 10:01:39 #266
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_153210808
Ik kan van sky enkel een slechte stream vinden. Is dat mogelijk de race live te volgen op skye via een hd stream?

Ik ben sowieso al een tijd aan het overwegen om mijn tv abbo weg te doen en alles te gaan streamen/downloaden. Alleen nog even goed uitzoeken waar ik goede kwaliteit streams vind.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2015 @ 10:03:29 #267
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153210839
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 10:01 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik kan van sky enkel een slechte stream vinden. Is dat mogelijk de race live te volgen op skye via een hd stream?

Ik ben sowieso al een tijd aan het overwegen om mijn tv abbo weg te doen en alles te gaan streamen/downloaden. Alleen nog even goed uitzoeken waar ik goede kwaliteit streams vind.
Acestream downloaden en hopen dat een Nattekat of een Sinister-D een linkje voor je heeft :)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 juni 2015 @ 10:15:02 #268
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_153211048
Dat heb ik een tijd geleden geinstalleerd, de streams die ik tot nu toe vond waren geen hd. Ook nog niet uitgebreid kunnen zoeken naar andere streams.
  woensdag 3 juni 2015 @ 10:50:26 #269
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_153211833
De Ace stream die hier genoemd is heeft prima kwaliteit. Is het HD? Mja hangt een beetje af wat je HD noemt. Op mijn 24" monitor gaf het iig prima beeld. Niet zo mooi als een 720p download nadertijd, maar honderd keer beter dan die 270 kbps streampjes die je anders moet kijken :P
  woensdag 3 juni 2015 @ 11:49:54 #270
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_153213403
150602_134184_Header_canada.jpg

Na twee races in Europa gedaan te hebben verhuist het hele Formule 1-circus zich naar de andere kant van de plas. In Montreal, Canada, vindt de zevende ronde van het wereldkampioenschap plaats. Lewis Hamilton is nog altijd de leider in het kampioenschap ondanks dat hij de laatste twee races de overwinning aan teamgenoot Nico Rosberg moest laten. Vorig jaar kende race op het Gilles Villeneuve-circuit een verrassende winnaar. Red Bull-coureur Daniel Ricciardo wist zijn allereerste overwinning uit zijn F1-carrière te behalen, nadat de beide Mercedes-coureurs met problemen kampten. Lewis Hamilton moest de race vroegtijdig staken, terwijl Nico Rosberg wel als tweede eindigde na de nodige problemen eerder in race gehad te hebben.

Nog even terugkijkend op de race in Monaco, waar Max Verstappen met de vele inhaalacties de smaakmaker van de race was maar toch met lege handen stond na de crash met Romain Grosjean. Ook Lewis Hamilton had zich een andere voorstelling van Monaco gedacht. De wereldkampioen reed lang aan de leiding, maar door een verkeerd geplande pitsstop moest de Brit genoegen nemen met slechts een derde plaats.

De Grand Prix van Canada staat sinds 1967 op de kalender. In de eerste jaren werd de race op Mosport park en Mont-Tremblant verreden, maar sinds 1978 wordt er gereden op het Circuit Gilles Villeneuve in de stad Montreal. De eerste winnaar op dit circuit toen nog circuit Ile de Notre Dame genaamd was de Canadees Gilles Villeneuve. Villeneuve verongelukte op het circuit van Zolder in 1982. Na zijn dood is het circuit omgedoopt tot Circuit Gilles Villeneuve.

150602_134184_kopje_circuit.jpg

150602_134184_circuit.jpg

FIA informatie Grand Prix van Canada

150602_134184_kopje_kalender.jpg

150602_134184_canada_kalender_forum.jpg

150602_134184_kopje_stand.jpg

Coureurs:

150602_134184_canada_standcoureurs_forum.jpg

Constructeurs:

150602_134184_canada_standconstructeurs_forum.jpg

150602_134184_kopje_tijdschema.jpg

150602_134184_canada_tijdschema_forum.jpg

150602_134184_kopje_televisie.jpg

150602_134184_canada_TVgids_forum.jpg

150602_134184_kopje_hetweer.jpg

150602_134184_weerbericht.jpg

Actueel Weerbericht
pi_153213587
Ik tip Vettel als winnaar.
pi_153218631
Misschien regen op de vrijdag! :)
pi_153218783
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:26 schreef Benoves het volgende:
Dat schiet niet op.
  woensdag 3 juni 2015 @ 15:44:11 #274
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_153219187
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:26 schreef Benoves het volgende:
Dan gaat er bijna geen hond rijden omdat het de rest van het weekend droog weer is.
  woensdag 3 juni 2015 @ 17:36:37 #275
194695 franklop
Fran knock
pi_153222229
Ik heb ooit eens op Pole position gestaan in Montreal. Circuit is vrij toegankelijk als er niet geracet wordt dus kon er zo op staan :P
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_153222322
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 17:36 schreef franklop het volgende:
Ik heb ooit eens op Pole position gestaan in Montreal. Circuit is vrij toegankelijk als er niet geracet wordt dus kon er zo op staan :P
Dat geldt voor wel meer circuits. In het verleden ook Spa.

Dus half Nederland heeft dat op Spa gedaan. (Ik overdrijf een beetje, maar toch)
  woensdag 3 juni 2015 @ 17:48:18 #277
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_153222605
Toen ik bij Spa kwam was het dicht :( Maar goed toen was het ook winter en was er ook geen personeel.
Wel een supermooi uitzicht iets hoger op de heuvel en dan heel spa onder een halve meter sneeuw O+
pi_153223533
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 17:48 schreef twiFight het volgende:
Toen ik bij Spa kwam was het dicht :( Maar goed toen was het ook winter en was er ook geen personeel.
Wel een supermooi uitzicht iets hoger op de heuvel en dan heel spa onder een halve meter sneeuw O+
Zou wel een mooie ronde geweest zijn... ;)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2015 @ 21:17:59 #279
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153229822
En voor wie het gemist heeft, nogmaals mijn oproep: SPT / [Formule 1] FOK!ers op Spa

Laat gerust een reactie achter, al is het een 'ik vind het niks' :)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_153235852
Zoo.... eigen twitterlijstje gemaakt met coureurs en teams O+ zodat 't m'n verder professionele newsfeed niet verneukt.

Ben klaar voor 't weekend O+
Ja doei.
  woensdag 3 juni 2015 @ 23:48:32 #281
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_153236075
quote:
ik heb ooit op pole gestaan op Circuit van Zandvoort. Tijdens de masters of F3 nog wel *)
pi_153236117
Ik heb ooit in een formule 1 auto gezeten, maar niet op pole ;(
  woensdag 3 juni 2015 @ 23:51:16 #283
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_153236149
quote:
Ik werd bijna omver gereden door een paar zeer onbeleefde wielrenners :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_153236165
Ik zit dit weekend in een vakantiehuisje, maar net dit weekend is het op Veronica. Perfect _O_ _O-
pi_153236209
Ik heb al jaren niet meer gekeken, zit die bocht er nog in net voor de finish waar vroegah altijd wel iemand tegen de zijkant aanknalde?
  woensdag 3 juni 2015 @ 23:55:02 #286
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_153236248
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:53 schreef tralalala het volgende:
Ik heb al jaren niet meer gekeken, zit die bocht er nog in net voor de finish waar vroegah altijd wel iemand tegen de zijkant aanknalde?
Ja die zit er nog en die muur is the wall of champions

pi_153236522
Nice :D
  donderdag 4 juni 2015 @ 08:40:02 #288
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_153238982
Wellicht gokje wagen wie er allemaal tegen die muur aan gaan? :P Volgens mij als je al lichtelijk verkeerd over die curbes gaat, vlieg je er al tegen aan.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_153239023
Mag ik een opmerking maken over Max, inhalen en die muur?
  donderdag 4 juni 2015 @ 08:56:25 #290
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_153239211
Maldonado zou de voorspelbare keus zijn, maar juist daarom zeg ik dat niet :P Misschien een Saubertje.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 4 juni 2015 @ 09:05:29 #291
Maffe Fries
pi_153239353
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 08:40 schreef MrStock het volgende:
Wellicht gokje wagen wie er allemaal tegen die muur aan gaan? :P Volgens mij als je al lichtelijk verkeerd over die curbes gaat, vlieg je er al tegen aan.
Felipe Massa natuurlijk
  donderdag 4 juni 2015 @ 09:07:46 #292
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_153239399
quote:
11s.gif Op donderdag 4 juni 2015 08:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mag ik een opmerking maken over Max, inhalen en die muur?
Tuurlijk, ik zie het zomaar gebeuren. Verraderlijke plek...
pi_153239427
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 09:07 schreef MrStock het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik zie het zomaar gebeuren. Verraderlijke plek...
Ik hoop het uiteraard niet.
  donderdag 4 juni 2015 @ 09:09:59 #294
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_153239436
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2015 09:09 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ik hoop het uiteraard niet.
Nee, ik hoop het absoluut ook niet. Maar als je ziet dat Schumacher en co daar ook crashen, kan het letterlijk iedereen overkomen (nouja, degene die aan de race deelnemen dan, mij zal het nooit overkomen omdat ik nooit in die situatie terecht kom :P)
pi_153239490
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 09:09 schreef MrStock het volgende:

[..]

Nee, ik hoop het absoluut ook niet. Maar als je ziet dat Schumacher en co daar ook crashen, kan het letterlijk iedereen overkomen (nouja, degene die aan de race deelnemen dan, mij zal het nooit overkomen omdat ik nooit in die situatie terecht kom :P)
Ondanks alle regels blijft het randje tussen hard rond gaan of hard de muur in dun.
  donderdag 4 juni 2015 @ 09:14:00 #296
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_153239505
quote:
3s.gif Op donderdag 4 juni 2015 09:12 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ondanks alle regels blijft het randje tussen hard rond gaan of hard de muur in dun.
Ik zou de eerste bocht al niet halen, schijt zeven kleuren stront met die snelheden _O-
pi_153239768
Lijstje van Wiki:

quote:
Alexander Wurz, two-time winner of the Le Mans 24 Hours, in 1997.
Damon Hill, 1996 F1 World Champion, in 1999.
Michael Schumacher, 7 time F1 World Champion, in 1999.
Jacques Villeneuve, 1997 F1 World Champion, in 1997 and 1999.
Ricardo Zonta, 1998 FIA GT sports car Champion, in 1999.
Nico Rosberg, 2005 GP2 Champion.
Nick Heidfeld, 1999 International Formula 3000 Champion, in 2001.
Rubens Barrichello, 1991 British Formula Three Champion in 2002.
Jenson Button, 2009 F1 World Champion, in 2005.
Tiago Monteiro, in 2006.
Juan Pablo Montoya, 1999 CART Champion, in 2006.
Vitantonio Liuzzi, 2004 International Formula 3000 Champion, in 2007.
Kamui Kobayashi, 2008-09 GP2 Asia Series Champion, in 2010.
Sebastian Vettel, 4 time F1 World Champion, in 2011.
Bruno Senna, nephew of 3 time World Champion Ayrton Senna, in 2012.
Pastor Maldonado, 2010 GP2 Series Champion, in 2012.
Dan zou Max zich in een mooi lijstje plaatsen :+
  donderdag 4 juni 2015 @ 09:40:19 #298
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_153240058
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 09:14 schreef MrStock het volgende:

[..]

Ik zou de eerste bocht al niet halen, schijt zeven kleuren stront met die snelheden _O-
Verreweg de meeste fokkers, incl. ik, zullen al een hele kluif hebben om normaal met dat ding weg te rijden. Gaat even wat anders dan in een Ford Focus, zeg maar.
pi_153240124
1 PK per Kg toch ongeveer?
  donderdag 4 juni 2015 @ 13:18:06 #300
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_153244981
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 08:56 schreef twiFight het volgende:
Maldonado zou de voorspelbare keus zijn, maar juist daarom zeg ik dat niet :P Misschien een Saubertje.
Maldonado doet het dit weekend ook wel maar ik denk dat Kvyat de eerste is in VT1.
UI Made bij VanilleKwark.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')