Ben nogal fotogek.....jaren bij een fotoclub gezeten, zw/w en niet digitaal.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:07 schreef chufi het volgende:
Ik heb even geen hapjes voorhanden... Ik neem het meestal niet op de foto
Niks mis meequote:Op maandag 25 mei 2015 03:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nogal fotogek.....jaren bij een fotoclub gezeten, zw/w en niet digitaal.
Mijn UI is ook een eigen foto, alleen de lichtjes toegevoegd.quote:
Aan het bord te zien al jaaaaaren geleden.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nogal fotogek.....jaren bij een fotoclub gezeten, zw/w en niet digitaal.
Neuh, ik doe het meestal snel voor het koud wordt, en de placemat past niet zo goed in beeld, vandaar maar een gedeelte van het bord.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Aan het bord te zien al jaaaaaren geleden.
Ik bedoel meer de vormgeving van het bord.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ik doe het meestal snel voor het koud wordt, en de placemat past niet zo goed in beeld, vandaar maar een gedeelte van het bord.
Duh.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de vormgeving van het bord.
Nee, nog net niet.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uit de inboedel van een overleden tante?
Mijn ex heeft niets uitgezocht, dat was mijn taak (vond ik). En dat bord komt uit een reeks die je begin jaren 90 bij elkaar kon sparen bij een supermarkt, en het formaat beviel me.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:23 schreef chufi het volgende:
Mijn servies is of van mn ouders of dat wat ooit mn ex uitgezocht had...
Ach ik je eentje heb je niet veel nodig... Maar speciale pasta borden nee.. Niet mijn dingquote:Op maandag 25 mei 2015 03:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex heeft niets uitgezocht, dat was mijn taak (vond ik). En dat bord komt uit een reeks die je begin jaren 90 bij elkaar kon sparen bij een supermarkt, en het formaat beviel me.
En ze zijn lelijk, maar ik eet er graag van.
Die borden op mijn pics zijn ook handig voor nasi en stamppot.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ik je eentje heb je niet veel nodig... Maar speciale pasta borden nee.. Niet mijn ding
Je italiaans is zeker niet zo goed Pietquote:Op maandag 25 mei 2015 03:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die borden op mijn pics zijn ook handig voor nasi en stamppot.
Die heb ik, past ook een pizza op, maar die zijn weer tering groot dus.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ik je eentje heb je niet veel nodig... Maar speciale pasta borden nee.. Niet mijn ding
Doe je best...SeeYa.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga ook vroeg slapen. Morgen kleinzoon vervelen.
[ afbeelding ]
we willen wel op Tourquote:Op maandag 25 mei 2015 10:07 schreef yvonne het volgende:
Oh, julie ziten weer hier, nou ook goed, dan geen Tour de 40
Klopt, dat getrek aan 'ons' houdt maar niet op.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, het overkwam ons. Mo ging eten opscheppen en poef
Kingstown is al op bezoek daarquote:
Ik wist helemaal niet dat ie graag naar Utopia keek.quote:
dat heb ik ook niet gezegd, alleen dat ik 'm tegenkwam daarquote:Op maandag 25 mei 2015 20:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat ie graag naar Utopia keek.
keldertje ?quote:
Ik woon op 4 hoog dus ik kom nooit in de kelder, mag er geen eens inquote:Op maandag 25 mei 2015 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
dat heb ik ook niet gezegd, alleen dat ik 'm tegenkwam daar
[..]
keldertje ?
waarom mag jij niet in de kelder?quote:Op maandag 25 mei 2015 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon op 4 hoog dus ik kom nooit in de kelder, mag er geen eens in
dan heb je er ook niets te zoekenquote:
Je moet er blijven posten en een motivatie mail naar Yvonne sturen... Het moet niet gekker worden.. Lijkt wel een sollicitatie tipacquote:
nou graag of niet toch, nou dan nietquote:Op maandag 25 mei 2015 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet er blijven posten en een motivatie mail naar Yvonne sturen... Het moet niet gekker worden.. Lijkt wel een sollicitatie tipac
gewoon nooitquote:Op maandag 25 mei 2015 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
En jij komt wel dagelijks daar in de dungeon?
Dat dus....quote:Op maandag 25 mei 2015 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
gewoon nooit
moet ik dan lezen wie er met tepelklemmen rondloopt, ik bedank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 mei 2015 21:12 schreef chufi het volgende:
Zoals gisteren aangekondigd hier het resultaat:dat ziet er niet verkeerd uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
een kennis had het gisteren over zo'n grote pan die hij moest gaan lenen, hij wil met zijn dochtertje een struisvogelei gaan bakkenquote:Op maandag 25 mei 2015 21:24 schreef chufi het volgende:
Dit is de 2 pers versie.. Ik heb ook nog een 8 persoons pan, maar die heb ik zelf ooit maar 1 keer gebruikt. Vroeger werd ie wel vaker gebruikt, maar dat was vroeger.. Misschien over een paar maanden weer .. Maar dan mogen de meisjes uit Valencia hun kunsten uitleven
OK waar koop je die eieren?quote:Op maandag 25 mei 2015 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een kennis had het gisteren over zo'n grote pan die hij moest gaan lenen, hij wil met zijn dochtertje een struisvogelei gaan bakken
in principe bij een poelier bestellen, alleen is zijn favo poelier inmiddels met pensioen, dus hij moet nog ff op zoekquote:Op maandag 25 mei 2015 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
OK waar koop je die eieren?
Maar die paellapannen kosten niets hoor.
Kijk maar
heel veel, ik denk wel 25quote:Op maandag 25 mei 2015 21:39 schreef chufi het volgende:
Hoeveel kippen eieren zouden er in zo'n struisvogel ei zitten?
Ja hallo ik wil wel hoorquote:Op maandag 25 mei 2015 10:07 schreef yvonne het volgende:
Oh, julie ziten weer hier, nou ook goed, dan geen Tour de 40
quote:Op maandag 25 mei 2015 21:12 schreef chufi het volgende:
Zoals gisteren aangekondigd hier het resultaat:Wtf is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Zo'n kut modquote:Op maandag 25 mei 2015 22:38 schreef sacha het volgende:
[..]
iemand heeft mijn succes topic dicht gepleurd
Ohh diequote:Op maandag 25 mei 2015 22:38 schreef sacha het volgende:
[..]
iemand heeft mijn succes topic dicht gepleurd
Ik moest lachenquote:Op maandag 25 mei 2015 22:42 schreef chufi het volgende:
Sommige 40+ ers draaien zelfs door tijdens hun vakantie......
Ohh zijn hele vakantie aan jou gedachtquote:Op maandag 25 mei 2015 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
De eerste dag daar was ie er al mee bezig... Ik wist dat er zoiets aan zou komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door chufi op 26-05-2015 00:43:17 ]
quote:Op maandag 25 mei 2015 22:49 schreef chufi het volgende:
Na de brute moord ontstaan er spontaan navolgelingenIk heb dat nog nooit gedronken of ergens in een winkel gezien. Waar is dat te koop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eentjequote:Op maandag 25 mei 2015 21:39 schreef chufi het volgende:
Hoeveel kippen eieren zouden er in zo'n struisvogel ei zitten?
Had jij het antwoord dan? Als je het aantal dooiers telt zou het inderdaad eentje zijn, maar ik denk dat het om de totale hoeveelheid ging.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:15 schreef FANN het volgende:
ow het was geen raadseltje, ik heb nu teruggelezen, la maar
jaquote:
Jij denkt veel te logisch met je 1 dooier.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:22 schreef FANN het volgende:
[..]
jamaar het was dus geen raadseltje, ik heb geen idee wat het wél is, maar dat heb ik hier
vaker
ja dat denk ik...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij denkt veel te logisch met je 1 dooier.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een struisvogelei gezien dus ik heb geen idee hoe groot die dingen zijn.quote:
Ik denk dat een struisvogel naar kip smaaktquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een struisvogelei gezien dus ik heb geen idee hoe groot die dingen zijn.
Wel eens in de supermarkt een struisvogelbiefje gekocht, maar of dat nou echt van een struisvogel kwam moet je maar aannemen, zeker weten doe ik dat ook niet. Voor hetzelfde geld is het van een genetisch gemanipuleerde kip, dat zie je er toch niet aan. Weet niet eens meer of het ding smaakte, ben bang van niet anders had ik het wel onthouden.
Vraag me af of er verschil is tussen vegetarisch struisvogel gehakt en vegetarisch kippengehakt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat een struisvogel naar kip smaakt
Smaakt naar een lekkere biefstukquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat een struisvogel naar kip smaakt
weinig denk ikquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vraag me af of er verschil is tussen vegetarisch struisvogel gehakt en vegetarisch kippengehakt.
Tuurlijk bestaat kippengehakt, dat kan je zelf maken van kipfilet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:45 schreef FANN het volgende:
[..]
weinig denk iker bestaat alleen geen vegetarisch kippengehakt denk ik
![]()
volgens mij ook geen niet vegetarische of wel? ik heb geen idee eigenlijk
ah... een kipfilet door de gehaktmolen, dat kan natuurlijk, maar ik geloof niet dat ze hetquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaat kippengehakt, dat kan je zelf maken van kipfilet.
Als je erom vraagt krijg je het bij de slager.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... een kipfilet door de gehaktmolen, dat kan natuurlijk, maar ik geloof niet dat ze het
in de winkel verkopen, bij de slager kan je daar misschien om vragen, dat weet
ik niet verder....
oké, wist ik niet...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je erom vraagt krijg je het bij de slager.
kipgehakt ligt gewoon in de supermarkt hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... een kipfilet door de gehaktmolen, dat kan natuurlijk, maar ik geloof niet dat ze het
in de winkel verkopen, bij de slager kan je daar misschien om vragen, dat weet
ik niet verder....
oké oké ik geloof jullie, maar ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord, dus daaromquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kipgehakt ligt gewoon in de supermarkt hoor
Ik eet nooit kippengehakt, dan heb ik liever gewoon een kipfiletje.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:03 schreef FANN het volgende:
[..]
oké oké ik geloof jullie, maar ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord, dus daarom
wist ik het niet, nu weet ik het wel natuurlijk..
ja, lijkt mij ook hoor, maar goed als het bestaat zullen er wel mensen zijn die dat kopen, ik hebquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik eet nooit kippengehakt, dan heb ik liever gewoon een kipfiletje.
Bij mij niet volgens mij, nooit op gelet ook. Wel kipshoarmaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kipgehakt ligt gewoon in de supermarkt hoor
tripje spanje?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:08 schreef chufi het volgende:
Ik heb weer vakantie geld te besteden. Dus stuur maar weer eens op een tripje
met het vliegtuig?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:59 schreef chufi het volgende:
Geld is al weer op... Maar ik had al wel een ticket.. Nu maar hopen dat ik ergens kan crashen
quote:
Ik wilde een foute grap maken. Maar ik doe het niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb vliegangst, ik durf niet meer te vliegen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb vliegangst, ik durf niet meer te vliegen.
Je springt er wel gewoon uit met een parachute , maar nu durf je niet meer? Wat is er gebeurt tijdens die sprong?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb zelf niet zo vaak gevlogen; Eind 1998 naar Florida toen m'n oom daar ging trouwen, in 2013 naar Kos en begin dit jaar in een klein vliegtuigje om parachute te springen. Lijkt me heerlijk om weer naar een warm land te gaan maar ben bang dat het er niet meer van komt...
Ow niks bijzonders, het ging gelukkig(!!) allemaal goed maar ik vond dat ik dat gedaan moest hebben, het was ergens begin januari en vond het wel leuk om met iets dat ik niet durf het nieuwe jaar in te gaan. Het was wel doodeng en denk niet dat ik het nog eens durf.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Je springt er wel gewoon uit met een parachute , maar nu durf je niet meer? Wat is er gebeurt tijdens die sprong?
Dat is echt eng om te zienquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:45 schreef chufi het volgende:
In de lucht is het qua verkeer een stuk rustiger dan op de weg
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met je ?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ow niks bijzonders, het ging gelukkig(!!) allemaal goed maar ik vond dat ik dat gedaan moest hebben, het was ergens begin januari en vond het wel leuk om met iets dat ik niet durf het nieuwe jaar in te gaan. Het was wel doodeng en denk niet dat ik het nog eens durf.
Met mij gaat het tot op zekere hoogte wel goed maar bij het denken aan vliegen krijg ik de rillingen.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:53 schreef chufi het volgende:
Boven Afrika en Zuid Amerika is het tot vervelens rustig momenteelJa wie wil daar naar toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:53 schreef chufi het volgende:
Boven Afrika en Zuid Amerika is het tot vervelens rustig momenteelZaterdag mediodia hier en -avond in Afrique.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen zit aan het bier daar voetbal te kijken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:
Oh u hierquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:52 schreef El_Matador het volgende:
Vliegen is gewoon een transportmiddel, meer niet.
Wees blij dat je in Europa woont; veel zien in bescheiden tijd zonder te vliegen.
Cool, schitterend landje.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Mijn oom, die in Florida getrouwd is die woont in El Salvador.
Kijken ze naar dezelfde wedstrijd als hier dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zaterdag mediodia hier en -avond in Afrique.
Iedereen zit aan het bier daar voetbal te kijken.
Arsenal-Aston Villa, denk het wel ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijken ze naar dezelfde wedstrijd als hier dan?
En later Copa del Rey vermoed ikquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Arsenal-Aston Villa, denk het wel ja.
Ah ook vandaag?quote:
Y al mundo le tratamos como una mierdaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah ook vandaag?
A las 21:30
Over goede muziek gesproken...:
40+ staat voor vetgehalte,quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje belegen.
Nee, maar ook geen 16 meer.quote:
Depende de como te haces tu mundo. Tu eres el dueņo de tu vida y por lo tanto tu mundo.quote:
Athletico Bilbao - Barcelonaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Depende de como te haces tu mundo. Tu eres el dueņo de tu vida y por lo tanto tu mundo.
"El" mundo no se puede salvar.
Quienes juegan?
Heb je nou al een drone ?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Depende de como te haces tu mundo. Tu eres el dueņo de tu vida y por lo tanto tu mundo.
"El" mundo no se puede salvar.
Quienes juegan?
Fuck, dat wil ik zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nope.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fuck, dat wil ik zien.Hebben ze bij de kapper ook al TV?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hangt helemaal vol met voetbalvaantjes en -sjaals, zelfs Ajax en Feyenoord hangen ertussen. Voetbal gaat aan.quote:
Pilsje er bij! Helemaal top! Mag alleen hopen dat ie niet uitschiet wanneer Bilbao scoortquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hangt helemaal vol met voetbalvaantjes en -sjaals, zelfs Ajax en Feyenoord hangen ertussen. Voetbal gaat aan.
Hehehe, goed punt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Pilsje er bij! Helemaal top! Mag alleen hopen dat ie niet uitschiet wanneer Bilbao scoort
Gekleurd water zou ik zeggenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehehe, goed punt.
Nee, geen pilsje, tinto. Dat is geen wijn...
Het land van de koffie, seņor.quote:
Ik dacht ik geef het topic eens een schop.quote:
Ik heb het al bijna opgegeven, maar nog niet helemaal, anders had ik niets gepostquote:Op dinsdag 2 juni 2015 02:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht ik geef het topic eens een schop.
Het blijft toch 40+, zoiets moet je koesteren.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het al bijna opgegeven, maar nog niet helemaal, anders had ik niets gepost
Laten we niet hopen dat Yvonne opgenomen is ...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 02:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het blijft toch 40+, zoiets moet je koesteren.
Maar het topic ligt wel al aan de beademing.
Die heeft op 1 juni om 23.58 u. nog gepost op Fok. Maar hier niet meer.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we niet hopen dat Yvonne opgenomen is ...
Tegenwoordig heb je in de meeste ziekenhuizen ook gewoon internet... Dus dat is geen bewijs... Maar beterschap wens ik dr ook.... Is niet leukquote:Op dinsdag 2 juni 2015 02:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die heeft op 1 juni om 23.58 u. nog gepost op Fok. Maar hier niet meer.
Mocht dat zo zijn, dan wens ik haar beterschap.
Truste.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 02:41 schreef chufi het volgende:
Maar goed wie weet worden we morgen weer eens ergens anders wakker.. Ik hou het voor nu voor gezien.
Dit is toch niks hier, hup naar mlnquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:24 schreef chufi het volgende:
Tis alweer avond , maar ik zit nog steeds hier
Ja maar wil ik daar wel elke dag rondhangen?quote:
Whateverquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar wil ik daar wel elke dag rondhangen?
Kwismaster KT met zn dames die weer in vrouwenpraat vervallen....
ach joh, sinds onze reisleidsterquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe wel altijd een kogelvrij vest aan als ik daar post
Is Yvonne FA-admin af?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:33 schreef sacha het volgende:
[..]
ach joh, sinds onze reisleidsterhaar taakje aan de wilgen heeft gehangen maakt het écht geen ruk meer uit waar je post
![]()
als je het maar naar je zin hebt
Hieronder staat het nog wel steeds... Als ik een reis zou boeken zou ik nooit via GC bij Yvonne boeken.. Wat een kut-services leveren diequote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:53 schreef chufi het volgende:
Ik leef nog, maar echt vriendelijk was baas KT nietdat zei ik dus: zeikwijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Morgen hoef ik niet, dus weekend. Balkon hangenquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:32 schreef chufi het volgende:
Al weer bijna weekend... Maar nu eerst een slaader
Ik kan die stomer wel even vergeten, gister een kut woning. Helemaal klaar meequote:Op donderdag 4 juni 2015 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja morgen wordt het nog warmer... Ik brandde weg van mn balkon net ...
Maar het is wel af zeg je... Geniet lekker van het weekend en let op voor morgenmiddag .. zwaar onweerquote:Op donderdag 4 juni 2015 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan die stomer wel even vergeten, gister een kut woning. Helemaal klaar mee
Oh dat vind ik ook wel tofquote:Op donderdag 4 juni 2015 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar het is wel af zeg je... Geniet lekker van het weekend en let op voor morgenmiddag .. zwaar onweer
Liep ooit op het strand toen was het wat minder,quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik vind dat altijd wel kikken. natuur op zn best
Ja dan is het best wel eng als je niet gauw een strandtent in kunt...quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Liep ooit op het strand toen was het wat minder,
Het was een gordijn van bliksem. Tering eng ja.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan is het best wel eng als je niet gauw een strandtent in kunt...
En dan opeens weet je niet meer wat te doen ....quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was een gordijn van bliksem. Tering eng ja.
Gek genoeg hebben we bovenop de duinen het spektakel aangekeken. Toen snel naar huisje gegaan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan opeens weet je niet meer wat te doen ....
Je hebt het gelukkig overleefdquote:Op donderdag 4 juni 2015 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Gek genoeg hebben we bovenop de duinen het spektakel aangekeken. Toen snel naar huisje gegaan.
Ja dat blijkt. Maar ik kan er echt van genieten.quote:
Zolang je je veilig voelt is het mooi om te aanschouwen. Ik heb een beglaast balkon dus dat scheelt ook nog eens ...quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat blijkt. Maar ik kan er echt van genieten.
Dat op het duin was echt vet, maar we hadden nog geen mobieltjesquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang je je veilig voelt is het mooi om te aanschouwen. Ik heb een beglaast balkon dus dat scheelt ook nog eens ...
Wees blij, want anders zat je alleen maar te appen ipv van te genieten en in je broek te doen...quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat op het duin was echt vet, maar we hadden nog geen mobieltjes
Het was het filmen wel waard.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij, want anders zat je alleen maar te appen ipv van te genieten en in je broek te doen...
Waar zou je graag heen willen?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:40 schreef chufi het volgende:
Ik hou het voor gezien... Beloftes aan me hoela
De 40+ tournee, we bezoeken ieder forum. Reisleidster yvonne zorgt voor de reisroute.
De OP begon al goedquote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 09:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De OP begon al goedWelkom in CUL, waar de helft van de mods 40+ is.
Nee, de zitten tegenwoordig in Memory Lanequote:Op zondag 7 juni 2015 10:13 schreef Isegrim het volgende:
Dus er komen nu allemaal sherry-huisvrouwen naar CUL?
snelle hap of culinair ?quote:Op zondag 7 juni 2015 15:48 schreef chufi het volgende:
Heeft iemand nog een lekker recept voor de zondagavond?
ik doe lekker lui, had nog een stoofpotje staan, rijst erbij, tomaten en komkommerquote:Op zondag 7 juni 2015 15:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niet uit.. Ben gewoon benieuwd naar alle ideeën.
Misschien hou ik het ook simpel....quote:Op zondag 7 juni 2015 15:59 schreef just me het volgende:
[..]
ik doe lekker lui, had nog een stoofpotje staan, rijst erbij, tomaten en komkommer
Dat moet zeker gesmaakt hebbenquote:Op zondag 7 juni 2015 16:19 schreef Soury het volgende:
We zitten in Cul![]()
Ik hoef vandaag niet zo veel meer CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #15
Kaas !!quote:
Ik ben altijd ontopicquote:
Mag, is sc. Ik mag morgen weer in Noord. Gipswandjes hoeraquote:Op zondag 7 juni 2015 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
En voor de rest wachten we tot na middernacht ?
Dat is lastiger neem ik aan, omdat de kans dat de muur mee komt groter is ?quote:Op zondag 7 juni 2015 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag, is sc. Ik mag morgen weer in Noord. Gipswandjes hoera
Ja en stomen meestal. Maar ik ruk er sowieso stukken gips vanaf. Helaas voor de stucadoorsquote:Op zondag 7 juni 2015 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is lastiger neem ik aan, omdat de kans dat de muur mee komt groter is ?
Ik krijg weer trek hier, volgende stop zal LIF zijnquote:
Maae eerst een Taart van Abelquote:Op zondag 7 juni 2015 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg weer trek hier, volgende stop zal LIF zijn
Heb ik nog nooit gezien. Dat is wel leuk toch?quote:
Soms kijk ik het.. Nu een 12.5 jaar jubileum uitzending op NPO3quote:Op zondag 7 juni 2015 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gezien. Dat is wel leuk toch?
p.s. hoe verander je een link in wat anders.quote:
Selecteer dat waarvan je een link wilt maken, klik op het kettink-symbooltje en paste daarin de link die je wilt plaatsen.. Eigenlijk is dit pas voor een ander subforum, maar omdat ik niet weet of we daar ooit geraken, krijg je deze kadoquote:Op zondag 7 juni 2015 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
p.s. hoe verander je een link in wat anders.
Ik kook op gevoel.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ik niet...ik ga geen recepten meer posten
Lief van ze.. Ik neem aan dat je naast de wijn ook wel wat hapjes hebt gehad en daarom geen trek meer hebtquote:Op zondag 7 juni 2015 19:19 schreef FANN het volgende:
vandaag had ik een leuke dag in elk geval. verjaardag va mijn broer gevierd die prostaatkanker heeft,
hadden zijn dochters geregeld en het was gezelligamper over ziektes gehad dat scheelt ook
weinig hapjesquote:Op zondag 7 juni 2015 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Lief van ze.. Ik neem aan dat je naast de wijn ook wel wat hapjes hebt gehad en daarom geen trek meer hebt
Als je niet ingestort ben danquote:Op zondag 7 juni 2015 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
weinig hapjesdus ........ ik eet straks wel wat.
quote:Op zondag 7 juni 2015 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ik niet...ik ga geen recepten meer posten
Nee, ik ben niet ingstord, maar er stonden leuke foto's op de mail van vanmiddagquote:
Nee hoor bv van mijn post in cul "kaas" maken ipv de url.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor bv van mijn post in cul "kaas" maken ipv de url.
Ja laat maar.quote:
Ik snap het qua url qoute. zoquote:Op zondag 7 juni 2015 19:53 schreef chufi het volgende:
Kaas maken doe je[quote]Op zondag 7 juni 2015 19:53 schreef chufi het volgende:
Kaas maken doe je zo
Dat staat er bovenquote:Op zondag 7 juni 2015 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe je van een tekst een link maakt....dat ergeet ikzelf ook steeds
ah...quote:
Je kunt ook het ketting knopje naast img-knop uit het menu gebruikenquote:Op zondag 7 juni 2015 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ah...![]()
zo dus...zonder spaties![]()
[url= https://www.zelfkaasmaken.nl/ ]zo [/url]
over 2 minuten ben ik het weer vergeten maar goed
o ja, daar staat me ook vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag iets van bijquote:Op zondag 7 juni 2015 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ook het ketting knopje naast img-knop uit het menu gebruiken
Het verschil met "star wars" en "star trek" wil nog niet zo lukkenquote:
ow........... in dat plaatjestopic? waar je een onderschrift moet verzinnen?quote:Op zondag 7 juni 2015 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Het verschil met "star wars" en "star trek" wil nog niet zo lukken
http://www.scotty.com/]test[/url]quote:
quote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 20:29 schreef chufi het volgende:
Flink veel oefenen dan slijt het er vanzelf in
upsquote:
Ja ik dacht te moeilijk. Het is best simpel. Weer wat geleerdquote:
Graag gedaan Souryquote:Op zondag 7 juni 2015 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik dacht te moeilijk. Het is best simpel. Weer wat geleerd
Ik heb mijn eerdere post al aangepast (van de lunch)quote:
Wel goed, maar deze sluit bijna dus niemand die er nog naar om kijktquote:Op zondag 7 juni 2015 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerdere post al aangepast (van de lunch)
Maakt niet uit, tis KAASquote:Op zondag 7 juni 2015 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel goed, maar deze sluit bijna dus niemand die er nog naar om kijkt
Gaat deze nog vol vandaag, ik ga even een bak yogurt eten met bosvruchten.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel goed, maar deze sluit bijna dus niemand die er nog naar om kijkt
Dat zal wel lukken ... Eet zequote:Op zondag 7 juni 2015 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat deze nog vol vandaag, ik ga even een bak yogurt eten met bosvruchten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |