Die 2 Deense bazen straksquote:Op zondag 24 mei 2015 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan maar even wachten op One More Night van Esther Hart
Inderdaad. Meteen na dit nummer werd geloof ik overgeschakeld naar het Journaal.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Associeer dit liedje en dat ESF toch nog steeds met die ramp in Enschede.
Ja, toen zat ik net bij Doe Maar, en daar liep het ook "leeg".quote:Op zondag 24 mei 2015 01:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Doe Maar Even Niet dus?quote:Op zondag 24 mei 2015 01:30 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Ja, toen zat ik net bij Doe Maar, en daar liep het ook leeg.
Jammer dat we toen geen livestreams hadden. Dan had je rustig door kunnen kijken.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Inderdaad. Meteen na dit nummer werd geloof ik overgeschakeld naar het Journaal.
Ik woonde (en woon) toen in Spanje dus ik kon wel doorkijken.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Jammer dat we toen geen livestreams hadden. Dan had je rustig door kunnen kijken.
Je kon toen gewoon verder kijken via de Belg of de BBC.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Jammer dat we toen geen livestreams hadden. Dan had je rustig door kunnen kijken.
Ik geloof dat ik hier te jong voor ben.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kom je pas in de trein achter, als bij iedereen in de coupe de mobieltjes roodgloeiend af gaan.quote:
Niet als je alleen de analoge antenne had.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kon toen gewoon verder kijken via de Belg of de BBC.
Ik weet nog dat we thuis aan het bbq-en waren en ik heb toen alles gevolgd via de radio.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Van mij mag het ook om de muziek gaan. Van mij had elk ander land dan Zweden mogen winnen op basis van muzikale kwaliteit. Maar niet Rusland, met dat walgelijke hypocriete nummer van ze.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Het gaat de laatste jaren wat mij betreft ook een beetje te veel over homo's. Ik trek regelmatig voor homo's ten strijde maar het ESF mag ook wel weer gewoon over de liedjes gaan wat mij betreft.
Mensen stoppen graag anderen en zichzelf in hokjes, anders begrijpen ze de wereld niet zo goed.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Het gaat de laatste jaren wat mij betreft ook een beetje te veel over homo's. Ik trek regelmatig voor homo's ten strijde maar het ESF mag ook wel weer gewoon over de liedjes gaan wat mij betreft.
In die tijd hadden de meeste mensen een standaardaansluiting, dus dat was niet zo'n probleem.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet als je alleen de analoge antenne had.
Dat was echt de enige act in de finale waarvan ik vond dat Nederland het op alle fronten beter deed. Behalve de outfit.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:32 schreef Robar het volgende:
Mijn hoogtepunt van de avond. 12 punten voor Albanië
Elhaidaquote:Op zondag 24 mei 2015 01:32 schreef Robar het volgende:
Danny Veraquote:Op zondag 24 mei 2015 01:32 schreef Anonymousz het volgende:
volgend jaar jordy van loon en calvin Harris sturen
zij was ook verbaasdquote:Op zondag 24 mei 2015 01:32 schreef Robar het volgende:
Dat was inderdaad een goeiequote:Op zondag 24 mei 2015 01:32 schreef Robar het volgende:
Waylon heeft zojuist aangegeven op Twitter dat hij het serieus zou overwegen om alleen te gaan. Van mij mag hij. Met hoed natuurlijk.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:32 schreef Anonymousz het volgende:
Ja die kwam van Montenegro en FYR Macedonië, niet heel erg verrassend.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:32 schreef Robar het volgende:
Ik zou Tim Douwsma (of zo'n soort type) sturen, met een moderne Engelstalige pop-danceplaat.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:32 schreef Anonymousz het volgende:
Jij bent dus zo iemand die niet weet wat guldens zijn.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hier te jong voor ben.
Trustequote:
Jessica albaquote:
Daar heb je geen ongelijk in, hoewel ik het vorig jaar onterecht vond hoe de Russische tweeling werd uitgejouwd.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van mij mag het ook om de muziek gaan. Van mij had elk ander land dan Zweden mogen winnen op basis van muzikale kwaliteit. Maar niet Rusland, met dat walgelijke hypocriete nummer van ze.
Stel dat er in 1943 een Songfestival was geweest en Nazi-Duitsland had een liedje gestuurd dat "Alle rassen zijn gelijk" heet, dan had ik dat net zo walgelijk gevonden als wat Rusland nu doet.
Een slijmerig nummer over wereldvrede, gelijkheid van mensen, terwijl het land allerlei minderheden actief discrimineert én doelbewust een oorlog met een buurland heeft uitgelokt; een land dat nu niet eens KAN meedoen aan het Songfestival, juist vanwege die oorlog. En de veroorzaker van die oorlog doet wél mee en staat dan te zingen over vrede? Misselijkmakend vind ik het.
jij ookquote:
Ja er zaten best leuke liedjes tussen inderdaadquote:Op zondag 24 mei 2015 01:32 schreef Susi het volgende:
[..]
Mensen stoppen graag anderen en zichzelf in hokjes, anders begrijpen ze de wereld niet zo goed.
Ik vind dat de liedjes van dit jaar op zich prima qua muziek. Alleen Servië was specifiek op het eurovisiepubliek gericht.
Jawel hoor, want toen mocht ik naar de bank en kreeg ik zo'n set met van alle munten eentje.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij bent dus zo iemand die niet weet wat guldens zijn.
Generatiekloof
Deprimerend liedje iddquote:Op zondag 24 mei 2015 01:34 schreef A_Fortiori het volgende:
Ooh, wat erg. Dit jaar heb ik niet gekeken. Gelukkig.
Dat is meermaals bij de Belg gezegd inderdaad. Een officiele uitslag is er nog niet.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:34 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens iemand op Twitter was Rusland dinsdag 1e, België 2e.
Ik vind het onterecht dat een dictatuur als Wit-Rusland en een effectieve dictatuur überhaupt aan het Songfestival mogen meedoen. Ze kunnen wat mij betreft niet hard genoeg uitgejouwd worden. Misschien moeten ze eens bij zichzelf te rade gaan hoe dat komt.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heb je geen ongelijk in, hoewel ik het vorig jaar onterecht vond hoe de Russische tweeling werd uitgejouwd.
Dat zalmpakketje iddquote:Op zondag 24 mei 2015 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel hoor, want toen mocht ik naar de bank en kreeg ik zo'n set met van alle munten eentje.
Mijn vroegste ESF-herinnering was Ruth Jacott, en toen was ik al 12.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze herinner ik me echt niet, Esther Hart wel. Daar ligt de grens voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |