quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:45 schreef Brecht35 het volgende:
Zo zie je maar weer hoe Real-gezind de scheidsrechters zijn. Dit is al het zoveelste onterecht afgekeurde doelpunt van Lionel Messi.
Grow up? Met al die penalties van Ronaldo en in mijn vers geheugen meteen 2/3 onterecht afgekeurde doelpunten van Messi kan je moeilijk zeggen dat de scheidsrechters de topschuttersranglijst NIET beïnvloeden.quote:
Want Barça/Messi worden altijd benadeeld enzoquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:50 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Grow up? Met al die penalties van Ronaldo en in mijn vers geheugen meteen 2/3 onterecht afgekeurde doelpunten van Messi kan je moeilijk zeggen dat de scheidsrechters de topschuttersranglijst NIET beïnvloeden.
En zijn weak footquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:50 schreef opreis het volgende:
overigens best veel doelpunten met het hoofd dit seizoen van messi
Laat gaan joh, Barça staat uiteindelijk met de prijzen in de handquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:50 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Grow up? Met al die penalties van Ronaldo en in mijn vers geheugen meteen 2/3 onterecht afgekeurde doelpunten van Messi kan je moeilijk zeggen dat de scheidsrechters de topschuttersranglijst NIET beïnvloeden.
nooitquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
TT had natuurlijk 6raciesXavi moeten zijn.
dan 5 spaanse ploegen in de CL?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:01 schreef Sked het volgende:
Als Sevilla de EL wint schuift het EL ticket van de #5 op en met Bilbao - Barça als bekerfinale kan de nummer acht van de competitie nog Europa in
Als het goed is..
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ja
Alhoewel Stijn de expert is op dit gebied
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | 1 Spain 97.713 ---------------------------------------- CL1=FC Barcelona >>162.885 (ch/GS) CL2=Real Madrid >171.885 (ch/GS) CL3-4=Atlético Madrid >120.885 (ch/GS) or (ch/Q4) CL4= (ch/Q4) CW= (eu/GS) EL2= (eu/GS) EL2-3=Villarreal >58.885 (eu/Q3) or (eu/GS) (league 37/38, last May 23, wiki, sw, uefa, marca) (cup final May 30, FC Barcelona - Athletic Bilbao, wiki, sw) (Valencia and Sevilla qualified for European football) |
Cuz fuck deporquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Vind ik een beetje overdreven... Waarom geen Granada. EIbar of Almeria?
Dan gaat Vitesse de CL inquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar wat als Sevilla de EL wint, want die krijgen dan een groepsfase CL ticket
Mwh, ik weet het niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:09 schreef Sked het volgende:
[..]
xs4allquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwh, ik weet het niet.
Sla deze website wel even op bij je bladwijzers/favorieten: http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/index.html
ik weet nog wel het jaar dat chelsea de CL won stonden ze 6de in de competitie en tottenham 4de, maar tottenham ging toen niet de CL in en chelsea welquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat heb je hier dan te zoeken met het afzeiken van Depor...quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:13 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Neuh, ik ben voor Vitesse met m'n mattie Sked.
Madquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heb je hier dan te zoeken met het afzeiken van Depor...
Communistenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze doen me meer dan een EIbar... En vroeger waren ze groot met Makaay
Alves wilde wel contract tekenen, maar voor meerdere seizoenen en dat wou Barça niet(meende toch dat het zo zat). En Xavi was al langere tijd geen basisspeler, tja...quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:14 schreef Rickertman96 het volgende:
Xavi had gewoon moeten blijven, alsof ie bij Barça nou slecht verdient en lekker hier z'n carrière eindigen. Die Dani Alves begrijp ik ook niet, zo'n club en je wil weg.. man man man
So what? Ik zou graag de bank willen vullen voor dat salaris. Xavi heeft z'n tijd gehad, dat klopt, weet ie vast zelf ook, maar dan ga je toch niet naar Qatarquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:29 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Alves wilde wel contract tekenen, maar voor meerdere seizoenen en dat wou Barça niet(meende toch dat het zo zat). En Xavi was al langere tijd geen basisspeler, tja...
Naar Qatar gaan zou ik in ieder geval nooit doen in dat geval.
Vermaelen, nu ie blessurevrij is iig.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:49 schreef Sked het volgende:
Douglas of Vermaelen, wie is de betere aankoop?
Vermaelen. Die heeftgewoon vreselijke pech gehad. Maar die gaat volgend seizoen nog wel genoeg van waarde zijn. Douglas heb je niks aan.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:49 schreef Sked het volgende:
Douglas of Vermaelen, wie is de betere aankoop?
ze zijn al kampieon doe rustig noobquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:03 schreef Rickertman96 het volgende:
COME ON BARÇA SCOOR IS JEZUS 2-2 SO SHIT
Ik had je anderhalf uur geleden al wel kunnen vertellen dat die voor een salonremise zouden gaanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:07 schreef chufi het volgende:
Ondertussen spelen Granada en Atleti op save
Maar nog een gol van Depor zou fataal zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had je anderhalf uur geleden al wel kunnen vertellen dat die voor een salonremise zouden gaan
Vertel dat dan voortaanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had je anderhalf uur geleden al wel kunnen vertellen dat die voor een salonremise zouden gaan
Maar dat gebeurt nietquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar nog een gol van Depor zou fataal zijn.
FB?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan vraag je in de FB om het te wijzigen
De vriendin van Messiquote:
Als je zo denkt slaag je nooit in de kroegquote:
Je moet eens weten frits..quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:35 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Als je zo denkt slaag je nooit in de kroeg![]()
Ja lekker boeiend. Ze winnen er niks mee.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:44 schreef Rickertman96 het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOL REAL MADRID 1-0 GOOOOOOOOOL CRISTIANOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Madquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend. Ze winnen er niks mee.
Ik probeer jouw gejuich even te nuancerenquote:
Gast ik support niemand in La Liga hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik probeer jouw gejuich even te nuanceren
VAMOS BARCA
CAMPEONES
Ik ook nietquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:49 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Gast ik support niemand in La Liga hoor.
Dat is een Messi man...quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
Schelvis is geen fan van Ronaldo als ik het zo hoor met al die tussenzinnetjes.
Hij verdient z'n moneyquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
Schelvis is ook duidelijk een linkspoot
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
4 is de max toch?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ja
Alhoewel Stijn de expert is op dit gebied
Moet ie ze missen dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:57 schreef Brecht35 het volgende:
Meer dan 20% van Ronaldo z'n goals in de competitie zijn penalties. Jemig zeg.
I don't give a damn fuck. Hij krijgt er veel ja maar wat moet ie anders, als jij 50 euro op straat ziet liggen grijp je de kans ook gewoon.quote:
Hij debuteerde al eerderquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:53 schreef tong80 het volgende:
Ronaldo ging al na een uur spelen naar de kant en werd afgelost door de zestienjarige Martin Ödegaard, de jongste debutant ooit bij Real Madrid.
Prachtigquote:Op zondag 24 mei 2015 10:16 schreef Brecht35 het volgende:
Nieuwe truitjes van Barcelona...
http://www.dailymotion.co(...)ort#from=embediframe
P to the okkelelijk
Komt wellicht in het rijtje Best, Giggs, Bale... nooit een WK spelen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:22 schreef tong80 het volgende:
Het Noorse toptalent Martin Ödegaard heeft vandaag historie geschreven. De tiener werd de jongste debutant ooit bij de 'Koninklijke' toen hij in de 58ste minuut van de competitiewedstrijd tegen Getafe de Portugese vedette Cristiano Ronaldo kwam aflossen. Ödegaard is zestien jaar, vijf maanden en zes dagen 'oud'.
De Noor had vorig jaar al historie geschreven in de EK-kwalificatie, door op vijftienjarige leeftijd speelminuten te maken. Real Madrid won in de winterse transferperiode de strijd om Ödegaard. De winnaar van de Champions League kaapte de schaduwspits in januari weg voor de neus van onder anderen Bayern München, Manchester United, Arsenal en Ajax. Ödegaard speelt in het tweede van Real Madrid, maar mag af en toe meetrainen met de grote jongens. Op de slotdag van de Primera División werd hem zowaar zijn historische debuut in de hoofdmacht gegund door trainer Carlo Ancelotti.
Litmanenquote:Op maandag 25 mei 2015 17:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Komt wellicht in het rijtje Best, Giggs, Bale... nooit een WK spelen.
10 miljoen? Daar moest Cruijff tot zijn 70ste voor voetballen. @#$%!@#@##$$#%#%quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Litmanen
Real: 10 miljoen per jaar voor Pogba
Paul Pogba kan een lucratief contract tekenen bij Real Madrid. Volgens media in Italië en Spanje, waaronder AS, kan de Franse middenvelder van Juventus 10 miljoen per jaar gaan verdienen bij de Koninklijke, dat hem voor 5 jaar vast wil leggen. Pogba wordt al wekenlang in verband gebracht met verschillende Europese topclubs.
Noorwegen heeft een goede lichting. Die gaan zeker nog een WK halen tijdens de carrière van Ödegaard.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Komt wellicht in het rijtje Best, Giggs, Bale... nooit een WK spelen.
Anders zorgt ie er zelf wel voor.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:20 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Noorwegen heeft een goede lichting. Die gaan zeker nog een WK halen tijdens de carrière van Ödegaard.
Ze willen je besparen van al die duiken van FC Barcelona spelers en het partijdige fluiten van de scheids.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:59 schreef chufi het volgende:
Vanavond Copa del Rey op Fox-Int, dacht dat Sport1 het uit zou zenden
twitter:AthleticClub twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 20:27:48Nos jugamos la Copa con Herrerín, Bustinza, Balenziaga, Etxeita, Laporte, San José, Beñat, M. Rico, Iraola, Williams, Aduriz #athlive reageer retweet
twitter:AthleticClub twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 20:30:36El @FCBarcelona_es juega con Ter Stegen, Alves, Jordi Alba, Piqué, Mascherano, Rakitic, Sergio, Iniesta, Suárez, Messi, Neymar #athlive reageer retweet
DIt is nog erger dan toen hij zijn haar geblondeerd hadquote:
Nou vooruit.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:00 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
kan iemand me een link sturen naar deze wedstrijd?
Kijk gewoon een luchtsport acestream.quote:
quote:
moeilijk he zoeken in 2015quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:27 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Het er iemand een stream voor mij (in dm graag).
Alvast bedankt!
Link.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:30 schreef poiuytr het volgende:
Iemand een goede link, niet te zien op sport1
Before the semi-final second leg, Barcelona's board requested the final be held at the Santiago Bernabéu Stadium, home of their fierce rivals Real Madrid, as it is the largest stadium in Spain apart from their own Camp Nou.[1] At the same time, according to Barcelona-based newspaper La Vanguardia, the president of the Royal Spanish Football Federation (RFEF), Ángel María Villar, wanted the final at the San Mamés Stadium in Bilbao.[1] That decision would give Athletic Bilbao home advantage, but could have been challenged by potential finalist Espanyol, whose team bus was vandalised on their last visit there.[1]quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:30 schreef chufi het volgende:
Hoe zat dat ook al weer ? Waarom in Camp Nou... Ja Madrid wou Baarcelona niet dat weet ik nog.. Maar er zijn toch genoeg andere plaatsen....
Op FOX2quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:30 schreef poiuytr het volgende:
Iemand een goede link, niet te zien op sport1
inderdaad. Vorig jaar hadden ze nog wel de rechten...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel apart dat Sport1 dit niet gewoon uitzendt?
Iets met rechten en betalenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel apart dat Sport1 dit niet gewoon uitzendt?
Jawel, als hij droomt dat hij Messi isquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Pfff die pass. Dat kan Ronaldo in zijn dromen nog niet
quote:
#schuldvanblatterquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:43 schreef Brecht35 het volgende:
Barcelona dat WEERAL een goal onterecht ziet afgekeurd voor buitenspel.
Is dit nog normaal? Is echt de zoveelste keer dit seizoen.
quote:
quote:
twitter:JeroenElshoff twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 21:50:24Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw. Wauw. Wauw. Messi. reageer retweet
twitter:JeroenElshoff twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 21:51:43Ik ga even duizend keer terugspoelen. #Messi reageer retweet
OH JEE DE NOS FAPT OP MESSI!!11!!11!!11!!!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:52 schreef Pino112 het volgende:
twitter:JeroenElshoff twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 21:50:24Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw. Wauw. Wauw. Messi. reageer retweet
twitter:JeroenElshoff twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 21:51:43Ik ga even duizend keer terugspoelen. #Messi reageer retweet
Die pas op hem was ook weer perfect.quote:
Mooi woord is dat.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:55 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Suarez speelt hele jaar al weergaloos bij Barca.
Doet het aardig maar door zijn matige techniek verpest hij heel veel aanvallen. Zijn werklust compenseert heel veel uiteraard.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:55 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Suarez speelt hele jaar al weergaloos bij Barca.
Ok Hans.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
Doet het aardig maar door zijn matige techniek verpest hij heel veel aanvallen. Zijn werklust compenseert heel veel uiteraard.
Stukken directer voetbal, bal snel naar vorenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:58 schreef Kolasnoc het volgende:
Dit Barça is veel toffer om naar te kijken dan het Barça van Guardiola.
Mwah. Dat getik was ook wel prachtig om naar te kijken. Zit nu alleen veel meer diepte in het spel. Messi is ook steeds vaker aangever voor m'n gevoel. Die bal op Suarez en Neymar net al bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:58 schreef Kolasnoc het volgende:
Luis Enrique heeft hier trouwens geen invloed op, die nemen ze niet serieusquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:58 schreef Kolasnoc het volgende:
idd. ze kunnen net zo goed geen trainer neerzetten.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Luis Enrique heeft hier trouwens geen invloed op, die nemen ze niet serieus
Best pijnlijk ja. Bij Roma had hij keihard gefaald en ook hier komt hij weg met 3 verdedigers rond de 1,70.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:01 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
idd. ze kunnen net zo goed geen trainer neerzetten.
Hij kan hem wel goed nadoen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blatter is meer fan van Messi dan Ronaldo.
#Blatterfeitjes.
held Sepquote:
Wel makkelijk te volgen op dat veld.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:01 schreef superniger het volgende:
Mensen die dit kijken ipv Zweden - Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |