In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
F1 van Ajax, hoezo hebben we het over deze aids? Doe dan Verstappen en F1. Man man manquote:Op zondag 24 mei 2015 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jack staat vaak in zijn regenjas te kijken bij de F'jes van Ajax.
Raar dit.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
F1 van Ajax, hoezo hebben we het over deze aids? Doe dan Verstappen en F1. Man man man
Die haalt de finish vaker niet dan welquote:Op zondag 24 mei 2015 23:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
F1 van Ajax, hoezo hebben we het over deze aids? Doe dan Verstappen en F1. Man man man
Het ligt aan de auto!quote:Op zondag 24 mei 2015 23:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die haalt de finish vaker niet dan wel
Op weg naar...quote:Op zondag 24 mei 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Praten over de FIFA is net zo kut als praten over Oranje.
Amsterdam is dan ook een klein Afrikaquote:Op zondag 24 mei 2015 23:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De normale blanke jongen sterf uit. Davy is de laatste
Italië is nog niet verlorenquote:Op zondag 24 mei 2015 23:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alsof dit niet bij Feyenoord ook gebeurtde hele voetbalwereld is verziekt
Klopt toch ook gewoon?quote:
CONCHITA?quote:Op zondag 24 mei 2015 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moet gewoon CONMEBOL en CONCACAF mee krijgen in een breakaway WK maar ja dan zijn we 10 jaar verder.
Van de continentale toernooien gewoon de sterkste.quote:
Jaquote:Op zondag 24 mei 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou AZ op basis van Moneyball Jopgod binnen hebben gehaald?
Leuk grapjequote:Op zondag 24 mei 2015 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Speelt Randers daar nog?
Er spelen daar veel buitenlanders.
kutspeler is dat buiten zijn friekiksquote:Op zondag 24 mei 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou AZ op basis van Moneyball Jopgod binnen hebben gehaald?
Misschien redt hij a la Fledderus op onmogelijke wijze GAE van degradatie morgen.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kutspeler is dat buiten zijn friekiks
Oneensquote:Op zondag 24 mei 2015 23:39 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Jop van der Linden is een onderschatte verdediger.
Eensquote:Op zondag 24 mei 2015 23:39 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Jop van der Linden is een overschatte verdediger.
quote:Op zondag 24 mei 2015 23:39 schreef Kopsterk het volgende:
Overscht.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:39 schreef Kopsterk het volgende:
Ik snapte 'em.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even een VI klassieker, alleen zijn er hier weinig echte fans om dat op te pikken.
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op zondag 24-05-2015 om 23:08:59Nieuw tv-experiment: ff met 5 man tegelijk door elkaar heen praten #studiovoetbal reageer retweet
niks nieuws aan, doen ze echt al jarenquote:Op zondag 24 mei 2015 23:41 schreef Evertjan het volgende:
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op zondag 24-05-2015 om 23:08:59Nieuw tv-experiment: ff met 5 man tegelijk door elkaar heen praten #studiovoetbal reageer retweet
Die journalist van gisteren.. Mossou.. vind ik ook maar een zelfingenomen mannetje. Perez is wel een goeie.. komt natuurlijk over. Maar het probleem van Studio Voetbal is dat al die heren denken verstand te hebben van voetbal en ze willen niet voor elkaar onder doen.. het is een onzichtbare strijd op de apenrots. Van Marwijk beschouwt zichzelf overduidelijk als de opper aap, wat ergens wel grappig is omdat het ook een beetje sneu overkomt. Bij VI nemen ze zichzelf niet zo serieus en dat is wat prettiger om te zien vaak.quote:Op maandag 25 mei 2015 04:57 schreef Perico het volgende:
Ik vond het de beste setting vanavond, met Perezgod. Paar grappen zelfs
Ik laak het programma, maar als Arno Vermeubelen, Afro Pierre en Bert "dat heb ik al eens eerder gezegd" van Marwijk er zijn, is het al helemaal gortdroog en naar.
Dick ''ik heb mijn bonus dus ik rot op''quote:Op zondag 31 mei 2015 18:37 schreef Zipportal het volgende:
Jack Van Gelder
Jan en Youri Mulder
Dick Advocaat en Arno Vermeulen
Arno mag weer los gaan op Blatter.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dick ''ik heb mijn bonus dus ik rot op''
quote:Op zondag 31 mei 2015 18:37 schreef Zipportal het volgende:
Jack Van Gelder
Jan en Youri Mulder
Dick Advocaat en Arno Vermeulen
geen ideequote:Op zondag 31 mei 2015 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
YOURI MULDER
WAT GA JIJ OP 1 JULI DOEN???
ik niet hij is de enige die nog een beetje show er van maaktquote:Op zondag 31 mei 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik over twee maanden weer naar deze show kijk, hoop ik dat Jan Mulder verdwenen is.
Ja anders had hij ook nog blanco kunnen stemmen!quote:Op zondag 31 mei 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Praag heeft in 2011 gestemd op Blatter omdat hij de belofte deed dat het zijn laatste termijn zou zijn.
SUKKEL.
Hoe vaak heb je dat nou al gezegd de laatste weken?quote:Op zondag 31 mei 2015 22:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
sinds dat juichen bij het Heizeldrama mag ik die Fransoos al niet
nog niet vaak genoegquote:Op zondag 31 mei 2015 23:00 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dat nou al gezegd de laatste weken?
Zal de commissie zo ff inlichten.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:02 schreef Evertjan het volgende:
zit Arno trouwens hier sluikreclame te maken voor http://www.footballculture.com/
Ik ook.quote:
ach hij geeft het tenminste toe Jack schiet altijd gelijk in de verdediging als je hem voor Ajaxfan uitmaaktquote:
quote:Op zondag 31 mei 2015 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Valt niet mee zeker op je vijftiende uit Alkmaar verhuizen?
Leuk jongens.quote:
Ik werk bij de NOS. Ik ben de stagiair die al die leuke filmpjes in elkaar knutselt.quote:
Nepsupporter.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik volg F1 trouwens intensiever denk ik
Voornamelijk in de grindbak.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max, jou kom ik ook overal tegen he.
Verklaart een hoop.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik werk bij de NOS. Ik ben de stagiair die al die leuke filmpjes in elkaar knutselt.
Gelukkig gaat je hard wel weer sneller kloppen voor de Eredivisie met topclashes als Roda JC - PSV.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Leuk jongens.
Ik volg F1 trouwens intensiever denk ik
Ja club volg ik wel intensief maar de NL compeititie niet zo hoor, ik weet pas over 2 maanden wat de selectie van een Roda JC is.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig gaat je hard wel weer sneller kloppen voor de Eredivisie met topclashes als Roda JC - PSV.
2-5.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig gaat je hard wel weer sneller kloppen voor de Eredivisie met topclashes als Roda JC - PSV.
GGMM zou je nu verbeteren.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag, maar het hoeft niet.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, waarom schrijf ik 'hard'.
MAG IK DOOD?
Gewoon op het fietspad gaan staan als Mani een rondje fietst.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
MAG IK DOOD?
Nee, dat mag niet.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
MAG IK DOOD?
Of hij poetst zijn luxe De Lama's deluxe collectie.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM zal vast nu op een loveseat met Gramulanion naar Lucky TV-filmpjes kijken.
Ben je Blatter? Dan wel.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
MAG IK DOOD?
Ik vraag me af waarom er eigenlijk nog nooit een aanslag op hem is gepoogd.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
blatter moet toch een keer dood gaan, hopelijk duurt het niet lang meer
Wel bij hem thuis denk ik, anders zou die niet op komen dagen.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM zal vast nu op een loveseat met Gramulanion naar Lucky TV-filmpjes kijken.
Nou je het zegtquote:Op zondag 31 mei 2015 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max, jou kom ik ook overal tegen he.
gemiddelde levensverwachting van een Zwitserse man is ongeveer 80 jaarquote:Op zondag 31 mei 2015 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom er eigenlijk nog nooit een aanslag op hem is gepoogd.
Wiens belang is dat?quote:Op zondag 31 mei 2015 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom er eigenlijk nog nooit een aanslag op hem is gepoogd.
86 toch?quote:Op zondag 31 mei 2015 23:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gemiddelde levensverwachting van een Zwitserse man is ongeveer 80 jaar
79 en 2 maanden.quote:
jammer dat die wedstrijd is voor het EKquote:Op zondag 31 mei 2015 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik stel voor dat Guus het WK boycot door middel van een verliespartij bij Letland.
Ik wil de tranen van Jan Smit zien.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:12 schreef Vermecelli het volgende:
Genoeg FIFA weer. Ik wil tranen in Breda zien
Wilfred meldde afgelopen vrijdag dat Blatter over 3 maanden de gemiddelde levensverwachting van een Zwitser heeft gehaaldquote:
Lekker boeiend, voetballers zijn toch nooit homo, die worden kapper ofzoquote:Op zondag 31 mei 2015 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb alweer zin in de naderende discussies rond half 2017 over de homorechten in Rusland en het naderende WK
http://www.nu.nl/binnenla(...)lf-jaar-geleden.htmlquote:Op zondag 31 mei 2015 23:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wilfred meldde afgelopen vrijdag dat Blatter over 3 maanden de gemiddelde levensverwachting van een Zwitser heeft gehaald
quote:Bovenaan staat Zwitserland, waar de verwachting voor mannen ongeveer 80 jaar is en voor vrouwen ongeveer 85 jaar.
Iddquote:Op zondag 31 mei 2015 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat dit programma een repetitie nodig heeft
Gaat_Niet_Gebeuren inderdaad.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
We kunnen onmogelijk als UEFA uit de FIFA stappen.
Blijf dromen.
En Puma.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:14 schreef napoleonfour het volgende:
nee want duitsland is adidas, tering domme debielen
Zou best tof zijn nu we naar 24 plaatsen gaan, 2 invitatielanden. Maar dat mogen dan ook Mexico, Ghana, USA of Japan zijn ipv de standaard Zuid-Amerikaanse landen. Maar geen Burkina Faso of Palau natuurlijkquote:
en in Engeland en Spanje pompen de oliestaten zoveel miljarden in het voetbal dat de bonden daar ook niet tegen de FIFA zullen zijnquote:Op zondag 31 mei 2015 23:14 schreef napoleonfour het volgende:
nee want duitsland is adidas, tering domme debielen
FA is er wel redelijk klaar mee toch? Frankrijk heeft vrouwenvoetbal gehad dus die zijn helemaal happy.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en in Engeland en Spanje pompen de oliestaten zoveel miljarden in het voetbal dat de bonden daar ook niet tegen de FIFA zullen zijn
Engeland wil er uit stappen, ja.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
FA is er wel redelijk klaar mee toch? Frankrijk heeft vrouwenvoetbal gehad dus die zijn helemaal happy.
Gaan we zo kijken naar de samenvatting met Hans Crow Junior?quote:Op zondag 31 mei 2015 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is nog geen 23:55.
De SBS doet een beetje treurig.
Uiteraard.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaan we zo kijken naar de samenvatting met Hans Crow Junior?
Hij is geen lieverdje, maar dat wil hij ook niet zijn.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij loopt ook gewoon heerlijk nonchalant verder.
Dan is Gijp niet meer te houden, dat zou ik Dickie niet aan willen doen.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wil Dickie niet een keer aan tafel gaan zitten bij zijn vrienden van VI?
Iedereen die zichzelf respecteert gaat daar niet aan tafel zitten.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wil Dickie niet een keer aan tafel gaan zitten bij zijn vrienden van VI?
hihihihiquote:Op zondag 31 mei 2015 23:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Iedereen die zichzelf respecteert gaat daar niet aan tafel zitten.
We hebben met een kwajongen te maken.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Iedereen die zichzelf respecteert gaat daar niet aan tafel zitten.
Paar dagen daarna won Roda JC met 7-0 van Helmond Sport.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:27 schreef Evertjan het volgende:
Sparta heeft dit jaar nog met 6-0 gewonnen van Roda JC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |