Toevallig liggen ze dat welquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
plaatje klopt niet. De boten liggen niet een eindje van de kade af
Miljoentje of 2quote:Op zondag 24 mei 2015 11:02 schreef Geralt het volgende:
Voor hoeveel geld zou daar in het water liggen dit weekend?
Zoveel kost een klein jacht alquote:
Jij hebt echt geen idee wat een bootje kost, wel?quote:
traditiequote:Op zondag 24 mei 2015 11:18 schreef xzaz het volgende:
Wat ik totaal niet snap; is de elitaire gedoe van de F1. Waarom gaan ze in hemelsnaam in Moncaco racen?
Deze hele leven is money money moneyquote:Op zondag 24 mei 2015 11:18 schreef xzaz het volgende:
Wat ik totaal niet snap; is de elitaire gedoe van de F1. Waarom gaan ze in hemelsnaam in Moncaco racen?
40mln per jachtquote:Op zondag 24 mei 2015 11:02 schreef Geralt het volgende:
Miljoen per meter, dus reken maar uitquote:Op zondag 24 mei 2015 11:02 schreef Geralt het volgende:
Yep.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:46 schreef Geralt het volgende:
Zo. Nog ff bij ma op de koffie en dan op tijd terug en even ontbijten en F1 kijken.
Vanavond Indy 500 ook. Is dat ook op Sport1?
Hij zou gewond Zijn...quote:
No problem. Ik prefereer in de avond kijken met bbc samenvatting boven live sport 1quote:Op zondag 24 mei 2015 11:31 schreef Toekito het volgende:
Thnx alwaysonhold![]()
Ben benieuwd hoe het in de eerste paar rondes gaat met de mensen vanaf net achter de kop. Vrees met grote vrezen met die crashexperts in het middenveld.
Die comment daaronderquote:
quote:Dammit Maldonado, that's not the black-gold car you are supposed to race!
ok, doe ze de groetenquote:Op zondag 24 mei 2015 11:46 schreef Geralt het volgende:
Zo. Nog ff bij ma op de koffie en dan op tijd terug en even ontbijten en F1 kijken.
Vanavond Indy 500 ook. Is dat ook op Sport1?
die kneep hem wel.quote:
Ik zie het rooskleurig in want maldonado staat voor hem.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:02 schreef Toekito het volgende:
Ik hoop beetje op een 96scenarioMax op het Podium.
Perez heeft ook weleens kamikaze acties gemaakt in monaco, laten we het hopen dat ze elkaar weten te vindenquote:Op zondag 24 mei 2015 13:13 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ik zie het rooskleurig in want maldonado staat voor hem.
rustig starten en daarna om de wrakken heen rijden en je ligt al 3e of 4e
nee niet gratis. maar nu 2 maanden voor 9,95 p/mquote:Op zondag 24 mei 2015 13:25 schreef ZaZoe het volgende:
Is sport 1 racing momenteel gratis?? Dacht dat het alleen voor de GP van Spanje het geval was.
Die auto die bij het zwembad staat is tegelijk gecrashed? Die zag er ook behoorlijk kaduuk uitquote:
vaagquote:Op zondag 24 mei 2015 13:28 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ik kan hem gewoon aan hier, heb echter geen abo
GP2 top was al stukje sneller dan Manorquote:Op zondag 24 mei 2015 13:33 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Doornbos zou Vandoorne gewoon redelijk mee kunnen komen in de F1 met zijn GP2-auto?
Lijkt me net een tikkeltje overdreven?
Klinkt als een plan!quote:Op zondag 24 mei 2015 13:13 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ik zie het rooskleurig in want maldonado staat voor hem.
rustig starten en daarna om de wrakken heen rijden en je ligt al 3e of 4e
Heb gisteren wel via telefoon Fox Sports stopgezet, zou het daar iets mee te maken hebbenquote:Op zondag 24 mei 2015 13:34 schreef alwaysonhold het volgende:
Hier doet het kanaal het niet. Zazoe heeft geluk!
Waar?quote:Op zondag 24 mei 2015 13:36 schreef franklop het volgende:
GOdver hier dus ook Sport 1 racing Gratis
Voor niks race gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |