Vind hem er prima uitzien, maar wat geld in gestopt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:10 schreef crowdiefunder het volgende:
Weer een nieuwe GVE, Mensquare, exclusieve vrijetijdskleding voor mannen.
Neequote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:07 schreef Thezappa het volgende:
iemand die bezig is met steekflens van KOM? ik twijfel er een beetje over
ga het niet doen , kan het niet inschattenquote:
Ik heb er naar gevraagd in het verleden. GVE heeft mij verteld dat het een AFM richtlijn is dat Bedrijven via CF niet aan particulieren mogen lenen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:04 schreef Horsemen het volgende:
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 21:58 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik weet niet of het in de voorwaarden staat (het zal wel), maar bij het investeren krijg ik een duidelijke melding dat het niet is toegestaan. Heel af en toe is het wel jammer maar er blijft idd. genoeg over.
Ik vraag mij af wat de achterliggende gedachte is van deze regel. Misschien om belangen verstrengeling te voorkomen??
Nope.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:07 schreef Thezappa het volgende:
iemand die bezig is met steekflens van KOM? ik twijfel er een beetje over
ik heb twijfels bij retail in deze tijd maar moet zeggen dat dit er erg solide uitziet. Er zit ook best veel EV in de onderneming. Vraag me wel af of dat allemaal vast zit, anders zou de financiering ook niet nodig zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:14 schreef µ het volgende:
[..]
Vind hem er prima uitzien, maar wat geld in gestopt.
Online en offline... Ondernemer lijkt het te hebben begrepen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:25 schreef µ het volgende:
Mensquare waar men het over heeft:
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=10828
Vind dit soort teksten altijd wel leuk.quote:Onze winkel is een begrip in Breda en omstreken. Al meer dan 25 jaar zijn we gevestigd in de Halstraat in Breda
Heb de vraag bij GVE neergelegd. In principe tekent de eigenaar toch altijd mee in prive? Het lijkt hier dat naast de eigenaar ook de tweede B.V. meetekent. Wat ik graag zou willen overgens.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:40 schreef crowdiefunder het volgende:
Lijkt mij alleen de 2 BV's en niet de man zelf in privé.
Antwoord GVE is er zeer snel:quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:47 schreef NaRegenDeZon het volgende:
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 11:40 schreef crowdiefunder het volgende:
Lijkt mij alleen de 2 BV's en niet de man zelf in privé.
Heb de vraag bij GVE neergelegd. In principe tekent de eigenaar toch altijd mee in prive? Het lijkt hier dat naast de eigenaar ook de tweede B.V. meetekent. Wat ik graag zou willen overgens.
Zeker na de Talamini ervaring.
Mee eens. Dus weg met die nummers.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:04 schreef crowdiefunder het volgende:
Goed om te weten, misschien maar klein bedragje erin stoppen dan
Wellicht die telefoonnummers even wissen? De persoon zit vast niet te wachten op allerlei belletjes op zijn mobiel van het weekend van ons
moeilijk te verklaren als dat chalet met een ontzettend slecht verhaal wel zo vol isquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:38 schreef crowd_funder het volgende:
Mensquare lijkt een leuk projectje. Toch gaat het minder hard dan ik had verwacht.
En voor wie de man wat beter wil leren kennen:quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:35 schreef CRWD het volgende:
Misschien heb ik het verkeerd maar:
Heeft u een vast dienstverband, dan wel een overige vaste bron van inkomen?
Ik heb een vaste arbeidsongeschiktheidsuitkering.
Met het fokken met de Airedales heb ik een 2e bron van inkomsten. Via mond tot mond reclame lopen deze inkomsten gestaag door en zijn jaarlijks stabiel.
Dus we kunnen de incentives naar je doorsturen, dan kun je kennismakenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
Vind dit soort teksten altijd wel leuk.
Ik woon in breda en omgeving, maar ik heb er nog nooit van gehoord.
Sterker nog, niemand bij ons thuis of in de buurt.
Maargoed, ziet er wel goed uit
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)2014/2014-064-pb.htmquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:46 schreef crowd_funder het volgende:
Zien er mensen toch grotere risico's in dit project. Waar zit dit dan in?
De tijd zal het leren. Mensen blijven kleding kopen soms wat meer soms wat minder. Naakt gaan ze niet over straat. Zo te zien heeft deze man het goed voorelkaar. Dus van mij heeft hij een investering gekregen. Voor dit soort winkels met webshop zie ik wel bestaansrecht.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:46 schreef crowd_funder het volgende:
Zien er mensen toch grotere risico's in dit project. Waar zit dit dan in?
Ik pas.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:30 schreef crowdiefunder het volgende:
Ik twijfel ook nog, want retail/modewinkels hebben het best lastig.
Inderdaad, 20 dagen erbij. Dat moeten ze wel redden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:51 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Ze krijgen er weer 20 dagen bij of ze nemen genoegen met 90%
Moet nog wel even wat nieuwe kleding hebben jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:47 schreef Zand60 het volgende:
[..]
Dus we kunnen de incentives naar je doorsturen, dan kun je kennismaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |