Toevallig liggen ze dat welquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
plaatje klopt niet. De boten liggen niet een eindje van de kade af
Miljoentje of 2quote:Op zondag 24 mei 2015 11:02 schreef Geralt het volgende:
Voor hoeveel geld zou daar in het water liggen dit weekend?
Zoveel kost een klein jacht alquote:
Jij hebt echt geen idee wat een bootje kost, wel?quote:
traditiequote:Op zondag 24 mei 2015 11:18 schreef xzaz het volgende:
Wat ik totaal niet snap; is de elitaire gedoe van de F1. Waarom gaan ze in hemelsnaam in Moncaco racen?
Deze hele leven is money money moneyquote:Op zondag 24 mei 2015 11:18 schreef xzaz het volgende:
Wat ik totaal niet snap; is de elitaire gedoe van de F1. Waarom gaan ze in hemelsnaam in Moncaco racen?
40mln per jachtquote:Op zondag 24 mei 2015 11:02 schreef Geralt het volgende:
Miljoen per meter, dus reken maar uitquote:Op zondag 24 mei 2015 11:02 schreef Geralt het volgende:
Yep.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:46 schreef Geralt het volgende:
Zo. Nog ff bij ma op de koffie en dan op tijd terug en even ontbijten en F1 kijken.
Vanavond Indy 500 ook. Is dat ook op Sport1?
Hij zou gewond Zijn...quote:
No problem. Ik prefereer in de avond kijken met bbc samenvatting boven live sport 1quote:Op zondag 24 mei 2015 11:31 schreef Toekito het volgende:
Thnx alwaysonhold![]()
Ben benieuwd hoe het in de eerste paar rondes gaat met de mensen vanaf net achter de kop. Vrees met grote vrezen met die crashexperts in het middenveld.
Die comment daaronderquote:
quote:Dammit Maldonado, that's not the black-gold car you are supposed to race!
ok, doe ze de groetenquote:Op zondag 24 mei 2015 11:46 schreef Geralt het volgende:
Zo. Nog ff bij ma op de koffie en dan op tijd terug en even ontbijten en F1 kijken.
Vanavond Indy 500 ook. Is dat ook op Sport1?
die kneep hem wel.quote:
Ik zie het rooskleurig in want maldonado staat voor hem.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:02 schreef Toekito het volgende:
Ik hoop beetje op een 96scenarioMax op het Podium.
Perez heeft ook weleens kamikaze acties gemaakt in monaco, laten we het hopen dat ze elkaar weten te vindenquote:Op zondag 24 mei 2015 13:13 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ik zie het rooskleurig in want maldonado staat voor hem.
rustig starten en daarna om de wrakken heen rijden en je ligt al 3e of 4e
nee niet gratis. maar nu 2 maanden voor 9,95 p/mquote:Op zondag 24 mei 2015 13:25 schreef ZaZoe het volgende:
Is sport 1 racing momenteel gratis?? Dacht dat het alleen voor de GP van Spanje het geval was.
Die auto die bij het zwembad staat is tegelijk gecrashed? Die zag er ook behoorlijk kaduuk uitquote:
vaagquote:Op zondag 24 mei 2015 13:28 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ik kan hem gewoon aan hier, heb echter geen abo
GP2 top was al stukje sneller dan Manorquote:Op zondag 24 mei 2015 13:33 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Doornbos zou Vandoorne gewoon redelijk mee kunnen komen in de F1 met zijn GP2-auto?
Lijkt me net een tikkeltje overdreven?
Klinkt als een plan!quote:Op zondag 24 mei 2015 13:13 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ik zie het rooskleurig in want maldonado staat voor hem.
rustig starten en daarna om de wrakken heen rijden en je ligt al 3e of 4e
Heb gisteren wel via telefoon Fox Sports stopgezet, zou het daar iets mee te maken hebbenquote:Op zondag 24 mei 2015 13:34 schreef alwaysonhold het volgende:
Hier doet het kanaal het niet. Zazoe heeft geluk!
Waar?quote:Op zondag 24 mei 2015 13:36 schreef franklop het volgende:
GOdver hier dus ook Sport 1 racing Gratis
Voor niks race gekocht
Haha geld terug vragenquote:Op zondag 24 mei 2015 13:36 schreef franklop het volgende:
GOdver hier dus ook Sport 1 racing Gratis
Voor niks race gekocht
Sport1 Go.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:39 schreef maniack28 het volgende:
Kan je ergens online betalen om te kijken? Gewoon, voor een race? Wil ook eens kijken maar die streams zijn kut.
Groeten terug!!!quote:
Super crap, dan krijg je dus via je digi tv toegang... Ik heb geen box, ik heb ook geen abbo, dat is incl. bij ons huisquote:
Gaan ze een hologram projecteren.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:39 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag mogelijk een virtuele safety car
Zo heeft Valentino Rossi al eens een zege gevierd op Mugello. Zijn fans speelden voor politie en schreven een 'boete' uitquote:Op zondag 24 mei 2015 13:11 schreef franklop het volgende:
En dan aan het eind van het rondje politie neerzetten; 'mag ik uw rijbewijs zien"
zijn al 40 minuten aan het voorbeschouwen voor de race van 14.00quote:
In limburg praten ze half Duits, vraag maar aan Vosss.quote:
Kun je RTL Duitsland niet aan dan?quote:Op zondag 24 mei 2015 13:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Super crap, dan krijg je dus via je digi tv toegang... Ik heb geen box, ik heb ook geen abbo, dat is incl. bij ons huis
zoiets. De onderlinge tussenafstanden blijven ongeveer gelijkquote:
Dat dus.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:40 schreef maniack28 het volgende:
edit - of is de bovenste optie een live stream in mijn browseR?
Ja hoi. Ik kan me ook prima redden in het Duits. De meeste Limburgers wel.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:41 schreef Beach het volgende:
[..]
In limburg praten ze half Duits, vraag maar aan Vosss.
RTL Duitslandquote:
Ik heb maar 25 zenders, en alleen ARDquote:
Maar geen geklooi met streamsquote:Op zondag 24 mei 2015 13:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
RTL Duitsland
Het is op dit moment nog erger dan RTL 7 in de laatste periode. Gerust reclameblokken van 5 minuten tijdens de race, waardoor je de helft weer mist ...
Liever klooien met streams dan Kai Ebel, Wehrbung en Duitsers die door Engels heenlullen.quote:
Ja okay, ieder zijn ding..quote:Op zondag 24 mei 2015 13:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Liever klooien met streams dan Kai Ebel, Wehrbung en Duitsers die door Engels heenlullen.
Das nr 4 alquote:Op zondag 24 mei 2015 13:44 schreef Rossdale het volgende:
Sport 1 racing doet het hier idd ook gewoon
Sport1. Of Sky via een Engelse proxy.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb maar 25 zenders, en alleen ARDWie kijkt er nu nog tv? Ik doe alles via laptop/tablet. Is er echt geen legale streamingdienst?
Een miljoen per meter.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:02 schreef Geralt het volgende:
hoe weet je dat? bij mij doet hij het nu maar ik houdt me computer wel gewoon aanquote:Op zondag 24 mei 2015 13:46 schreef lord_bono het volgende:
Die Sport1 zender gaat om 14:00 gewoon weer op slot
Bericht ge-edit, was vorige week ook bij het voetbal.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:47 schreef opreis het volgende:
[..]
hoe weet je dat? bij mij doet hij het nu maar ik houdt me computer wel gewoon aan
volgende race allemaal bij MoBlo kijkenquote:
Ja maar echt, al die Finnen lijken op elkaarquote:
Hoe heet dat ook alweer? Fetal alcohol syndrome?quote:Op zondag 24 mei 2015 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar echt, al die Finnen lijken op elkaar
Ja hoor. NCNBC of hoe dat ook heet in de usaquote:Op zondag 24 mei 2015 13:53 schreef marcodej het volgende:
Wordt het nog ergens anders publiek uitgezonden, behalve op RTLDE?
Volgens mij niet, de Duitsers brengen het zo lekker enthousiastquote:Op zondag 24 mei 2015 13:53 schreef marcodej het volgende:
Wordt het nog ergens anders publiek uitgezonden, behalve op RTLDE?
Dat klopt niet volgens mij. Zie http://www.ports-monaco.com/images/stories/Dossier-GP-ANG.pdfquote:
Ik ben bang dat 'ie het voor bocht 1 al doet..quote:Op zondag 24 mei 2015 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk pakt Hamilton niet de leiding na bocht 1
Rapneger eraf getikt door Rosberg in de 1e bocht.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet hij al voor de bocht.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb geen Ziggo, kanaal niet gevondenquote:Op zondag 24 mei 2015 13:55 schreef eenjongen... het volgende:
Ik kan ook gewoon gratis kijken op 404, prima.
Hopelijk blijft hij het doenquote:Op zondag 24 mei 2015 13:55 schreef eenjongen... het volgende:
Ik kan ook gewoon gratis kijken op 404, prima.
Na de race.quote:
ditquote:Op zondag 24 mei 2015 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet alleen Manor. De enige te vergelijken tijden zijn FP1 en de GP2 practice en toen was de top van de G2 sneller dan de laatste 6 van de F1, dus niet alleen Manor.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:34 schreef franklop het volgende:
[..]
GP2 top was al stukje sneller dan Manor
voordeel denk ik.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is vandaag warmer dan gisteren. Da's in het nadeel van Verstappen, denk ik.
in het voordeel denk ik. Het is in het nadeel van bijvoorbeeld Perez of Malledonnaquote:Op zondag 24 mei 2015 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Nah, zo krijgt hij misschien makkelijker temperatuur in de banden.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Voordeel danquote:Op zondag 24 mei 2015 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had het idee dat andere teams daar meer moeite mee hadden.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nah, zo krijgt hij misschien makkelijker temperatuur in de banden.
Wat je hebt nog geen complete race gekeken?quote:Op zondag 24 mei 2015 14:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga proberen de hele race te kijken voor het eerst dit jaar. Benieuwd wat Verstappen kan doen.
Nee, steeds andere dingen te doen. Maar voor Monaco maak ik graag tijdquote:Op zondag 24 mei 2015 14:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat je hebt nog geen complete race gekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk hierbovenquote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 14:01 schreef Fokker89 het volgende:
Die loopt wel flink achter btw...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
is verplichtquote:Op zondag 24 mei 2015 14:04 schreef marcodej het volgende:
Heeft een F1 auto tegenwoordig een reverse?
al heel lang... is verplichtquote:Op zondag 24 mei 2015 14:04 schreef marcodej het volgende:
Heeft een F1 auto tegenwoordig een reverse?
Als Max zo goed is moet hij er maar voorbij gaan.quote:
Is het inderdaad breed genoeg voor op Monacoquote:Op zondag 24 mei 2015 14:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Als Max zo goed is moet hij er maar voorbij gaan.
Klopt, het verleden heeft bewezen dat je in Monaco kunt inhalen.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Is het inderdaad breed genoeg voor op Monaco
Ja uiteraard.quote:
Of opjagen dat ie nerveus wordt en een evt. een fout maaktquote:Op zondag 24 mei 2015 14:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Als Max zo goed is moet hij er maar voorbij gaan.
ja een Hamilton kan een williams inhalen... Maar kun je elkaar ook inhalen als je maar marginaal sneller bent?quote:
sector 2 en 3quote:
vanwege die vleugel denk ikquote:
Stukjes vleugel van Maxquote:
quote:
?quote:Op zondag 24 mei 2015 14:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Is het inderdaad breed genoeg voor op Monaco
ronde later is hij weer snellerquote:Op zondag 24 mei 2015 14:13 schreef franklop het volgende:
Max komt niet aan de tijden achter hem en de McLarens zijn ook stuk rapper. Wellicht toch maar zijn voorvleugel wisselen straks..
Wat een onzin.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:13 schreef maniack28 het volgende:
Straf voor Maldonado is wel verdiend, ze wisten al 3 rondes dat zijn rem het niet deed en door zijn geklungel ligt de end plate van Verstappen eraf
Max is wel sneller als Alonso en maar iets langzamer dan buttonquote:Op zondag 24 mei 2015 14:13 schreef franklop het volgende:
Max komt niet aan de tijden achter hem en de McLarens zijn ook stuk rapper. Wellicht toch maar zijn voorvleugel wisselen straks..
Vanavond nog op ebay.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:14 schreef napoleonfour het volgende:
zou die schoonmaker het stukje vleugel houden?
Ik vind dat niet zo'n onzin hoorquote:
Verstappen pas 1quote:
Verdientquote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verstappen pas 1
Sainz > Verstappen
Straks komt er een in beeld reclame voor luiers denk ik.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:17 schreef franklop het volgende:
De reggiseur houdt wel van Max, rijdt in niemandsland en toch maar uitgebreid in beeld
Goh, Pastor eruit, hulkenberg en massa lang in de pit en twee marussia's. Mijn oma is sneller met haar rollator man.quote:
Dank u.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Verdient
Hij verdient veel, maar of hij het ook krijgt is de vraag
Lekker boeiendquote:Op zondag 24 mei 2015 14:18 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Dank u.
Maar kunnen we hem binnenkort bij de rijkste jonge Nederlanders in het rijtje tegenkomen?
Hamilton nog 0quote:Op zondag 24 mei 2015 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verstappen pas 1
Sainz > Verstappen
Ik las ergens dat hij iets van 450k Euro krijgt.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:18 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Dank u.
Maar kunnen we hem binnenkort bij de rijkste jonge Nederlanders in het rijtje tegenkomen?
Tsja niemand zit kort achter elkaar, dat kan gebeuren.quote:
Dat is echt fantastischquote:Op zondag 24 mei 2015 14:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hij iets van 450k Euro krijgt.
met dat verschil dat hier de mogelijkheid blijft dat er 1 of meer de muur in knallen. Net zoiets als in Canadaquote:
Aah dat is wel primaquote:Op zondag 24 mei 2015 14:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat krijg je als 17-jarige niet in een supermarktquote:Op zondag 24 mei 2015 14:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je krijgt sowieso niks in een supermarkt.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:21 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat krijg je als 17-jarige niet in een supermarkt
16:15quote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 13:42 schreef PPL het volgende:
404 geeft hier in Amsterdam ook gewoon beeld via Ziggo.
Geen abbo.
Heb ik toch niet op mijn TV gekquote:
Ja ik heb naast mijn TV aan ook een stream open, Hans.quote:
Dat zeg je er niet bijquote:Op zondag 24 mei 2015 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik heb naast mijn TV aan ook een stream open, Hans.
Oordeel toch niet zo snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |