Tis fok forum he,niet Marokko forum.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:53 schreef Szikha het volgende:
volgens mij zal een groot deel van de users hier homo's uitschelden of er een op zijn bek timmeren.
Schijnheiligheid is niet alleen bestemd voor het Vaticaan
Nee, de schrijver van dat stukje en de homobeweging zijn dat ook. Ik zie de schijnheiligheid van het Vaticaan niet zo. Dat staat al eeuwen voor een monogame relatie tussen man en vrouw die zo kinderen voortbrengt en grootbrengt. Vanuit het perspectief van de kinderen is dat helemaal niet zo verkeerd gebleken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:07 schreef Szikha het volgende:
[..]
[..]
Zoals ik al zei, niet alleen het Vaticaan is schijnheilig
Ja, maar alleen online.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:11 schreef Individual het volgende:
[..]
Poll: Zal een groot deel van de users hier homo's uitschelden?
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Acceptatie van homoseksualiteit is natuurlijk prima.quote:Paus Franciscus heeft nog niet op de uitkomst van het Ierse referendum gereageerd. Maar eerder had hij op vragen over het mogelijke bestaan van een 'homo-lobby' binnen de kerk geantwoord: 'Wie ben ik om te oordelen?' Die opmerking riep bij veel progressieve katholieken de hoop op dat de kerk een andere weg was ingeslagen, een weg waarop meer ruimte was voor acceptatie van homoseksualiteit.
Want homo's kunnen niet trouwen en adopteren?quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Acceptatie van homoseksualiteit is natuurlijk prima.
Maar wanneer gaan de homoseksuelen zelf accepteren dat een ( kerkelijk ) huwelijk en kinderen nu eenmaal niet binnen hun relatie passen ?
Dat ja.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Maar wanneer gaan de homoseksuelen zelf accepteren dat een ( kerkelijk ) huwelijk en kinderen nu eenmaal niet binnen hun relatie passen ?
Waarom? Het is niets anders dan een contractuele verbondenheid.quote:
hihiquote:
Niet waar.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:25 schreef Worteltjestaart het volgende:
Het is niets anders dan een contractuele verbondenheid.
Wel.quote:
Waarom zouden ze dat recht niet hebben? Zolang ze maar genoeg aanhangers weten te mobiliseren (wat niet het geval was in Ierland), dan kunnen ze hun wil doordrukken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:25 schreef Worteltjestaart het volgende:
Dat zij echter menen het recht te hebben om iemand voor het huwelijk te weigeren wat nergens met de kerk te maken heeft, is onzinnig.
Nee, het heeft derdenwerking, in tegenstelling tot andere contractuele relaties die alleen werking hebben tussen partijen. Daar is het nou juist allemaal om te doen. (Bijna) niemand wil homo's het recht ontzeggen om gezamenlijk af te spreken hun leven met elkaar te delen.quote:
Daarom juist, kan ook gewoon bij de notaris gedaan worden, daar is geen gemeente voor nodig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:25 schreef Worteltjestaart het volgende:
Waarom? Het is niets anders dan een contractuele verbondenheid.
Ja, dat zou kunnen. Maakt in principe niets uit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Daarom juist, kan ook gewoon bij de notaris gedaan worden, daar is geen gemeente voor nodig.
Ik zie geen enkele reden waarom dat niet zou passen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
waarom zou dat niet passen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
omdat... omdat... shit kan niks verzinnen. het mag gewoon niet want bah.quote:
Welke derden?quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, het heeft derdenwerking, in tegenstelling tot andere contractuele relaties die alleen werking hebben tussen partijen.
Jij denkt zeker ook dat alle homo's/Lesbo's met kinderen die geadopteerd hebben?quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
De overheidquote:
Ik vind dat een huwelijk een relatie tussen man en vrouw is. En adopteren kunnen ze wel maar ik vind het niks voor een kind om niet in een normaal gezin op te kunnen groeien.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Want homo's kunnen niet trouwen en adopteren?
waarom pas dat niet? Denk zelfs dat homoseksuele koppels over het algemeen een veel betere overweging maken om kinderen te nemen dan hetero koppels.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |