Ben nogal fotogek.....jaren bij een fotoclub gezeten, zw/w en niet digitaal.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:07 schreef chufi het volgende:
Ik heb even geen hapjes voorhanden... Ik neem het meestal niet op de foto
Niks mis meequote:Op maandag 25 mei 2015 03:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nogal fotogek.....jaren bij een fotoclub gezeten, zw/w en niet digitaal.
Mijn UI is ook een eigen foto, alleen de lichtjes toegevoegd.quote:
Aan het bord te zien al jaaaaaren geleden.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nogal fotogek.....jaren bij een fotoclub gezeten, zw/w en niet digitaal.
Neuh, ik doe het meestal snel voor het koud wordt, en de placemat past niet zo goed in beeld, vandaar maar een gedeelte van het bord.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Aan het bord te zien al jaaaaaren geleden.
Ik bedoel meer de vormgeving van het bord.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ik doe het meestal snel voor het koud wordt, en de placemat past niet zo goed in beeld, vandaar maar een gedeelte van het bord.
Duh.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de vormgeving van het bord.
Nee, nog net niet.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uit de inboedel van een overleden tante?
Mijn ex heeft niets uitgezocht, dat was mijn taak (vond ik). En dat bord komt uit een reeks die je begin jaren 90 bij elkaar kon sparen bij een supermarkt, en het formaat beviel me.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:23 schreef chufi het volgende:
Mijn servies is of van mn ouders of dat wat ooit mn ex uitgezocht had...
Ach ik je eentje heb je niet veel nodig... Maar speciale pasta borden nee.. Niet mijn dingquote:Op maandag 25 mei 2015 03:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex heeft niets uitgezocht, dat was mijn taak (vond ik). En dat bord komt uit een reeks die je begin jaren 90 bij elkaar kon sparen bij een supermarkt, en het formaat beviel me.
En ze zijn lelijk, maar ik eet er graag van.
Die borden op mijn pics zijn ook handig voor nasi en stamppot.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ik je eentje heb je niet veel nodig... Maar speciale pasta borden nee.. Niet mijn ding
Je italiaans is zeker niet zo goed Pietquote:Op maandag 25 mei 2015 03:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die borden op mijn pics zijn ook handig voor nasi en stamppot.
Die heb ik, past ook een pizza op, maar die zijn weer tering groot dus.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ik je eentje heb je niet veel nodig... Maar speciale pasta borden nee.. Niet mijn ding
Doe je best...SeeYa.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga ook vroeg slapen. Morgen kleinzoon vervelen.
[ afbeelding ]
we willen wel op Tourquote:Op maandag 25 mei 2015 10:07 schreef yvonne het volgende:
Oh, julie ziten weer hier, nou ook goed, dan geen Tour de 40
Klopt, dat getrek aan 'ons' houdt maar niet op.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, het overkwam ons. Mo ging eten opscheppen en poef
Kingstown is al op bezoek daarquote:
Ik wist helemaal niet dat ie graag naar Utopia keek.quote:
dat heb ik ook niet gezegd, alleen dat ik 'm tegenkwam daarquote:Op maandag 25 mei 2015 20:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat ie graag naar Utopia keek.
keldertje ?quote:
Ik woon op 4 hoog dus ik kom nooit in de kelder, mag er geen eens inquote:Op maandag 25 mei 2015 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
dat heb ik ook niet gezegd, alleen dat ik 'm tegenkwam daar
[..]
keldertje ?
waarom mag jij niet in de kelder?quote:Op maandag 25 mei 2015 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon op 4 hoog dus ik kom nooit in de kelder, mag er geen eens in
dan heb je er ook niets te zoekenquote:
Je moet er blijven posten en een motivatie mail naar Yvonne sturen... Het moet niet gekker worden.. Lijkt wel een sollicitatie tipacquote:
nou graag of niet toch, nou dan nietquote:Op maandag 25 mei 2015 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet er blijven posten en een motivatie mail naar Yvonne sturen... Het moet niet gekker worden.. Lijkt wel een sollicitatie tipac
gewoon nooitquote:Op maandag 25 mei 2015 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
En jij komt wel dagelijks daar in de dungeon?
Dat dus....quote:Op maandag 25 mei 2015 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
gewoon nooit
moet ik dan lezen wie er met tepelklemmen rondloopt, ik bedank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 mei 2015 21:12 schreef chufi het volgende:
Zoals gisteren aangekondigd hier het resultaat:dat ziet er niet verkeerd uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
een kennis had het gisteren over zo'n grote pan die hij moest gaan lenen, hij wil met zijn dochtertje een struisvogelei gaan bakkenquote:Op maandag 25 mei 2015 21:24 schreef chufi het volgende:
Dit is de 2 pers versie.. Ik heb ook nog een 8 persoons pan, maar die heb ik zelf ooit maar 1 keer gebruikt. Vroeger werd ie wel vaker gebruikt, maar dat was vroeger.. Misschien over een paar maanden weer .. Maar dan mogen de meisjes uit Valencia hun kunsten uitleven
OK waar koop je die eieren?quote:Op maandag 25 mei 2015 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een kennis had het gisteren over zo'n grote pan die hij moest gaan lenen, hij wil met zijn dochtertje een struisvogelei gaan bakken
in principe bij een poelier bestellen, alleen is zijn favo poelier inmiddels met pensioen, dus hij moet nog ff op zoekquote:Op maandag 25 mei 2015 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
OK waar koop je die eieren?
Maar die paellapannen kosten niets hoor.
Kijk maar
heel veel, ik denk wel 25quote:Op maandag 25 mei 2015 21:39 schreef chufi het volgende:
Hoeveel kippen eieren zouden er in zo'n struisvogel ei zitten?
Ja hallo ik wil wel hoorquote:Op maandag 25 mei 2015 10:07 schreef yvonne het volgende:
Oh, julie ziten weer hier, nou ook goed, dan geen Tour de 40
quote:Op maandag 25 mei 2015 21:12 schreef chufi het volgende:
Zoals gisteren aangekondigd hier het resultaat:Wtf is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Zo'n kut modquote:Op maandag 25 mei 2015 22:38 schreef sacha het volgende:
[..]
iemand heeft mijn succes topic dicht gepleurd
Ohh diequote:Op maandag 25 mei 2015 22:38 schreef sacha het volgende:
[..]
iemand heeft mijn succes topic dicht gepleurd
Ik moest lachenquote:Op maandag 25 mei 2015 22:42 schreef chufi het volgende:
Sommige 40+ ers draaien zelfs door tijdens hun vakantie......
Ohh zijn hele vakantie aan jou gedachtquote:Op maandag 25 mei 2015 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
De eerste dag daar was ie er al mee bezig... Ik wist dat er zoiets aan zou komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door chufi op 26-05-2015 00:43:17 ]
quote:Op maandag 25 mei 2015 22:49 schreef chufi het volgende:
Na de brute moord ontstaan er spontaan navolgelingenIk heb dat nog nooit gedronken of ergens in een winkel gezien. Waar is dat te koop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eentjequote:Op maandag 25 mei 2015 21:39 schreef chufi het volgende:
Hoeveel kippen eieren zouden er in zo'n struisvogel ei zitten?
Had jij het antwoord dan? Als je het aantal dooiers telt zou het inderdaad eentje zijn, maar ik denk dat het om de totale hoeveelheid ging.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:15 schreef FANN het volgende:
ow het was geen raadseltje, ik heb nu teruggelezen, la maar
jaquote:
Jij denkt veel te logisch met je 1 dooier.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:22 schreef FANN het volgende:
[..]
jamaar het was dus geen raadseltje, ik heb geen idee wat het wél is, maar dat heb ik hier
vaker
ja dat denk ik...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij denkt veel te logisch met je 1 dooier.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een struisvogelei gezien dus ik heb geen idee hoe groot die dingen zijn.quote:
Ik denk dat een struisvogel naar kip smaaktquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een struisvogelei gezien dus ik heb geen idee hoe groot die dingen zijn.
Wel eens in de supermarkt een struisvogelbiefje gekocht, maar of dat nou echt van een struisvogel kwam moet je maar aannemen, zeker weten doe ik dat ook niet. Voor hetzelfde geld is het van een genetisch gemanipuleerde kip, dat zie je er toch niet aan. Weet niet eens meer of het ding smaakte, ben bang van niet anders had ik het wel onthouden.
Vraag me af of er verschil is tussen vegetarisch struisvogel gehakt en vegetarisch kippengehakt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat een struisvogel naar kip smaakt
Smaakt naar een lekkere biefstukquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat een struisvogel naar kip smaakt
weinig denk ikquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vraag me af of er verschil is tussen vegetarisch struisvogel gehakt en vegetarisch kippengehakt.
Tuurlijk bestaat kippengehakt, dat kan je zelf maken van kipfilet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:45 schreef FANN het volgende:
[..]
weinig denk iker bestaat alleen geen vegetarisch kippengehakt denk ik
![]()
volgens mij ook geen niet vegetarische of wel? ik heb geen idee eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |