Dan bloed het maar dood, want nu is het ook niet echt leuk meer. Vind ik danquote:Op zondag 24 mei 2015 02:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar met welk geld? Daar gaat het dus om. Als die grote landen niet in de finale staan, is er gewoon niet genoeg geld om het festival te blijven organiseren.
Daarnaast zou ik het amper een voordeel noemen, wat de grote vijf nu hebben.
Gelukkig wel ja, anders was het standaard top tien. En het scheelt dat Turkije niet meedoet.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig sturen al die landen al een jaar of vier echt hele slechte liedjes, waar zelfs de diaspora weinig meer aan kan doen.
Dat ben ik helemaal niet met je eens. Ik blijf het leuk vinden en vele miljoenen met mij.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan bloed het maar dood, want nu is het ook niet echt leuk meer. Vind ik dan
Inderdaad. Ironisch genoeg was hun liedje dit jaar waarschijnlijk beter dan het liedje waar ze mee wonnen..quote:Op zondag 24 mei 2015 02:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, anders was het standaard top tien. En het scheelt dat Turkije niet meedoet.
En dit jaar Azerbeidzjan dat met de hakken over de sloot de finale haalt (weliswaar veel punten voor op nummer elf, maar wel pas als laatste gekwalificeerd). Dat is ook weleens anders geweest.
Klopt volkomen. Bij die twee moest er gewoon geblust worden van al die vonken. Daar hadden de Litouwers van dit jaar nog wat van kunnen lerenquote:Op zondag 24 mei 2015 02:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Puur op chemie gewonnnen. Vonken tussen die twee spatten er vanaf.
In Azerbeidzjan zijn televoters op Armenië een paar jaar terug eens opgespoord door de politie en ondervraagdquote:Op zondag 24 mei 2015 02:38 schreef L3gend het volgende:
Ook wel grappig te zien dat Armenie en Azerbaijan elkaar elke jaar steevast de laatste plaats gunnen, zowel jury als televoting
Ach so. Duidelijk. (Je vergat te quotenquote:Op zondag 24 mei 2015 02:38 schreef A_Fortiori het volgende:
Nee, ik kijk als Europeaan. En zou dan mezelf afvragen: the Netherlands, wooden shoes, tulips and something to smoke,
New Zeelandse site?quote:Op zondag 24 mei 2015 02:38 schreef crystal_meth het volgende:
Beetje vreemde headline
Sweden beat Australia to win Eurovision 2015
http://www.stuff.co.nz/en(...)-win-eurovision-2015
Maar dan hoef je ook geen jury's te schorsen als je die redenatie aanhoudt.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ach er stemmen 50 landen ofzo...een frauduleuze in een land heeft dus niet zoveel invloed op de uiteindelijke uitslag.
Haha preciesquote:Op zondag 24 mei 2015 02:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt volkomen. Bij die twee moest er gewoon geblust worden van al die vonken. Daar hadden de Litouwers van dit jaar nog wat van kunnen leren
quote:Op zondag 24 mei 2015 02:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Azerbeidzjan zijn televoters op Armenië een paar jaar terug eens opgespoord door de politie en ondervraagd
Ik kan die oosteuropeesche muziek niet meer aanhoren... Ja de heisa er omheen is altijd wel grappig.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal niet met je eens. Ik blijf het leuk vinden en vele miljoenen met mij.
Ja, zag ik later ook:)quote:Op zondag 24 mei 2015 02:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach so. Duidelijk. (Je vergat te quoten)
Daarom. En de slechte liedjes horen er ook bij, als leedvermaak. Zolang ze maar niet winnen.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan die oosteuropeesche muziek niet meer aanhoren... Ja de heisa er omheen is altijd wel grappig.
Vorig jaar hebben ze dan vast wel de vlaggen massaal uitgehangen. Daar gold eigenlijk precies het omgekeerde. Op plaat een aardig nummer wat niet heel denderend zou scoren, maar live heel goed neergezet werd. Nu andersom, aardig op plaat, maar matig als act.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, bij de bookmakers stond ze op een gegeven moment nog tiende, wat voor Spanje al voelt als het WK winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |