Kan je dit misschien voor mij vertalen?quote:
Heb ik niet.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Kom eens met een spannend verhaal uit de hoods van Schiedam.
Gaat over iemand met een grote mond.quote:
Die is wel leuk ja. Het hele liedje Vertalen?quote:
Zal zo eens luisteren, zit nu vakantie te plannen.quote:
En waar gaat die heen?quote:Op maandag 25 mei 2015 00:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zal zo eens luisteren, zit nu vakantie te plannen.
Sinds Bassie en Adriaan wil ik naar de VS, maar tevergeefs tot nu toequote:Op maandag 25 mei 2015 00:11 schreef Drugshond het volgende:
Nog nooit in de VS geweest... De Moonshine stokers lijkt me wel grappig om eens te bezoeken.
Je houdt niet van mensen die direct je taal begrijpen?quote:Op maandag 25 mei 2015 00:19 schreef Drugshond het volgende:
Ik hou niet van 8 uur vliegen en mensen die direct mijn taal begrijpen.
Een schopje op een leuke plek. Soort van Falcon Punch maar dan Ronaldo style. Dat meen je niet.quote:
Er zijn anders zat mensen op FOK! die Dopewoef zijn posts niet 123 begrijpenquote:Op maandag 25 mei 2015 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je houdt niet van mensen die direct je taal begrijpen?
Succes op FOK!
Ik zei naar he niet op. En ik ben meer van de zlatan niet van de ronaldoquote:Op maandag 25 mei 2015 00:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een schopje op een leuke plek. Soort van Falcon Punch maar dan Ronaldo style. Dat meen je niet.
Ja, dat is het plan.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh dat is wel gaaf
Zelf auto huren en rondreizen?
Welke stad in België? Brussel?quote:Op maandag 25 mei 2015 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zelf ga ik een midweek naar Berlijn en misschien nog een weekendje naar een stad in België, ook leuk.
Hele Volksstammen (zelfs)... Yoki.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er zijn anders zat mensen op FOK! die Dopewoef zijn posts niet 123 begrijpen
Liègequote:Op maandag 25 mei 2015 00:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Welke stad in België? Brussel?
[ afbeelding ]
Dat staat nog helemaal open, eigenlijk ben jij als België expert wel een goede raadgever.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Welke stad in België? Brussel?
[ afbeelding ]
Dan Gent of Leuven. Brugge is ook leuk maar kleiner en misschien ook wel wat duurder. Ga je maar 1 dag helemaal vanuit Groningen?quote:Op maandag 25 mei 2015 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat staat nog helemaal open, eigenlijk ben jij als België expert wel een goede raadgever.
Ik zoek een stad met niet al te grote stadskern, plus enigszins betaalbaar.
Al mijn geld wil ik uiteraard aan biertjes uitgeven.
Ik ben eigenlijk in bijna geen van de grote Belgische steden geweest, dus dat staat wel open.
Wallonië valt wel af.
Geen idee, heb er niks meer van gehoord.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom doen je collega's niets met mijn submit? Vinden ze het niet leuk genoeg?
Tjongejonge...quote:Op maandag 25 mei 2015 00:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen idee, heb er niks meer van gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |