Ik zou het gewoon wel doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vind ook wel dingen vreemd die ik hier niet ga uitspreken.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:00 schreef Fir3fly het volgende:
Pfff nou vooruit. Maar als niemand het hier had gemeld was het blijven staan.
Ja ja, ik ben al weg. Wanneer ben je jarig?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
NWS / Christelijke asielzoeker „ontvlucht” azc uit angst voor moslims
Kan iemand Janneke141 eens aan het verstand peuteren dat ze ophoudt met doen alsof ze andermans mening verwoordt? Ik heb het verschillende keren* rechtstreeks gevraagd, maar ze blijft gewoon doorgaan met deze bijzonder irritante manier van discussiėren.
* = in dit topic en ook in diverse eerdere topics.
Je hoeft niet weg. Je moet gewoon kappen met doen alsof je andermans mening precies weet en kunt verwoorden. Mensen geven zelf hun mening wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja ja, ik ben al weg. Wanneer ben je jarig?
Geen probleem. Maar misschien dat het (weerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:17 schreef Specularium het volgende:
Ik heb het gewoon verwijderd hoor, kinderachtig gedoe.
Het nieuws is juist meer de manier waarop ie het zei dan wat ie zeiquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:48 schreef Dwersdriever het volgende:
NWS / 'Opstelten en Teeven moeten asperges gaan steken.'
Kan deze topic-titel wat neutraler? Bijvoorbeeld: 'Hans de Boer (VNO-NCW) pleit voor forse verlaging bijstand.'
Bijval voor dit verzoek, zoals hier al uitgelegd: NWS / 'Opstelten en Teeven moeten asperges gaan steken.'quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:48 schreef Dwersdriever het volgende:
NWS / 'Opstelten en Teeven moeten asperges gaan steken.'
Kan deze topic-titel wat neutraler? Bijvoorbeeld: 'Hans de Boer (VNO-NCW) pleit voor forse verlaging bijstand.'
Wel wat aangepast + andere bron toegevoegdquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:48 schreef Dwersdriever het volgende:
NWS / 'Honderdduizenden Nederlanders met een uitkering zijn 'labbekakken' '
Thanksquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wel wat aangepast + andere bron toegevoegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |