Martin Simek vindt Quinsy een zwartjequote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:45 schreef OProg het volgende:
Volgend Quinsy Gario is dit een rascistische boom.
Zelfde ras.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
doet me denken aan
http://www.koelman.com/wp(...)3/lieve-allemaal.jpg
Houterige grap.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:48 schreef dasorakel het volgende:
Ik vraag me af waarom ze de gemeente aanklagen. Klaag de boom aan!
Pak t probleem bij de wortels aan
Dat kan best op die leeftijd.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Volgens mij wil je die eiseres echt niet zonder make-up zien.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:49 schreef tralalala het volgende:
En dan valt de boom per ongeluk op het huis, topshow!
Dit jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:51 schreef Max23 het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon de broer van Mart Smeets
Dat is het ookquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:52 schreef alors het volgende:
Ik dacht dat dit die ene kerel van de jury wasOf is dat ook zo?
dat is hem ookquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:52 schreef alors het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:52 schreef alors het volgende:
Ik dacht al wat lijkt hij erop, maar waarom zou je als wethouder in de jury van zo'n programma gaan zitten?quote:
Dat krijg je naarmate de jaren vorderen. Of denk jij nog strak in het velletje te zitten met 65?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
staat los van de leeftijd, volgens mij is ze idd verlept
Toen was hij nog geen wethouder geloof ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht al wat lijkt hij erop, maar waarom zou je als wethouder in de jury van zo'n programma gaan zitten?
zij is echt geen 65 jaar, al ziet ze er wel zo uitquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat krijg je naarmate de jaren vorderen. Of denk jij nog strak in het velletje te zitten met 65?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Met die zon gaat haar huid nog verder achteruit, die boom beschermde haar.
En het immer aanwezige brilletje voor de broodnodige intellectuele uitstraling niet te vergeten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:57 schreef Exorbitantes het volgende:
Die wethouder is ook echt zo'n prototype bestuurder.
Dik, kaal, geld en de royale lach uiteraard.
haha idd!quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:44 schreef dl3b het volgende:
[..]
En het immer aanwezige brilletje voor de broodnodige intellectuele uitstraling niet te vergeten.
en hij zat in de jury van De Rijdende Rechter.quote:Op donderdag 28 mei 2015 02:44 schreef dl3b het volgende:
[..]
En het immer aanwezige brilletje voor de broodnodige intellectuele uitstraling niet te vergeten.
quote:Wordt Vervolgd - Vikash
Jetske bezoekt hondenliefhebster Marja van Dalen. Via stichting Dog Adoptions kwam Marja hond Vikash tegen, die ze besloot te adopteren. Maar het dier werd al snel ziek en moest geopereerd worden. Voor Marja was dit onbetaalbaar, waardoor ze aanklopte bij de stichting. Zij lieten hem voor duizenden euro’s opereren. Het dolblije baasje wilde daarna haar hond weer terug, maar daar ging de stichting niet mee akkoord.
Meester Visser stelde Marja in haar gelijk, tot woede van de stichting. Jetske kijkt hoe het ervoor staat tussen Vikash en zijn baasje. Zijn ze gelukkig herenigd?
De Rijdende Rechter, Wordt Vervolgd: dinsdag 2 juni, 22.20 uur op NPO 1.
Daar had ik toen een artikel over gevondenquote:
Herinner me ook vaag iets. Had ze de hond uiteindelijk toch weg gedaan?quote:Op maandag 1 juni 2015 20:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Daar had ik toen een artikel over gevondenzal 'm eens opzoeken.
Dacht het niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:12 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dit is niet de 'HOUDT DIE HOND VAST!' uitzending, toch?
Volgens mij hoor ik net in de trailer 'HOU DIE HOND VAST!'quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dacht het niet.
En ook niet de "lekker met zijn balletjes spelen" uitzending
Hij is DE HOND VASTHOUDEN.quote:
Resident Evilquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:29 schreef Karina het volgende:
Het is net een horrorfilm. Je verwacht dat die hond keihard gaat aanvallen.
Martin blijft tactisch op afstand van dieren sinds Karel.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:29 schreef Karina het volgende:
Het is net een horrorfilm. Je verwacht dat die hond keihard gaat aanvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |