quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:45 schreef Brecht35 het volgende:
Zo zie je maar weer hoe Real-gezind de scheidsrechters zijn. Dit is al het zoveelste onterecht afgekeurde doelpunt van Lionel Messi.
Grow up? Met al die penalties van Ronaldo en in mijn vers geheugen meteen 2/3 onterecht afgekeurde doelpunten van Messi kan je moeilijk zeggen dat de scheidsrechters de topschuttersranglijst NIET beïnvloeden.quote:
Want Barça/Messi worden altijd benadeeld enzoquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:50 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Grow up? Met al die penalties van Ronaldo en in mijn vers geheugen meteen 2/3 onterecht afgekeurde doelpunten van Messi kan je moeilijk zeggen dat de scheidsrechters de topschuttersranglijst NIET beïnvloeden.
En zijn weak footquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:50 schreef opreis het volgende:
overigens best veel doelpunten met het hoofd dit seizoen van messi
Laat gaan joh, Barça staat uiteindelijk met de prijzen in de handquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:50 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Grow up? Met al die penalties van Ronaldo en in mijn vers geheugen meteen 2/3 onterecht afgekeurde doelpunten van Messi kan je moeilijk zeggen dat de scheidsrechters de topschuttersranglijst NIET beïnvloeden.
nooitquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
TT had natuurlijk 6raciesXavi moeten zijn.
dan 5 spaanse ploegen in de CL?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:01 schreef Sked het volgende:
Als Sevilla de EL wint schuift het EL ticket van de #5 op en met Bilbao - Barça als bekerfinale kan de nummer acht van de competitie nog Europa in
Als het goed is..
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ja
Alhoewel Stijn de expert is op dit gebied
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | 1 Spain 97.713 ---------------------------------------- CL1=FC Barcelona >>162.885 (ch/GS) CL2=Real Madrid >171.885 (ch/GS) CL3-4=Atlético Madrid >120.885 (ch/GS) or (ch/Q4) CL4= (ch/Q4) CW= (eu/GS) EL2= (eu/GS) EL2-3=Villarreal >58.885 (eu/Q3) or (eu/GS) (league 37/38, last May 23, wiki, sw, uefa, marca) (cup final May 30, FC Barcelona - Athletic Bilbao, wiki, sw) (Valencia and Sevilla qualified for European football) |
Cuz fuck deporquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Vind ik een beetje overdreven... Waarom geen Granada. EIbar of Almeria?
Dan gaat Vitesse de CL inquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar wat als Sevilla de EL wint, want die krijgen dan een groepsfase CL ticket
Mwh, ik weet het niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:09 schreef Sked het volgende:
[..]
xs4allquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwh, ik weet het niet.
Sla deze website wel even op bij je bladwijzers/favorieten: http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/index.html
ik weet nog wel het jaar dat chelsea de CL won stonden ze 6de in de competitie en tottenham 4de, maar tottenham ging toen niet de CL in en chelsea welquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat heb je hier dan te zoeken met het afzeiken van Depor...quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:13 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Neuh, ik ben voor Vitesse met m'n mattie Sked.
Madquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heb je hier dan te zoeken met het afzeiken van Depor...
Communistenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze doen me meer dan een EIbar... En vroeger waren ze groot met Makaay
Alves wilde wel contract tekenen, maar voor meerdere seizoenen en dat wou Barça niet(meende toch dat het zo zat). En Xavi was al langere tijd geen basisspeler, tja...quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:14 schreef Rickertman96 het volgende:
Xavi had gewoon moeten blijven, alsof ie bij Barça nou slecht verdient en lekker hier z'n carrière eindigen. Die Dani Alves begrijp ik ook niet, zo'n club en je wil weg.. man man man
So what? Ik zou graag de bank willen vullen voor dat salaris. Xavi heeft z'n tijd gehad, dat klopt, weet ie vast zelf ook, maar dan ga je toch niet naar Qatarquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:29 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Alves wilde wel contract tekenen, maar voor meerdere seizoenen en dat wou Barça niet(meende toch dat het zo zat). En Xavi was al langere tijd geen basisspeler, tja...
Naar Qatar gaan zou ik in ieder geval nooit doen in dat geval.
Vermaelen, nu ie blessurevrij is iig.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:49 schreef Sked het volgende:
Douglas of Vermaelen, wie is de betere aankoop?
Vermaelen. Die heeftgewoon vreselijke pech gehad. Maar die gaat volgend seizoen nog wel genoeg van waarde zijn. Douglas heb je niks aan.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:49 schreef Sked het volgende:
Douglas of Vermaelen, wie is de betere aankoop?
ze zijn al kampieon doe rustig noobquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:03 schreef Rickertman96 het volgende:
COME ON BARÇA SCOOR IS JEZUS 2-2 SO SHIT
Ik had je anderhalf uur geleden al wel kunnen vertellen dat die voor een salonremise zouden gaanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:07 schreef chufi het volgende:
Ondertussen spelen Granada en Atleti op save
Maar nog een gol van Depor zou fataal zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had je anderhalf uur geleden al wel kunnen vertellen dat die voor een salonremise zouden gaan
Vertel dat dan voortaanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had je anderhalf uur geleden al wel kunnen vertellen dat die voor een salonremise zouden gaan
Maar dat gebeurt nietquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar nog een gol van Depor zou fataal zijn.
FB?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan vraag je in de FB om het te wijzigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |