Kan je dit misschien voor mij vertalen?quote:
Heb ik niet.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Kom eens met een spannend verhaal uit de hoods van Schiedam.
Gaat over iemand met een grote mond.quote:
Die is wel leuk ja. Het hele liedje Vertalen?quote:
Zal zo eens luisteren, zit nu vakantie te plannen.quote:
En waar gaat die heen?quote:Op maandag 25 mei 2015 00:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zal zo eens luisteren, zit nu vakantie te plannen.
Sinds Bassie en Adriaan wil ik naar de VS, maar tevergeefs tot nu toequote:Op maandag 25 mei 2015 00:11 schreef Drugshond het volgende:
Nog nooit in de VS geweest... De Moonshine stokers lijkt me wel grappig om eens te bezoeken.
Je houdt niet van mensen die direct je taal begrijpen?quote:Op maandag 25 mei 2015 00:19 schreef Drugshond het volgende:
Ik hou niet van 8 uur vliegen en mensen die direct mijn taal begrijpen.
Een schopje op een leuke plek. Soort van Falcon Punch maar dan Ronaldo style. Dat meen je niet.quote:
Er zijn anders zat mensen op FOK! die Dopewoef zijn posts niet 123 begrijpenquote:Op maandag 25 mei 2015 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je houdt niet van mensen die direct je taal begrijpen?
Succes op FOK!
Ik zei naar he niet op. En ik ben meer van de zlatan niet van de ronaldoquote:Op maandag 25 mei 2015 00:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een schopje op een leuke plek. Soort van Falcon Punch maar dan Ronaldo style. Dat meen je niet.
Ja, dat is het plan.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh dat is wel gaaf
Zelf auto huren en rondreizen?
Welke stad in België? Brussel?quote:Op maandag 25 mei 2015 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zelf ga ik een midweek naar Berlijn en misschien nog een weekendje naar een stad in België, ook leuk.
Hele Volksstammen (zelfs)... Yoki.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er zijn anders zat mensen op FOK! die Dopewoef zijn posts niet 123 begrijpen
Liègequote:Op maandag 25 mei 2015 00:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Welke stad in België? Brussel?
[ afbeelding ]
Dat staat nog helemaal open, eigenlijk ben jij als België expert wel een goede raadgever.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Welke stad in België? Brussel?
[ afbeelding ]
Dan Gent of Leuven. Brugge is ook leuk maar kleiner en misschien ook wel wat duurder. Ga je maar 1 dag helemaal vanuit Groningen?quote:Op maandag 25 mei 2015 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat staat nog helemaal open, eigenlijk ben jij als België expert wel een goede raadgever.
Ik zoek een stad met niet al te grote stadskern, plus enigszins betaalbaar.
Al mijn geld wil ik uiteraard aan biertjes uitgeven.
Ik ben eigenlijk in bijna geen van de grote Belgische steden geweest, dus dat staat wel open.
Wallonië valt wel af.
Geen idee, heb er niks meer van gehoord.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom doen je collega's niets met mijn submit? Vinden ze het niet leuk genoeg?
Tjongejonge...quote:Op maandag 25 mei 2015 00:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen idee, heb er niks meer van gehoord.
Ik dacht ook al aan Gent jaquote:Op maandag 25 mei 2015 00:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan Gent of Leuven. Brugge is ook leuk maar kleiner en misschien ook wel wat duurder. Ga je maar 1 dag helemaal vanuit Groningen?
Brugge......quote:Op maandag 25 mei 2015 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat staat nog helemaal open, eigenlijk ben jij als België expert wel een goede raadgever.
Ik zoek een stad met niet al te grote stadskern, plus enigszins betaalbaar.
Al mijn geld wil ik uiteraard aan biertjes uitgeven.
Ik ben eigenlijk in bijna geen van de grote Belgische steden geweest, dus dat staat wel open.
Wallonië valt wel af.
Antwerpen is ook leuk maar groter en meer om te winkelen enzo, denk niet dat dat echt je plan is als ik het zo leesquote:Op maandag 25 mei 2015 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht ook al aan Gent jaMaar ik luister graag naar je expertise en tips.
Het idee is een weekendje, zal best lang duren met het ov.
Is Antwerpen ook wat of niet?
Ja...Lekker Joods.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht ook al aan Gent jaMaar ik luister graag naar je expertise en tips.
Het idee is een weekendje, zal best lang duren met het ov.
Is Antwerpen ook wat of niet?
Nou ja, je hebt mijn voorliefde voor speciaalbier in de praktijk gezien, dat zoek ik, plus een beetje cultuur en historie overdag. Volgens mij is Gent wel geschikt.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Antwerpen is ook leuk maar groter en meer om te winkelen enzo, denk niet dat dat echt je plan is als ik het zo lees
In Gent is wel veel te zien, het oude stadsdeel (patershol), kasteel, het Lam Gods. Heb daar ook eens heel lekker gegeten, even kijken of ik nog kan terugvinden waar.
Ik ben zelf ook een student dus ik zou daar gerust bij passen.quote:Op maandag 25 mei 2015 01:01 schreef Drugshond het volgende:
Leuven is ook wel bijzonder goed te doen. Studentenstad.
Als je Spanje of Polen (en nu zelfs Tsjechië) had gezegd heb ik een redelijk boel planningen op mijn NAS. Maar voor Belgie nul. Ik woon zowat tegen de grensstreek van Belgie. Dat soort van tripjes plan ik nooit.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tips waardeer ik ten zeerste, maar dan wel een beetje uitgewerkt.
Ik plan tripjes naar de randstad al uitgebreid aangezien ik in het provinciale Groningen woon, laat staan België.quote:Op maandag 25 mei 2015 01:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als je Spanje of Polen (en nu zelfs Tsjechië) had gezegd heb ik een redelijk boel planningen op mijn NAS. Maar voor Belgie nul. Ik woon zowat tegen de grensstreek van Belgie. Dat soort van tripjes plan ik nooit.
Ik was afgelopen jaar een paar dagen bij Arlon en Bastogne in de buurt, ook best een mooie omgevingquote:Op maandag 25 mei 2015 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik plan tripjes naar de randstad al uitgebreid aangezien ik in het provinciale Groningen woon, laat staan België.
Is dat niet te kleinschalig?quote:Op maandag 25 mei 2015 01:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was afgelopen jaar een paar dagen bij Arlon en Bastogne in de buurt, ook best een mooie omgeving
Lullig dat ze daar Frans spreken...Weet een beter idee. Ga in de buurt van Dinant zitten (ligt onder Luik). En wat grotten bezoeken,. Hele mooie streek.quote:Op maandag 25 mei 2015 01:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was afgelopen jaar een paar dagen bij Arlon en Bastogne in de buurt, ook best een mooie omgeving
Dat zal best, maar ik ga er niet heen om op een treinstation te hangen.quote:Op maandag 25 mei 2015 01:11 schreef Drugshond het volgende:
Als eerste kennismaking... ik zou voor Antwerpen kiezen Bijzonder mooi station.
Voor een paar dagen niet, is ook veel WO2 geschiedenis te vinden mocht je dat interesserenquote:
Ik vind dat wel interessant, maar ik wil toch liever iets grootschaliger dan iets met 28000 mensen want dan kan ik net zo goed thuisblijven.quote:Op maandag 25 mei 2015 01:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor een paar dagen niet, is ook veel WO2 geschiedenis te vinden mocht je dat interesseren.
Dat is wel jammer jaquote:Op maandag 25 mei 2015 01:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lullig dat ze daar Frans spreken...Weet een beter idee. Ga in de buurt van Dinant zitten (ligt onder Luik). En wat grotten bezoeken,. Hele mooie streek.
Arlon is best een leuke stad, ook veel keuze in restaurants, zit zelfs een Oekraïense zaak, had ik daar ook niet verwachtquote:Op maandag 25 mei 2015 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik ga er niet heen om op een treinstation te hangen.
Vaak genoeg langsgereden maar nog nooit geweestquote:
Lekker vertrouwen weerquote:Op maandag 25 mei 2015 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wacht wel weer tot Njosnavelin dingen zegt.
Denk je nou echt dat een student van 22 naar Arlon wil?quote:
Ja dat is dus precies Arlonquote:Op maandag 25 mei 2015 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil speciaalbiertjes drinken op terrasjes, en misschien een vesting of een burcht bekijken en door een oude stad wandelen, that's it.
Kun je beter even doorrijden naar Gentquote:Op maandag 25 mei 2015 01:32 schreef Drugshond het volgende:
St Niklaas grootste plein van belgie, (in de buurt van Antwerpen).
Wil je echt op veilig spelen zou ik echt Antwerpen kiezen. Boulevard aan terrasjes.
Leuven Gent of Brussel (voor een weekend).quote:Op maandag 25 mei 2015 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat een student van 22 naar Arlon wil?
Ik waardeer de input heus wel, ik kan me toch niet in zo'n klein stadje een weekend lang vermaken.
Ik wil speciaalbiertjes drinken op terrasjes, en misschien een vesting of een burcht bekijken en door een oude stad wandelen, that's it.
Hij zocht iets met een kleine binnenstad, dan is Brussel wel groot.quote:Op maandag 25 mei 2015 01:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leuven Gent of Brussel (voor een weekend).
Waarom eerder Brugge?quote:Op maandag 25 mei 2015 01:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is dus precies ArlonAl zou ik wel eerder naar Brugge toe gaan dan
Leuven Gent.... in Brussel spreken ze 75 % frans.,quote:Op maandag 25 mei 2015 01:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij zocht iets met een kleine binnenstad, dan is Brussel wel groot.
Johannes is vloeiend in Frans dus dat zou geen probleem zijn.quote:Op maandag 25 mei 2015 01:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leuven Gent.... in Brussel spreken ze 75 % frans.,
Arlon is wel leuk, alleen heb je het na een dag wel gezien. Ook erg jammer dat ze de middeleeuwse straatjes repareren met asfalt ipv die oude steentjesquote:Op maandag 25 mei 2015 01:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom eerder Brugge?
Ik vond Brugge erg leuk voor een dagje maar voor een weekend zou ik eerder Gent doen. Of Leuven, ook erg mooie stad.
Dat is wel zonde jaquote:Op maandag 25 mei 2015 01:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Arlon is wel leuk, alleen heb je het na een dag wel gezien. Ook erg jammer dat ze de middeleeuwse straatjes repareren met asfalt ipv die oude steentjes.
Gent zou ik wel een keer heen willen tijdens de Gentse feestenquote:Op maandag 25 mei 2015 01:46 schreef Drugshond het volgende:
Leuven en/of Gent.... geen directe voorkeur. Voor beide valt wel iets te zeggen.
Wallonië he ...quote:
Lijkt me echt een enorme kutfilmquote:Op maandag 25 mei 2015 02:49 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie film, al is het natuurlijk geen Rocky 4.
Ja weet ik, deprimerende shitquote:
quote:Op maandag 25 mei 2015 02:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vond ik dus eigenlijk wel meevallen.
Nu ben ik van nature al een vrolijke Frans.
Oui, c'est vrai! Pas de problème.quote:Op maandag 25 mei 2015 01:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Johannes is vloeiend in Frans dus dat zou geen probleem zijn.
Mag ik zeggen, ja dat mag ik zeggen, dat ik het best prijzig vind?quote:Op maandag 25 mei 2015 01:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Johannes, ik kan dat restaurant in Gent niet meer vinden. Was wel echt mooi en lekker eten. Zal eens vragen of iemand nog weet hoe het heette.
Toch gevonden: http://www.pakhuis.be/en/
Is dat niet in juli?quote:Op maandag 25 mei 2015 01:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gent zou ik wel een keer heen willen tijdens de Gentse feesten
[..]
Wallonië he ...
En voor de toeristjes die nu ook op een bankje in Amsterdam willen zitten.quote:Op maandag 25 mei 2015 02:49 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie film, al is het natuurlijk geen Rocky 4.
Ja ergens in de zomer, weet niet wanneer je weg wilt?quote:
In juli was het idee.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ergens in de zomer, weet niet wanneer je weg wilt?
In een parallel universum zit ie gewoon wel aan de goede kantquote:Op maandag 25 mei 2015 03:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje geforceerd weer dit.
Met je parallelle kraan.
Misschien is dat wel leuk jaquote:Op maandag 25 mei 2015 03:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zit je in de goede tijd
http://gentsefeesten.gent/
17 t/m 26 juli
Hij mot dit gezeik hier gewoon niet meerquote:Op maandag 25 mei 2015 03:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waar is die jongen eigenlijk.
Ik mis hem
Vind het ook echt niet kunnen wat jij allemaal gezegd hebt.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij mot dit gezeik hier gewoon niet meer. Maar wees gerust, dat trekt wel weer bij.
Walgelijk is het niet?quote:Op maandag 25 mei 2015 03:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het ook echt niet kunnen wat jij allemaal gezegd hebt.
Heeft LTDVK gezegd dat Henk door brievenbussen plast?quote:Op maandag 25 mei 2015 03:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het ook echt niet kunnen wat jij allemaal gezegd hebt.
Hij is een beetje jelly omdat VS met mij wilde meeten.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:27 schreef Fokker89 het volgende:
Of is die nog steeds boos omdat hij zijn zin niet kreeg in NWS-FB
Ik stuur jou alleen maar DM's over Fatima ja, en die dienen privé te blijvenquote:Op maandag 25 mei 2015 03:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laf vooral.
En dat dan allemaal naar mij DM'en maar niet in het topic zetten.
9/11 staat er niet bijquote:Op maandag 25 mei 2015 03:33 schreef Fokker89 het volgende:
Poll: Elfletterig
• 25 mei
• 26 mei
• 27 mei
• 28 mei
• 29 mei
• 30 mei
• 31 mei
• 1 juni
• 2 juni`
• 3 juni
• 4 juni
• 5 juni
• 6 juni
• 7 juni
• 8 juni
• 9 juni
• 10 juni
• 11 juni
• 12 juni
• 13 juni
• 14 juni
• 15 juni
• 16 juni
• 17 juni
• 18 juni
• 19 juni
• 20 juni
• 21 juni
• 22 juni
• 23 juni
• 24 juni
• 25 juni
• 26 juni
• 27 juni
• 28 juni
• 29 juni
• 30 juni
• 1 juli
• 2 juli
• 3 juli
• 4 juli
• 5 juli
• 6 juli
• 7 juli
• 8 juli
• 9 juli
• 10 juli
• 11 juli
• 12 juli
• 13 juli
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op maandag 25 mei 2015 03:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik stuur jou alleen maar DM's over Fatima ja, en die dienen privé te blijven
Oh dan moet je hem quoten natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
Oh ja, deze baggercampingslowchat met "leuke" gifjes moest ik nog even ontvolgen.
Doei.
Ik had 27quote:
Ach val toch doodquote:Op maandag 25 mei 2015 03:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wellicht, als de sfeer niet verziekt wordt door mensen die elkaar doodwensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ben ik, dat weet je toch onderhand welquote:
Harrygod klinkt veel beter. En hij moet die bij-UI terugnemen, nog steeds.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo ben ik, dat weet je toch onderhand wel
Specugod
Beetje sad ditquote:Op maandag 25 mei 2015 03:54 schreef Fokker89 het volgende:
Nou, ik ga slapen. Ben nu een beetje misselijk aan het worden.
Ja, wat is dit nou?!quote:Op maandag 25 mei 2015 03:54 schreef Fokker89 het volgende:
Nou, ik ga slapen. Ben nu een beetje misselijk aan het worden.
Inderdaadquote:Op maandag 25 mei 2015 03:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harrygod klinkt veel beter. En hij moet die bij-UI terugnemen, nog steeds.
Die is gewoon baasquote:
Die sippe bij past toch beter. Die vrolijke is alleen voor de dagen dat Harry extreem vrolijk is.quote:Op maandag 25 mei 2015 03:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is gewoon baasheb ik toch wel de moeite voor genomen om AE te openen
Past jou wel het beste ja, vooral in FB.quote:Op maandag 25 mei 2015 04:03 schreef Specularium het volgende:
Die vrolijke is lekker sarcastisch, alsof je de hele tijd zit te trollen.
Misschien moet je die vaker in NWS-FB gebruiken danquote:Op maandag 25 mei 2015 04:03 schreef Specularium het volgende:
Die vrolijke is lekker sarcastisch, alsof je de hele tijd zit te trollen.
Conchitaquote:Op maandag 25 mei 2015 04:16 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet nu pas dat zijn opmerking niet meer origineel is
quote:Op maandag 25 mei 2015 04:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Past jou wel het beste ja, vooral in FB.
Ik troll bijna nooit in feedback.quote:Op maandag 25 mei 2015 04:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet je die vaker in NWS-FB gebruiken dan
Ik begrijp niet zo goed wat er zo bijzonder is aan de muziek van die man. Het is behoorlijk generiek.quote:Op maandag 25 mei 2015 04:17 schreef Specularium het volgende:
Ik word hier wel weer een beetje sad van.
En dat statement dan afsluiten met een vrolijke smiley. Geniaal.quote:Op maandag 25 mei 2015 04:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Ik troll bijna nooit in feedback.
.
En ik ben in het echt net zo walgelijk als hier natuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2015 04:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Ik troll bijna nooit in feedback.
.
Ik had die film net gezien.quote:Op maandag 25 mei 2015 04:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat er zo bijzonder is aan de muziek van die man. Het is behoorlijk generiek.
Standaard popmeuk inderdaad, had die boi niet een of andere 'talenten'wedstrijd gewonnen in de UK?quote:Op maandag 25 mei 2015 04:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat er zo bijzonder is aan de muziek van die man. Het is behoorlijk generiek.
Iedereen krijgt toch netjes antwoord joh, paardenlul.quote:Op maandag 25 mei 2015 04:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ik ben in het echt net zo walgelijk als hier natuurlijk
Hoe heette die wedstrijd dan? "Middle Of The Road Popstar"?quote:Op maandag 25 mei 2015 04:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Standaard popmeuk inderdaad, had die boi niet een of andere 'talenten'wedstrijd gewonnen in de UK?
'Netjes'quote:Op maandag 25 mei 2015 04:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iedereen krijgt toch netjes antwoord joh, paardenlul.
So you think you can ginger.quote:Op maandag 25 mei 2015 04:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe heette die wedstrijd dan? "Middle Of The Road Popstar"?
'The average factor'quote:Op maandag 25 mei 2015 04:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe heette die wedstrijd dan? "Middle Of The Road Popstar"?
Best wel ja, zo subtiel zijn ze nog niet echt. Je moet er voor zorgen dat je ze kunt beledigen terwijl ze denken dat het een compliment is.quote:Op maandag 25 mei 2015 04:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind ik wel ja, kan alleen nog wel wat creatiever met verkapte sneren hier en daar.
Als persoon is Kanye gewoon een enorme droplul die nog erger is dan Harryquote:Op maandag 25 mei 2015 04:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit zou een aardige track zijn als die Kanye West er niet doorheen zat.
Als je West heet en je noemt je dochter North, ben je een sadist. De muziek gaat wel, maar ik ben gewoon niet zo snel te porren voor nummers waar te veel rap in zit.quote:Op maandag 25 mei 2015 04:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als persoon is Kanye gewoon een enorme droplul die nog erger is dan HarryQua muziek steekt het allemaal prima in elkaar
Ik kan goed gitaarspel wel waarderen, jammer alleen van dat kansloze geschreeuw tussendoorquote:
Je hebt het dus niet geluisterd,quote:Op maandag 25 mei 2015 04:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan goed gitaarspel wel waarderen, jammer alleen van dat kansloze geschreeuw tussendoor
quote:Op maandag 25 mei 2015 04:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je West heet en je noemt je dochter North, ben je een sadist. De muziek gaat wel, maar ik ben gewoon niet zo snel te porren voor nummers waar te veel rap in zit.
Ik ben opgegroeid met 70's/80's rock en House, het is een wonder dat ik hiphop überhaupt kan waarderenquote:Op maandag 25 mei 2015 04:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je West heet en je noemt je dochter North, ben je een sadist. De muziek gaat wel, maar ik ben gewoon niet zo snel te porren voor nummers waar te veel rap in zit.
De ruige broertjes van Ed Sheeranquote:
Snel doorgespoeld jaquote:Op maandag 25 mei 2015 04:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt het dus niet geluisterd,.
Gelukkig heb ik laatst voor de FP een bericht over 101Barz geschreven, dus weet ik precies wat voor ellende dit is. Ik trap er dus mooi niet in.quote:
Doe dat lekker zelfquote:
Klinkt alsof die zanger SiSo heeftquote:
Ik ben opgegroeid met 80s pop, 90s pop, dance, 00s.... nou ja, dan ben je wel een keer klaar met opgroeien. In de 00s ben ik rock en soul meer gaan waarderen (ten koste van dance). Tegenwoordig steeds vaker indie, in de zin van indiepop. Maar ook gewone pop, rock en dance. De stijl maakt me niet zo bijster veel uit. Een goed nummer is een goed nummer.quote:Op maandag 25 mei 2015 04:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met 70's/80's rock en House, het is een wonder dat ik hiphop überhaupt kan waarderen
Vraag ik me ook af jaquote:Op maandag 25 mei 2015 04:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ga ook zo. Maar snap niet dat jullie nog vrijwillig wakker zijn.
Jij bent onvrijwillig wakker?quote:Op maandag 25 mei 2015 04:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ga ook zo. Maar snap niet dat jullie nog vrijwillig wakker zijn.
quote:Op maandag 25 mei 2015 04:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met 80s pop, 90s pop, dance, 00s.... nou ja, dan ben je wel een keer klaar met opgroeien. In de 00s ben ik rock en soul meer gaan waarderen (ten koste van dance). Tegenwoordig steeds vaker indie, in de zin van indiepop. Maar ook gewone pop, rock en dance. De stijl maakt me niet zo bijster veel uit. Een goed nummer is een goed nummer.
De gitaarsolo's zijn goed, de zanger zingt goed, maar ik vind het nummer verder wel wat saai. Het blijft veel in dezelfde akkoorden hangen.quote:
Gaat je vanzelf een keer lukken.quote:Op maandag 25 mei 2015 04:41 schreef Specularium het volgende:
Lekker nooit meer wakker worden, lijkt me ook heerlijk.
.
Het gaat ook om die solo, dat is een eerbetoon aan Dimebag Darrell.quote:Op maandag 25 mei 2015 04:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De gitaarsolo's zijn goed, de zanger zingt goed, maar ik vind het nummer verder wel wat saai. Het blijft veel in dezelfde akkoorden hangen.
Ik lul gewoon door, want ik wil eigenlijk nog wel een nummertje spammen. Omdat ik 80s pop altijd al goed vond, vind ik dit nieuwe nummer (2015) dus ook erg fijn. Beetje Duran Duran-achtig.quote:
Wie?quote:Op maandag 25 mei 2015 04:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het gaat ook om die solo, dat is een eerbetoon aan Dimebag Darrell.
Nee sorry.quote:
Misschien ooit, niet nu. Begin namelijk moe te worden, dus ik ga zo maar eens pitten.quote:Op maandag 25 mei 2015 04:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Efteling gaat dat vanzelf wel googlen.
Iets mis met tof?quote:Op maandag 25 mei 2015 12:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat Fatima ineens net iets te tof gaat doen.
Zal wel net haar snor geschoren hebbenquote:Op maandag 25 mei 2015 12:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat Fatima ineens net iets te tof gaat doen.
quote:Op maandag 25 mei 2015 12:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zal wel net haar snor geschoren hebben
Goedemorgenquote:
Ja best redelijk, was alleen zo laat geworden hequote:
Ja ik weet hetquote:Op maandag 25 mei 2015 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja best redelijk, was alleen zo laat geworden he
Bijna? Het is toch nog geen 9 uur?quote:Op maandag 25 mei 2015 13:43 schreef Specularium het volgende:
Gaat ie zitten gapen terwijl het al weer bijna avondeten is.
Het was super heetquote:Op maandag 25 mei 2015 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat hebben jullie het laat gemaakt zeg, het zijn wilde nachten in de NWS SC.
Ja dat niet alleen.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh la la, zweet op je voorhoofd?
?quote:
Wat voor een had je, eentje door je navel?quote:Op maandag 25 mei 2015 13:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar Specutuig,die piercing heb ik niet meer dus jammer joh.
Nee. Dezequote:Op maandag 25 mei 2015 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor een had je, eentje door je navel?
Ze eet ook varkensvleesquote:
Zijn dat jouw lippen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Piercing is al een tijd uit. Het werd een beetje irritant met werk.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je big whopper maar niet in je lip blijft hangen zie ik geen probleem.
quote:Op maandag 25 mei 2015 14:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zijn dat jouw lippen?Nopes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je er nog meer?quote:Op maandag 25 mei 2015 14:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Piercing is al een tijd uit. Het werd een beetje irritant met werk.
Nee dit was de enige. Maar op werk moest die er gewoon uit. En na een paar jaar had ik dat wel gehad:Pquote:Op maandag 25 mei 2015 14:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je er nog meer?
Moest je hem op je werk afplakken ofzo?
Ja dat lijkt me ook vermoeiend, elke keer in en uit.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dit was de enige. Maar op werk moest die er gewoon uit. En na een paar jaar had ik dat wel gehad:P
Oorbellen zijn ook gewoon piercings hequote:Op maandag 25 mei 2015 14:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dit was de enige. Maar op werk moest die er gewoon uit. En na een paar jaar had ik dat wel gehad:P
Ja en dan raak je ze kwijt of het gaat ontsteken dus was eigenlijk maar irritantquote:Op maandag 25 mei 2015 14:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook vermoeiend, elke keer in en uit.
Omdat die niet in je gezicht zittenquote:Op maandag 25 mei 2015 14:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar die zijn gewoon geaccepteerd.
quote:Op maandag 25 mei 2015 14:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zijn dat jouw lippen?Marianne, dat pakhuis wat jij aanraadde is wel een beetje duur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel?quote:Op maandag 25 mei 2015 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Marianne, dat pakhuis wat jij aanraadde is wel een beetje duur.
http://www.pakhuis.be/en/quote:
Niet goedkoop nee.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.pakhuis.be/en/
Het ziet er wel leuk uit.
Misschien ben ik teveel Oost-Europese prijzen gewend.
Hier zit ergens een goeie sig in.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook vermoeiend, elke keer in en uit.
Dat is toch dat zij alles voor je installeren wat je zelf ook wel kan?quote:Op maandag 25 mei 2015 14:40 schreef Peunage het volgende:
Kutmediamarkt. Ga ik daarheen om een tablet te kopen, wordt ik gedwongen om het 'servicepakket' van 20 euro er bij te nemen. Terwijl ik dat helemaal niet wil
Zoiets kunnen ze je toch niet verplichten?quote:Op maandag 25 mei 2015 14:40 schreef Peunage het volgende:
Kutmediamarkt. Ga ik daarheen om een tablet te kopen, wordt ik gedwongen om het 'servicepakket' van 20 euro er bij te nemen. Terwijl ik dat helemaal niet wil
Ja dan moet ik naar 1 of andere gare balie zodat zij mijn e-mailadres invoeren, de rest gaat automatischquote:Op maandag 25 mei 2015 14:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is toch dat zij alles voor je installeren wat je zelf ook wel kan?
"Er zit al een stickertje op met startklaarpakket..."quote:Op maandag 25 mei 2015 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets kunnen ze je toch niet verplichten?
Gewoon zeggen dat ze normaal moeten doen.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja dan moet ik naar 1 of andere gare balie zodat zij mijn e-mailadres invoeren, de rest gaat automatisch
En die kerel die daar rondloopt in zijn badjas helemaal kapotslaan.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze normaal moeten doen.
Plak er een stickertje overheen met 'deze tablet mag je gratis meenemen'. Dan gaan ze zeker wel opeens moeilijk doenquote:Op maandag 25 mei 2015 14:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
"Er zit al een stickertje op met startklaarpakket..."
Dat 'ie stikt in zijn nasi.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
En die kerel die daar rondloopt in zijn badjas helemaal kapotslaan.
Je kan er toch wel 1 kopen zonder zo'n dom pakket?quote:Op maandag 25 mei 2015 14:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
"Er zit al een stickertje op met startklaarpakket..."
Beetje gras is ook goedkoper dan dood beest. Niet te kanen, maar wel goedkoper.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
De vegetarische gerechten zijn het goedkoopst, dus ik snap waarom het Marianne zo aansprak.
Hij zei "we hebben normaal 2 soorten, een gewone en 1 met startklaarpakket. De gewone zijn op."quote:Op maandag 25 mei 2015 14:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan er toch wel 1 kopen zonder zo'n dom pakket?
Heb je die 20 euro dus betaald?quote:Op maandag 25 mei 2015 15:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij zei "we hebben normaal 2 soorten, een gewone en 1 met startklaarpakket. De gewone zijn op."
Volgens mij is het bullehit, maar ik stond al zo lang te wachten dat ik geen zin in een discussie had, maar ik bel straks z'n manager. En z'n moeder. En de moeder van z'n manager.
Je hebt het nog betaald ookquote:Op maandag 25 mei 2015 15:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij zei "we hebben normaal 2 soorten, een gewone en 1 met startklaarpakket. De gewone zijn op."
Volgens mij is het bullehit, maar ik stond al zo lang te wachten dat ik geen zin in een discussie had. Maar ik bel straks z'n manager. En z'n moeder. En de moeder van z'n manager.
Een allochtoon die wordt opgelichtquote:Op maandag 25 mei 2015 15:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Gahahahahahahahaahhahahahaahahhaah Peunaga
Niet wild met zijn handen zwaaiend afdingenquote:Op maandag 25 mei 2015 15:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Een Arab die niet van discussies houdt.
Niet schreeuwenquote:Op maandag 25 mei 2015 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet wild met zijn handen zwaaiend afdingen
Geen racisme roepenquote:
Niet de manager neerprikkenquote:
Niet in zijn gezicht tuffenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |