Het is Dordrecht, de meeste doen dat al.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:59 schreef arjan1112 het volgende:
heeft het cda liever dat die jongens drugs gaan dealen ?
Hear, hear!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ze kunnen ook een sletjestax invoeren in plaats van die arme jongens te laten betalen voor van die meisjes die zeggen dat ze netjes de pil slikken.
Want de man is altijd de schuldige natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:16 schreef hottentot het volgende:
Ik vind het wel een goed plan. Waarom moet de gemeenschap ervoor opdraaien als de vader zich drukt.
Het proces is nu heel omslachtig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:40 schreef jeroen25 het volgende:
Wat is er nu nieuw aan dit idee?
Als vaststaat dat iemand de vader is dan kan hij toch al verplicht worden om alimentatie te betalen?
met termen als korten op de uitkering en playertax kan het CDA natuurlijk gemakkelijk scoren.
Feministische policor, blanke onschuldige man.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Want de man is altijd de schuldige natuurlijk.
Wat nou als zo'n meisje claimt de pil te slikken of een condoom saboteert? Dan snap ik dat je als man wegloopt, maar dan wordt je er even mooi door de overheid bij genaaid.
En dan wel strijden voor gelijkheid, behalve als het in hun voordeel werkt zoals hier. Want elke mogelijkheid om de blanke, onschuldige man te discrimineren wordt met beide handen aangepakt door de feministische policor.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ze kunnen ook een sletjestax invoeren in plaats van die arme jongens te laten betalen voor van die meisjes die zeggen dat ze netjes de pil slikken.
Ditquote:Op woensdag 27 mei 2015 08:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
Wie het kindje krijgt mag het houden.
Wat heeft blank hier mee te maken?quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat nou als zo'n meisje claimt de pil te slikken of een condoom saboteert? Dan snap ik dat je als man wegloopt, maar dan wordt je er even mooi door de overheid bij genaaid.
En dan wel strijden voor gelijkheid, behalve als het in hun voordeel werkt zoals hier. Want elke mogelijkheid om de blanke, onschuldige man te discrimineren wordt met beide handen aangepakt door de feministische policor.
Mensen zelf voor hun kinderen laten betalen in plaats van bewust kinderlozen ervoor laten opdraaien. Klinkt raar hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Is een kinderbelasting invoeren niet gewoon veel verstandiger?
Als een vrouw zwanger wordt van een man die zegt onvruchtbaar te zijn vindt jij het dan de schuld van die man? Of zou je dan roepen dat die vrouw een domme koe is dat ze iemand die ze amper kent op zijn blauwe ogen heeft geloofd?quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
de helft van deze gevallen betreft niet blanken ?quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat heeft blank hier mee te maken?
Prima, stappen bewust kinderlozen dan ook uit het AOW-stelsel waar mijn kinderen straks aan bijdragen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:28 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Mensen zelf voor hun kinderen laten betalen in plaats van bewust kinderlozen ervoor laten opdraaien. Klinkt raar hoor.
Graag, mag ik betaalde premie terug en zelf voor mijn pensioen zorgen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Prima, stappen bewust kinderlozen dan ook uit het AOW-stelsel waar mijn kinderen straks aan bijdragen?
Tja als je een meid inwendige stokslagen verkoopt zul je toch je verantwoording moeten nemen als je dan met een kind komt te zitten. Dat is gelijkheid. Samen los je het dan op.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:27 schreef Sapstengel het volgende:
Gelijkhied is dan[quote]Op woensdag 27 mei 2015 00:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Zwanger worden doe je met z'n tweeën.
Overigens ben ik wel voor het ontmoedigen van zwangerschap van bepaalde figuren, maar dat moet wel structureel en doortastend gebeuren, nier zo halfhartig als hier.
Vind het vooral nogal seksistisch klinken door bij voorbaat zwangere vrouwen als slachtoffer te zien en de vader als de dader. Vrouwen hebben gelijke rechten, dus ook gelijke plichtenquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:35 schreef Hexagon het volgende:
Klinkt sympathiek maar ik vraag me sterk af hoe uitvoerbaar dit is
Als je op wat voor manier dan ook zo dom bent om tegen je wil een kind te verwekken dan ben je er ook mede verantwoordelijk voor imo. Zo'n kerel kan ook bij de drogist maatregelen kopen om te voorkomen dat hij belazerd wordt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind het vooral nogal seksistisch klinken door bij voorbaat zwangere vrouwen als slachtoffer te zien en de vader als de dader
Van beide ja, waarom dan maar 1 met de gevolgen achter laten?quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:36 schreef Erno-BE het volgende:
Meisjes cq vrouwen moeten ook verantwoordelijkheid nemen door de pil te slikken, tenzij er sprake is van verkrachting is een playertaks flauwekul. Geen voorzorgsmaatregelen nemen is eigen schuld.
Welke gelijke plichten zijn er dan als de man gewoon weg kan lopen en de vrouw met de gevolgen blijft zitten?quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind het vooral nogal seksistisch klinken door bij voorbaat zwangere vrouwen als slachtoffer te zien en de vader als de dader. Vrouwen hebben gelijke rechten, dus ook gelijke plichten
Zowel jongens (condoom omdoen) als meiden (pil slikken) moeten verantwoordelijkheid nemen. Alleen die playertax schuift enkel door verantwoordelijkheid op de man af, terwijl de vrouw net zo schuldig is.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Van beide ja, waarom dan maar 1 met de gevolgen achter laten?
En hoezo moet het meisje verantwoordelijkheid nemen door een hormomensloot te nemen en is een condoom omdoen voor die jongen te lastig?
En de vrouw kan de pil slikkenquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als je op wat voor manier dan ook zo dom bent om tegen je wil een kind te verwekken dan ben je er ook mede verantwoordelijk voor imo. Zo'n kerel kan ook bij de drogist maatregelen kopen om te voorkomen dat hij belazerd wordt.
True, maar ik zie meer in preventie ipv dat vrouwen zich laten zwangeren om dan vervolgens jarenlang blij in de bijstand kunnen gaan zittenquote:Slachtoffer is overigens meer het kind in kwestie. Ik zie de maatregel dan ook meer om te zorgen dat die niet tekort komt.
Nee hoor, de vrouw moet er even goed voor zorgen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:48 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zowel jongens (condoom omdoen) als meiden (pil slikken) moeten verantwoordelijkheid nemen. Alleen die playertax schuift enkel door verantwoordelijkheid op de man af, terwijl de vrouw net zo schuldig is.
Nope, ik wil dat vrouwen net zo goed verantwoordelijkheid dragen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Welke gelijke plichten zijn er dan als de man gewoon weg kan lopen en de vrouw met de gevolgen blijft zitten?
Wat mensen met jouw mening willen zijn geen gelijke rechten, het tegendeel is waar. Jullie willen geen verantwoordelijkheid voor de een, alle verantwoordelijkheid bij de ander.
En ze kan erover liegen. Als je die gok neemt als joch dan mag je ook voor de gevolgen in staan door verantwoordelijkheid te nemen voor de spruit die je verwekt hebt in je naiviteit.quote:
Dat is natuurlijk nog beterquote:True, maar ik zie meer in preventie ipv dat vrouwen zich laten zwangeren om dan vervolgens jarenlang blij in de bijstand kunnen gaan zitten
Dat is gewoon haar straf van het niet dragen van verantwoordelijkheid. Pil slikken is echt niet moeilijk hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hoor, de vrouw moet er even goed voor zorgen.
Nee, die (in zoverre het zou kunnen werken) verdeelt juist de schuld over beiden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:48 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zowel jongens (condoom omdoen) als meiden (pil slikken) moeten verantwoordelijkheid nemen. Alleen die playertax schuift enkel door verantwoordelijkheid op de man af, terwijl de vrouw net zo schuldig is.
En beloon je dus het liegen van de moeder met bijstand en alimentatiequote:Op woensdag 27 mei 2015 12:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En ze kan erover liegen. Als je die gok neemt als joch dan mag je ook voor de gevolgen in staan door verantwoordelijkheid te nemen voor de spruit die je verwekt hebt in je naiviteit.
Een condoom om je piemel doen is dat ook niet,quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:54 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dat is gewoon haar straf van het niet dragen van verantwoordelijkheid. Pil slikken is echt niet moeilijk hoor.
De vrouw verzekerd zich van jarenlang bijstand zonder solicitatieplichtquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:55 schreef erodome het volgende:
Beide hebben schuld, beiden dragen verantwoordelijkheid. En dat is dus niet de vrouw draagt alle verantwoordelijkheid en de man loopt fluitend weg.
Doen ze dat dan niet? Jij dacht werkelijk dat je als vrouw een ongepland kind krijgt dat geen gevolgen heeft? Geen bakken met geld kost, carriere kansen kost, geen zorgen kost en ga zo maar door?quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nope, ik wil dat vrouwen net zo goed verantwoordelijkheid dragen.
Je snapt wel dat het in dit geval in 9 van de 10 zaken gaat om een bepaalde bevolkingsgroep waarbij de vader direct wegrent zodra zijn zaadcel een eicel ruikt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, die (in zoverre het zou kunnen werken) verdeelt juist de schuld over beiden.
Weet niet of ik een voorstander van dit systeem ben, maar gewoonweg op de blaren zitten die je zelf veroorzaakt hebt vind ik voor beiden geen slecht iets.
Of de vrouw in kwestie op die blaren zit is geen vraag, zij draagt de grootste last zelfs, daar is niets aan te doen. Dat de man in kwestie ook gevolgen heeft vind ik niet meer dan normaal.
Zeer zeker in dit soort situatie's, waarbij er geen sprake is van keihard genaaid worden door iemand die je had moeten kunnen vertrouwen.
Beide hebben schuld, beiden dragen verantwoordelijkheid. En dat is dus niet de vrouw draagt alle verantwoordelijkheid en de man loopt fluitend weg.
Oh, neem me, een condoom hoeft niet, ik gebruik de pil, wat, vertrouw je me niet, kom in me!quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een condoom om je piemel doen is dat ook niet,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |