quote:Op maandag 25 mei 2015 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat gebeurt neem ik 2 dagen lang een VVV-UI.
Jezus wat een waaghals ben ik toch eigenlijk.
Gewaagde voorspelling.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben er weer, maar dit gaat VVV niet meer winnen.
Je vvv hype mislukt al 3 jaarquote:Op maandag 25 mei 2015 17:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben er weer, maar dit gaat VVV niet meer winnen.
Is gespeeld.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Loont het de moeite om laatste half uur nac - vvv te gaan kijken?
Elke idioot juicht voor NAC. Je haat jegens Maaskant mag nog zo groot zijn, maar promotie voor Roda zou terreur zijn.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:01 schreef Paxcon het volgende:
Ik weet nu niet of ik moet juichen voor Roda of voor NAC straks
Ik neig naar NAC
rot toch op met je NAC die verdienen het om eruit te flikkeren.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elke idioot juicht voor NAC. Je haat jegens Maaskant mag nog zo groot zijn, maar promotie voor Roda zou terreur zijn.
Moeilijk hè. Roda gaat waarschijnlijk failliet als ze niet promoveren. Wéér een Jupiler-club minder. Maar ja, anders zit je er in de Eredivisie mee opgescheept.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:01 schreef Paxcon het volgende:
Ik weet nu niet of ik moet juichen voor Roda of voor NAC straks
Ik neig naar NAC
Ze hebben het hele seizoen al niet echt een degelijk plan.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
VVV heeft nou niet echt een tactisch strijdplan.
Heraclesquote:Op maandag 25 mei 2015 18:03 schreef hafcfan het volgende:
Enige kutte aan Roda is dat Heracles er uit standaard verliest.
quote:Op maandag 25 mei 2015 18:03 schreef hafcfan het volgende:
Enige kutte aan Roda is dat Heracles er uit standaard verliest.
Rot jij lekker op met je Roda JC. Die ploeg doet niets anders dan vies Dnijepr-voetbal spelen. Samen met hun tokkiefans schelden ze de scheidsrechter voor alles en iedereen kapot bij een foutieve beslissing. Dat is nog ernstiger dan hier over Feyenoord beweerd wordt. Echt, zulke ploegen moet je niet willen in de Eredivisie.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
rot toch op met je NAC die verdienen het om eruit te flikkeren.
Vandaar je GAE-haatquote:Op maandag 25 mei 2015 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot jij lekker op met je Roda JC. Die ploeg doet niets anders dan vies Dnijepr-voetbal spelen. Samen met hun tokkiefans schelden ze de scheidsrechter voor alles en iedereen kapot bij een foutieve beslissing. Dat is nog ernstiger dan hier over Feyenoord beweerd wordt. Echt, zulke ploegen moet je niet willen in de Eredivisie.
Ze teren eigenlijk alleen op hun aanval en hebben voor JL-begrippen een retegoede keeper met Maenpaa.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ze hebben het hele seizoen al niet echt een degelijk plan.
twitter:RijnmondSport twitterde op maandag 25-05-2015 om 18:05:44Ferry de Haan houdt de lippen stijf op elkaar, maar wij weten dat bovenaan het lijstje van @excelsiorrdam de naam Ernest Faber staat. reageer retweet
Alleen jammer dat die waarschijnlijk weggaat.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze teren eigenlijk alleen op hun aanval en hebben voor JL-begrippen een retegoede keeper met Maenpaa.
Professioneel voetbal is het meest mensonterende type voetbal wat er ooit bestaan heeft.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit zit diep of niet? Dit is echt al minstens de vijfde keer dat je dit zegt vanmiddag.
Faberquote:Op maandag 25 mei 2015 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:RijnmondSport twitterde op maandag 25-05-2015 om 18:05:44Ferry de Haan houdt de lippen stijf op elkaar, maar wij weten dat bovenaan het lijstje van @excelsiorrdam de naam Ernest Faber staat. reageer retweet
Carriere hoor.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Deed het wel goed bij EIndhoven toenquote:
Die heeft toch in principe de basis gelegd?quote:Op maandag 25 mei 2015 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deed het wel goed bij EIndhoven toen
Ja.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft toch in principe de basis gelegd?
Heeft toch een kwart seizoen gemist en wellicht heeft ie gebrek aan discipline die achterstand nooit meer ingehaald.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:09 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk dat een spits als Fernandez ineens geen goal meer kan maken. Vorig jaar was hij écht niet zo slecht.
Nee Plet danquote:Op maandag 25 mei 2015 18:09 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk dat een spits als Fernandez ineens geen goal meer kan maken. Vorig jaar was hij écht niet zo slecht.
Ja, dat zal dan wel. Als hij een topsportersmentaliteit had, had hij sowieso prima meegekund bij een Nederlandse topclub denk ik.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heeft toch een kwart seizoen gemist en wellicht heeft ie gebrek aan discipline die achterstand nooit meer ingehaald.
Zlatan I.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:14 schreef Tchock het volgende:
Dat doelpunt doet me denken aan een andere goal in een wedstrijd van NAC. Wie raadt als eerste?
zlatanquote:Op maandag 25 mei 2015 18:14 schreef Tchock het volgende:
Dat doelpunt doet me denken aan een andere goal in een wedstrijd van NAC. Wie raadt als eerste?
Inderdaad. Let op de doelsaldi: http://www.futbol24.com/n(...)e-Divisie/2014-2015/quote:Op maandag 25 mei 2015 18:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat de play-offs nog gehaald werden was al een wonder
Heel het land achter NACquote:Op maandag 25 mei 2015 18:14 schreef hottentot het volgende:
Pfff, Roda of Nac. Tering kunnen we de volgende ronde niet afgelasten en De Graafschap en Volendam laten promoveren?
rot op met je Volendam. Daar komen nog geen 5000 mensenquote:Op maandag 25 mei 2015 18:14 schreef hottentot het volgende:
Pfff, Roda of Nac. Tering kunnen we de volgende ronde niet afgelasten en De Graafschap en Volendam laten promoveren?
Dat. Of gewoon kop of munt, niemand geeft een neuk welke club in het geel antivoetbal komt spelen.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:14 schreef hottentot het volgende:
Dat dacht ik nietquote:
Bij de Graafschap en VVV ook niet, je punt is?quote:Op maandag 25 mei 2015 18:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
rot op met je Volendam. Daar komen nog geen 5000 mensen
quote:Op maandag 25 mei 2015 18:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zeg het toch niet graag maar laat Nac er dan maar uit gaan tegen Roda'.
quote:Op maandag 25 mei 2015 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
NAC en De Graafschap in de eredivisie graag.
Plek 12/13 denk ik.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:18 schreef Kopsterk het volgende:
Benieuwd hoe recordkampioen NEC het gaat doen in de Eredivisie volgend seizoen
Bij gebrek aan beter zullen we maar zeggenquote:Op maandag 25 mei 2015 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
NAC en De Graafschap in de eredivisie graag.
Je moet je niet slimmer voordoen dan je bentquote:Op maandag 25 mei 2015 18:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
Sinds wanneer volg jij voetbal?
quote:Op maandag 25 mei 2015 18:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
Sinds wanneer volg jij voetbal?
In de Ere zit de Koel vol.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:18 schreef hottentot het volgende:
[..]
Bij de Graafschap en VVV ook niet, je punt is?
Ja in de JL ja. In de eredivisie altijd volle bak man.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:20 schreef Tchock het volgende:
[..]Hij heeft gelijk hoor. Dit seizoen gemiddeld nog geen 5.000 man.
En Volendam niet?quote:Op maandag 25 mei 2015 18:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja in de JL ja. In de eredivisie altijd volle bak man.
Ik had mijn hoop op Emmen gevestigd, maar dat teringroda weet al weer te ontsnappenquote:Op maandag 25 mei 2015 18:14 schreef hottentot het volgende:
Dan moet je maar duidelijker zijn in wat je bedoelt.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zou ook geen 400 man willen nemenquote:Op maandag 25 mei 2015 18:22 schreef hafcfan het volgende:
Toen Volendam 2 jaar terug de plee ofs bij Go Ahead speelde voor de eredivisie namen ze geen eens 400 man.
GAEquote:Op maandag 25 mei 2015 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend jaar mag er wel een clubje of 2 uit voor Sparta en GAE. De rest hoef ik niet in de Eredivisie.
Ohja 5400 terwijl er 6,800 in kunnen. Hottenot heeft gelijk lijkt inderdaad op de 12.000 van De Graafschap.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vorige keer dat ze in de Eredivisie speelden haalden ze de 5000 gemiddeld makkelijk
Goede timing.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:27 schreef donroyco het volgende:
Geef NAC aub een schop naar de Jupiler League
Sparta heeft een gastvrij ontvangst dus die mogen er sws wel in.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend jaar mag er wel een clubje of 2 uit voor Sparta en GAE. De rest hoef ik niet in de Eredivisie.
Ik hoop dat het ooit een seizoen rustig daar is en ze kunnen bouwen naar een kampioenschap. Als dat komend seizoen zonder te veel wisselingen en onrust mogelijk is, kan het zomaar in mei 2016 feest zijn.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sparta heeft een gastvrij ontvangst dus die mogen er sws wel in.
quote:
Sparta hoort in de Eredivisie. Eeuwig zonde dat die club zo is afgegleden.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de Graafschap en Heracles maar eredivisie spelen vind ik het best.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het ooit een seizoen rustig daar is en ze kunnen bouwen naar een kampioenschap. Als dat komend seizoen zonder te veel wisselingen en onrust mogelijk is, kan het zomaar in mei 2016 feest zijn.
Daar hebben ze de afgelopen jaren echt ongelofelijk lopen prutsen.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het ooit een seizoen rustig daar is en ze kunnen bouwen naar een kampioenschap. Als dat komend seizoen zonder te veel wisselingen en onrust mogelijk is, kan het zomaar in mei 2016 feest zijn.
De Graafschap is denk ik de underdog. Eerdere twee ontmoetingen waren in het voordeel van de Volendammers.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als de Graafschap en Heracles maar eredivisie spelen vind ik het best.
Heel veel eigen jeugd, dus dat is slim. Paar sterkhouders erbij en gaan.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:31 schreef hafcfan het volgende:
Niet dat De Graafschap er wat van kan. Die hebben echt een heel nieuw elftal nodig.
Cavlan gaat sowieso weg. Onmogelijk dat die blijft .Als ze daar wat voor kunnen vangen..quote:Op maandag 25 mei 2015 18:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heel veel eigen jeugd, dus dat is slim. Paar sterkhouders erbij en gaan.
Liefst De Graafschap maar ik ben allang blij dat ze niet tegen FC Eindhoven spelen.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:33 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb niet echt een voorkeur tussen De Graafschap of Volendam.
De Graafschap heeft zoveel geluk gehad. 2 keer onverdiend gewonnen. Het verschil zat hem in de keeper en Plet. En ze hebben ook weinig geld dus ben bang dat ze weinig in de eredivisie te zoeken hebben, maar ag superboerenquote:Op maandag 25 mei 2015 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Graafschap is denk ik de underdog. Eerdere twee ontmoetingen waren in het voordeel van de Volendammers.
Qua spelbeeld: Volendam zal er wel bovenop vliegen donderdag en dat is denk ik alleen maar gunstig voor De Graafschap.
Welke onverdiende wedstrijden bedoel je? Ik denk aan GRA2-1ALM en GAE0-1GRA vandaag, maar vrijdag was niet ontzettend onverdiend.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De Graafschap heeft zoveel geluk gehad. 2 keer onverdiend gewonnen. Het verschil zat hem in de keeper en Plet. En ze hebben ook weinig geld dus ben bang dat ze weinig in de eredivisie te zoeken hebben, maar ag superboeren
Ja, en Vida zie ik ook wel gaanquote:Op maandag 25 mei 2015 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cavlan gaat sowieso weg. Onmogelijk dat die blijft .Als ze daar wat voor kunnen vangen..
Jeb net wat je zegt tegen Almere al. Bij 1-1 scoorde Almere een terechte 1-2 die onterecht werd afgekeurd.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke onverdiende wedstrijden bedoel je? Ik denk aan GRA2-1ALM en GAE0-1GRA vandaag, maar vrijdag was niet ontzettend onverdiend.
RAUS met dat Roda en blijf eruit. Als NAC wint zegt ik danke.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Even buiten De Graafschap - FC Volendam.
NAC speelt absoluut niet overtuigend voetbal. Ik zie Roda JC niet bij voorbaat kansloos hoor.
Ja, en ook in het eerste jaar na de degradatie zat De Graafschap nog op toeschouwersaantallen zoals NEC en Roda JC dit seizoen.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Veel plezier en succes.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:53 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:
Zin inmorgen met 999 andere NAC fans naar Kerkrade. Verwacht verdere een lastige wedstrijd, hopelijk kan NAC eenzelfde resultaat als in Venlo neerzetten en het dan in Breda het afmaken. Maar we zullen het zien
Zo is 'tquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Liever die kut duitsers eruit. NAC blijven aub.
Liever Duitsers dan Maaskantquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Liever die kut duitsers eruit. NAC blijven aub.
Acht maar? Ze lachen om je.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:35 schreef Downwards het volgende:
[..]
Heb net voor de zekerheid maar even 8 blikken Kanon ingeslagen in de stad.
En terecht, maar heb ook nog een literfles vodka staan. Die uiteraard bewaard wordt voor Heerenveen - Vitesse.quote:
Drink namens mij maar een glas op Chigirinskyquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:37 schreef Downwards het volgende:
[..]
En terecht, maar heb ook nog een literfles vodka staan. Die uiteraard bewaard wordt voor Heerenveen - Vitesse.
Is goed hoor; moet jij niet in de stad zitten of anders het uitvak?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Drink namens mij maar een glas op Chigirinsky
Nah, vanavond gewoon lekker thuis. Wel kaarten voor zondag al.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:41 schreef Downwards het volgende:
[..]
Is goed hoor; moet jij niet in de stad zitten of anders het uitvak?
Ga zelf ook al (jaren) niet meer naar uitwedstrijden, maar zit wel altijd in de stad als ze uit spelen. Al kan het thuis ook prima zijn met een koud pilsje (en in jouw geval een pizza of iemand die voor je kooktquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:42 schreef Sked het volgende:
Nah, vanavond gewoon lekker thuis. Wel kaarten voor zondag al.
Hoho, ik ga gewoon zelf achter het fornuis staan zoquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:44 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ga zelf ook al (jaren) niet meer naar uitwedstrijden, maar zit wel altijd in de stad als ze uit spelen. Al kan het thuis ook prima zijn met een koud pilsje (en in jouw geval een pizza of iemand die voor je kookt)
KNVB maffia!!quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:46 schreef Tchock het volgende:
Zucht. Ik wou dat Volendam én de Graafschap door konden en Roda en NAC allebei niet.
Maak het niet gek he.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoho, ik ga gewoon zelf achter het fornuis staan zo
Uit de psychiatrische inrichting in Rotterdamquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:06 schreef Downwards het volgende:
[..]
Waar hebben ze deze kermisklant vandaan gehaald joh?
hij is #viesdik blijkbaarquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is die gozer die m.b.t Twente helemaal werd afgebekt bij VI door Derksen
Was wel vrij respectloos van Derksenquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is die gozer die m.b.t Twente helemaal werd afgebekt bij VI door Derksen
Mee eens. Dat oeverloze gezanik van Derksen dat die selectie prima genoeg is en de fans niet moeten zeiken op Schreuder, gaahaaaaaap.quote:
Zo ben ik het er ook al mee eens.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mee eens. Dat oeverloze gezanik van Derksen, gaahaaaaaap.
Sowieso dat je een journalist uitnodigt om zijn verhaal te doen en hem dan vervolgens helemaal de grond in traptquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mee eens. Dat oeverloze gezanik van Derksen dat die selectie prima genoeg is en de fans niet moeten zeiken op Schreuder, gaahaaaaaap.
Remco Regterschot (PEC Zwolle-watcher en columnist bij NU) zei op Twitter dat hij ten tijde van de bekerfinale gevraagd werd om bij VI de 'kenner' over Zwolle uit te hangen. Had daar geen zin in om afgesnauwd en afgebekt te worden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Sowieso dat je een journalist uitnodigt om zijn verhaal te doen en hem dan vervolgens helemaal de grond in trapt
Hij is niet de enige als je kijkt hoe weinig mensen er nog terugkeren in het programmaquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Remco Regterschot (PEC Zwolle-watcher en columnist bij NU) zei op Twitter dat hij ten tijde van de bekerfinale gevraagd werd om bij VI de 'kenner' over Zwolle uit te hangen. Had daar geen zin in om afgesnauwd en afgebekt te worden.
Niet een bijster spectaculair begin.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:42 schreef Sked het volgende:
Maar om het even ontopic te houden: De Graafschap domineert
Goedzo, zou ze graag terugzien in de Eredivisie.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:42 schreef Sked het volgende:
Maar om het even ontopic te houden: De Graafschap domineert
Dit is de SC niet, Drizztquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hallo jongens, ik ben er.
Tevens de vraag van de dag: wat eten jullie/hebben jullie gegeten? Ik doe shoarma.
#viesdik
Dat maakt niks uit.quote:
Mooi poëtisch omschreven.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders zeggen:
Je gaat gewoon offtopic, dikzak
Ik wil mij verontschuldigen voor het gedrag van Sked. Hij denkt weer eens dat hij stoer over komt.quote:
Boeiend. Dordt ook niet. Excelsior ook niet. GAE twee jaar terug ook niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:59 schreef Rickertman96 het volgende:
damn beide clubs hebben niks te zoeken in de Eredivisie
Madquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Boeiend. Dordt ook niet. Excelsior ook niet. GAE twee jaar terug ook niet.
het is wachten op de blonde god vincent vermeijquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een flopshow. Gelukkig moeten ze zondag allebei wel als het 0-0 blijft.
Net als de vorige wedstrijden van De Graafschap zal het genot wel in de tweede helft komen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
het is wachten op de blonde god vincent vermeij
Eikeltje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, die wordt niet meer gespeeld.
mooiquote:
Is wel veruit de beste speler daarquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helemaal nog niet zeker. Heerenveen en Utrecht dingen ook mee.
Die Vermeij vind ik ook wel erg goed hoor, zou misschien wat voor Ajax zijn.quote:
Je weet maar nooit momenteelquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Vermeij vind ik ook wel erg goed hoor, zou misschien wat voor Ajax zijn.
Diepzinnige teksten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:16 schreef Tchock het volgende:
"Wie is de Graafschap? - Wij zijn de Graafschap"
Dat zijn voetballeuzen nooit echt maar aan elkaar vragen voor welke club je ook alweer was is wel heel triest.quote:
Kan in het rijtje waar ook "Wij zij Ajax Amsterdam!" instaatquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:16 schreef Tchock het volgende:
"Wie is de Graafschap? - Wij zijn de Graafschap"
LittleRabbit was ook nooit zo verzot op het Cambuurpubliekquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan in het rijtje waar ook "Wij zij Ajax Amsterdam!" instaat
Cavlan kan alleen niet bijster goed verdedigen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Goed spelertje ja. Vind em ook beter dan Nelom
Littlerabbit houdt niet van de schuldsaneringsact van Henk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
LittleRabbit was ook nooit zo verzot op het Cambuurpubliek
Nelom ook niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cavlan kan alleen niet bijster goed verdedigen.
#struggles.
Straks een helftje meepikken van de Roda - NAC.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:19 schreef Sked het volgende:
Nou, deze wedstrijd heeft me nog niet echt kunnen boeien
Niets gemist dus.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:19 schreef Sked het volgende:
Nou, deze wedstrijd heeft me nog niet echt kunnen boeien
EINDHOVEUH, EINDHOVEUH, EINDHOVEUH!!!quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zijn voetballeuzen nooit echt maar aan elkaar vragen voor welke club je ook alweer was is wel heel triest.
ZWOOLUUUUUUH ZWOLLLUUUUUUH klinkt altijd wel vet maar is in feite net zo achterlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
EINDHOVEUH, EINDHOVEUH, EINDHOVEUH!!!
sfeer zit er goed in. bier vloeit rijkelijk, maat we moeten juichenquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze gaan wel weer lekker op Spinnekop.
Matige wedstrijd. Heel ander Volendam dan ik verwacht had.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
sfeer zit er goed in. bier vloeit rijkelijk, maat we moeten juichen
Meer verdedigers minder paling zeker.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Matige wedstrijd. Heel ander Volendam dan ik verwacht had.
JOE NEVUR WOK ALOON ALOON ALOON ALOONquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
ZWOOLUUUUUUH ZWOLLLUUUUUUH klinkt altijd wel vet maar is in feite net zo achterlijk.
Plagiaat heet dat. Ze gaan in Londen toch ook niet ineens Hazes draaien voor de wedstrijd of zo.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
JOE NEVUR WOK ALOON ALOON ALOON ALOON
*Bam bam bambambam bambambambam* TWENTE!
hoe is dat plagiaatquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Plagiaat heet dat. Ze gaan in Londen toch ook niet ineens Hazes draaien voor de wedstrijd of zo.
Dat bambambam, bedoel je daar die verschrikkelijke trommels mee?quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
JOE NEVUR WOK ALOON ALOON ALOON ALOON
*Bam bam bambambam bambambambam* TWENTE!
Ik mis een Van der Stok.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Tarfi er niet voor de standaardsituaties is.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat bambambam, bedoel je daar die geweldige trommels mee?
hoezo beste stijn? Kras Stadion is onneembaar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze 0-0 is alleen maar gunstig voor de Graafschap.
Verlies voor het voetbal!quote:
Die bakken er niets van en het is een kansloze club. Zelfs met Tuyp. En Kwakman is een debiel.quote:
Nac en De Graafschap vind ik niet vervelend. Zou prima zonder kunnen maar zijn op zich wel aardige clubjes.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zijn allemaal kutclubs. Kunnen we niet gewoon met 16 verder in de Ere...
De Graafschap is niks beter.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die bakken er niets van en het is een kansloze club. Zelfs met Tuyp. En Kwakman is een debiel.
Alles beter dan de superboeren (quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die bakken er niets van en het is een kansloze club. Zelfs met Tuyp. En Kwakman is een debiel.
Een jaartje jupiler zou feyenoord goed doen idd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gewoon eredivisie met 1 club, Feyenoord. Worden we eindelijk eens kampioen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De Graafschap doet me niks en Nac vind ik een kneuzenclub.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nac en De Graafschap vind ik niet vervelend. Zou prima zonder kunnen maar zijn op zich wel aardige clubjes.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gewoon eredivisie met 1 club, Feyenoord. Worden we eindelijk eens kampioen.
Die hebben tenminste fans. Die allemaal lekker Grolsch Kanon er doorheen gieten en staan te Hoken met een streepje door de oquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:56 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Alles beter dan de superboeren (:')) waar het bestuurlijk een tyfuszooi is en het dit seizoen sportief ook meer geluk dan wijsheid is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |