Mooiquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:45 schreef Elfletterig het volgende:
Op Facebook schrijft Frans Timmermans het volgende:
[..]
Het grootste deel van de mensheid is hetero dus dat zal niet zo snel gebeuren. Maar als het wél op grote schaal gaat voorkomen wordt het beter voor de kinderen die dan geen uitzonderingspositie meer hebben.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:51 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het tot nu toe allemaal wel behoorlijk goed lijkt te gaan volgens de resultaten tot nu toe. Maar ja, wat als zoiets echt gemeengoed wordt en op grote schaal gaat voorkomen?
zo heftig reageren op iets als kritiek of een andere mening is ook bekrompen hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
dus het niet volstoppen met bekrompen gedachten
quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:07 schreef deedeetee het volgende:
[..]
zo heftig reageren op iets als kritiek of een andere mening is ook bekrompen hoor.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
ha ha de overbekende * maar jij doet t óók * ????
Als mensen nou eens ophouden met denken kinderen te kunnen nemen, en dat geldt ook voor de kerk, en gewoon proberen helemaal zelf kinderen te krijgen, is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Met die redenering is kinderen nemen nooit in het belang van het kind en sterft de mens uit.
Want DAT is in het belang van het kind ?quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als mensen nou eens ophouden met denken kinderen te kunnen nemen, en dat geldt ook voor de kerk, en gewoon proberen helemaal zelf kinderen te krijgen, is er niets aan de hand.
kijk dat bedoel ik nou....quote:
Een andere mening hebben is heel wat anders dan de kwalificaties die de religieuze gek uit Vaticaanstad eraan geeft. Die zegt niet zoiets als "ik vind het afkeurenswaardig" of "als kerk zijn we hier op tegen", nee: hij noemt het een nederlaag voor de mensheid.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:07 schreef deedeetee het volgende:
[..]
zo heftig reageren op iets als kritiek of een andere mening is ook bekrompen hoor.
Het is een idioot dramatische opmerking idd. Maar ik vind * religieuze gek *ook niet echt geweldig klinken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een andere mening hebben is heel wat anders dan de kwalificaties die de religieuze gek uit Vaticaanstad eraan geeft. Die zegt niet zoiets als "ik vind het afkeurenswaardig" of "als kerk zijn we hier op tegen", nee: hij noemt het een nederlaag voor de mensheid.
Als je willens en wetens zulke taal gebruikt, kun je ook stevige repliek verwachten. Sterker nog: dat MOET zelfs. We kunnen dit soort religieuze gekken namelijk niet krachtig genoeg met woorden bestrijden. Ze zaaien namelijk haat en verdeeldheid met hun zieke statements.
Als je haat jegens andere mensen zo ver gaat dat je zulke taal willens en wetens uitkraamt, dan lijkt "religieuze gek" me nog mild uitgedrukt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:32 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het is een idioot dramatische opmerking idd. Maar ik vind * religieuze gek *ook niet echt geweldig klinken.
Heeft de man het dan over haten gehad ? Ik stoor me er aan dat alles meteen maar voor homohaat wordt uitgemaakt. Potenrammen in het park dát is homohaat. Idiote opmerkingen maken is IMO van een heel ander kaliber.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je haat jegens andere mensen zo ver gaat dat je zulke taal willens en wetens uitkraamt, dan lijkt "religieuze gek" me nog mild uitgedrukt.
Het homohuwelijk "een nederlaag voor de mensheid" noemen is zo dicht als je bij homohaat kunt zijn zonder "ik haat homo's" te zeggen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:45 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Heeft de man het dan over haten gehad ? Ik stoor me er aan dat alles meteen maar voor homohaat wordt uitgemaakt. Potenrammen in het park dát is homohaat. Idiote opmerkingen maken is IMO van een heel ander kaliber.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:45 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Heeft de man het dan over haten gehad ? Ik stoor me er aan dat alles meteen maar voor homohaat wordt uitgemaakt. Potenrammen in het park dát is homohaat. Idiote opmerkingen maken is IMO van een heel ander kaliber.
Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het homohuwelijk "een nederlaag voor de mensheid" noemen is zo dicht als je bij homohaat kunt zijn zonder "ik haat homo's" te zeggen.
Ik kan echt geen haat vinden in die opmerking hoor. Ik kan me wel voorstellen dat homo's zich er flink gekwetst door kunnen voelen. Maar dat maakt het nog geen haat. De meeste reacties van mensen hier die wel geloven in het homohuwelijk spreken veel meer haat uit vind ik.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het homohuwelijk "een nederlaag voor de mensheid" noemen is zo dicht als je bij homohaat kunt zijn zonder "ik haat homo's" te zeggen.
Stel je voor, negers kregen het stemrecht, of burgerrechten, en het vaticaan roept, een Nederlaag voor de mensheid..quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:24 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik kan echt geen haat vinden in die opmerking hoor. Ik kan me wel voorstellen dat homo's zich er flink gekwetst door kunnen voelen. Maar dat maakt het nog geen haat. De meeste reacties van mensen hier die wel geloven in het homohuwelijk spreken veel meer haat uit vind ik.
Er was toch juist een enorme dubbele regenboog boven Dublin te zien toen de uitslag bekend werdquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:39 schreef crystal_meth het volgende:
Als Ierland door een natuurramp getroffen wordt moeten ze niet komen klagen.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:49 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Er was toch juist een enorme dubbele regenboog boven Dublin te zien toen de uitslag bekend werd?
Geef gewoon toe, jij ziet ook liever geen homo's trouwenquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:22 schreef hans1985 het volgende:
[..]
Tis fok forum he,niet Marokko forum.
De eindtijdquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:31 schreef Duikbril112 het volgende:
Tja, hij is tenminste eerlijk en eens niet zo smerig politiek-correct.Dat kan ik eigenlijk alleen maar waarderen... Hij zegt tenminste waar die voor staat. En ja, de Bijbel keurt homoseksualiteit nu eenmaal af. En één van de tekenen van de Eindtijd is dat dingen als homoseksualiteit normaal worden in de ogen van de mensen, en de boel helemaal ontspoort. Toch raar dan om van iemand te vragen die daar voor staat en daarin gelooft, mee te gaan in die waanzin van de waan van de dag?
"ik denk zo en dus doet iedereen die anders denkt maar alsof".quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:54 schreef Szikha het volgende:
[..]
Geef gewoon toe, jij ziet ook liever geen homo's trouwen
Ik geef het gewoon toe. Ik doe niet aan schijnheiligheid. Ik vind homo's vies en zie het liefst die gay parades verdwijnen.
Het huwelijk is iets tussen een man en een vrouw. Zo is dat geregeld door moeder natuur. Zo zie ik dat. Ik hoef geen vinger wijzen
Ik denk dat meesten hier precies zo denken.
Het Vaticaan neem ik niet serieus. Maar dat men zo schijnheilig reageert op de visie van het Vaticaan is lachwekkend te noemen vooral omdat we allemaal een beetje iets tegen homo's hebben. Of je nu Berber , Rus of Nederlander bent. Ongeacht je religieus bent of niet.
Face it : acceptatie van homoseksuelen is er niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |