Pagan Poetry, Joga, Play Dead, I've Seen it All, Hyperballad, Venus as a boy, Isobel, Bachelorette...quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:40 schreef ranja het volgende:
[..]
heel raar jaVoor mij toch wel human behaviour, ook de 12 minuten versie daarvan erg gaaf.
en Army of Me en Come to Me en Hyper-Ballad en Play Dead en en...
Zweden en Ierland voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Zweden, Rusland en Griekenland kunnen dat. Het is toch ook schrijnend dat de UK verreweg de meeste muzikale achtergrond hebben en elk jaar in de achterhoede eindigen? Blijkbaar is er toch iets mis aan de interpretatie. Wij denken allemaal dat het een comedyshow is, maar volgens mij eindig je echt wel hoger met kwaliteit. Alleen hebben een paar rare uitschieters (Verka Seduchka, die gare oma's) ons dat laten denken. Al heb ik daar wel een lollige avond mee. Dat heb je nodig, die Moldavische politieman heeft me goed laten lachen evenals die Finnen.
Mwah, Rise like a phoenix was gewoon een prima liedje. Dat die man zich uitdoste in een jurk en met een vrouwenkapsel en makeup terwijl hij een baard lied staan was wat maf, daarnaast gedroeg hij zich als een complete debiel, maar het liedje was best okequote:Op woensdag 27 mei 2015 00:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Heb niet het idee dat kwaliteit wint als ik alleen winnaars als dit
en die Wurst man/vrouw herriner.
Omdat je de opvallende dingen makkelijker onthoudt dan de gewone hitjes (bv euphoria)quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Heb niet het idee dat kwaliteit wint als ik alleen winnaars als dit
en die Wurst man/vrouw herriner.
Belgie was ook tof maar ik dig Lorde ook wel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:43 schreef Slobeend het volgende:
Liedjes van Letland en België vond ik nog redelijk indie verantwoord.
Wel heel erg Lorde inderdaad.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Belgie was ook tof maar ik dig Lorde ook wel.
Dotan natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik hoop gewoon dat Nederland De Jeugd van Tegenwoordig stuurt
dan denkt het halve buitenland dat we ons hebben laten inspireren door finland dit jaarquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik hoop gewoon dat Nederland De Jeugd van Tegenwoordig stuurt
Het leek echt enorm op Yellow Flicker Beat (quote:
De Jeugd gaat nooit scoren natuurlijk, beste optie (qua Oost-Europa votes) is een DJ plus een gothzangeres a la In and Out of Love maar hoe groot is die kans?quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:46 schreef ranja het volgende:
[..]
dan denkt het halve buitenland dat we ons hebben laten inspireren door finland dit jaar
of zouden Slovenie en Portugal door hebben dat het wat anders is?
nou het voordeel van de afgang van trijntje is wel dat de bekende artiesten niet meer over elkaar heenbuitelen over maar naar het songfestival te willen zoals na het succes van Anouk en Ilsequote:
Die moet gewoon het nummer produceren en daar niet gaan staan draaien.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar een DJ op een songfestival
Stuur dan Andre Rieu met zangeres.
Het probleem blijft de Tros. Die komen straks aan met Jan Smit ofzoquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:48 schreef ranja het volgende:
[..]
nou het voordeel van de afgang van trijntje is wel dat de bekende artiesten niet meer over elkaar heenbuitelen over maar naar het songfestival te willen zoals na het succes van Anouk en Ilse
Voor zover ik weet tenminste. Volgend jaar dus hopelijk weer iets normaals heensturen.
als nederland ooit nog een keer wint kunnen ze Rieu wel vragen om de liedjes muzikaal te begeleiden in plaats van met bandjes te werkenquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar een DJ op een songfestival
Stuur dan Andre Rieu met zangeres.
Denk dat die gast wel wat beters heeft te doen alleen.
z'n commentaar was al tenenkrommendquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het probleem blijft de Tros. Die komen straks aan met Jan Smit ofzo
heb je z'n Israel-grapje gehoord?quote:
Hij zei dat die vast geen 12 punten aan Duitsland gingen gevenquote:
Kan niet wachten tot je zo'n show te zien krijgt op een songfestival.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die moet gewoon het nummer produceren en daar niet gaan staan draaien.
oh dat, jaquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij zei dat die vast geen 12 punten aan Duitsland gingen geven
Ja als ze iets niet leuk vinden geef ik het altijd kansquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:54 schreef ranja het volgende:
[..]
oh dat, ja
maar goed alles wat ik leuk vond dat vond hij niksdie ander ook trouwens met z'n 'donkere wolken' steeds. Als hij dat zei ging ik er weer even voor ziten.
tja en als je dan weet dat alleen de zang live is en de rest playbackquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Kan niet wachten tot je zo'n show te zien krijgt op een songfestival.
Ja Satellitequote:Op woensdag 27 mei 2015 00:59 schreef ranja het volgende:
Trouwens net noemde iemand Lena... die heeft net een nieuw album uit. Op zich wel redelijk voor een los nummertje maar toch net niet als heel album.
Ik vind Taken By a Stranger, waar ze het jaar na Satellite weer mee meedeed nog veel beterquote:Op woensdag 27 mei 2015 01:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja SatelliteMaar verder vind ik haar ook niet zo bijzonder, beetje one hit wonder toch wel.
Anderzijds ben ik ook verzot op de Sugababes
Na angels with dirty faces, oke?quote:Op woensdag 27 mei 2015 01:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vind Taken By a Stranger, waar ze het jaar na Satellite weer mee meedeed nog veel beter
en Sugababes hadden na Overload wel mogen stoppen, dan was het een wereldact geweest
quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zei dat die vast geen 12 punten aan Duitsland gingen geven
We moeten gewoon Within Temptation sturen, dat was/is vrij populair, ook in Oost-Europa.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Jeugd gaat nooit scoren natuurlijk, beste optie (qua Oost-Europa votes) is een DJ plus een gothzangeres a la In and Out of Love maar hoe groot is die kans?
Anders mogelijk Kovacs, je ziet dat het bij Letland ook werkte, of Blaudzun.
Ik vind hem top.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:19 schreef Norrage het volgende:
Hoe is die Jamie XX? Niet door dat ie al 'uit' was
Er zit soms best wat aardigs tussenquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:35 schreef ranja het volgende:
[..]
om van die liedjes zoals ik postte en de 'letse bjork' op te pikken
Je hoeft je sowieso niet te verantwoorden hoor, ik hou van het ESFquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom luister ik naar de top 2000?
Waarom luister ik naar 3fm?
Waarom luister ik naar My Bloody Valentine?
Ik hoop dat ik mij op geen van deze vragen moet verantwoorden. Ik luister niet alleen maar wat goed of slecht is.
Ik heb met het songfestival een vermakelijke avond. Dan voldoet het. Als ik er een kutavond mee zou hebben zou ik het niet aanzetten nee.
Ik nam het ook niet op die manier op, ik wilde alleen aangeven dat het meer mijn 'ik trek weinig aan van wat ik goed moet vinden'-mentaliteit is die daarvoor zorgt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er zit soms best wat aardigs tussen
[..]
Je hoeft je sowieso niet te verantwoorden hoor, ik hou van het ESFMaar het wordt meestal gezien als "fout" dus daarom verbaasde het me dat jullie het ook kijken
Dat is sowieso een goede instellingquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik nam het ook niet op die manier op, ik wilde alleen aangeven dat het meer mijn 'ik trek weinig aan van wat ik goed moet vinden'-mentaliteit is die daarvoor zorgt.
Ik vind het een geweldige plaat. Samen met Sufjan Stevens het beste van 2015 wat mij betreft.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:19 schreef Norrage het volgende:
Hoe is die Jamie XX? Niet door dat ie al 'uit' was
Ik vond de audiokwaliteit nog wat matig en hoopte dat die iTunes-stream met kekke visuals een stuk beter zou zijn. Helaas...quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:18 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik vind het een geweldige plaat. Samen met Sufjan Stevens het beste van 2015 wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |