quote:Op maandag 25 mei 2015 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat gebeurt neem ik 2 dagen lang een VVV-UI.
Jezus wat een waaghals ben ik toch eigenlijk.
Gewaagde voorspelling.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben er weer, maar dit gaat VVV niet meer winnen.
Je vvv hype mislukt al 3 jaarquote:Op maandag 25 mei 2015 17:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben er weer, maar dit gaat VVV niet meer winnen.
Is gespeeld.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Loont het de moeite om laatste half uur nac - vvv te gaan kijken?
Elke idioot juicht voor NAC. Je haat jegens Maaskant mag nog zo groot zijn, maar promotie voor Roda zou terreur zijn.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:01 schreef Paxcon het volgende:
Ik weet nu niet of ik moet juichen voor Roda of voor NAC straks
Ik neig naar NAC
rot toch op met je NAC die verdienen het om eruit te flikkeren.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elke idioot juicht voor NAC. Je haat jegens Maaskant mag nog zo groot zijn, maar promotie voor Roda zou terreur zijn.
Moeilijk hè. Roda gaat waarschijnlijk failliet als ze niet promoveren. Wéér een Jupiler-club minder. Maar ja, anders zit je er in de Eredivisie mee opgescheept.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:01 schreef Paxcon het volgende:
Ik weet nu niet of ik moet juichen voor Roda of voor NAC straks
Ik neig naar NAC
Ze hebben het hele seizoen al niet echt een degelijk plan.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
VVV heeft nou niet echt een tactisch strijdplan.
Heraclesquote:Op maandag 25 mei 2015 18:03 schreef hafcfan het volgende:
Enige kutte aan Roda is dat Heracles er uit standaard verliest.
quote:Op maandag 25 mei 2015 18:03 schreef hafcfan het volgende:
Enige kutte aan Roda is dat Heracles er uit standaard verliest.
Rot jij lekker op met je Roda JC. Die ploeg doet niets anders dan vies Dnijepr-voetbal spelen. Samen met hun tokkiefans schelden ze de scheidsrechter voor alles en iedereen kapot bij een foutieve beslissing. Dat is nog ernstiger dan hier over Feyenoord beweerd wordt. Echt, zulke ploegen moet je niet willen in de Eredivisie.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
rot toch op met je NAC die verdienen het om eruit te flikkeren.
Vandaar je GAE-haatquote:Op maandag 25 mei 2015 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot jij lekker op met je Roda JC. Die ploeg doet niets anders dan vies Dnijepr-voetbal spelen. Samen met hun tokkiefans schelden ze de scheidsrechter voor alles en iedereen kapot bij een foutieve beslissing. Dat is nog ernstiger dan hier over Feyenoord beweerd wordt. Echt, zulke ploegen moet je niet willen in de Eredivisie.
Ze teren eigenlijk alleen op hun aanval en hebben voor JL-begrippen een retegoede keeper met Maenpaa.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ze hebben het hele seizoen al niet echt een degelijk plan.
twitter:RijnmondSport twitterde op maandag 25-05-2015 om 18:05:44Ferry de Haan houdt de lippen stijf op elkaar, maar wij weten dat bovenaan het lijstje van @excelsiorrdam de naam Ernest Faber staat. reageer retweet
Alleen jammer dat die waarschijnlijk weggaat.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze teren eigenlijk alleen op hun aanval en hebben voor JL-begrippen een retegoede keeper met Maenpaa.
Professioneel voetbal is het meest mensonterende type voetbal wat er ooit bestaan heeft.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit zit diep of niet? Dit is echt al minstens de vijfde keer dat je dit zegt vanmiddag.
Faberquote:Op maandag 25 mei 2015 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:RijnmondSport twitterde op maandag 25-05-2015 om 18:05:44Ferry de Haan houdt de lippen stijf op elkaar, maar wij weten dat bovenaan het lijstje van @excelsiorrdam de naam Ernest Faber staat. reageer retweet
Carriere hoor.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Deed het wel goed bij EIndhoven toenquote:
Die heeft toch in principe de basis gelegd?quote:Op maandag 25 mei 2015 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deed het wel goed bij EIndhoven toen
Ja.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft toch in principe de basis gelegd?
Heeft toch een kwart seizoen gemist en wellicht heeft ie gebrek aan discipline die achterstand nooit meer ingehaald.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:09 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk dat een spits als Fernandez ineens geen goal meer kan maken. Vorig jaar was hij écht niet zo slecht.
Nee Plet danquote:Op maandag 25 mei 2015 18:09 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk dat een spits als Fernandez ineens geen goal meer kan maken. Vorig jaar was hij écht niet zo slecht.
Ja, dat zal dan wel. Als hij een topsportersmentaliteit had, had hij sowieso prima meegekund bij een Nederlandse topclub denk ik.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heeft toch een kwart seizoen gemist en wellicht heeft ie gebrek aan discipline die achterstand nooit meer ingehaald.
Zlatan I.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:14 schreef Tchock het volgende:
Dat doelpunt doet me denken aan een andere goal in een wedstrijd van NAC. Wie raadt als eerste?
zlatanquote:Op maandag 25 mei 2015 18:14 schreef Tchock het volgende:
Dat doelpunt doet me denken aan een andere goal in een wedstrijd van NAC. Wie raadt als eerste?
Inderdaad. Let op de doelsaldi: http://www.futbol24.com/n(...)e-Divisie/2014-2015/quote:Op maandag 25 mei 2015 18:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat de play-offs nog gehaald werden was al een wonder
Heel het land achter NACquote:Op maandag 25 mei 2015 18:14 schreef hottentot het volgende:
Pfff, Roda of Nac. Tering kunnen we de volgende ronde niet afgelasten en De Graafschap en Volendam laten promoveren?
rot op met je Volendam. Daar komen nog geen 5000 mensenquote:Op maandag 25 mei 2015 18:14 schreef hottentot het volgende:
Pfff, Roda of Nac. Tering kunnen we de volgende ronde niet afgelasten en De Graafschap en Volendam laten promoveren?
Dat. Of gewoon kop of munt, niemand geeft een neuk welke club in het geel antivoetbal komt spelen.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:14 schreef hottentot het volgende:
Dat dacht ik nietquote:
Bij de Graafschap en VVV ook niet, je punt is?quote:Op maandag 25 mei 2015 18:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
rot op met je Volendam. Daar komen nog geen 5000 mensen
quote:Op maandag 25 mei 2015 18:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zeg het toch niet graag maar laat Nac er dan maar uit gaan tegen Roda'.
quote:Op maandag 25 mei 2015 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
NAC en De Graafschap in de eredivisie graag.
Plek 12/13 denk ik.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:18 schreef Kopsterk het volgende:
Benieuwd hoe recordkampioen NEC het gaat doen in de Eredivisie volgend seizoen
Bij gebrek aan beter zullen we maar zeggenquote:Op maandag 25 mei 2015 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
NAC en De Graafschap in de eredivisie graag.
Je moet je niet slimmer voordoen dan je bentquote:Op maandag 25 mei 2015 18:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
Sinds wanneer volg jij voetbal?
quote:Op maandag 25 mei 2015 18:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
Sinds wanneer volg jij voetbal?
In de Ere zit de Koel vol.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:18 schreef hottentot het volgende:
[..]
Bij de Graafschap en VVV ook niet, je punt is?
Ja in de JL ja. In de eredivisie altijd volle bak man.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:20 schreef Tchock het volgende:
[..]Hij heeft gelijk hoor. Dit seizoen gemiddeld nog geen 5.000 man.
En Volendam niet?quote:Op maandag 25 mei 2015 18:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja in de JL ja. In de eredivisie altijd volle bak man.
Ik had mijn hoop op Emmen gevestigd, maar dat teringroda weet al weer te ontsnappenquote:Op maandag 25 mei 2015 18:14 schreef hottentot het volgende:
Dan moet je maar duidelijker zijn in wat je bedoelt.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja in de JL ja. In de eredivisie altijd volle bak man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |