abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2015 @ 13:18:51 #32
131800 Tarado
capô de fusca
pi_152943202
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 12:47 schreef aesop het volgende:

[..]

Misschien had het team hem even gas terug moeten laten nemen, maar die dachten waarschijnlijk dat P8 nog mogelijk was. Van de gekke eigenlijk, een 17 jarig ventje binnen halen, supersofts eronder zetten en dan denken dat hij van P14 in de punten rijdt, op een circuit waar je niet kunt inhalen. ik vind het fantastisch.
Hij heeft wel van een saaie race een leuke gemaakt
  Redactie Sport maandag 25 mei 2015 @ 13:22:34 #33
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152943277
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 12:47 schreef aesop het volgende:

[..]

Misschien had het team hem even gas terug moeten laten nemen, maar die dachten waarschijnlijk dat P8 nog mogelijk was. Van de gekke eigenlijk, een 17 jarig ventje binnen halen, supersofts eronder zetten en dan denken dat hij van P14 in de punten rijdt, op een circuit waar je niet kunt inhalen. ik vind het fantastisch.
Nouja hadden ze dat niet gedaan was ie kleurloos 11e geworden
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 25 mei 2015 @ 13:23:26 #34
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_152943296
quote:
:D
Jos moet zijn eigen omroep beginnen, 'Omroep Max'
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  maandag 25 mei 2015 @ 13:24:40 #35
194695 franklop
Fran knock
pi_152943326
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nouja hadden ze dat niet gedaan was ie kleurloos 11e geworden
mwoa denk dat zn plan was in iig een aantal rondes druk op grosjean te houden. Alleen net als bij Malledonna eerder zat hij er net iets te dicht op
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport maandag 25 mei 2015 @ 13:27:23 #36
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152943395
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 13:24 schreef franklop het volgende:

[..]

mwoa denk dat zn plan was in iig een aantal rondes druk op grosjean te houden. Alleen net als bij Malledonna eerder zat hij er net iets te dicht op
Ik bedoel als ze hem niet op nieuwe banden hadden gezet
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 25 mei 2015 @ 13:29:27 #37
194695 franklop
Fran knock
pi_152943441
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik bedoel als ze hem niet op nieuwe banden hadden gezet
Klopt, wat dat betreft prima call. Genoeg teams hadden dat niet gedaan om te hopen dat iemand zich uit de race knalt.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 25 mei 2015 @ 13:40:54 #38
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_152943747
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2015 12:12 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Hij is gewoon een smaakmaker. Die 'fout' van gisteren kan en mag hij maken. Als je het niet probeert kom je er ook nooit voorbij.
Hoe vaak heeft hij nu een grote fout gemaakt dit seizoen? In FP3 dat hij even de vangrail aanraakte en dit tijdens de race. Sainz heb ik meer fouten zien maken.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_152943780
Ik denk niet echt dat Verstappen fout zat. Verstappen remt op een normaal punt, Grosjean remt wat eerder. Misschien om zijn lijn te verdedigen en daarna snel uit de bocht te accelereren, misschien omdat zijn banden al ver op waren. Om eerlijk te zijn denk ik dat ervaring hier een crash had kunnen voorkomen. Verstappen had misschien wat eerder gas terug kunnen nemen of verder naar rechts kunnen gaan.

Niet dat ik daarmee wil zeggen dat er sprake is van een fout. Noem het gewoon een race incident en ga dan weer verder. Waarom bestraffen? Is een DNF niet voldoende? Dat nog even los van de schrik, de blauwe plekken en een flink beschadigde auto. Onbegrijpelijke beslissing.

Hoe dan ook, ik heb genoten van de race. En het is ook mooi dat de Renaults geen problemen hebben gehad. Erg knap ook van Kvyat en Ricciardo.
pi_152943850
Ik heb het opgezocht, Verstappen maakte gisteren echt zijn eerste crash mee in de autosport. Vorig jaar in de Formule 3 nog nooit een aanrijding gehad :o
  maandag 25 mei 2015 @ 13:47:16 #41
131800 Tarado
capô de fusca
pi_152943924
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 13:42 schreef Hartigan het volgende:
Ik denk niet echt dat Verstappen fout zat. Verstappen remt op een normaal punt, Grosjean remt wat eerder. Misschien om zijn lijn te verdedigen en daarna snel uit de bocht te accelereren, misschien omdat zijn banden al ver op waren. Om eerlijk te zijn denk ik dat ervaring hier een crash had kunnen voorkomen. Verstappen had misschien wat eerder gas terug kunnen nemen of verder naar rechts kunnen gaan.

Niet dat ik daarmee wil zeggen dat er sprake is van een fout. Noem het gewoon een race incident en ga dan weer verder. Waarom bestraffen? Is een DNF niet voldoende? Dat nog even los van de schrik, de blauwe plekken en een flink beschadigde auto. Onbegrijpelijke beslissing.

Hoe dan ook, ik heb genoten van de race. En het is ook mooi dat de Renaults geen problemen hebben gehad. Erg knap ook van Kvyat en Ricciardo.
Het feit dat hij gestraft wordt spreekt dan wel in zijn nadeel, als hij puur gestraft is omdat hij een lesje moet leren zou het zeer spijtig zijn.

Jammer dat we er geen betere uitleg over krijgen, ik had wel willen weten of Grosjean werkelijk eerder remde.
pi_152943925
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 12:34 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Op het moment van beslissen was de marge groot genoeg (26s).
Hamilton verloor 9 seconden ten opzichte van Rosberg in sector 2 (53s vs 44s) voordat hij binnenkwam. Daardoor werd het verschil met Rosberg en Vettel kritiek. De Sauber maakte dat hij uiteindelijk achter hen op de baan kwam.
Niet helemaal, ze namen de beslissing op het laatste moment, toen was de voorsprong al weer kleiner geworden
quote:
Zunächst einmal schien das virtuelle Safety Car Hamiltons Position zu festigen. Die Abstände werden ja eingefroren. Also kein Grund zur Panik. Tatsächlich gewann der Spitzenreiter zwischen der 63. und 64. Runde 6,6 Sekunden auf Nico Rosberg und Sebastian Vettel. In Runde 64 stieg Hamiltons Vorsprung von 19,1 auf 25,7 Sekunden an. Was damit zusammenhängt, dass er das VSC-Signal nach dem Zielstrich sah, während seine Gegner noch einen Teil der Runde mit gedrosseltem Tempo zurücklegen mussten.
http://www.auto-motor-und(...)schenkt-9603949.html

Wat ik trouwens niet snap, is hoe het kan dat onder de VSC, waar de verschillen hetzelfde moeten blijven, Hamilton kennelijk 6,6 seconden uit kan lopen. Die 19,1 seconden was dan dus de voorsprong die hij had moeten hebben.
pi_152943980
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 10:49 schreef S95Sedan het volgende:
De FIA zijn gewoon een stelletje incompetente prutsers.






Wat een incompetente prutser ja. :')
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_152944326
Eigenlijk vind ik het wel jammer en triest dat door Verstappen zijn crash de grootste drama bij team Torros Rosso weg gesneeuwd is. De 20 seconden weggegeven door de pits bracht hem namelijk in de positie dat hij wel iets moest gaan doen.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2015 @ 14:17:40 #45
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_152944876
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 13:47 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Niet helemaal, ze namen de beslissing op het laatste moment, toen was de voorsprong al weer kleiner geworden

[..]

http://www.auto-motor-und(...)schenkt-9603949.html

Wat ik trouwens niet snap, is hoe het kan dat onder de VSC, waar de verschillen hetzelfde moeten blijven, Hamilton kennelijk 6,6 seconden uit kan lopen. Die 19,1 seconden was dan dus de voorsprong die hij had moeten hebben.
De verschillen in afstand blijven dan hetzelfde, maar niet in tijd uiteraard, omdat langzamer gereden wordt zullen de tijdsverschillen gaan groeien. Als VSC weer opgeheven wordt zul je dezelfde tijdsverschillen hebben als voor de VSC
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 25 mei 2015 @ 14:19:09 #46
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_152944920
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 13:59 schreef MakkieR het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel jammer en triest dat door Verstappen zijn crash de grootste drama bij team Torros Rosso weg gesneeuwd is. De 20 seconden weggegeven door de pits bracht hem namelijk in de positie dat hij wel iets moest gaan doen.
Tsja.. anderzijds bracht die mislukte pitstop hem weer in de positie om rete sneaky met Vettel langs Bottas en Sainz te geraken. Dat heeft iedereen gezien en daar werd hij om bejubeld.

Het was een merkwaardige race voor Max, met verschillende gezichten.
  maandag 25 mei 2015 @ 14:41:12 #47
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_152945433
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 13:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat een incompetente prutser ja. :')
Yup, incompetente prutsers ^O^
Als de strafmaat dusdanig verschilt dan doe je gewoon iets niet goed als wedstrijdleiding.

Neem aan dat je zelf ook wel snapt dat wat iemand gewonnen heeft daar ook geen bal mee te maken heeft.
pi_152945675
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 11:29 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat vond ik wel meevallen. Zijn reactie op het podium was prima. Dat 'ie in eerste instantie baalt, vind ik nogal logisch.
Ik heb hem vaak genoeg een verwend nest en een klein kind genoemd wanneer daar aanleiding voor was, maar die zag ik deze keer niet. Wat me wel ergert is dat anderen dat dan massaal voor hem gaan doen, het is meteen weer het grote boze Mercedes en de grandioze pech. Ja, het is pech, maar anderen hebben ook wel eens pech, en als hij zelf dan alles goed had gedaan, waarom neemt hij dan niet zelf de beslissing om Rosberg achter zich te houden op versleten banden? En als het dan eenmaal zo is dat je derde ligt, probeer dan ook iets meer met je veel betere banden en auto.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 25 mei 2015 @ 15:04:04 #49
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_152945998
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 13:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het feit dat hij gestraft wordt spreekt dan wel in zijn nadeel, als hij puur gestraft is omdat hij een lesje moet leren zou het zeer spijtig zijn.

Jammer dat we er geen betere uitleg over krijgen, ik had wel willen weten of Grosjean werkelijk eerder remde.
Ik had eigenlijk ook wel wat meer uitleg verwacht. Nu blijft het achter gesloten deuren en blijft het gissen. Maar de stewards hadden dit weekend wel meer vreemde dingen zoals Raikkonen en Ricciardo.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  maandag 25 mei 2015 @ 15:22:05 #50
194695 franklop
Fran knock
pi_152946479
Vind het eigenlijk ook apart dat er niks is gedaan bij de teamorders van Red Bull. Ricciardo langs Kvyatt omdat hij op vers rubber stond en in de laatste ronde, volgens afspraak, de positie weer teruggeven..
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2015 @ 15:22:29 #51
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_152946485
quote:
2s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:04 schreef WEST het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk ook wel wat meer uitleg verwacht. Nu blijft het achter gesloten deuren en blijft het gissen. Maar de stewards hadden dit weekend wel meer vreemde dingen zoals Raikkonen en Ricciardo.
Vanavond miss even de Sky uitzending terugkijken, hopelijk hebben ze het er nog over met onboardbeelden :)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2015 @ 15:22:46 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_152946492
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:22 schreef franklop het volgende:
Vind het eigenlijk ook apart dat er niks is gedaan bij de teamorders van Red Bull. Ricciardo langs Kvyatt omdat hij op vers rubber stond en in de laatste ronde, volgens afspraak, de positie weer teruggeven..
Teamorder zijn niet illegaal meer.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_152947054
Ik vind Monaco een geweldig event, maar misschien is het niet meer van deze tijd.
Qua veiligheid valt er veel over te zeggen, inhalen kan maar met veel risico's.
pi_152947447
En nog een positieve review over Max zijn race van the guardian

2. Max Verstappen is a future world champion

OK, the 17-year-old caused the crash that turned the grand prix upside down when he banged into the Lotus of Romain Grosjean, and Hamilton will not thank him for that. But before then he had put in the drive of the day, Hamilton included. He also bumped into the other Lotus, belonging to Pastor Maldonado, before overtaking him with a slick move. He was then hit by a 31-second pitstop that dumped him from eighth to 13th before battling back into the points. He is destined for a move to one of the bigger teams within the next three years.

:)
  maandag 25 mei 2015 @ 16:25:59 #55
131800 Tarado
capô de fusca
pi_152948021
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:46 schreef Xylos het volgende:
Ik vind Monaco een geweldig event, maar misschien is het niet meer van deze tijd.
Qua veiligheid valt er veel over te zeggen, inhalen kan maar met veel risico's.
nou ja het is qua racen meestal geen moer aan maar het hoort gewoon bij F1
pi_152948242
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 16:02 schreef alwaysonhold het volgende:
En nog een positieve review over Max zijn race van the guardian

2. Max Verstappen is a future world champion

OK, the 17-year-old caused the crash that turned the grand prix upside down when he banged into the Lotus of Romain Grosjean, and Hamilton will not thank him for that. But before then he had put in the drive of the day, Hamilton included. He also bumped into the other Lotus, belonging to Pastor Maldonado, before overtaking him with a slick move. He was then hit by a 31-second pitstop that dumped him from eighth to 13th before battling back into the points. He is destined for a move to one of the bigger teams within the next three years.

:)
Wat wil je er precies mee zeggen? Het is immers een onzinnige voorspelling. Natuurlijk kan het uitkomen, maar je kan gewoon niet nu al zeggen of hij wereldkampioen gaat worden.

Kennelijk is het ook iets wat de figuren die op ieder commentaar over Verstappen wat niet positief is reageren als door een wesp gestoken niet helemaal snappen. Kijk gewoon naar wat je ziet en beoordeel dat. En aan het eind van het seizoen maak je de balans op. Als het goed is zie je dan een bepaalde ontwikkeling en kun je ook over een seizoen bemeten zien wat de resultaten zijn.

Dat zijn deelname daarnaast kleurrijk is, is een tweede. Maar goed, dat is vooral leuk voor de kijker (niet dat die onbelangrijk is, integendeel) en met alleen leuk voor de kijker red je het niet. Hij moet dus zijn lef ook om gaan zetten in resultaten. En als de balans dan maar positief is, dan mag hij er zelfs af en toe af klappen.

Senna deed immers ook niet zelden iets idioots.

(de stomste fout deze race was overigens van Mercedes tav Hamilton, een fout die ik echt onbegrijpelijk vind tot op het punt dat ik mij zelfs afvraag waarom Hamilton luisterde naar de call)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_152948392
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 16:02 schreef alwaysonhold het volgende:
En nog een positieve review over Max zijn race van the guardian

2. Max Verstappen is a future world champion

OK, the 17-year-old caused the crash that turned the grand prix upside down when he banged into the Lotus of Romain Grosjean, and Hamilton will not thank him for that. But before then he had put in the drive of the day, Hamilton included. He also bumped into the other Lotus, belonging to Pastor Maldonado, before overtaking him with a slick move. He was then hit by a 31-second pitstop that dumped him from eighth to 13th before battling back into the points. He is destined for a move to one of the bigger teams within the next three years.

:)
De beste auto wint, weet niet of Max daar ooit in zal zitten.
pi_152948401
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 14:41 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Yup, incompetente prutsers ^O^
Als de strafmaat dusdanig verschilt dan doe je gewoon iets niet goed als wedstrijdleiding.

Neem aan dat je zelf ook wel snapt dat wat iemand gewonnen heeft daar ook geen bal mee te maken heeft.
Dus jij denkt dat je het beter weet dan Tom? Stuur je C.V. maar op zou ik zeggen.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_152950301
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 16:36 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat wil je er precies mee zeggen? Het is immers een onzinnige voorspelling. Natuurlijk kan het uitkomen, maar je kan gewoon niet nu al zeggen of hij wereldkampioen gaat worden.

Kennelijk is het ook iets wat de figuren die op ieder commentaar over Verstappen wat niet positief is reageren als door een wesp gestoken niet helemaal snappen. Kijk gewoon naar wat je ziet en beoordeel dat. En aan het eind van het seizoen maak je de balans op. Als het goed is zie je dan een bepaalde ontwikkeling en kun je ook over een seizoen bemeten zien wat de resultaten zijn.

Dat zijn deelname daarnaast kleurrijk is, is een tweede. Maar goed, dat is vooral leuk voor de kijker (niet dat die onbelangrijk is, integendeel) en met alleen leuk voor de kijker red je het niet. Hij moet dus zijn lef ook om gaan zetten in resultaten. En als de balans dan maar positief is, dan mag hij er zelfs af en toe af klappen.

Senna deed immers ook niet zelden iets idioots.

(de stomste fout deze race was overigens van Mercedes tav Hamilton, een fout die ik echt onbegrijpelijk vind tot op het punt dat ik mij zelfs afvraag waarom Hamilton luisterde naar de call)
Dat, ook al pakte dit niet goed uit, Verstappen het overall prima gedaan heeft? Dat men over het algemeen zeer positief is over Verstappen, ook al was dit een onhandige actie?

Over het algemeen een dijk van een race gereden, uiteindelijk te veel risico (tja, je wil wat goedmake na zo'n mislukte pitstop) en daarmee (al dan niet mede dankzij een aktie van Grosjean) een crash veroorzaken doet daar niet heel veel aan af.

Als die criticasters hier lopen schreeuwen dat iedereen alles maar positief ziet omdat het verstappen is, is het toch niet erg om wat internationale (en onafhankelijke) bronnen te quoten die verstappen ook als een enorm positief iets zien?

Gisteren ging het mis, en het zal een gedeelde schuld zijn, maar helemaal met net wat midner materiaal moet je wat meer risicos nemen. Shit happens, hij heeft zich weer in de spotlights gereden en zolang de positieve (inhaal)akties de negatieve overstemmen komt het wel goed.
pi_152950997
Wat mensen trouwens ook vergeten over Sainz dat hij 4 jaar meer Formule ervaring heeft dan Max. Hij behoord dus gewoon sneller te zijn dan Max. Dat Max zo dicht bij de tijden blijft van Sainz en in de races regelmatig de overhand heeft, geeft aan hoe groot het talent van Max is.
  maandag 25 mei 2015 @ 18:15:29 #61
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_152951067
De dag na de race zitten alleen de trollen nog tegen elkaar te miepen :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_152951708
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 13:47 schreef Wombcat het volgende:
Wat ik trouwens niet snap, is hoe het kan dat onder de VSC, waar de verschillen hetzelfde moeten blijven, Hamilton kennelijk 6,6 seconden uit kan lopen. Die 19,1 seconden was dan dus de voorsprong die hij had moeten hebben.
Hierom:


Op het moment dat je als team met 2 auto's achter elkaar rijdt, zorg je bij het begin van een safety car altijd dat de tweede auto zoveel langzamer gaat rijden dat de voorste een pitstop kan maken. Tegen Rosberg was dus duidelijk gezegd dat hij 20 seconden langzamer moest gaan rijden (tegen de minimum grens van de virtual safety car aan), zodat als hij een pitstop zou willen maken, Lewis precies weg zou rijden en zijn banden klaar zouden staan. Ferrari ging Vettel echter niet binnenhalen, dus moest Rosberg wel buiten blijven. Hij was zelf ook zo slim om net iets harder te gaan rijden, zodat hij voor Lewis uit zou komen met het idee dat Vettel er net achter zou komen.

Bij Red Bull deden ze dezelfde truc ten opzichte van Raikonen; Kvyat ging een rondje 1m46 rijden om Ricciardo zijn pitstop te kunnen laten maken en aan te kunnen laten haken op nieuwe banden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')