Dit idd.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:24 schreef Karina het volgende:
In eerste instantie zat ik te denken aan een experiment van de 'regering' maar ik leun nu richting Aliens, misschien zitten ze zelfs wel op een andere planeet!
Ik vond hem ook irritant, mooi dat soort van main characters allemaal dood kunnen.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het tot nu toe erg boeiend en ik had het einde van ep. 2 niet voorzien. Behoorlijk heftig.
Enige dat ik wat vervelend vind is de sheriff aangezien hij ook in Empire speelt
Dat idee had ik net ook, dat ze juist veilig zitten daar binnen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:24 schreef Karina het volgende:
In eerste instantie zat ik te denken aan een experiment van de 'regering' maar ik leun nu richting Aliens, misschien zitten ze zelfs wel op een andere planeet!
Misschien iets met een portal? En sowieso ook iets met tijdreizen of tijd die langzamer gaat.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:17 schreef JDx het volgende:
En ze rijden heel snel van en naar die town, zoals die agent, die was zo bij die ma en kind.
Dat van die planeet dacht ik meteen omdat in Interstellar de tijd ook sneller gaat op andere planeten, dat is zelfs echt zo als je heel snel door de ruimte vliegt ofzo, maar dat scheelt maar secondes.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien iets met een portal? En sowieso ook iets met tijdreizen of tijd die langzamer gaat.
Oh ja dat was daar ook, raakte ik ook steeds van in de warquote:Op zondag 31 mei 2015 16:03 schreef JDx het volgende:
omdat in Interstellar de tijd ook sneller gaat op andere planeten,
Heb je gelijk in. Oudere series kijk ik wel vaak in 1x, bij nieuwe series is 1x in de week een aflevering toch een stuk leuker.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:03 schreef JDx het volgende:
Dit is echt precies waarom ik niet hou van die series die in 1x uitkomen, het speculeren.
Wil stiekem erg graag meer weten (boek), maar ik wacht ook (on)rustig afquote:Op maandag 1 juni 2015 09:27 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb zaterdag alle drie de episodes gekeken en hoe verder ik in de serie zit, hoe meer ik WTF denk.
Laat het maar weer donderdag zijn.
Nu je het zegt idd, dat was trouwens wel een hele vette serie destijds, in de tijd van The Twilight Zone.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 06:05 schreef vipergts het volgende:
Ook de audi van Ethan zijn vrouw zit helemaal onder het stof net of de auto daar al jaren staat geparkeerd. Ik dacht zelf meer aan zoiets als de langoliers van Stephen King
Met Empire ben ik gestopt en WP volg ik vooralsnog. Ben wel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:43 schreef Karina het volgende:
Ik kwam er vanmiddag pas achter dat deze serie 'gewoon' op FOX wordt uitgezonden
http://www.foxtv.nl/schema/2015-06-05
EN ik zag een voorstukje van Empire (wat ik verder niet volg overigens) en zie de sheriff, hij kwam me al bekend voor, zeker eerder een voorstukje gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Max23 op 03-06-2015 10:29:48 ]
quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:00 schreef Max23 het volgende:
Ik kon mezelf niet bedwingen en heb gekeken wat er in de boeken gebeurt.Zeg dat laatste dan ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah ik niet hoor. Kan alle kanten op. Ik ga in ieder geval niet zoeken wat er gebeurt (al ben ik niet iemand die spoilers uit de weg gaat, maar bij zoiets als dit wil ik toch liever verrast worden).quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:34 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik trok er wel een conclusie uit, maar hoop dat ik niet gelijk heb
Morgen kunnen we weer!
Ik kijk geen TVquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah ik niet hoor. Kan alle kanten op. Ik ga in ieder geval niet zoeken wat er gebeurt (al ben ik niet iemand die spoilers uit de weg gaat, maar bij zoiets als dit wil ik toch liever verrast worden).
Overigens als je helemaal niet gespoilerd wil worden, FOX vermijden want daar laten ze om de haverklap een trailer van de volgende aflevering zien
Ik wil dat juist zienquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:22 schreef JDx het volgende:
Wij klikken altijd angstvallig op STOP/BACK als we horen, "next week on...", altijd in paniek zoeken naar de afstandsbediening haha. Wil niets weten.
Haha die ouwe zuster?quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:05 schreef FoXje het volgende:
EP2 gezien. Heb de boeken ook gelezen. Vind het een leuke serie. Vind die zuster stiekem wel geil
Ik vind dat doorgaans geen spoilers. Da's gewoon een trailer om je lekker te maken, en vind ik vaak wel leuk om te zien. Bij Game of Thrones blijf ik bijvoorbeeld juist vaak even zitten om die trailer te zien.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:21 schreef Karina het volgende:
Overigens als je helemaal niet gespoilerd wil worden, FOX vermijden want daar laten ze om de haverklap een trailer van de volgende aflevering zien
Ik dacht trouwens dat de nieuwe ep vandaag te vinden was, maar nog niet dus?quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vind dat doorgaans geen spoilers. Da's gewoon een trailer om je lekker te maken, en vind ik vaak wel leuk om te zien. Bij Game of Thrones blijf ik bijvoorbeeld juist vaak even zitten om die trailer te zien.
Hier niet overigens; dat zegt misschien iets over hoe interessant ik de serie vind: interessant, maar ik ben nog niet overtuigd. Al ben ik wel geïntrigeerd; het feit dat ik in dit topic geen spoilers openklik zegt daar wel weer iets over.
Overigens kijk ik deze serie ook gewoon op FOX. Wel even wennen, die rare reclames steeds, maar het is wel te doen.
Hij wordt pas vandaag uitgezonden, dus "te vinden" is-ie gewoon op tv. Als je 'm wil downloaden moet je wachten tot iemand die uitzending heeft opgenomen en online gezet.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:47 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat de nieuwe ep vandaag te vinden was, maar nog niet dus?
WP zit nog niet op Netflix. Weet niet zeker of je dat wist. Ondertitelingsopties ken ik daar eigenlijk niet zo goed; het staat bij mij altijd uit.quote:Ik kijk ze toch liever met engelse ondertiteling, als dat nou een optie was, dan zou het geniaal zijn.
Hoe zit dat eigenlijk met Netflix, kan je series dan ook met EN ondertiteling kijken?
M'n vriendin kan wel Nederlands, maar haar engels is toch beter, dus wij wachten bijna altijd tot er een versie is met engelse ondertiteling.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:48 schreef Breuls het volgende:
Hij wordt pas vandaag uitgezonden, dus "te vinden" is-ie gewoon op tv. Als je 'm wil downloaden moet je wachten tot iemand die uitzending heeft opgenomen en online gezet.
Je kunt ook gewoon Engels luisteren.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:48 schreef JDx het volgende:
[..]
M'n vriendin kan wel Nederlands, maar haar engels is toch beter, dus wij wachten bijna altijd tot er een versie is met engelse ondertiteling.
Nehhh dan mis je toch altijd net een paar synoniemen/homoniemen, een van die twee.quote:
quote:Als gebruiker uit Nederland zal de ondertiteling op Nederlands ingesteld staan en hoef je hier dus niets aan te veranderen. Als je het prettiger vindt om met Engelse ondertiteling te kijken of zonder ondertiteling dan is dit ook mogelijk.
Ik lees alle spoilers maakt me niet zoveel uit. Alleen de echt 'grote' zoals bij deze serie: wat is er aan de hand in WP zoek ik niet op (of bij Under the Dome, wat er aan de hand is met die 'Dome').quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vind dat doorgaans geen spoilers. Da's gewoon een trailer om je lekker te maken, en vind ik vaak wel leuk om te zien. Bij Game of Thrones blijf ik bijvoorbeeld juist vaak even zitten om die trailer te zien.
Hier niet overigens; dat zegt misschien iets over hoe interessant ik de serie vind: interessant, maar ik ben nog niet overtuigd. Al ben ik wel geïntrigeerd; het feit dat ik in dit topic geen spoilers openklik zegt daar wel weer iets over.
Overigens kijk ik deze serie ook gewoon op FOX. Wel even wennen, die rare reclames steeds, maar het is wel te doen.
Ja, ze komen eraanquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:54 schreef Breuls het volgende:
Okay, okay, ondertiteling en downloaden is niet het onderwerp van dit topic he?
Ik ben overigens blij dat WP geen Twin Peaks is, maar iets origineels. Wel zie ik de laatste tijd meer series die vertellen over "kleine stadjes" waarin iets aan de hand is. Kijk naar Hemlock Grove, of The Returned, Under the Dome en nu ook weer Between. Zou dat ergens een teken voor zijn?
Bij Under the Dome is dat volgens mij niet op te zoeken, omdat de serie een andere oorzaak hanteert dan het boek. Dus je kunt daar veilig het boek lezen, begreep ik. En Wayward Pines wijkt ook af van Pines en de vervolgboeken (wederom: begreep ik). Daar ben ik altijd wel blij mee, want het voorkomt soms spoilers (of een houding van mensen die het al gelezen hebben en daaraan een soort van status ontlenen ahumkuchgameofthroneskuchahumquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lees alle spoilers maakt me niet zoveel uit. Alleen de echt 'grote' zoals bij deze serie: wat is er aan de hand in WP zoek ik niet op (of bij Under the Dome, wat er aan de hand is met die 'Dome').
Geen teken wel een 'modeverschijnsel' denk ik. Of: men ziet dat zo een soort serie succes heeft, zoals Under the Dome en maakt vervolgens nog eentje.quote:
Wat ook wel weer een nadeel is dat het anders is dan het boek, als je het boek hebt gelezen en je kijkt vervolgens de serie dan zit je steeds 'he in het boek was het andersquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Bij Under the Dome is dat volgens mij niet op te zoeken, omdat de serie een andere oorzaak hanteert dan het boek. Dus je kunt daar veilig het boek lezen, begreep ik. En Wayward Pines wijkt ook af van Pines en de vervolgboeken (wederom: begreep ik). Daar ben ik altijd wel blij mee, want het voorkomt soms spoilers (of een houding van mensen die het al gelezen hebben en daaraan een soort van status ontlenen ahumkuchgameofthroneskuchahum).
Ja, of het is een wens om werelden te kunnen scheppen die je kunt afsluiten (in figuurlijke zin, maar soms ook letterlijk) van de buitenwereld, zodat je je kunt focussen op iets specifieks. Of het is een teken dat we op zoek zijn naar kleinere communities, als antwoord op de groter wordende global village, bijvoorbeeld. We zijn allemaal zo internationaal georiënteerd, soms is het prettig je even terug te kunnen trekken. Zoiets.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen teken wel een 'modeverschijnsel' denk ik. Of: men ziet dat zo een soort serie succes heeft, zoals Under the Dome en maakt vervolgens nog eentje.
Ja, dat is soms vervelend. Ook als je het boek leest en een beeld hebt uit de film/serie die niet blijkt te kloppen.quote:[..]
Wat ook wel weer een nadeel is dat het anders is dan het boek, als je het boek hebt gelezen en je kijkt vervolgens de serie dan zit je steeds 'he in het boek was het anders) dat heb ik tenminste altijd als ik bijv. een film kijk die na een boek is gemaakt en het is anders.
Veel mensen dromen er wel van om met een select groepje een nieuwe schone community op te bouwen denk ik.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, of het is een wens om werelden te kunnen scheppen die je kunt afsluiten (in figuurlijke zin, maar soms ook letterlijk) van de buitenwereld, zodat je je kunt focussen op iets specifieks. Of het is een teken dat we op zoek zijn naar kleinere communities, als antwoord op de groter wordende global village, bijvoorbeeld. We zijn allemaal zo internationaal georiënteerd, soms is het prettig je even terug te kunnen trekken. Zoiets.
[..]
Ja, dat is soms vervelend. Ook als je het boek leest en een beeld hebt uit de film/serie die niet blijkt te kloppen.
Alleen zijn de kleinere 'communities' in de series helemaal niet zo prettig, ze doen me altijd aan een nachtmerrie denken: je probeert weg te komen maar het lukt maar niet.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, of het is een wens om werelden te kunnen scheppen die je kunt afsluiten (in figuurlijke zin, maar soms ook letterlijk) van de buitenwereld, zodat je je kunt focussen op iets specifieks. Of het is een teken dat we op zoek zijn naar kleinere communities, als antwoord op de groter wordende global village, bijvoorbeeld. We zijn allemaal zo internationaal georiënteerd, soms is het prettig je even terug te kunnen trekken. Zoiets.
Zelfde als met hoofdrolspelers die niet kloppen met het beeld wat je in je hoofd had uit het boek.quote:Ja, dat is soms vervelend. Ook als je het boek leest en een beeld hebt uit de film/serie die niet blijkt te kloppen.
Daarom ben ik blij dat die Sherrif dood is, ik haat het als een "slechterik" de baas is en ook zijn zin krijgt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen zijn de kleinere 'communities' in de series helemaal niet zo prettig, ze doen me altijd aan een nachtmerrie denken: je probeert weg te komen maar het lukt maar niet.
[..]
Zelfde als met hoofdrolspelers die niet kloppen met het beeld wat je in je hoofd had uit het boek.
Ik denk dat hij niet de baas was. Werd al eerder gepost hier: ik denk dat het de zuster is. Al ben ik het niet met je eens trouwens, ik vind Big Jim in Under the Dome juist geweldigquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:06 schreef JDx het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat die Sherrif dood is, ik haat het als een "slechterik" de baas is en ook zijn zin krijgt.
Ja, dat misschien. Of misschien minder expliciet. Je gewoon even terug kunnen trekken en even focussen op iets kleins.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:05 schreef JDx het volgende:
[..]
Veel mensen dromen er wel van om met een select groepje een nieuwe schone community op te bouwen denk ik.
Al dan niet gesloten.
Ja, dat is bij Dome en Pines natuurlijk letterlijk het geval. Maar 'prettig' is ook niet echt de insteek denk ik. Meer gewoon de buitenwereld even van je af zetten en een ons kent ons sfeertje neerzetten.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen zijn de kleinere 'communities' in de series helemaal niet zo prettig, ze doen me altijd aan een nachtmerrie denken: je probeert weg te komen maar het lukt maar niet.
Ja, dat bedoel ik.quote:Zelfde als met hoofdrolspelers die niet kloppen met het beeld wat je in je hoofd had uit het boek.
Ik denk dat-ie misschien wel helemaal niet dood is. Dat denk ik om twee redenen: deze serie is niet wat het lijkt en die lijn trek ik door naar de gebeurtenissen, en Howard is een grote naam die je niet zomaar uit je serie schrijft. Of juist wel, maar twee grote acteurs beiden in de eerste paar afleveringen laten exitten is wel een grote stap.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:06 schreef JDx het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat die Sherrif dood is, ik haat het als een "slechterik" de baas is en ook zijn zin krijgt.
Ik denk dat de sheriff en de zuster beiden niet de baas zijn, maar dat ze net zo onder de duim zitten als anderen. Hun positie is alleen toevallig wat anders dan die van de gemiddelde Piner.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet de baas was. Werd al eerder gepost hier: ik denk dat het de zuster is. Al ben ik het niet met je eens trouwens, ik vind Big Jim in Under the Dome juist geweldigOveral mee wegkomen.
Natuurlijk zijn ze niet de baas, die psych zit sowieso nog hoger, maar hij was wel de leider tot vorige aflevering en een vrij irritante niet meelevende leider.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik denk dat de sheriff en de zuster beiden niet de baas zijn, maar dat ze net zo onder de duim zitten als anderen. Hun positie is alleen toevallig wat anders dan die van de gemiddelde Piner.
De zuster valt wellicht 'net onder' de grote baas en mijn idee daarover was dat het Aliens zijn. Ik hoop niet dat het zoiets flauws is dat op het eind blijkt dat alles een droom was.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik denk dat de sheriff en de zuster beiden niet de baas zijn, maar dat ze net zo onder de duim zitten als anderen. Hun positie is alleen toevallig wat anders dan die van de gemiddelde Piner.
Ja, dat is waar. Maar het is een positie waarin hij is neergezet, lijkt het. Al is het ook wel weer zo dat hij de vrouw en zoon van Ethan van buiten WP naar binnen haalde, dus misschien is het ook wel meer dan dat.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:11 schreef JDx het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn ze niet de baas, die psych zit sowieso nog hoger, maar hij was wel de leider tot vorige aflevering en een vrij irritante niet meelevende leider.
Vind ik niet; het laat aan de kijker zien dat je niet bang bent om grote namen eruit te schrijven. Dat is een signaal dat ten eerste geen personage heilig is en ten tweede dat je niet van plan bent acteurs aan te houden vanwege hun naam, ongeacht of ze nog iets kunnen bijdragen aan het verhaal.quote:Grote acteurs alleen in het begin gebruiken is cheap.
Dat is het niet. Anno 2015 doet niemand dat meer. Mag ik toch hopen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:12 schreef Karina het volgende:
[..]
De zuster valt wellicht 'net onder' de grote baas en mijn idee daarover was dat het Aliens zijn. Ik hoop niet dat het zoiets flauws is dat op het eind blijkt dat alles een droom was.
Ik bedoel meer dat ze wel een grote naam willen, maar geen geld hebben voor zo iemand en dus alleen in het begin gebruiken, je hebt ook wel van die films, laatst nog, zat Ryan Reynolds in, maar die ging na 5 minuten dood ofzo.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar het is een positie waarin hij is neergezet, lijkt het. Al is het ook wel weer zo dat hij de vrouw en zoon van Ethan van buiten WP naar binnen haalde, dus misschien is het ook wel meer dan dat.
[..]
Vind ik niet; het laat aan de kijker zien dat je niet bang bent om grote namen eruit te schrijven. Dat is een signaal dat ten eerste geen personage heilig is en ten tweede dat je niet van plan bent acteurs aan te houden vanwege hun naam, ongeacht of ze nog iets kunnen bijdragen aan het verhaal.
Daar heb ik geen enkel probleem mee. Al vond ik het bij Bryan Cranston in Godzilla wel vreemd, dus ik snap wat je bedoelt, maar in tv-series vind ik het helemaal prima.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:15 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ze wel een grote naam willen, maar geen geld hebben voor zo iemand en dus alleen in het begin gebruiken, je hebt ook wel van die films, laatst nog, zat Ryan Reynolds in, maar die ging na 5 minuten dood ofzo.
Jup, het komt 3.00 onze tijd vannacht in Amerika geloof ik. Dus wij zijn 5 uurtjes eerder.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:34 schreef JDx het volgende:
Maar als Wayward Pines vanavond om 22:00 al op FOXNL komt, dan komt het hier dus eerder uit dan in USA?
FOX doet alleen aan herhalingen. Een terugkijkoptie is er (nog) niet. Wel kun je, als je Ziggo hebt met een Horizon box, zelf terugbladeren in de tv-gids en dan een aflevering alsnog kijken, als het minder dan zeven dagen geleden is uitgezonden.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:53 schreef Karina het volgende:
Even nog een vraag tussendoor, kun je het op FOX terugkijken? Ik kijk altijd samen met iemand anders en dat betekent dat we morgen pas kijken.
Op Fox.com (Amerikaanse website) wel, geen ondertiteling mogelijk dan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:53 schreef Karina het volgende:
Even nog een vraag tussendoor, kun je het op FOX terugkijken? Ik kijk altijd samen met iemand anders en dat betekent dat we morgen pas kijken.
Ik heb op de site van FOX zitten zoeken maar kom er niet echt wijs uit
Ik heb wel ziggo maar geen Horizon dus dat valt helaas af.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
FOX doet alleen aan herhalingen. Een terugkijkoptie is er (nog) niet. Wel kun je, als je Ziggo hebt met een Horizon box, zelf terugbladeren in de tv-gids en dan een aflevering alsnog kijken, als het minder dan zeven dagen geleden is uitgezonden.
Mjah dan wordt het toch de 'ouderwetse' manier van kijken denk ikquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:55 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Op Fox.com (Amerikaanse website) wel, geen ondertiteling mogelijk dan.
Ik zie dat op vrijdag meestal rond de 16:00 de 1080P versie in de winkel ligtquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wel ziggo maar geen Horizon dus dat valt helaas af.
[..]
Mjah dan wordt het toch de 'ouderwetse' manier van kijken denk ik
Ik weet hoe het werkt schatquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:04 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik zie dat op vrijdag meestal rond de 16:00 de 1080P versie in de winkel ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie pbquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:53 schreef Karina het volgende:
Ik heb op de site van FOX zitten zoeken maar kom er niet echt wijs uit
Dat is nog niet bekend gemaakt hoor. Er zijn drie afleveringen uitgezonden en FOX heeft nog alle tijd om te besluiten of er een tweede komt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:00 schreef FoXje het volgende:
Ik kwam er net achter dat het bij 10 eps blijft! Er komt geen seizoen 2 ofzo!
Vanuit een ander perspectief zou tof zijn, bijvoorbeeld van een bewoner.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:35 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik denk dat er een grote kans is op een tweede seizoen. De serie wordt bovengemiddeld goed ontvangen tot dusverre.
Dat weet je helemaal niet.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:37 schreef FoXje het volgende:
Als je het tempo ziet waarin ze door alles heenfietsen is het hele verhaal na 10 eps al verteld ...
Leidraad is een breed begrip in dit geval. De serie is gebaseerd op de boeken, maar S1 vat al dingen uit meer dan het eerste boek samen met verhaallijnen uit het eerste boek. En als ze klaar zijn met de boeken verzinnen ze we wellicht van alles bij. We hadden het hierboven over Under the Dome, dat in principe ook verder is gegaan dan het boek.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:43 schreef FoXje het volgende:
[..]
Als je de boeken als leidraad neemt wel.
True. We wachten afquote:Op donderdag 4 juni 2015 15:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Leidraad is een breed begrip in dit geval. De serie is gebaseerd op de boeken, maar S1 vat al dingen uit meer dan het eerste boek samen met verhaallijnen uit het eerste boek. En als ze klaar zijn met de boeken verzinnen ze we wellicht van alles bij. We hadden het hierboven over Under the Dome, dat in principe ook verder is gegaan dan het boek.
Dat een medium op een ander medium is gebaseerd wil nog niet zeggen dat het blind gevolgd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |