Ben nogal fotogek.....jaren bij een fotoclub gezeten, zw/w en niet digitaal.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:07 schreef chufi het volgende:
Ik heb even geen hapjes voorhanden... Ik neem het meestal niet op de foto
Niks mis meequote:Op maandag 25 mei 2015 03:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nogal fotogek.....jaren bij een fotoclub gezeten, zw/w en niet digitaal.
Mijn UI is ook een eigen foto, alleen de lichtjes toegevoegd.quote:
Aan het bord te zien al jaaaaaren geleden.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nogal fotogek.....jaren bij een fotoclub gezeten, zw/w en niet digitaal.
Neuh, ik doe het meestal snel voor het koud wordt, en de placemat past niet zo goed in beeld, vandaar maar een gedeelte van het bord.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Aan het bord te zien al jaaaaaren geleden.
Ik bedoel meer de vormgeving van het bord.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ik doe het meestal snel voor het koud wordt, en de placemat past niet zo goed in beeld, vandaar maar een gedeelte van het bord.
Duh.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de vormgeving van het bord.
Nee, nog net niet.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uit de inboedel van een overleden tante?
Mijn ex heeft niets uitgezocht, dat was mijn taak (vond ik). En dat bord komt uit een reeks die je begin jaren 90 bij elkaar kon sparen bij een supermarkt, en het formaat beviel me.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:23 schreef chufi het volgende:
Mijn servies is of van mn ouders of dat wat ooit mn ex uitgezocht had...
Ach ik je eentje heb je niet veel nodig... Maar speciale pasta borden nee.. Niet mijn dingquote:Op maandag 25 mei 2015 03:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex heeft niets uitgezocht, dat was mijn taak (vond ik). En dat bord komt uit een reeks die je begin jaren 90 bij elkaar kon sparen bij een supermarkt, en het formaat beviel me.
En ze zijn lelijk, maar ik eet er graag van.
Die borden op mijn pics zijn ook handig voor nasi en stamppot.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ik je eentje heb je niet veel nodig... Maar speciale pasta borden nee.. Niet mijn ding
Je italiaans is zeker niet zo goed Pietquote:Op maandag 25 mei 2015 03:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die borden op mijn pics zijn ook handig voor nasi en stamppot.
Die heb ik, past ook een pizza op, maar die zijn weer tering groot dus.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ik je eentje heb je niet veel nodig... Maar speciale pasta borden nee.. Niet mijn ding
Doe je best...SeeYa.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga ook vroeg slapen. Morgen kleinzoon vervelen.
[ afbeelding ]
we willen wel op Tourquote:Op maandag 25 mei 2015 10:07 schreef yvonne het volgende:
Oh, julie ziten weer hier, nou ook goed, dan geen Tour de 40
Klopt, dat getrek aan 'ons' houdt maar niet op.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, het overkwam ons. Mo ging eten opscheppen en poef
Kingstown is al op bezoek daarquote:
Ik wist helemaal niet dat ie graag naar Utopia keek.quote:
dat heb ik ook niet gezegd, alleen dat ik 'm tegenkwam daarquote:Op maandag 25 mei 2015 20:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat ie graag naar Utopia keek.
keldertje ?quote:
Ik woon op 4 hoog dus ik kom nooit in de kelder, mag er geen eens inquote:Op maandag 25 mei 2015 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
dat heb ik ook niet gezegd, alleen dat ik 'm tegenkwam daar
[..]
keldertje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |