quote:
Chanantquote:
Ik kan de 3J's ook al niet meer van elkaar onderscheiden.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan heb je wel bijna een kratje weggetikt vanavond.
Ik denk dat het zonder die problemen, gewoon naar de finale was gegaan. Met het nummer was niet zo heel veel mis. Met Joan normaal gesproken ook niet zoveel.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Als Joan die verentooi niet op had gehad en net zo had gezongen als op het NSF, was het misschien nog wat beter afgelopen.
bedankt Hansquote:
Klopt, we hoeven pas dinsdag ons weer fris en fruitig bij onze baas te presenteren.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Morgen is F1, dus ook weer biertjes 's middags. Maar gelukkig is het lang weekend.
Ja, omdat ie zich door alle Nederlandse pulp heen moest worstelen, want de finale was niet zo slechtquote:Op zondag 24 mei 2015 02:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan heb je wel bijna een kratje weggetikt vanavond.
Ik denk hetzelfde ja.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat het zonder die problemen, gewoon naar de finale was gegaan. Met het nummer was niet zo heel veel mis. Met Joan normaal gesproken ook niet zoveel.
Dat liedje was net zo middle of the road als Walk Along.quote:
Ik geloof het best... Ik stel voor dat ze zich volgend jaar eerst maar eens moeten kwalificeren... Eurovision 2.0quote:Op zondag 24 mei 2015 02:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Hey man. Heel Spanje is weer in rouw natuurlijk..Zulke hoge verwachtingen.
Daarom ben jij ook een echte Nederlander.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:28 schreef superniger het volgende:
[..]
Geen Letland.
Nederland is een smakeloos land.
Aah, dat doen ze in Australie toch ook? Dit jaar was het de hoeveelheid boezems, want die schenen er veel te zijn.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een paar biertjes achterover getikt, eentje voor elk matig nummer dat ik hoorde.
quote:Op zondag 24 mei 2015 02:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo klinkt het net als een reclameslogan.
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip.
Oh kut. Ik moet dinsdag eerst nog naar het ziekenhuis.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, we hoeven pas dinsdag ons weer fris en fruitig bij onze baas te presenteren.
Dat heb ik dus met Nick en Simonquote:Op zondag 24 mei 2015 02:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan de 3J's ook al niet meer van elkaar onderscheiden.
Tja.. dan kan het ESF fluiten naar het geld van RTVE.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geloof het best... Ik stel voor dat ze zich volgend jaar eerst maar eens moeten kwalificeren... Eurovision 2.0
Dat sowieso. Valt helaas niet zoveel aan te doen.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik blijf die diaspora-voting maar knap irritant vinden.
Ik kan me vagelijk wel een paar diepe decolletés herinneren ja.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:32 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Aah, dat doen ze in Australie toch ook? Dit jaar was het de hoeveelheid boezems, want die schenen er veel te zijn.
Overigens wordt dat tussen NL en BE ook veel gedaan. Het zijn niet alleen maar Nederlanders die vandaag op België hebben gestemd.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat sowieso. Valt helaas niet zoveel aan te doen.
Gelukkig sturen al die landen al een jaar of vier echt hele slechte liedjes, waar zelfs de diaspora weinig meer aan kan doen.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat sowieso. Valt helaas niet zoveel aan te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |