quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Op mobiel heb ik even niet mijn Belgische vlaggetjes bij de hand dus die moet je er maar even bij denken
Ik kan PEC nog best accepteren, maar Ron Jans is me een brug te ver. Je snapt wellicht wel dat die altijd vrolijkheid en enthousiasme veinzende teringlul niet helemaal strookt bij mijn persoonlijkheidquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Jij snapt het. Welke idioot is er ook fan van een club die De Sjonnies ten gehore brengt via de stadionspeakers.
Ik ga nu met een blij gevoel naar de koelkast toe.
Jij hebt in dat andere topic ook niet door dat hij je zit te trollen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:28 schreef Fylax het volgende:
Door Specu word ik nu transgender hater genoemd.
FB / Fylax
Ik hou niet van omhooggevallen provincieclubjes.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan PEC nog best accepteren, maar Ron Jans is me een brug te ver. Je snapt wellicht wel dat die altijd vrolijkheid en enthousiasme veinzende teringlul niet helemaal strookt bij mijn persoonlijkheid
Is het zo erg om op transgenders te haten?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:28 schreef Fylax het volgende:
Door Specu word ik nu transgender hater genoemd.
FB / Fylax
9090 en dan 13. Hier in Nederland dan.quote:
12quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Naar welk nummer moet ik smsen om te stemmne?
Toepasselijk dat België ongeluksgetal 13 heeft.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
9090 en dan 13. Hier in Nederland dan.
Hey sp3c, zit je ook het eurosongfestival te kijken?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:30 schreef sp3c het volgende:
Ron jans ken ik zelfs, dat lijkt me een toffe kroegbaas
Ik heb gehoord dat hij ijshockey haatquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:30 schreef sp3c het volgende:
Ron jans ken ik zelfs, dat lijkt me een toffe kroegbaas
Hij is leraar Duits geweest.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij ijshockey haat
Na de liedjes en dansjes enzo schakel ik even over op iets anders om bij de uitslag weer terug te komen.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij ijshockey haat
Genoteerdquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:32 schreef Tem het volgende:
Goede docu, Yoki. Zeker terugkijken binnenkort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |